Jump to content

newbee

Membri
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

newbee last won the day on August 27 2019

newbee had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About newbee

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson
  • An
    2016
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Buna dimineata, Personal, despre Logan pot sa spun doar atat: a fost si a ramas una din putinele masini cinstite. Te duce de colo pana colo ceva mai confortabil ca in autobuz. Prima masina cumparata din banii mei a fost un 1.4 MPI in 2005. E si acum in familie, la socri. In afara de consumabile si benzina, nu a vazut nimic altceva. Anul asta vreau sa il dau la Rabla si sa le iau altul, nu ca s-a stricat, ci din cauza de vinieta lui madam Firea. Celelalte 3 masini au avut diversi draci pe ele. Nu gravi si rezolvabili in garantie, dar au existat. La Tucson am schimbat anul trecut de 2 ori ambreiaj, placa de presiune si un simering. O data in ianuarie, a doua oara in decembrie, dupa 11k km. Cand am cumparat-o, mi-a fost teama sa iau turbo si cutie automata, am zis sa o ard old school, ca sunt piese testate in timp. Pare ca nu a fost chiar asa
  2. Cu placere. Fiind in garantie, clar trebuie mers la service si constatat. Ideea este ca sunt mari sanse sa nu fie ceva grav, doar enervant.
  3. Buna dimineata In mod normal, prin interiorul volanului este o clema de plastic sau ceva de genul, care face semnalizatorul sa ajunga inapoi in pozitia initiala. Adica, semnalizam, viram, dupa care invartim de volan in directia opusa, ca sa indreptam masina si, in momentul ala, semnalizatorul se opreste. Cam asta face chestia aia din plastic. Daca se deformeaza, scoate zgomote, in rest nu se intampla nimic. Am avut la alta masina chestia asta vreo 4 ani si am mers asa cu ea. E relativ deranjant, dar am considerat ca nu merita efortul sa schimb piesa aia si sa ma trezesc ca si dupa aceea face la fel. Nu stiu daca am explicat cum trebuie
  4. Epiesa folosesc si eu, te suna intotdeauna dupa plasarea comenzii pentru confirmare. O data, la un filtru de polen care teoretic se potrivea pe site, mi-au recomandat sa cumpar alt produs, cu alte dimensiuni. S-a potrivit la fix.
  5. S-ar putea sa nu merite pretul la DAB pt igienizare, doar daca eventual fac din aia profi, care curata conductele. Exista spray-uri pt asa ceva, se pun in masina in fata scaunului pasagerului, se porneste motorul, AC pe treapta maxima si pe recirculare, se da drumul la gazul din tub si se lasa o perioada sa mearga. De regula cam 10-15 min, scrie pe tub. O singura data am folosit un fel de spuma care se introduce cu un tub lung si subtire in conducte, dar a inceput sa se scurga pe acolo si mi-a fost ca face naibii vreun scurt pe undeva. In rest, cam asta e.
  6. Ideal este ca tot timpul in masina sa vina aer de afara. Eu unul folosesc climatizarea 365 de zile pe an, vara pt racire, iar iarna pt eliminare condens de pe parbriz. De fiecare data dupa ce pornesc motorul, activez climatizarea. De 12 ani, nu s-a stricat niciodata din motive de supra-utilizare si nici nu cred ca am avut consumuri evident mai mari de carburant. O data pe an folosesc un spray pt igienizare, schimb filtrul de polen o data la 6 luni si am si niste chestii de silicon pt dezumidificat in timpul iernii, luate din Jumbo, dar asta nu are legatura cu AC, ci cu umiditatea din masina.
  7. Buna dimineata. Niciodata nu se va pierde garantia din cauza unui filtru de aer, cu atat mai putin de polen. Eu le schimb singur nu pentru ca sunt cu 74,3 lei mai ieftine, ci pentru ca la revizia de 1 an am cerut inlocuire filtru aer si nu aveau pe stoc, iar cel de polen original nu are carbon activ. Iar diferenta intre cel simplu si cu carbon se simte. Comand o data pe an cate 2 bucati din fiecare si le inlocuiesc cand consider. Mai mult, chiar la service am fost intrebat daca vreau sa mi se schimbe placutele de frana cu un set original sau unul after-market. Problema este daca produsele sunt contrafacute, dar cata vreme le cumparam din magazine serioase, cu factura si certificat de conformitate, nimeni nu are ce sa comenteze.
  8. Filtrul de polen il schimb de 2 ori pe an. Despre filtrul de aer nu stiu, s-o fi schimbat ceva, dar la prima revizie m-au intrebat daca vreau sa il schimbe. Cand le-am spus ca da, au replicat ca nu il au pe stoc si ca, oricum, se schimba la 2 ani. De atunci comand in fiecare an 1 filtru aer si 2 de polen si ma descurc prin forte proprii, in parcare
  9. Si mie mi-au schimbat la fiecare revizie lichidul de frana. Din ce tin minte, si in manual este specificata chestia. La alta masina, dupa 5 ani am intrebat eu daca nu se schimba si lichidul de frana, iar cei de la service mi-au replicat ca, daca nu a scazut nivelul, il lasam in pace. Fiecare producator cu "obiceiurile" lui. Mie mi se pare ciudat ca filtrul de aer se schimba la 2 ani, ceea ce e cam prea mult. Asa ca il schimb eu in fiecare an.
  10. Eu unul sincer stiu ca e cam dificil de facut modificari instalatiei de lumini, fara sa fiu insa frustrat de halogenele care imi lumineaza calea. Daca insa se pot monta leji in mod legal, atunci vina e a mea. Pana la urma, fiecare face orice modificari vrea pe banii, nervii, timpul si barba lui. Probabil cel mai sigur dpdv legal ar fi retrofit de faruri in service, mi-e teama insa ca ar costa o galagie de bani. Pe de alta parte, pe soselele patriei cei care au leji/xenoane si alte oratanii luate de pe aliexpress sunt mult mai putini comparativ cu marlanii care aprind proiectoarele sub cerul instelat. Sa se vada ca au masini dotate. Cam ca aia din copilaria mea, care isi puneau in antena, sau pe antena, sau in jurul antenei - ca nici nu stiu sa numesc operatiunea respectiva - cutiile de oua Kinder. Sa prinda muzoca mai clar si basii mai puternici. LE: scuzati, va rog, greselile de tastare, si eu tot in concediu mi-s ) Si, apropos de lumini izbitoare, acum vreo 4 ani veneam noaptea de la mare, imediat dupa Slobozia, cand, din cauza unuia ce venea din fata, nu am vazut o jumatate de cauciuc de camion explodat pe sosea. Rezultatul a fost spoilerul fata facut praf, un proiector sarit si un suport de pe langa radiator rupt. O bucata din cauciucul ala a zburat pe langa niste copii dintr-o Dacie 1310 care, din lipsa de AC, mergeau cu geamul deschis.
  11. Daca nu sunt cu auto-leveling, farurile se regleaza si din toton in functie de gradul de incarcatura al masinii. Ca de aia au totonul ala. Masinile, ma refer. In rest, discutia e inutila. In lege scrie ca e interzisa montarea de chestii neomologate. Neomologate de fabricantul autoturismului, atunci cand depune documentatia la RAR. Situatia e similara, din cate stiu, cu auto aduse din SUA, care nu au semnalizarea portocalie. Ambele variante sunt produse de fabricant, pentru piete diferite, dar in Ro trebuie musai portocalii.
  12. Problema nu cred ca este la navigatia propriu-zisa, ca toate ar trebui sa fie la fel. Difera fata, masca navigatiei, acolo trebuie verificat, respectiv partea cu aeratoarele.
  13. newbee

    Noul Tucson

    Cu placere. Pana la urma, toata chestia tine intr-o mare masura de noroc. Daca cineva are o problema anume, nu inseamna ca toate sunt asa. Sau daca nimeni nu s-a plans de altceva, nu inseamna ca cineva nu o sa aiba onoarea sa fie primul Mai am o cunostinta care a ridicat masina luna trecuta. E nemultumit de vopsea, cica e coaja de portocala. Mi-a aratat si la mine, cica si a mea e la fel. Si eu de 3 ani jumatate credeam ca asa e vopseaua, deosebita ))
  14. newbee

    Noul Tucson

    Salut. Eu am ales manuala, din motive de temeri legate de fiabilitatea automatei. Dupa 3 ani aproape, am schimbat placa de presiune si discul, pe garantie, din cauza defect:( Mai cunosc pe cineva cu un DCT, care a schimbat, de asemenea, cutia in garantie. Plus turbina si ceva pe la directie. Ca si cu orice alt produs, nu stim niciodata daca vor avea belele. De aceea exista garantie.
  15. newbee

    Noul Tucson

    Salut. Acela e, iar pt cel de aer codul este C 28 035.
×
×
  • Create New...