Jump to content

nano4you

Membri
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nano4you

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson
  • An
    2008
  • Locatie
    Bucuresti
  1. nano4you

    cifra cetanica

    pentru ca suntem in Romania ma gandesc ca cea de 55 nu este chiar de 55 dar mai buna decat cea de 51, prin deducere se cam incadreaza.
  2. nano4you

    cifra cetanica

    Cati dintre voi respecta ce zice producatorul referitor la cifra cetanica?
  3. revin cu detalii legate de subiectul principal, am facut duminica inca o decarbonizare a doua oara la intervat de aproximativ 12000km de la prima si va spun sincer ca nu am mai avut acel "dat in nas" va recomand sa faceti si voi este cea mai ieftina interventie si stati cu miinile in buzunar timp de 40 min. , obligatoriul aparatul sa fie cel de dimentiuni mari ( are cam un metru inaltime ) si sa fie conectat la 220v nu la bateria masinii
  4. nano4you

    Zgomot new

    in sfarsit am rezolvat problema mea de acum un an, am inlocuit saibele de foc/injector si am curatat sorbul sin baia de ulei
  5. nano4you

    Decarbonizare!

    Am facut eu pentru a doua oara acum 2 zile la interval de aproximativ 12.000 km de prima si iti spun ca merita, motor mai silentios, lag-ul aproape ca dispare complet dar cel mai important decarbonizarea sa fie facuta cu aparatul cel mare care este conectat la 220v nu la bateria masinii
  6. Salut, iti recomand o decarbonizare motor ( am facut si eu ) http://decarbonizaremotor.ro/
  7. nano4you

    De unde sa alimentez?

    Eu la Tucson in ultimii aproximativ 25.000 km am folosit doar motorina ecto ( Lukoil ) indiferent de anotimp si nu am nimic de obiectat iar la motocicleta Transalp 650 folosesc benzina 95 ecto ( Lukoil ) si totul merge perfect
  8. nano4you

    Zgomot new

    Acum vreo 3 saptamani am sesizat ca nu functioneaza AC-ul (dezaburea dar nu facea suficient rece) si compresorul nu pornea asa ca dau fuga la King si fac o inlocuire de freon + substanta de contrast si surpriza caloriferul avea o crapatura ceea ce a facut ca instalatia sa fie absolut goala, binenteles am inlocuit caloriferul si toate cele iar acum totul este perfect, surpriza cea mai placuta este ca timp de o saptamana dupa interventie acel bazait care ma facea cu capul a inceput de pe o zi pe alta sa isi micsoreze volumul si timpul pana a disparut de tot iar de vreo 2 saptamani nu se mai aude deloc oare bazaitul era produs de compresorul de aer chiar daca el nu functiona? deruland filmul sunt 100% convins ca sunetul se auzea cel mai puternic intre roata dreapta fata si bara la aproximativ 20cm de asfalt.
  9. Eu alimentez de vreo 2 ani ( aproximativ 10.000km pe an ) doar de la Lukoil cu motorina doar aditivata indiferent de sezon si nu am avut nici o problema
  10. Aproape 5 luni si nu mai " da in nas " in toamna repet operatiunea decarbonizare motor.
  11. nano4you

    Zgomot new

    Eu nu stiu daca am curea la pompa de servo, stiu doar ca acum un an si jumatate (aproximativ 15.000 km)am schimbat cureaua de accesorii si rolele
  12. nano4you

    Zgomot new

    https://youtu.be/SyFFVUzpi6M Si filmarea facuta intre roata fata dreapta si bara, nu stiu daca se aude diferenta de volum al sunetului dar eu pot confirma ca sunetul este mult mai puternic in fata decat in spatele rotii. Sa fie ceva pe la alternator?
  13. nano4you

    Zgomot new

    https://youtu.be/ryW8A1QnvEo am filmat in spatele rotii din dreapta fata dar am constatat ca sunetul se aude ma tare in fata rotii din dreapta fata. revin cu o noua flmare
  14. nano4you

    Zgomot new

    Am schimbat si uleiul de vreo saptamana, bazaitul inca este acolo... Am observat intr-o seara masina nemaifiind pornita de vreo zece ore din nou acel bazait dar pentru un timp mai scurt fata de pornirea de dimineata din aceeasi zi.
×
×
  • Create New...