Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

viforel

Membri
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

viforel last won the day on April 19 2018

viforel had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About viforel

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/07/1965

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Ce stim si ce nu stim despre Getz...:-)

Contact Methods

  • Yahoo
    alimanviforel@yahoo.com

Previous Fields

  • Auto
    hyundai
  • Model
    getz
  • An
    2005
  • Locatie
    bucuresti
  1. SokieGetz...auzi...electricianul ala i cam ''bagabond''...Ce piesa mai tata...? Ia desfa tu claxonul din surub si vezi daca claxoneaza direct la baterie. Am luat un claxon de la o Kia...de la dezmenmbrari. L am luat sa i pun lu nevasta mea(ca masina e a ei)...$sa i fac claxoane bitonale. Ba vroia ba nu vroia. Cand l am luat a ''macanit'' daaa ''bagabontii '' aia de la dezmembrari cica era bateria descarcata, pe ce au probat. In final avea surubul de reglaj intepenit intr o pizitie nefireasca, la m insurubat, desurubat, 2-3 ture m am apucat sa. Claxonez, si si a dat drumul. Deci ...a imoresia ca te ca vrajeste, si vrea niste bani usor munciti.
  2. viforel

    dereglare ceas ...

    Mda...Masina asta era in Service la Tiriac Auto....Fostul proprietar a cerut verificare electrica...si dupa verificare ... avea becurile din consola bord (ceata, avarii) arse... Sunt niste specialisti acolo, ''de exceptie''...in arta rasol ului. O sa caut un specialist adevarat, sper sasi gasesc, ca s cam rari..Multumesc oricum...
  3. viforel

    dereglare ceas ...

    Puteti sa mi spuneti unde se afla acest punct de masa ? Ca sa nu caut aiurea ?
  4. viforel

    dereglare ceas ...

    Va supun atentiei urmatoarea problema; Odata la ceva timp se deregleaza ceasul la bord. Aveti ceva, explicatii. Sfaturi...
  5. Am facut operatiunea asta. Demontat consola bord, datorita becurilor de la intrerupatoare cesata, avarie, arse. Eu m am cam chinuit pt ca n am vrut sa scot tijele de la butoanele reglaj aer si m am limitat cat mi a incaput mana ca sa scot mufele de la butoanele avarie si restul, apoi sa le imping si extrag ca sa inlocuiesc becurie. Am gasit de la Dacie, se potrivesc, sunt 1 mm mai lungi dar nu incomodeaza. I as fi pus LED dar nu stiu cum reactioneaza sistemul electronic la LED. (Am o Zafira si nici la ea nu ma m riscat pt ca e o ''poezie'' daca nu iese bine, lucreaza Can/Bus si e posibil sa dea erori) Deci nu m am riscat cu schimbul de LED uri. Atentie la clemele de consola, care sunt cam rar de gasit, au o forma ciudata si daca nu le pui pe toate exista riscul sa nu se prinda bine si eventual sa tremure. Totul pare destul de accesibil. E cam ca o Dacia dar mai evoluata.
  6. La sigurante am umblat, ce i drept pt ca am dat cu Spray Contact (alcol+silicon)...evident pt a avea contactele mai bune si a elimina evetualele surprize. De atunci, de la evenimentul ''neplacut'' cu inchiderea, nu a mai facut ''figura''.Am trecut prin filtrul ratiunii, am analizat tot ce am facut in ziua aia, si cred c am o explicatie. Mai toata ziua aia am stat cu capota de la portbagaj deschisa pt ca am mesterit la ea, am facut curat, diverse. Am mutat o(aliniat o cu un gard viu) am iesit si apoi am armat o. Am uitat ceva in ea, (in torpedo) m am suit, am bagat cheia in contact si am uitat sa o scot cand am iesit din masina. Usa sa inchis, si la 2 sec sa autoarmat. Cred...ca datorita faptului ca am stat mai toata ziua cu capota spate deschisa...a consumat din baterie(becurile din portbagaj). Tensiunea a scazut la limita de lucru a alarmei. A avut o cadere de tensiune deajuns cat alarma sa inchida. Cred ca asta poate fi unica explicatie...pt ca de atunci n a mai facut figuri.Sunt curios la ce tensiune o sesiza alarma valoarea minima ca sa autoarmeze ? Pt ca o baterie dupa cate stim dupa oprire scade de la 13,8 ... la 12,8V...poate chiar mai jos, depinde de baterie, de varsta ei, depinde de cat sa mers, depinde daca i vara,iarna...de mai multi factori. In fine ... Cred c am elucidat misterul, va rog puteti inchide topicul.
  7. Am pus o n contact din instinct soferesc(fara sa o rotesc)...pt ca stiam ca de acolo pot s o iau.A fost un act involuntar de genul, cand te urci in masina, chiar daca nu pleci imediat, pui cheia in contact. Am simulat (dupa ce m am intors cu cheia celalata) si era logic cum functiona. Daca apasam butoanele de incuiat(din telecomanda) se incuia imediat, nu facea pauza. De functionat, functioneaza bine...motor,luminii etc. Nu pot sa i reprosez nimic. Asta a fost o surpriza. In urma cu 2 sapt am dat cu spray contact la fiecare siguranta, le am apasat sa faca contact.
  8. In concluzie am ramas ca "prostu n ploaie" pe langa masina cu cheia in contact. Mentionez ca bateria i buna. Am masurat o.Nici o parere ? Mda...
  9. Va supun atentiei urmatorul fenomen. Autoturismul din dotare a facut urmatoarea figura, acum cateva zile... Am iesit din masina, am incuiat din telecomanda, si apoi am descuiat(pt ca am uitat sa iau ceva), Am pus cheia in contact, am luat ce am uitat in torpedou, si am iesit. Exact in 2 sec. sa incuiat singura cu cheia in contact. A avut o cadere brusca de tensiune si si a revenit. De unde vine logica...Ceasul radicasetofonului sa resetat. Asta se intampla cand se ia borna de la baterie. Care poate fi explicatia...ce nu face contact permanent ? Astept parerile voastre...poate gasesc rezolvarea.
  10. Ahaaa...deci sentimentele mele se adeveresc...Urmatorul schimb va fi de la Castrol 5W40 Magnatech. E posibil ca uleiul ala care l gasim la ambalaj de 1L , 4L pe care scrie GM...sa fie cum ai spus tu, produs abalat de Total, Elf sa altii. Prea e de slaba calitate. Verificat...Pe Nubira si apoi pe Zafira...
  11. Nu nu...am pus 5W40 Total Quarz 9000... si in acelasi timp i am pus si un tratament Dura Lube (care nu contine teflon)...Am remarca ca nu am mai auzt tachetii la pornire. Dar intre timp sa incalzt afara, si cred ca si d aia. Am vazut de la Liquy Molly un adtiv ...de curatare a mizeriei Shlam motor engine...sau cam asa ceva. Dupa ce o sa fac ceva Km... 6-7-8mii, ca e pacat de Dura Lube pe care l am bagat....O sa i pun un adtiv de curatare. Mecanicul(nu m a sfatuit sa i pun aditiv, cca i o porcarie) ...mi a pusmai mult ulei dn gresala (acum o saptamana can i a facut schimbul), si am scos 300ml dn e (pe la joja cu un furtun de perfuzie si o seringa). Uleiul ala pe cae l am scos desi fsese pus de o zi, avea in el particule de arsura care se vedeau pe sticla in care l am scos...Nu ma spun ca se inegrise prea repede...dupa parerea mea. In alta ordine de idei, e nu sunt foarte incanat de uleiurile frantuzesti, Total, Elf...dar ma sunt si altele, slabute. La urmatorul schimb as vrea sa i pun Castrol 5W40 Magnatec. Mai am un Ope zafira s sunt multumit de el, si motorul alae de turatie. Daca i pun ulei GM...e o porcarie se arde imedatsi il si consuma...
  12. Tacheti zgomotosi la fiecare pornire pana urca uleiul in rampa...Care este solutia ?
  13. Aaa...Scuze c am revenit dar mai aveam ceva de spus. Culorile site ului si configurarea seamana izbitor cu site ul Dacia.poate reusim sa l personalizam. Inca un lucru demn de luat in seama ar fi o istorie personala a discutiilor accesate cat si situatia in care primiti o replica la discutie sa se instiinteze membrul care este implicat prin mail direct. Ce ziceti ...Se poate ?
  14. viforel

    Ulei motor

    Depinde si cati Km are autoturismul. Apropo...am luat un Getz ...sotiei, ce i drept are cam mult ...190mii Km. Fostul proprietar il intretinea la Tiriac, la Expozitiei. Mecanicosii aia d acolo ii recomandau, si ii si puneau uiel Total 5W40. Acum stau si ma ntreb...la atati km (si clmea sunt reali)...cum sa pui un ulei asa subtire...? Parerea mea si cred ca si a constructorului este ...dupa 150 mii...ulei 10W40... Pe cuvant daca inteleg ceva... Banuiesc ca aia vroiau sa i termine motorul sa mai aiba si ei ceva de lucru...ca altfel nu mi explic.
×
×
  • Create New...