Jump to content

Arianul76

Membri
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Arianul76 last won the day on November 4 2018

Arianul76 had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About Arianul76

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai Tucson
  • Model
    1.6 T-GDI 177CP 4WD 7DCT
  • An
    2015
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

450 profile views
  1. Mulțam, tremuratul poate fi și de la combustibil de f proasta calitate , mai ales ca este aleator. Nu am simțit tremuratul asta, am doar 53000 Km / 2015 pana in present . După intervenția cu kitul devine interesant. Chiar ma gândesc sa tin mașina, atât de mulțumit sunt de ea. Au apărut ceva probleme la actuatoarele de închidere Usi cred, uneori nu se deschid din exterior din prima acționare cu mâna , cam devreme ce i drept, dar am auzit și branduri de renume cu probleme din primii ani. Concluzia mea, nu se mai fac mașini echipate cu accesorii de calitate, ca sa țină pasul cu piața toți fac compromisuri .
  2. Și care a fost fenomenul/manifestarea mașinii ?
  3. La câți km a fost necesară înlocuirea kitului de ambreiaj despre care vb mai sus?
  4. Confirm aceeași manopera, timp de o ora a fost manopera și la Cta.
  5. Și eu am avut o problema cu vopseaua la un tucson 2015, pe rama de la usa din spate, langa cheder dar spre interior, a înflorit vopseaua și era deja ruginita floarea respectiva . Nu avea cum sa fie lovitura de nimic căci usa fiind tot timpul închisă , era protejata. Am rezolvat o pe garanție care este 7 ani. Părere generală , stau cam prost la capitolul asta.
  6. Recomand Thule , este un model pe 3 dimensiuni, cea de 1,80 m vine perfect , are 450 L, super încăpătoare, deschidere ambele părți , iar pretul este decent 2100 ron.
  7. In Constanta am luat dintr un magazin numai cu produse pt spălătorii auto, pe Marcovici la intrare cand mergi spre Brick, un pulverizator care se numește " negru mat ". Este ca un lapte , nu pătează nici un plastic , arata f bine dupa , micile urme sau pete dispar, dar nu si cele in profunzime , am la aripa dreapta spate o zgârietură .
  8. Subscriu si eu consumurile declarate de Moise si ceilalți colegi la T-gdi pt versiunea premium + . La Cta reviziile sunt mai " normale " la Exclusiv auto, am 38 000 km in 3 ani si cateva luni, am plecat pe al 4 le-a an de garanție , am facut 3 revizii datorită reviziei la an ( dar nu regret ca le -am facut mai devreme de 15000km) si au costat mereu ~600 ron. Dupa perioada asta masina șe comporta exact la fel ca la inceput, sunt foarte mulțumit de ea pentru pretul de achiziție 28000 cu toate taxele si comisioane incluse, cred ca este un pret corect. Am schimbat pe garanție fara nici o problema lampa de pe luneta pe spate care se aburea si una de ceata tot de pe stanga spate, geamurile de la lămpile de număr pe spate care schimba cu tot cu lampa care in timp m-am trezit fara ele , probabil îmbătrânește plasticul si de la spălat cu vapul s-au dus. Anul acesta am schimbat blocul optic de la semnalizare caci la semnal stanga uneori un semnaliza sau semnaliza apoi se oprea si iar semnaliza in poziția de semnal permanent. Cu cutia am avut ceva emoții in primul an ( nu am mai avut zilnic niciodată o masina cu cutia asta ), la zapada mare, daca o ti pe normal si conduci foarte încet , ea încearcă sa iti mențină viteza redusă din ambreiaje, am primit cateva warninguri de supraîncălzire , dar am inteles cam ce se întâmpla acolo si am trecut -o pe sport si iti tine vitezele in turații mai mari si pe o perioada mai lunga de timp deci salvezi ambreiajul. Mi am amintit apoi ca masinile mai scumpe, cu " pretenții" au asociate pe cutie simbolul sport cu Snow . Nu am schimbat inca plăcute de frâna dar cred ca ma pândesc cele de pe fata cand le am văzut la schimbul de anvelope din toamna. "Siglele de la radio " nu prea ma intereseaza , sunetul este decent , putea fi usor mai performant . Cu toate astea nu tegret nici o clipa alegerea făcută si trecerea de la mașini germane la cele asiatice.
  9. Categoric , depinde la ce te raportezi ... sau in ce convertești banii...
  10. Salutare, pt ca mi se pare foarte mare confortul unei mașini găsită "calda" iarna, de ceva timp cochetez cu ideea unui Webasto pe benzina datorită masinii din avatar. Acum 2 ani am vb telefonic cu un dealer din Buc care m-a îndrumat către cineva din Cta. Persoana de pe plan local m-a demotivat imediat spunându-mi ca montează in general la camioane motiv pt care mi s-a tăiat încrederea de a da masina pt schimbarea asta. Anul asta am ajuns întâmplator cu un prieten cu un X3 la cineva care se pare ca este dealer Webasto pe Cta , care numai asta face, foarte profi mi s-a părut persoana ( atelierul putea fi cred mai îngrijit un pic. ) si ca sa răspund celor. Interesați , persoana a căutat in baza de date, masina (calc) știe sa pornească clima, Webasto , etc , e pregătită , costul in schimb este undeva pe la 2200 euro, usor sub 2000 produsele si dif manopera. Mai exista un producător de echipamente pe piața de care eu nu am auzit dar pretul L-a gasit foarte apropiat. Pt cine vrea sa păstreze masina si dispune de suma crd ca se merita investiția versus pornirile din tel sau telecomanda. Adica pornirea din telecomanda nu face decat sa iti pornească motorul care suporta acelasi regim ( de pornire la rece),pt necunoscători , cele mai mari uzuri ale unui motor in parametri sunt , la rece , si la,pornire in general pana cand rampa de ulei si pompa asigura debitul corespunzător. Prin aceasta incalzire staționară zice motorul " sărumana boierule " iar chiar cred este maxim de confort sa gasesti totul cald si geamurile gata de drum, asta daca nu ai garaj care sa rezolve situatia asta . Avand in vedere ca am intrat in anul 4 de garanție si astia nu au program de extensie ma gândesc o data in plus daca o sa țin masina de care sunt fff mulțumit sau o imimprelungesc garanția cu una noua la anul inainte sa mai pun 2000 in buzunarul noului propietar. Din păcate nici acum pe noul tucson nu au din fabrica acest echipament si da, ei susțin ca se pierde garanția daca il montezi tu. Montatorul spune ca este autorizat, omologat RAR, ETC si ca un proces ar rezolva problema. Si da, subscriu consumurilor declarate pt motorizarea asta funcție de distante , anotimp, si de ore de vârf sau nu si bineînțeles mers " la consum" altfel cred ca nu faci mai mult de 450 km cu un full. Oricum, va doresc sa le stăpâniți sănătoși cei care au varianta noua si drumuri bune fara evenimente !
  11. Nici eu nu am facut economie nici la filtrul de motorina , atunci cand am avut dieseluri pe mana , mai cu seama problemele care apar la dieseluri din cauza calității motorinei. Mai mult sărăcești făcând reparații la pompa sau injectoare decat un filtru la fiecare revizie.
  12. Salutare, din cate stiu pe piața sunt multe tipuri de ulei long life deci pana la 30 000 km, cu toate astea nu cunosc pe nimeni care sa țină atatia km la regimul de mers in România , praf fff mult si predominant oras. De cand ma stiu , filtru se schimba o data cu uleiul mai cu seama ca arderea la diesel este una mai murdara si dupa câteva mii , cred ca sub 5 ca uleiu este deja negru. Nu a-și tine uleiul si filtrul niciodată mai mult de 15 000.
  13. Arianul76

    consum kona

    Da, despre masina din semnătura este vb. Si eu am o boala la consumuri, de , defect profesional , calculatorul tucsonului este pe aproape de realitate daca faci la pompa , care este cel mai exact... din experiențele anterioare, la un seria 3 2.0 Diesel imi ieșea consumul la pompa mai de fiecare data exact ca cel de pe bord, bun algoritm foloseau. Aici calculează in funcție de mai multi factori si nu iese ca la pompa mai niciodată. Oricum am renunțat văzând ca diferențele sunt mici. Cat despre combustibilul de 100 sau 99 foarte rar am obținut avantaje in consum ceea ce cred ca uneori nu este cel declarat de ei, adica platesti 100 dar ai 96-97 si nu mai vezi nimic la consum. Sunt curios de unde ai alimentat ??? O sa incerc si eu... teoretic ar trebui sa conteze , practic depinde si de stil de mers, adica poti sa o arzi mai repede daca esti agresiv cu ea si apoipierzi la frânări ...
  14. Arianul76

    consum kona

    Părerea mea este ca e mai mult decat evident de ce schimba calculatorul sub 2000 rpm , pai pt economia de combustibil, altfel nu ar putea sa scoată consumurile declarate si asa cam fortate dupa cum vedem. Nici eu nu-s cot consumul lor decat daca merg subturat, ceea ce la benzina nu este acelasi lucru ca la diesel, care face depunere in turbine, EGR , galerii, filtru de particule, etc, benzina arde in proporție mult mai mare decat diesel, si deci reziduuri mai putine. Pe producători nu-i mai intereseaza daca începi tu sa ai ceva probleme dupa 5 ani sau 100k km cu filtru de part si altele. Asa ca iti urez succes la testele de consum plc... By the way, eu in oras scot 10,8 daca merg la consum iar pe drumuri scurte si motor rece cam 13 iar la drum de autostrada daca stau su 120 cam 7+/- 0,5 in funcție de vânt si greutate iar peste 120 km sare de 8. Comparativ cu dieselul lor sunt suuuuuper mulțumit si chiar si cu alte dieseluri, mai putin motorul de Renault Iar daca te uiti pe un grafic de consum o,sa intelegi ce se întâmpla,cand bagi pedala la fund sau daca crești usor asa cum spunea "uko" mai sus .
  15. Arianul76

    Kona

    Știi , de cate ori am avut gând sa vând o masina sigur cădea ceva minor, morala, poate ar trebui sa gândești pozitiv despre ele... sau poate functioneaza doar la mine
×
×
  • Create New...