Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Arianul76

Membri
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Arianul76 last won the day on November 4 2018

Arianul76 had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About Arianul76

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai Tucson
  • Model
    1.6 T-GDI 177CP 4WD 7DCT
  • An
    2015
  • Locatie
    Constanta
  1. Recomand Thule , este un model pe 3 dimensiuni, cea de 1,80 m vine perfect , are 450 L, super încăpătoare, deschidere ambele părți , iar pretul este decent 2100 ron.
  2. In Constanta am luat dintr un magazin numai cu produse pt spălătorii auto, pe Marcovici la intrare cand mergi spre Brick, un pulverizator care se numește " negru mat ". Este ca un lapte , nu pătează nici un plastic , arata f bine dupa , micile urme sau pete dispar, dar nu si cele in profunzime , am la aripa dreapta spate o zgârietură .
  3. Subscriu si eu consumurile declarate de Moise si ceilalți colegi la T-gdi pt versiunea premium + . La Cta reviziile sunt mai " normale " la Exclusiv auto, am 38 000 km in 3 ani si cateva luni, am plecat pe al 4 le-a an de garanție , am facut 3 revizii datorită reviziei la an ( dar nu regret ca le -am facut mai devreme de 15000km) si au costat mereu ~600 ron. Dupa perioada asta masina șe comporta exact la fel ca la inceput, sunt foarte mulțumit de ea pentru pretul de achiziție 28000 cu toate taxele si comisioane incluse, cred ca este un pret corect. Am schimbat pe garanție fara nici o problema lampa de pe luneta pe spate care se aburea si una de ceata tot de pe stanga spate, geamurile de la lămpile de număr pe spate care schimba cu tot cu lampa care in timp m-am trezit fara ele , probabil îmbătrânește plasticul si de la spălat cu vapul s-au dus. Anul acesta am schimbat blocul optic de la semnalizare caci la semnal stanga uneori un semnaliza sau semnaliza apoi se oprea si iar semnaliza in poziția de semnal permanent. Cu cutia am avut ceva emoții in primul an ( nu am mai avut zilnic niciodată o masina cu cutia asta ), la zapada mare, daca o ti pe normal si conduci foarte încet , ea încearcă sa iti mențină viteza redusă din ambreiaje, am primit cateva warninguri de supraîncălzire , dar am inteles cam ce se întâmpla acolo si am trecut -o pe sport si iti tine vitezele in turații mai mari si pe o perioada mai lunga de timp deci salvezi ambreiajul. Mi am amintit apoi ca masinile mai scumpe, cu " pretenții" au asociate pe cutie simbolul sport cu Snow . Nu am schimbat inca plăcute de frâna dar cred ca ma pândesc cele de pe fata cand le am văzut la schimbul de anvelope din toamna. "Siglele de la radio " nu prea ma intereseaza , sunetul este decent , putea fi usor mai performant . Cu toate astea nu tegret nici o clipa alegerea făcută si trecerea de la mașini germane la cele asiatice.
  4. Categoric , depinde la ce te raportezi ... sau in ce convertești banii...
  5. Salutare, pt ca mi se pare foarte mare confortul unei mașini găsită "calda" iarna, de ceva timp cochetez cu ideea unui Webasto pe benzina datorită masinii din avatar. Acum 2 ani am vb telefonic cu un dealer din Buc care m-a îndrumat către cineva din Cta. Persoana de pe plan local m-a demotivat imediat spunându-mi ca montează in general la camioane motiv pt care mi s-a tăiat încrederea de a da masina pt schimbarea asta. Anul asta am ajuns întâmplator cu un prieten cu un X3 la cineva care se pare ca este dealer Webasto pe Cta , care numai asta face, foarte profi mi s-a părut persoana ( atelierul putea fi cred mai îngrijit un pic. ) si ca sa răspund celor. Interesați , persoana a căutat in baza de date, masina (calc) știe sa pornească clima, Webasto , etc , e pregătită , costul in schimb este undeva pe la 2200 euro, usor sub 2000 produsele si dif manopera. Mai exista un producător de echipamente pe piața de care eu nu am auzit dar pretul L-a gasit foarte apropiat. Pt cine vrea sa păstreze masina si dispune de suma crd ca se merita investiția versus pornirile din tel sau telecomanda. Adica pornirea din telecomanda nu face decat sa iti pornească motorul care suporta acelasi regim ( de pornire la rece),pt necunoscători , cele mai mari uzuri ale unui motor in parametri sunt , la rece , si la,pornire in general pana cand rampa de ulei si pompa asigura debitul corespunzător. Prin aceasta incalzire staționară zice motorul " sărumana boierule " iar chiar cred este maxim de confort sa gasesti totul cald si geamurile gata de drum, asta daca nu ai garaj care sa rezolve situatia asta . Avand in vedere ca am intrat in anul 4 de garanție si astia nu au program de extensie ma gândesc o data in plus daca o sa țin masina de care sunt fff mulțumit sau o imimprelungesc garanția cu una noua la anul inainte sa mai pun 2000 in buzunarul noului propietar. Din păcate nici acum pe noul tucson nu au din fabrica acest echipament si da, ei susțin ca se pierde garanția daca il montezi tu. Montatorul spune ca este autorizat, omologat RAR, ETC si ca un proces ar rezolva problema. Si da, subscriu consumurilor declarate pt motorizarea asta funcție de distante , anotimp, si de ore de vârf sau nu si bineînțeles mers " la consum" altfel cred ca nu faci mai mult de 450 km cu un full. Oricum, va doresc sa le stăpâniți sănătoși cei care au varianta noua si drumuri bune fara evenimente !
  6. Nici eu nu am facut economie nici la filtrul de motorina , atunci cand am avut dieseluri pe mana , mai cu seama problemele care apar la dieseluri din cauza calității motorinei. Mai mult sărăcești făcând reparații la pompa sau injectoare decat un filtru la fiecare revizie.
  7. Salutare, din cate stiu pe piața sunt multe tipuri de ulei long life deci pana la 30 000 km, cu toate astea nu cunosc pe nimeni care sa țină atatia km la regimul de mers in România , praf fff mult si predominant oras. De cand ma stiu , filtru se schimba o data cu uleiul mai cu seama ca arderea la diesel este una mai murdara si dupa câteva mii , cred ca sub 5 ca uleiu este deja negru. Nu a-și tine uleiul si filtrul niciodată mai mult de 15 000.
  8. Arianul76

    consum kona

    Da, despre masina din semnătura este vb. Si eu am o boala la consumuri, de , defect profesional , calculatorul tucsonului este pe aproape de realitate daca faci la pompa , care este cel mai exact... din experiențele anterioare, la un seria 3 2.0 Diesel imi ieșea consumul la pompa mai de fiecare data exact ca cel de pe bord, bun algoritm foloseau. Aici calculează in funcție de mai multi factori si nu iese ca la pompa mai niciodată. Oricum am renunțat văzând ca diferențele sunt mici. Cat despre combustibilul de 100 sau 99 foarte rar am obținut avantaje in consum ceea ce cred ca uneori nu este cel declarat de ei, adica platesti 100 dar ai 96-97 si nu mai vezi nimic la consum. Sunt curios de unde ai alimentat ??? O sa incerc si eu... teoretic ar trebui sa conteze , practic depinde si de stil de mers, adica poti sa o arzi mai repede daca esti agresiv cu ea si apoipierzi la frânări ...
  9. Arianul76

    consum kona

    Părerea mea este ca e mai mult decat evident de ce schimba calculatorul sub 2000 rpm , pai pt economia de combustibil, altfel nu ar putea sa scoată consumurile declarate si asa cam fortate dupa cum vedem. Nici eu nu-s cot consumul lor decat daca merg subturat, ceea ce la benzina nu este acelasi lucru ca la diesel, care face depunere in turbine, EGR , galerii, filtru de particule, etc, benzina arde in proporție mult mai mare decat diesel, si deci reziduuri mai putine. Pe producători nu-i mai intereseaza daca începi tu sa ai ceva probleme dupa 5 ani sau 100k km cu filtru de part si altele. Asa ca iti urez succes la testele de consum plc... By the way, eu in oras scot 10,8 daca merg la consum iar pe drumuri scurte si motor rece cam 13 iar la drum de autostrada daca stau su 120 cam 7+/- 0,5 in funcție de vânt si greutate iar peste 120 km sare de 8. Comparativ cu dieselul lor sunt suuuuuper mulțumit si chiar si cu alte dieseluri, mai putin motorul de Renault Iar daca te uiti pe un grafic de consum o,sa intelegi ce se întâmpla,cand bagi pedala la fund sau daca crești usor asa cum spunea "uko" mai sus .
  10. Arianul76

    Kona

    Știi , de cate ori am avut gând sa vând o masina sigur cădea ceva minor, morala, poate ar trebui sa gândești pozitiv despre ele... sau poate functioneaza doar la mine
  11. Arianul76

    Kona

    No coment...
  12. Arianul76

    Kona

    Nu cunosc detaliat unde au făcut reparațiile la Santa Fe, un amic din Buc spunea cândva de bucși, pivoți... La un Santa Fe care l-a adus pt vânzare și nu mai poate renunță la el . Problema cu volantele am tot auzit-o și pe la germane deci e comun fenomenul pt un anume tip de volanta. Și oricum tu ești dovada, @Cristist50 ca după un i40 ai ajuns tot la ei chiar și a doua oara. A treia poate a fost yarisul
  13. Arianul76

    Kona

    Salutare, mulțumesc pt răspunsuri @plc,dupa părerea mea cred ca ai făcut cea mai buna alegere la banii ăștia... Dacă chiar ți sa la aspect care oricum nu avem cum sa îl comentam. De, "gusturile nu se discuta". Este si pe gustul meu, designerul pe care l-au ales a făcut ceva ok pt banii ăștia, nici nu încape comparație cu Capture după părerea mea, iar despre dimensiuni nu pot comenta încă căci am net foarte rar și nu sunt în tara sa o pot vedea în showroom. După părerea mea, în afara de motorul ala de la Renault care este fantastic de economic și reușit, nu găsesc nimic atrăgător. Reviziile sunt foarte scumpe la Renault și piesele ca atare, dacă pt un Tucson revizia de 15k sau 30k este ușor sub 600 RON, la Renault pleacă de la... 600 chiar și pt Logan, chiar ni se pare ruşinos... Din câte știu Sante Fe cele ușor mai vechi, de la prieteni care au mai schimbat piese sunt exagerat de ieftine, alt motiv care contează pt un consumator, rămâne de văzut și pt noile modele dacă păstrează aceleași prețuri mici. Line asistent, o sa îl folosești cu succes mereu, ți-l recomand, chiar dacă nu este ceva woaw, este un back up binevenit la neatenție, restul nu mi se par mari "gadgeturi". Și eu apreciezi mai mult cele de siguranță și îmi pare rău că nu aveau în pachetul pe care l-am ales brake asistent. Despre lumini, nu sufăr de lumina alba a xenoanelor , îmi place încă cea de 4500... Nu ar fi asta un criteriu pt mine niciodată, mai degrabă night vision acolo unde ochiul nu poate sa vadă sau alte asemănătoare. Tucsonul are alimentare audio și fără contact parca, nu sunt acasă sa îți confirm sar a-și fi remarcat asta și nu cred ca ar fi pentru ei un impediment sa transfere un cablu pe o alta alimentare a contactului. Îți recomand să o faci în reprezentata, nu faci nici o economie outside, și nu pierzi nici o garanție. La Exclusiv aveau un electrician bunicel. Sa o stăpânești sănătos și sa va bucurați de ea. PS : Despre fiabilitate, cred ca Hyundai și-a câștigat în timp în România pe merite cu modele anterioare prestigiul, asa ca nu mai comentez. Și eu vin de pe mașini Germane pe care nu le hulesc dar momentan Tucsonul întruneste cam toate filtrele mele de căutare la momentul acesta. Nu a inventat nimeni mașină perfecta.
  14. Arianul76

    Kona

    Merci, @Cristist50, am sa încerc sa țin cont de sfatul tău și a cunoscuților, majoritatea care au plecat din oraș sau reîntors iar casa "de tara" trebuie făcută cât mai mica, asta a fost tiparul romanilor după revoluție care au stat în apartamente Ceaușiste. Sper sa pot învață din greșelile altora măcar pt a scuti munca și nervii. Și da, Constanța e un oraș ciudat tare din ptdvd al serviciilor.
  15. Arianul76

    Kona

    Haha, din păcate lucrurile nu stau chiar asa cum le vedeți voi, în Cta la magazinele mari niciodată nu primești la timp materialele iar dacă apelezi la transportatori privați, primul transport este ok, apoi încep sa crească preturile. Remorca am luat-o deja din aceste motive acum 3 ani. Dacă ai nevoie sa cumperi 5 saci de ciment doar sau orice adeziv nu îți oferă nimeni transport iar pe considerentul asta nu mai fac românisme cu sacii prin mașină în Constanța preturile sunt oricum făcute cu sau fără transport, calculele le-am făcut de la început, nu regret nici un ban pe care l-am dat pe remorca, mai cu seama ca și socrii s-au mutat la exterior. Doar nu credeți ca o sa car mereu cu ea, cantitățile mari le iau oricum cu transport din depozitele mărimea refer la cant normale dintre etape. Oricum merg sa plătesc și sa îmi aleg materialele dif e ca nu mai pun în Mașină nimic, iar taxele ei sunt infime. (9RON RCA pe 3luni și itp la 2 ani pana la la 50 RON) De când renovez o casa în Cta in care voi locui mi-am scos mai mult de jumate din prețul remorcii, și nu intenționez sa ma mut din Cta acolo,in aceasta casa intenționez sa îmi mut părinții iar pt mine va fi doar de weekand. Încă nu am nici eu mentalitatea "navetei" care este de mult pe afara sa ma apuc sa alerg zilnic mașina. Și dacă o sa spuneți ca o sa omor mașină, o sa va anunț dincolo dacă o sa îmi cada cutia sau am sa schimb discuri ceva mult înainte de termen. Momentan stau bine chiar și cu plăcuțele de frână având în vedere ca am ajuns la 30k deja și nu necesita sa fie schimbate. Probabil e programata pentru pensie aceasta casa dacă mai apucam și vremurile alea cu stresul care este grămadă pe noi.
×
×
  • Create New...