Jump to content

johnnydanut

Membri
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

johnnydanut last won the day on November 17 2017

johnnydanut had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

1 Follower

About johnnydanut

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/17/1974

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Elantra
  • An
    2015
  • Locatie
    capatul lumii

Recent Profile Visitors

220 profile views
  1. Pai cred ca l-au mai strans odata cand am semnalat un zgomot pe directie la denivelari si o perioada n-a mai facut. Totusi, clantanitul asta nu pare a fi mecanic caci se aude si la miscari fine de volan si doar la rece, cum spuneam, pare un contact electric ce lucreaza mai greu la frig. Caseta de directie are vreun comutator ce face treaba asta?
  2. Am observat de iarna trecuta iar in iarna asta vad ca s-a agravat asa ca devin ingrijorat. Cand e frig afara si plec cu masina prima data, pret de cativa zeci de km, la rotiri scurte de volan stanga-dreapta, se aude un clinck-clinck ca si cum ai schimba un comutator de curent de mare tensiune. Nu stiu de la ce ar putea fi, de ce se manifesta doar la frig si de ce a inceput sa se agraveze. Este cazul sa fiu ingrijorat? Stau la 60 km de reprezentanta si pana acolo dispare zgomotul asa ca nu am ce sa le arat si oricum raspunsul lor la mai toate sesizarile este ca-i in parametrii - asta pana iese din garantie si crapa definitiv.....
  3. Gasisem acea masina la reprezentanta si ma bagam la un buy-back, altfel, nu stau sa vand masinile la targ si sa caut sh. Macar la reprezentanta aveam o minima garantie de 6 luni. Oricum, eu local fac drumuri scurte pana in 10 km si cu multe opriri asa ca s-a dus treaba cu dieselul . Singura varianta ramane un Duster benzinar nou dar asta cand voi mai strange ceva bani. Multumesc!
  4. johnnydanut

    Achizitie IX35

    Salutare! Momentan am o Elantra 2015 si o Grand Vitara 2.0i 2003 si m-am cam saturat sa le schimb intre ele dupa nevoie. GV e batrana si incomoda la drum iar cu Elantra nu pot ajunge unde stau asa ca le schimb undeva mai jos de casa cand plec la oras. M-am gandit sa le dau pe amandoua si sa iau un IX35 2.0crdi 2014 65k km insa ma nelinisteste treaba cu dpf-ul. Drumurile mele saptamanale constau din 50 km local pe drumuri de tara pietruite si 150 km drum la oras din care 80 km de dealuri, 50 km de E85 si restul frecus prin oras. Ce credeti, la aceasta configuratie de traseu am sanse ca filtrul sa-si faca regenerarea corecta? Viteza medie la drumul de oras imi da la 40km/h insa sunt si cateva portiuni pe E85 unde merg si cu 130-140. Multumesc de intelegere!
  5. Pai vezi ca nu citesti nimic, am spus ca mi-au facut verificare si test pe stand unde a iesit eficienta franarii la 70%. Nu am la mine testul dar cand ajung pe la garaj o sa pun o poza.
  6. Ahhhhhhhh, ma terorizezi!!! Intelege ca am facut o verificare la frane acum 3 luni, revizia acum o luna si itp-ul l-am facut in reprezentanta deci ce motiv aveau sa nu treaca o masina in garantie pe care tot ei trebuiau sa o repare la o adica (si a incercat omul ala de trei ori sa scoata ceva din franele mele). Singurul lucru de ajutor care l-ai spus este cu eficienta anvelopelor mele, aici apreciez parerea ta si o sa tin cont. Oricum, sunt in cautare de oferta la niste michelin clasa eficienta A si atunci sper sa nu mai am probleme.
  7. Stii ce, am facut eforturi financiare foarte mari ca sa nu ajung sa iau cine stie ce petarda la mana a doua asa ca nu-ti permit sa ma iei la misto pentru o problema personala si foarte neplacuta. Mai intai crapa etrierul apoi nu trece itp-ul si acum mai vii si tu cu mistocareala de doi lei. Esti cumva angajat la Hyundai sau de unde asa determinare sa ma faci sa par eu ala in neregula. Am inteles, sunt cele mai fair masini de pe piata doar ca a mea da rateuri dupa 4 ani si fara sa fac taximetrie cu ea. Sa mai spun ca are si o bataie in coloana de directie si la service zic ca e ok, un far s-a aburit pe dinauntru si a ramas mat. Te rog scuteste-ma de alte comentarii inutile caci sunt destul de suparat si chiar n-am chef de contraziceri pe tema asta.
  8. Pai cum apare admisa daca la primul test mi-a spus sa o las acolo caci mi-a suspendat itp-ul vechi valabil??? Ce rost mai avea sa schimbe cauciucurile daca testul era trecut? Mi-a spus ca minimul la itp e 55% si eu am 51%. Tu chiar nu citesti atent nimic din ce scriu eu???? PS Si daca cu niste cauciucuri mai late decat ce e omologat pe masina a iesit 61%, nu e clar ca daca le pun chiar si pe cele de vara inguste, o sa iasa tot sub 55%. Acum 3 luni cand am facut testul cu cele de vara mi-a iesit 71% apoi am facut revizia, mi-au schimbat lichidul de frana (asa zic ei dar nu prea cred) si acum a scazut la 61% cu niste anvelope si mai late decat ale mele. Nu e clar ca eficienta franarii scade alarmant????
  9. Am anvelope omologate, sunt corespunzatoare ca dimensiuni, an fabricatie, uzura, am facut verificarea sistemului de franare in reprezentanta acum 3 luni, revizie la 60k acum o luna, solutia gasita de reprezentanta = schimbarea anvelopelor. Nu crezi ca am toate motivele sa fiu nemultumit de masina/garantie??? Sa astept sa raman fara frane de tot ca sa pot convinge ca e o problema????
  10. Nu, testul cu 51% nu e conform, cu ala plecam acasa cu taxiul. 1. Cand te duci la itp cu o masina in garantie si esti nevoit sa pleci fara ea nu mi se pare ca-i chiar nimic 2. Nu stiu daca ai citit tot topicul insa mie mi-a crapat etrierul in turcia si cand am venit de acolo i-am facut verificare la sistemul de franare. 3. Anvelopele sunt de iarna si au maxim 5000 km si 4 ani, profilul e ca si nou. Si anvelopele lor fiind mai late era normal sa aiba eficienta mai buna. In concluzie, ai abordat superficial problema mea, fara sa citesti tot ce am scris inainte si m-am cam enervat asa ca m-am hotarat sa-i reclam la rar.
  11. Si acesta-i testul cu anvelopele lor.
  12. Da nu prea as vrea sa-i "omor" chiar asa caci mi-au vorbit frumos (la Dacia am avut niste experiente mai "galagioase") insa nu stiu cum sa-i determin sa rezolve problema pe cale amiabila, fara reclamatii dureroase. Atasez rezultatele testului si va intreb, din ce cauza ar putea scadea aceasta eficienta a franarii (in afara de placutele de frana) ca sa stiu ce cheltuieli ma asteapta in viitor. PS Pe dreapta spate este etrierul schimbat in Turcia.
  13. Pai si la RAR ce sa reclam, ca au fentat testul si am itp fals ??? Ce inseamna acel "after sales" , nu traducerea, cu ce se ocupa ei si cu ce ma pot ajuta?
  14. Salutare! Revin cu noi probleme legate de frane. Ieri m-am dus la reprezentanta sa fac ITP-ul la 4 ani si surpriza, am fost resprins caci franarea era sub parametrii . Am crezut ca lesin de furie acolo, masina de 60k, servisata si intretinuta exemplar este respinsa ca ultima gioarsa din talcioc. Acum o luna am facut un test de frane cu cauciucuri de vara si a iesit 70% si acum cu cauciucuri de iarna Debica aproape noi, mi-a iesit 54%. Daca am inceput sa fac scandal caci masina e in garantie si trebuie sa mi-o aduca la parametrii, au inceput sa se agite si au gasit solutia = sa-mi faca testul cu niste roti de la ei (kumho 205/55/16, eu avand 195/65/16). Cu astea a iesit 61% si astfel am putut pleca cu masina acasa insa am ramas cu un gust amar si multe semne de intrebare. La urmatorul itp expira garantia si atunci cred ca eficienta va scadea si mai mult si implicit, voi fi respins din nou, chiar si cu niste cauciucuri beton. Acum nu stiu ce as putea face ca sa rezolv problema in garantie caci nu e normal ca apoi sa suport din buzunarul propriu cine stie ce reparatii costisitoare avand in vedere ca teoria ca sunt cauciucurile de vina nu sta in picioare deloc. Cele de la ei erau oricum mai late si neomologate pe acest model si evident ca testul a fost fortat si denaturat. Sunt extrem de dezamagit si furios caci iti cumperi masina noua cu o caciula de bani si ajungi pe tusa ca ultimul sarantoc de mi-e si rusine sa mai spun prietenilor ce am patit. Am o gioarsa de Grand vitara de 15 ani si a trecut RAR-ul lejer si asta de 4 ani trebuie sa o trag pe dreapta . Mi-au zis ca din moment ce a trecut revizia de 60k acum o luna, nu are nicio problema tehnica si toata treaba e din cauciucuri si faptul ca era ud standul. Si iar revin la comparatia cu loganul pe care aveam acelasi tip de cauciucuri ba chiar mai tocite si nu a existat sa nu treaca itp in 10 ani si 180k. Ce pot eu sa fac in situatia data ca sa nu fiu nevoit sa o vand inaintea urmatorului itp? Oricum, dupa toata pivestea asta, chiar nu mai vreau sa aud de marca asta sau alta masina noua. Degeaba strangi din fund sa-ti iei ceva nou si sigur caci doar ca dai tu primul partz in ea face diferenta cu un sh la jumatate de pret.
  15. Chiar nu stie nimeni daca Edotec EDT-L092 este compatibil si cu 2014-2015? Chiar sunt asa total diferite Elantrele din 2012 fata de cele din 2015?
×
×
  • Create New...