Jump to content

giovanotti

Membri
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About giovanotti

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.4
  • An
    2007
  • Locatie
    Calarasi
  1. Salut ! Stie cineva daca se poate monta A.C. pe noul Accent, masina care nu a avut din fabrica asa ceva. (Accent ukr). Unde se poate face si cat ar costa ?
  2. Vin si eu cu o intrebare; nu am la indemana manualul masinii... La 60 000 km sau 5 ani nu trebuie schimbata si distributia(cureua + rola) ?
  3. Am avut si eu aceeasi impresie ca zgomotul vine de la rezervor(pompa de benzina) dar este fals; bazaitul vine de la motorasele electrice faruri. Eu am comutat pe alta pozitie farurile, dupa care am revenit pe pozitia zero, iar zgomotul a disparut. Pentru a te convinge pune contactul(sa se aprinda martorii din bord), deschide capota si asculta cu atentie langa faruri. Eu am stat cu aceasta senzatie de incertitudine cam trei luni, dupa care intamplator am descoperit sursa bazaitului. Banuiesc ca in mod normal se schimba motorasul cu pricina.
  4. Eu am foarte mare grija cu benzina alimentez. Am 18 000 km in doi ani si in 99,9% am alimentat numai cu petrom 99+ sau omv 100. Cu turatiile eu am o singura regula: sa nu cada acul de la turometru sub 2000 rpm indiferent de treapta de viteza.
  5. Resoftare ! Mie nu mi-a facut probleme socul probabil ca am alimentat de la inceput numai cu 99+..... la fel fac si acum chiar daca am resoftare. Din cand in cand ii mai dau si cate un plin de OMV 100.
  6. Aproape doi ani cu Accentul, 18 200 km; nici o problema reala. Am montat kitul de caseta pe la 9000 km deoarece am considerat ca este util, in rest nimic.
  7. Salut ! Tot din categoria particularitati, are cineva dintre voi Accent gri metalizat (silver space) sau alb cu interior negru / bej ?
  8. giovanotti

    Tehnicalitati

    Exprimare inexacta ! Daca la rece si ma refer la conditii de toamna iarna nivelul este sa zicem peste jumatate sigur cand motorul se va incalzi, nivelul depaseste max.
  9. giovanotti

    Tehnicalitati

    Problema cu nivelul de racire este simpla; volumul solutiei de antigel se dilata odata cu cresterea temperaturii. Important este ca atunci cand motorul este incalzit si termostatul pe pozitia actionat nivelul in borcanel sa fie intre min si max. Opinia mea este ca este mult mai grav ca nivelul sa fie peste maxim, deoarece intra in presiune si poate sparge etansari; sigur ca nu trebuie sa fie nici sub minim. Pentru a afla ca termostatul a lucrat poti pune mana pe furtunele ce intra in radiator (tur si retur), ambele trebuie sa fie fierbinti. Oricum atunci cand motorul este rece termostatul este inchis, iar pompa de apa recircula lichidul fara radiator. La mine de cand s-a racorit afara, cu motorul rece nivelul este foarte aproape de minim. Dupa cateva ture cu masina ajunge cam pe la trei sferturi din scala. La fel si cu nivelul de ulei, acesta se masoara corect cu motorul cald; bineinteles ca nu trebuie sa fie la minim nici cu motorul rece.
  10. Ce am observat si eu de ceva timp: cand "pun contactul" si se aprind martorii din bord se aud niste zgomote de undeva din spatele masinii de tipul zvac zvac zvac o pauza de cc 2 secunde si zgomotul se repeta. Dupa pornirea motorului nu se mai aude sau nu se mai poate auzi. Nu face mereu asa. Dupa parerea mea ar putea fi pompa de benzina pt. ca in momentul rotirii cheii in contact pe prima pozitie pompa de benzina incepe sa functioneze. Din cate imi amintesc la inceput cand masina era noua se auzea un sunet similar, un scurt bazait dupa care nu se mai auzea nimic. La voi se aude ceva in situatia de mai sus ?
  11. Valabil si pentru visiniu treba cu abonamentul la spalatorie.
  12. Se demonteaza usor fetele usilor fata ?
  13. La mine facut plin pe plin 5.5 l, mers constant 100 - 110 km/h benzina 99+.
  14. giovanotti

    Amortizoare

    La care service in Ploiesti ?
  15. Salut ! Revin cu un consum facut sambata si anume: Plecat din Calarasi(facut plinul pana in buza la petrom 99+ dupa 10 click la pompa) - Lehliu prin sate cu viteze intre 60-100 km/h; apoi pe autostrada Soarelui pana in Bucuresti cu 110 - 120 km/h. Soseaua de centura a Bucurestiului mers lejer pana la Domnesti cu 80-90 km/h dupa care ultimii doi km pana la iesirea pe autostrada spre Pitesti au fost parcursi intr-o ora bara la bara. Pe autostrada Pitesti m-au oprit la km 50 (peco OMV) facand iarasi plinul (dupa metoda de mai sus); pana la OMV mers constant pe autostrada cu 120km/h. Au mai intrat 9l benzina. Total parcurs 165 km. Consum total 5.4%. Tot drumul l-am facut fara fortari, mers cat se poate de constant, schimbat vitezele intre 2500 si 2700 rpm. Probabil daca mergeam cu 90 - 100 km/h atingeam consumul din carte de 5.1%
×
×
  • Create New...