Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

ctx

Membri
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ctx

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://catalinx.ro/wordpress/?tag=veracruz

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    VL, Bucuresti

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    ix55
  • An
    2009
  • Locatie
    VL, Bucuresti
  1. Hyundai zice ca cutia nu necesita maintenanta si ca uleiul e "lifetime". Poti interpreta treaba asta in doua feluri. O data ca uleiul tine cat viata cutiei, dar e evident ca tot la fel tine si daca ti se strica ca nu-l schimbi. Din ce-am mai citit pe forumuri am auzit de utilizatori care au ajuns la 270k km fara sa schimbe uleiul acestei cutii. Eu nu am de gand sa tin masina atat si totusi l-am schimbat la 90k, tot la DAB. Din pacate, insa, la DAB nu au sculele necesare sa schimbe tot uleiul, il inlocuiesc pe cel ce se poate drena liber din cutie si mai ramane in convertizor, cam jumatate. Am auzit ca exista service-uri care schimba tot uleiul dar nu am mai stat sa caut. L-am lasat asa, il mai schimb o data pe la 180 ca si aia e, mai schimb si rabla, sa mai schimbe si altii daca vor .
  2. ctx

    Parbriz croit

    Doar pentru stergatoare, asa avea si parbrizul original. Stii tu sa se produca parbrize pentru Veracruz cu incalzire in tot geamul? Daca da, ai part number? Am avut asa la Ford Mondeo si ala chiar ar merita banii.
  3. ctx

    Parbriz croit

    Multumesc . L-am schimbat (dupa 2 ani, lol ) la Ager. 900 de lei. AM , dar arata aproape la fel ca cel original, cu senzori de ploaie , incalzire si tenta verde, parca un picut mai verde decat originalul.
  4. @Iuli34. Putin probabil. Sunt o mana de masini in toata tara, cred - eu am vazut pana acum vreo 6 diferite, si nu se mai fabrica. @daniel cracea: Daca mai astepti sa faci niste bani nu stiu daca e o idee buna. Presupun ca pretul unei astfel de masini SH cu km aia e undeva intre 9-11k EUR. Pe unele revizii e posibil sa platesti 1000 de euro, daca schimbi uleiuri in diferentiale, discuri si ce mai trebuie, la timp. Dupa 3 ani pot sa spun ca masina are in principiu 2 slabiciuni. 1. Suspensii cam firave, amortizoarele telescopice cred ca-s sub dimensionate. 2. Masina e grea si daca mergi repede si ai nevoie sa franezi, fie treci prin placute ca prin branza, daca pui de origine - am uzat 90% in 27k km placutele de pe fata si nu conduc agresiv. Hai sa zicem ca ma mai scapa uneori, dar rar. Daca pui placute de frana aftermarket, din material mai tare nu se mai uzeaza asa de repde, normal, dar nu-i nimic, se uzeaza discurile care-s si mai scumpe. In rest, daca tine si daca nu cresc impozitele fantastic, cred ca o mai tin 3 ani. Sunt aproape de 110k km acum.
  5. ctx

    Parbriz croit

    Mi-a sarit ceva in parbriz si s-a croit in partea de jos. Stie cineva unde se pot comanda si preturi ? Am inteles ca se pot si repara , dar ma indoiesc pentru ca croitura a depasit deja 10 cm. Multumesc
  6. Salut, Am preluat masina de la traian_m. Conduc mai mult in afara oraselor. Media mea e pe undeva pe la 9.5 l/ 100 km , incluzand condusul prin Bucuresti ( putin). Spre deosebire de el , eu stiu sa merg incet si economic. Cel mai mic consum obtinut pe un traseu de 200 km fara autostrada si fara orase ( doar comune) a fost de 7.3l /100 km - folosind cutia automata , fara subturare manuala sau alte trucuri. Cu aerul conditionat pornit tot timpul. Cel mai mare 12.5l /100 km agregat de la Curtea de Arges - la Sibiu pe Transfagarasan - condus cu viteza si schimbat manual. Iar apoi de la Sibiu , pe Valea Oltului pana pe Varful Cozia - la Cabana. Cutia si diferentialele mi se pare ca raspund un pic cam lent , comparativ cu un Jeep GC, se intampla sa mai intru in dificultate pe drumuri noroioase in rampa , dar asta datorita cauciucurilor de strada , chiar daca sunt de iarna,
×
×
  • Create New...