Jump to content

Adrian V.

Membri
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Adrian V.

  • Rank
    Member
  • Birthday 02/24/1964

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti , South Side
  • Interests
    have fun

Contact Methods

  • Yahoo
    adrian05ro
  • Skype
    adrian.vatamaniuc2

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa Fe 4WD
  • An
    2007
  • Locatie
    Bucuresti , South Side
  1. Ca-i dau eu sau altul , tot aia este . De acum inainte nu trebuie decat schimbat uleiul in vreo 2000Km . Era dedicata vanzarii de dinainte sa se intample asta cu motorul.
  2. Vazushi bine . Dar , care-i problema ? Aici discutam de turbina , acolo discutam de vanzare/cumparare.
  3. Sunt din Bucuresti si ii stiu foarte bine pe cei de la King Auto, dar tot cautand piese am gasit o firma care comercializeaza piese de Hyundai / Kia la preturi mult mai bune . Ca o paranteza , pentru cei care nu stiu , la masinile astea coreene piesele de motor le gasesti NUMAI pe original . Pe producator nu gasesti decat poate filtrele si nimic mai mult . Pe articulatii , frane , rulare mai poti avea noroc de niste producatori , dar pe motor nu ai nici o sansa. Motorul a fost "incheiat" si "aruncat" sus pe masina . Cand a fost sa o pornesc am avut ceva probleme cu senzorul de la vilbrochen , senzor care nu prea mai facea treaba si pe care l-am schimbat (188RON). Pana acum am facut vreo 5-600Km cu ea , si in oras si in afara , si nu pot sa spun decat ca este OK . Pana la urma am un motor aproape nou , pentru ca i-am schimbat camasi , pistoane , segmenti , cuzineti , bloc motor si chiuloasa planate , scaune supape rectificate , set de garnituri motor schimbat. Acum nu urmeaza decat apa , paie si bataie , ca prea m-a chinuit.
  4. Modelul full option ( 4x4, automata ,pilot automat, trapa, piele ,volan multifunctional, modul confort, incalzire scaune / oglinzi,carlig remorcare, jante liaj,etc..) cu toate consumabilele schimbate inclusiv distributie , 190000km, in stare buna de functionare si intretinere , doua randuri de anvelope vara/iarna. Masina de familie / nefumatori. Toate echipamentele sunt functionale , fara nici un fel de improvizatii. Taxa platita si nerecuperata , al doilea proprietar in Romania . ITP 2017 , Ro-vigneta, impozit la zi. Pentru mai multe detalii sau poze sunati / trimiteti mesaj. Pret 8950 EURO , negociabil in imita bunului simt. ATENTIE ! NU vand un cotetz de gaini. CERE ADEV TIMBRU MEDIU.doc
  5. Am rezolvat-o cu cei de la dezmembrari Gagu . Turbina veche la schimb + 1000RON si am luat o turbina reconditionata cu 12luni garantie fara limita de kilometri. Astept acum ca motorul sa fie pus pe masina sa vedem ce am facut . I-am bagat aproape totul nou : pistoane , cuzineti , segmenti , camasi cilindri , chiuloasa planata / scaune rectificate . Adica , treaba-treaba.
  6. Va salut , Am si eu o problema cu o turbina de Santa Fe . Din cauza ca s-a topit un piston , galeria de evacuare, EGR-ul si turbina s-au umplut de granule de aluminiu . Am gasit galeria de evacuare , si EGR-ul , dar acum caut partea de turbina care este din fonta si care vine pe galeria de evacuare. Din cate am aflat pana acum , sunt doua modele de turbina , si piesele nu sunt interschimbabile , asa ca imi trebuie exact ceea ce am acum pe masina . Se pare ca modelul care il am eu a echipat si unele motoare de Mitsubishi. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu o idee unde as putea gasi asa ceva , as ramane profund indatorat. NU MA INTERSEAZA SA CUMPAR O TURBINA INTREAGA , MAI ALES DIN DEZMEMBRARI (pentru ca nu se ofera nici un fel de garantie , si eu nu joc la Loto).
  7. Daca nu este prea tarziu raspunsul meu poti suna la Blue Car Service , 0769.274.258 SILVIU. Sunt service mutimarca si daca nu este ceva prea " adanc"pe partea de soft electronic eu zic ca te pot rezolva . Bafta !
  8. Eu am un Santa Fe din 2008 , cu AT si in oras am un consum undeva in jur de 11,5-12 % , ceea ce mi se pare normal pentru o masina care goala are greutate cat un Logan burdusit cu 5persoane si bagaje in el. Cei care nu agreeaza schimbare avitezei si mersul subturat o pot trece dintr-o singura miscare pe manual mode. La drum intins ia undeva in jur de 8 - 8,5% , asta daca nu-i dai talpa d-aia de plumb. Daca ai de la 50 in sus masura la picior ............grav. Atunci cand tractez rulota ( rulota are masa maxima autorizata 1400Kg , dar cu siguranta in realitate are in jur de 1500Kg echipata cu de toate) se ajunge la un consum de 12,5% , iarasi OK si asta daca te gandesti ca intregul ansamblu trece de 4 Tone. Pentru cei care se vaita de consumuri mari singura solutie este sa lase masina in parcare si sa ia metroul , sau autobuzul. Consumul va fi foarte aproape de zero absolut.
  9. Pentru cei din Bucuresti si din imprejurimi lansez invitatia de a face o vizita la Blue Car Service ori de cate ori au probleme cu masina. Pe facebook ne gasiti dand click pe https://www.facebook.com/pages/Blue-Car-Service/151374598365263 Se pot executa lucari de mecanica , tinichigerie , vopsitorie , electrica , geometrie , stand frane , statie ITP. Deasemenea putem oferim consultanta in daune auto si relatia cu societatile de asigurare , implicit si oferte pentru polite RCA sau CASCO .
  10. Da-mi un telefon si incercam sa o rezolvam .
  11. In ultimul timp fenomenul rulotistic ia o amploare din ce in ce mai mare la noi in tara , iar rulotele se inmultesc exponential de la un an la altul. Acum vreo 8 ani cand mi-am luat prima rulota , nu prea aveam cu cine sa ma salut pe drumurile patriei ( ca Trabantistii , pe vremuri ) iar acum nu mai ai loc de ei in perioada concediilor , si nu numai. Daca printre voi sunt persoane care cocheteaza cu acest "sport" ii invit sa viziteze www.forum-rulote.ro , iar pe admini ii rog sa ia legatura cu Viorel Chelu la contact@forum-rulote.ro pentru a face un parteneriat. Pentru orice sfaturi cu privire la forum si la rulote in general va rog nu ezitati sa ma contactati>
  12. Eu unul din experienta am constatat ca cele all-season sunt un fel de catar care nici vara nu dau randament si nici iarna . Pentru vara anvelope de vara , pentru iarna anvelope de iarna - este cel mai simplu . Problema mai nasoala este ca nu toti isi permit doua randuri de jante .
×
×
  • Create New...