

buge
Membri-
Content Count
102 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
buge last won the day on May 24 2021
buge had the most liked content!
Community Reputation
6 NeutralAbout buge
-
Rank
Member
Profile Information
-
Auto
Hyundai
-
Model
Elantra MD
-
An
2015
-
Locatie
Bucuresti
Recent Profile Visitors
419 profile views
-
Elantra MD 2014 , mi s-a stricat butonul principal , cel care ridica/coboara electric geamul de la sofer . Face fix ca in videoclipul. Am doar geamuri electrice fata si nu gasesc modulul ca sa-l schimb. Ati mai avut probleme cu acest buton?
-
da, imi cer scuze dar e un mare haos pe forum. toate masinile au fost new wlantra incepand din 2011 pana in prezent. nu gasesti niciodata informatii, cu toate ca sunt sigur ca s-au mai discutat . intr-adevar eu ma refeream la md 2015 , care candva a fost si ea new elantra.
-
@ulyse , intrebarea era legata de DRL-uri. Becurile sunt P21W, data viitoare o sa pun led. Pe dreapta merge sa-l schimbi desfacand cele 2 suruburi de plastic ale carenajului de sub bara.Pe stanga nu ai loc sa bagi mana si brachezi roata la maxim , scoti carenajul in interior dupa ce ai desfacut suruburile de plastic de sub bara si bagi mana printre bara si carenaj.Am pus o poza. Becurile din far pt faza scurta sunt HB3 : pe dreapta se schimba relativ usor, pe stanga trebuie sa dai farul jos. Printre carenaj si bara tot nu ai loc.
-
DRL-urile , cele de deasupra becurilor de ceata sunt P21W ? La service am vazut ca le schimbau prin pasajul rotii.In carte scrie ca se demonteaza acel plastic de sub bara. Cum e mai simplu ?
-
Cel de pe dreapta se schimba usor, e loc suficient. In stanga e o problema , ca n-ai loc de cutia cu sigurante . Am vazut pe yt ca trebuie data jos si acea bucata de plastic neagra de deasupra barii ca sa poti sa scoti farul.
-
DA, de pe manual am comandat H7 si am constatat ca e altceva . Probabil la cele 2011-2014 e H7 farul cu oglinda si la 2014-2016 e HB3 farul cu lupa.
-
Am incercat sa schimb becul pt faza scurta la Elantra MD 2015 farul cu lupa . Surpriza, cel de pe masina vine cu mufa cu tot si nu pare sa fie H7 cum scrie in manual. Cine ma poate lamuri va rog ? De unde as putea achizitona un bec de calitate cu mufa cu tot:? Pare a fi H11.
-
Cati litri de ulei intra in motorul 1.6 MPI si care este vascozitatea recomandata de producator. Am vazut tot felul de variante in postarile anterioare.Multumesc.
-
Nu mai am garantie. Intrebarea era daca la sub 50% trebuie schimbate sau nu . E limita de timp , km sau test ?
-
ok, ideea e ca dupa 5 ani eficienta la amortizare a scazut sub 50% . Lasam asa , sau schimbam amortizorele de pe spate? Eu am vazut pe monitor , serviceul n-a pomenit de vreo problema si nici nu mi-a dat vreun raport. Si inca o problema, am 52.000 km (5 ani) si n-am schimbat bujiile. La cati km trebuie schimbate?
-
Erau 2 erori : una de baterie slaba, tocmai ce am inlocuit bateria si cea cu switchul de la pedala de frana , care zic cei de la service ca ar fi determinat aprinderea becului ESP.Partea interesanta a fost la testul de amortizoare, unul din cele de pe spate a coborat sub 50% eficienta, 47 mai exact.Ele de noi erau pe la 55%.Cele pe fata inca sunt in jur de 85%.Interensat a fost ca dupa mine a facut test o elantra AD si pe fata erau pe la 75%, iar spatele abia trecea de 50% (undeva la 52% , 54%).
-
Apropo de martorul ESP care la mine s-a aprins a 2-a oara in mers. Astazi am facut revizia de 5 ani si am pus masina pe tester. ESP-ul se aprinde de la "switch pedala frana".A ramas sa faca comanda si sa-l schimb. Voi ati avut probleme cu acest switch ?
-
D'abia am plecat de pe loc cu vit 1 , am mers 50 de m , becul probabil a fost aprins de la inceput si a ramas asa pana m-am oprit si l-am vazut. Intretinerea e facuta de service autorizat hyundai si a fost facuta regulat pt ca masina e inca in garantie.Nu are nici o legatura cu ce ai scris tu acolo. Am intrebat in speranta ca poate a mai patit cineva asa.Stiu de "tusitul" ala la rece, nu era la fel, apropae ca masina nu vroia sa mai mearga.Rulmentul se aude, roata desumflata e raportata de senzorii de presiune, condusul exagerat in 50m la rece nu face sens si chiar daca era de la condusul "exagerat" se stingea si nu mai avea rost postarea.
-
Elantra 2015 MD 1.6 MPI 46k km . Ieri cand am pornit mi s-a aprins ledul pt ESP.(masina pe cele 2 curbe serpuite).N-am vazut initial becul aprins , dar masina "dadea in nas" si era un puternic miros de benzina in habitaclu. Dupa vreo 30-50m m-am prins ca ceva nu e in regula, am vazut becul aprins in bord , am tras pe dreapta am oprit, repornit si totul s-a rezolvat. In vara aceasta masina iese din garantie. Aveti idee ce ar putea fi ?