Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

cipelantra

Membri
  • Content Count

    874
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

cipelantra last won the day on November 17

cipelantra had the most liked content!

Community Reputation

101 Excellent

About cipelantra

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    HYUNDAI & HONDA
  • Model
    i20 & Civic Sedan
  • An
    2017/2019
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

231 profile views
  1. Azi am observat ca s.a intarit si la mine pedala de ambreiaj. Dimineata la pornire e moale, cu cat se aglomereaza traficul, devine mai tare. E clar ca se incalzeste șandramaua si nu mai e elastică. Si mi.e clar ca va trebui sa schimb si eu kitul ambreiaj. Cam devreme, 56.000 de km, asta e o bila mare neagra pentru Hyundai. Are cineva idee cam cat costa un schimb de kit ambreiaj la reprezentanta?
  2. Nu inteleg. Adica, masina are 6 ani si mai ai garantie? Discul ambreiaj este considerat consumabil, mai degraba se schimba placa si rulmentul pe garantie fiindca sunt piese care nu se uzeaza ca niste consumabile. Eu as fi pus un set Sachs sau Luk si gata. Iti dai seama ce fericire e placa aia Made in India...
  3. Nu are de ales. Daca i se va strica cutia de viteze, ii vor reprosa ca este din cauza ambreiajului, care, ce sa vezi, nu e agreat de producator. Eu as face altceva. La primul semn de trepidatie, ma duc peste ei. Ai garantie 2 ani la piese si 90 de zile la manopera. Ma indoiesc ca l.au montat gresit, asa ca, in urmatorii doi ani, daca se decaleste le.o pui frumusel in brate si sa ti.o repare pe banii lor. Poate ca au schimbat totusi compozitia placii, daca au primit sesizari ca se deformeaza atat de repede...
  4. Volanta sau placa de presiune?
  5. O masina are cam 40.000 de repere. Unul dintre ele sigur scartaie. Pot fi multe, de la un cablu nefixat, la o boxa din usa, poate si un surub slabit in bord. Poate la service aud baietii mai bine!
  6. 1. Asa face toate. Ai rabdare 2 secunde inainte sa cuplezi in R si o sa fie ok! 2. Scaune care trebuie gresate sau vezi sa n.ai vreo sticla de plastic sub scaun. Eu am avut una si scartaia ca o canapea veche cu arcuri. 3. La orice hatchback fuge spatele. E normal, greutatea e mai mica decat la un sedan. 4. Incearca becuri mai albe, Philips Extreme sau Osram Nightvision. Sunt masini mai scumpe decat i20 cu faruri mai chioare noaptea!
  7. La DAB nu verifica franele si amortizoarele in banii astia?
  8. Da. Asa ne vand astia hartie igienica la pret de gram de aur. Macar daca era din carbon, ceva, dar dupa o luna e negru de praf.
  9. Am aflat ca ambreiajul nostru de pe i20 este Valeo. Ei, pe Fiat Albea am avut tot Valeo si se comporta exact la fel! Se intarise si pedala, probabil din cauza placii de presiune, am mers cu el asa pana pe la 110.000 de km, 90% in oras dar nu era o fericire. Inainte cu 100 de ani, le faceau din azbest. Si tineau. Sau, ma rog, nu trepidau asa de tare la pornire. Acum, le fac din alte materiale ecologice. Si tin 20.000 maxim, dupa care incep sa dea rateuri. Deci, ambreiaje eco - praf Vopsea eco - praf Placute de frana eco - praf Mancare eco - sanki! N.ar trebui sa renuntam naibii la eco asta, ca sincer, mi se pare ca deja e o abureala mai mare decat aia cu marmota care invelea ciocolata?
  10. Cica Osram ar fi mai bune. Oricum, sa nu te astepti sa tina mai mult de 2 ani. Cel mult!
  11. In topu' la fiabilitate sta Kia. Ia.ti, frate o hibrida, macar stii pe ce dai banii!
  12. Tu.i dai teste facute de romani? Pt jurnalistii astia, nemtestile e cele mai bune, frantuzestile si italienestile sunt de cacao, Dacia e pt saraci iar asiaticele sunt fiabile dar fara personalitate. Restul masinilor sunt pt arat pe camp. Sanki!
  13. Foarte bine ai facut! Daca nu sunt in stare sa faca masini pentru drumurile noastre, sa nu le mai vanda in Romania! Vor doar bani si restul...prosteala pe fata! Din pacate, esti singurul care te.ai descurcat.
×
×
  • Create New...