Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

cipelantra

Membri
  • Content Count

    914
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

cipelantra last won the day on February 8

cipelantra had the most liked content!

Community Reputation

104 Excellent

About cipelantra

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    HYUNDAI & HONDA
  • Model
    i20 & Civic Sedan
  • An
    2017/2019
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

347 profile views
  1. Foarte multa lume cade in plasa cand isi cumpara o masina. Multi si.o aleg dupa aspectul exterior, ignorand avertismentele cunoscatorilor care au semnalat de multa vreme ca atunci cand se investeste in design, partea tehnica (fiabilitatea) are de suferit. Sigur ca nu e o regula, dar sunt foarte multe exemple de masini urate careau fost mult mai reusite si fiabile pe partea tehnica decat altele mai ochioase. Vrem, nu vrem, timpul modelelor clasice apune incet incet. Eu vreau o masina sigura, confortabila, economica si fiabila. Daca se poate sa fie si frumoasa, n.am nimic impotriva, dar atunci cand sunt la volan nu ma mai intereseaza design ul...
  2. Foarte interesanta linia de design, seamana cu un ciob de sticla... hahaha!
  3. cipelantra

    Noul Hyundai i20

    Cică s.au "scăpat" niște poze pe internet... Mie îmi place. Seamana cu Elantra din față, iar spatele e foarte reușit. S-o vedem și în realitate, și, cine știe, poate se montează și vreun motor hybrid/electric în viitor pe această mașinuță. https://m.automarket.ro/stiri/primele-imagini-cu-noua-generatie-hyundai-i20-au-scapat-pe-internet-96287.html#ziarecom
  4. Adica o masina cu dublul CP fata de Logan consuma pe autobahn cu 0.5L mai mult fata de DN si zici ca 0.9 Sce e un moyor economic? Hmmm...
  5. Sunt doua suruburi in portbagaj, chiar la baza banchetei. Se observa daca dai dai afara mocheta din portbagaj. Le desurubezi cu o cheie de 13, cred. Apoi, te muti in masina unde, cu grija, tragi de bancheta in sus, apucand pe rand de fiecare parte stanga si dreapta, dinspre partea unde iti tii picoarele, mai exact ganunchii. Acolo exista cate o clema pt partea stanga si dreapta, in care intra bancheta prin presare. S.ar putea ca acele cleme sa aiba o piedica de siguranta, iti vei da seama dupa ce vei simti la mana. Umbla cu grija si cu o lanterna ca sa observi exact acele cleme. Baftă!
  6. cipelantra

    Hill assist

    Trebuie sa fie o rampa cu inclinatie mare.
  7. Am uitat sa precizez ca, in cadrul reviziei, a fost efectuat si un update de soft al ECU, prilej cu care am observat ca s.a adaugat in meniul de bord si intervalul de revizie, de 20.000 de km sau un an. Am sesizat si o usoara imbunatatire a ralantiului, daca nu stiati, va reamintesc ca la masina mea se producea o vibratie pronuntata a caroseriei la mersul in gol. Update ul a fost efectuat mocca.
  8. Am facut revizia la DAB auto. Au inlocuit ulei, filtre, lichid de frana, placute frana fata si spate si reglaj de faruri. Toata distractia a fost 2000 de lei, dintre care vreo 1000 de ron au costat doar placutele (700 ron) si manopera pentru placute (300 ron). Mi se pare foarte mult, in mod normal, la un service de cartier, cu piesele mele, cred ca nu ajungeam la 1200... Au gresat scaunul soferului, n.au gasit nimic in neregula la puntea spate, iar ambreiajul, deocamdata mai astept.
  9. Da, asa este, n.ai ce sa ceri mai mult pentru 6900 de euro. Poate doar daca vin indienii de la Tata sau chinezii cu Gelly sa mai ofere ceva in plus, dar nu cred.
  10. Stiti cum zicea tata? Daca Ai Cap Ia.ti Alta! Asta e Dacia. As putea sa inchei aici, dar nu vreau sa fiu masochist. Spre rusinea mea, am condus multe masini inchiriate. Vreo 20-25. Pana la 43 de ani, insa, am fost doar pasager in Logan. Si iata ca ziua cea mare a venit. In fata mea sade el, Loganul despre care se vorbeste pe toate forumurile altor marci, inclusiv Ferrari sau Tesla. E nelipsit din comparatii, aproape ca e mai celebru decat Obama si Fram, ursul bipolar, ce sa mai, mandria noastra nationala, motorul economiei romanesti si spaima SH urilor din Germania. Sa incepem cu plusurile : Si acum cu "0" urile : Glumesc... + prețul. Asta e tot ce intereseaza pe cumparatorul de Logan. Restul... povesti. Dotari, confort, siguranta, consum, nu mai conteaza. Daca costa 6900 si are un volan cu patru roti, repede la dealer sa dam comanda, ca o sa asteptam 3 luni dupa masina. + spatiu. Inauntru e aer mult, in spate intra doi adulti si un copil, si chiar e indicat sa mearga cat mai multi in masina asta, pentru ca ajuta la stabilitate. In portbagaj intra multe si voluminoase + cutia de viteze cupleaza perfect. Scurta si precisa. Sa trecem la nule: 0 scaunele: sa zicem medii ca si confort. Nu te doare spatele, dar au un joc ciudat cand le misti. O fi fost masina aceea cu probleme? 0 insonorizarea. Surprinzator, masina e mai zgomotoasa la ralati si mai silentioasa in mers. 0 faruri care lumineaza decent. Proiectoarele de ceata in schimb sunt total inutile. Au o pozitie in care nu ajuta cu nimic la nevoie. 0 am vrut sa trec si motorul, dar il las la minusuri Si acum, minusurile, nu sunt multe, dar merita mentionate - plasticele. Desi sunt mai bune decat la generatia anterioara, au o textura si un aspect horror. Nu scartaie, insa nu iti creaza o atmosfera friendly. Parca esti intr.o camera intunecata din care nu ai, aparent, nicio scapare. - suspensia. Cica adaptata pentru drumurile romanesti. O fi, dar in afara ca e dura si simti toate denivelarile, alt avantaj nu i.am gasit. Probabil ca, fiind simpla, e mai rezistenta. - motorul. Ajutat de cutia scurta, merge destul de turat. Cei 3 cilindri misca magaoaia cu cei 97Nm destul de onorabil, numai ca, la ralanti, sunetul e de tractor, iar la 100 la ora, deja sari de 3500 rpm. Consumul pe cca 1000 de km, dintre care 950 extraurban, a fost de 6,2%. Enorm de mult! Cu inca 2 persoane in masina si ceva bagaje stau si ma gandesc ca se duce spre 7% lejer. In plus, mi s.a intamplat in mers constant, la 70 km/h, sa se opreasca pt o fractiune de secunda, s.a aprins becul rosu de ulei, iar apoi totul s.a derulat ca si cum nimic nu s.a intamplat. Antigelul era la minim, masina avand 18.000 de km la bord. - insonorizarea. Destul de slaba, se aude inauntru cam tot ce se poate auzi de la o masina: anvelope, vant, motor, inchiderea centralizata cu aroma de tabla goala... etc. - instabilitatea. E o masina usoara, da, dar te ridica de fiecare data cand depasesti/vine de pe sens opus un tir. Asa ca, mai bine mergeti mai multi. - directia e foarte stransa. Volanul nu revine in punctul 0 dupa viraje. - masina pe care am condus.o nu avea computer de bord, si nici indicator de temperatura a apei, doar un indicator de nivel de benzina, temperatura exterioara, ceas si km. Economie la sange. Una peste alta, o masina precum si.au dorit romanii: sa fie berlina, sa aiba portbagaj mare, sa fie ieftina la intretinere, sa incapa 5 insi in ea, sa care orice, si, cel mai important, sa coste putin. De fapt, asta si.au dorit parintii nostri si, eventual, cei care au trait epoca de aur in Dacia 1310 cu imbunatatiri...
  11. Ma gandeam ca, la cat de hotarat esti, mai repede vine pensia decat noua masina...
×
×
  • Create New...