Jump to content

cipelantra

Membri
  • Content Count

    1043
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    36

cipelantra last won the day on July 12

cipelantra had the most liked content!

Community Reputation

116 Excellent

About cipelantra

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    HYUNDAI & HONDA
  • Model
    i20 & Civic Sedan
  • An
    2017/2019
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

627 profile views
  1. Normele tehnice inseamna exact ce mi.au spus mie odata la Fiat, cand imi zornaia o rola de la cureaua de accesorii: zgomot tehnologic normal! Am dat cu spray de curele si s.a terminat cu zgomotul tehnologic... dar la masina aia schimbai cureaua de distributie la 2 ani!
  2. cipelantra

    Turcia

    Cauta pe booking. Acolo vezi tot, si opiniile celor care au fost. Personal, am vrut sa merg la Kusadasi, gasisem cazare buna, dar n.am mai plecat din cauza vamilor. Am fost in schimb anul trecut la Istanbul si, sa ma ierte Stefan cel Mare, dar turcii stau bine de tot la turism, mai bine decat multe state vestice. Atata doar ca m.a enervat la culme tocmeala asta a lor fara noima...
  3. Daca esti din Bucuresti, vezi ca sunt unii pe Baicului care repara tot felul de electromotoare, alternatoare si compresoare AC. Poate iti repara si tie motorasul asta...
  4. cipelantra

    Turcia

    La banii astia mergi cu toare rudele, sau cum?
  5. Acest motor echipeaza mai multe modele Hyundai - Kia si, prin urmare, ar trebui produs in mai multe locatii. Este important de stiut daca zgomotele reclamate de proprietari sunt prezente si pe i20, made in Turkey, si pe Kona, made in Koreea (?), dar si pe Kia Stonic, made in Cehia (?). Poate exista anumite loturi care au probleme cu lantul, intinzatorul, sau patinele. Un zgomot de 2-3 secunde la pornirea la rece, pentru o distributie pe lant, am vazut ca este considerat normal la multe dintre marcile de azi, problema apare atunci cand rontaiala persista la cald sau la anumite turatii ale motorului, ceea ce inseamna ca lantul e prea larg si poate sari de la punct, ca intinzatorul hidraulic, autoreglabil, si.a pierdut capacitatea de a intinde lantul la standardul cerut, sau ca patina este foarte uzata si nu mai asigura un suport optim pentru lant. Personal, cred in prima varianta.
  6. "Motorul electric" de la mild hybrid nu poate propulsa masina independent de cel termic. Asa ca nu vad cum poate fi "forjat".
  7. Despre ce motor electric vorbesti @nats?
  8. Nici nu trebuie sa.ti faci griji in privinta fiabilitatii C3 mie personal, cutia de viteze manuala de la Hyundai mi se pare exceptionala! Ambreiajul nu! E adevarat, nici eu n.as lua i20 chiar acum, la prima strigare, pentru ca nu vreau sa fac experimente pe banii mei.
  9. Nu te certam, doar te completam, @akon. Aici suntem comunitatea Hyundai si esti binevenit, asa cum bineveniti sunt toti cei care vor sa faca parte din ea. Am sesizat in enuntul tau ca, pentru 1000 de euro in plus, i20 ofera doar un schimbator de piele, un volan de piele si o alarma. Nu vad unde e supararea ta, daca vrei Renault, si crezi ca e masina potrivita tie, nu ai decat sa ti.o cumperi. Dar nu judeca noul i20 pana nu.l vezi, conduci si intelegi, doar pentru ca primesti 3 chestii minore pentru 1000 de euro in plus, ca nu e corect. Si asta ti.o spune unul care are 350.000 de km cu covrigul in mana, vreo 15 de marci conduse si e la al treilea Hyundai proprietate personala. Noroc!
  10. Si cu un motor in 4 cilindri care demareaza de la 0-100 in 13 sec, fata de 3 cilindri si 17 sec ai Renaultului. De cuplu nu mai vorbim
  11. Doar 10.500? Nu cred... poate fara TVA.
  12. cipelantra

    i10 2020

    Acu, cand Mitsu pleaca din Europa? N.as risca.
  13. Nu prea se gaseste nimic prin pravalie la Hyundai in perioada asta...
×
×
  • Create New...