Jump to content

cipelantra

Membri
  • Content Count

    1106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

cipelantra last won the day on January 30

cipelantra had the most liked content!

Community Reputation

120 Excellent

About cipelantra

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    HYUNDAI & HONDA
  • Model
    i20 & Civic Sedan
  • An
    2017/2019
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

823 profile views
  1. Știi vorba aia, un motor TOYOTA duce trei caroserii, iar o caroserie LAND ROVER duce trei motoare.
  2. E clar, l-au setat să se aprindă sub 2,5 bari, mai nou cică așa se merge "eco". Am mai auzit...
  3. Bănuiesc că și eu am probleme cu oil dilution la Honda Civic X, 1.5 Turbo Vtec. Știu, e altă mașină, alt motor, dar e tot injecție directă ca la i20 și, din câte mi s-a spus la service, dacă faci drumuri scurte de 2-3 km, in oraș, e posibil să nu apuce să ardă benzina complet, în plus dacă ai și filtru de particule, mai injectează și de acolo ceva combustibil pentru regenerare. Soluția la Honda e că, în regim de mers preponderent urban, ai un senzor de calitate (zic ei, eu personal cred că e un counter care îți analizează cât timp rulezi în treptele I- II- III și cât in IV- V- VI) al uleiului și te cheamă la revizie la 5000 de km. Dacă mergi extraurban, ajungi la maximum 12.000 de km, dar niciodată la 20.000 cât e intervalul de revizii anual. Uleiul meu e 0w20, adică un pic mai vâscos decât apa de ploaie.
  4. Un i30 1.5 DPi nou pornește de la 13.500 de euro.
  5. Elantra nu știu dacă e o mașină recomandată pentru femei. E cam mare și mai greu de manevrat. În plus, 9500 de euro pentru o mașină fără garanție, mi se pare cam mult. Înseamnă din start minim 1000 de euro pentru investiții: anvelope, ambreiaj, plăcuțe, discuri... dacă mai trebuie vreun amortizor sau ceva lichide, bujii sau baterie, calculează și tu.
  6. Da, am avut ceva reduceri pe factură, dar cred că sunt mai mult de formă, ca să-ți creeze impresia că prețurile sunt doar exagerate, nu astronomice. Adică să zici mersi că ai dat 900 și nu 1500. Ca idee, 1L de ulei la ei este 60 de RON, cu reducere, iar un filtru de aer 115 RON.
  7. 900 RON... Ulei și trei filtre. Și verificări de rutină. La DAB auto. Foarte scump. Adică 500 RON piesele și 400 manopera. Timp efectiv de lucru, 1 oră. N-am folosit niciun verb până acum, pentru că le-am epuizat pe toate pe înjurăturile la adresa prețului!
  8. A venit... https://www.hyundai-motor.ro/noul-elantra
  9. Cine știe ce ulei ți-au pus, dacă ți-au pus... La mine, pe Pașaportul de service, scrie ce ulei pun. Mobil 1, 5w30. La i20.
  10. Ai șanse mari, dacă motorul bate, e clară treaba, probabil că ungerea a fost deficitară și nu cred că ți-l mai repară cineva. De curiozitate, ce ulei aveai în el?
  11. Nu îi schimbă motorul decât dacă are pistoanele afectate. Altfel, supapele îndoite se schimbă, alt lanț și pa!
  12. cipelantra

    i10 2020

    Doar 3* la euro Ncap...
  13. Ar trebui să ne dai câteva detalii: Erai în mers unde? Ce turație aveai, au mai fost simptome înainte de oprire, etc. Acum am văzut postul. Mi e teamă să nu îți fi crăpat distribuția, a mai fost un caz aici cu mașina din GL, și încă unul cu un Swift, care, la 70.000 de km i au schimbat uleiul la rep cu unul mai subțire și aia a fost! Bafta ta e că ești în garanție, ceilalți nu erau...
  14. La i20 au fost vreo 700 ron doar plăcuțele. Made in India :(
×
×
  • Create New...