Jump to content

cipelantra

Membri
  • Content Count

    1009
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    36

cipelantra last won the day on July 12

cipelantra had the most liked content!

Community Reputation

116 Excellent

About cipelantra

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    HYUNDAI & HONDA
  • Model
    i20 & Civic Sedan
  • An
    2017/2019
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

522 profile views
  1. Daca te hotarasti sa.ti iei Hyundai, intai faci drivetest cu varianta pe care o doresti. Sa nu te lasi pacalit de unii si altii care iti vor spune ca "si cealalta motorizare e buna, trage de rupe si e foarte economica!". Vrei 1.0 TGDi, faci drivetest cu motorul ala, nu faci drivetest cu 1.5 TGDi si ramai entuziasmat de putere si cuplu, si apoi te plangi ca ai luat o lesinatura. Apoi ceri oferte la toti delerii, de preferat pe mail, vezi ca unii n.o sa vrea asta, si observi care te avantajeaza. In final, poti sa mai negociezi, pe principiul "dincolo era mai ieftin". Spor!
  2. INNO 3D SOLUTION se numeste firma. Taie orice folie.
  3. Depinde pentru ce iti trebuie masina. Pentru oras, sau pentru extraurban. Motorul aspirat are un avantaj important: fiabilitatea. Dar vorbim de un motor nou pe piata, deci surprize neplacute pot aparea. In rest, ca orice aspirator, e lenes, consuma mult si va trebui turat ca sa miste 1.3 tone. Intretinerea e rezonabila. Motorul turbo vine cu avantajele lui: putere, cuplu si rezerva de acceleratie in depasiri. Iarasi vorbim despre un motor nou, deci nu stim la ce sa ne asteptam ca fiabilitate. Va consuma si el, fiind un motor pe benzina, nu mai mult decat aspiratul, dar vei avea un confort auditiv sporit la drum lung, pentru ca va rula la turatii mai reduse. Costuri de mentenanta ceva mai mari - schimburi de ulei mai dese, posibil probleme turbo, valve dupa garantie. Bafta la achizitie!
  4. Ceva imi da cu virgula. Masina noua, moderna, mild hybrid, tableta in bord, volan incalzit, etc., si pui tamburi pe spate? Adica am eu discuri de frana pe i20 din 2017?
  5. Mild Hybrid e de fapt, o mica pacaleala. O baterie de 48V, care preia sarcina unor consumatori electrici de pe umerii motorului (alternatorului). Adica, luminile, ventilatia sau AC vor fi alimentate de la aceasta baterie. Avantajele ar fi, zic ei, ca masina accelereaza ceva mai bine la plecarea de pe loc si ca nu se plateste parcare in Bucuresti. Parerea mea sincera e ca nu va mai dura mult pana vor scoate de pe lista aceasta facilitate pentru mild hybride. In plus, trebuie vazut si cat costa aceasta baterie de 48V, in cazul in care se strica.
  6. Mergi la Tornado din Targul Vitan. Sunt super baietii, iti recomanda ceva bun pentru masina ta, la un pret ok si iti asigura montajul si garantia. Pe mine m.au scos din belea de vreo doua ori, cand eram gata sa dau banii pe alti senzori noi!
  7. cipelantra

    Probleme i20

    Cereti la revizie reglaj usi si gresare scaune.
  8. Bravo! Desi suma este mare, zic ca ai scapat ieftin!
  9. Incearca la Coasta de Est. Au si un vlog pe YT, par priceputi baietii.
  10. Esti un caz fericit. La mine, la i20 rezervorul este, in opinia pompei, de minim 50L. Nu o data am vazut ANPC ul cu canțatola aia de tablă verificand statiile peco.
  11. Fura astia la pompa in Romania. Nu e gluma.
  12. 1.5 TGDi - 160 Cp, 253 Nm, 210 km/h viteza maxima si suta o atinge mai greu decat 1.4 TGDi, 9.3 fata de 9.2. Probabil ca e din cauza multpreinteligentei cutii de viteze. Ha ha!
  13. Ala nu e hybrid pur, daca are cutie manuala. E mild hybrid, adica o baterie de 48V care preia consumatorii electrici din sarcina motorului (alternatorului). Ceva imi spune ca, in scurt timp, mildhybridul va fi scos din lista privilegiatilor care parcheaza gratis in Bucuresti.
×
×
  • Create New...