Jump to content

nats

Membri
  • Content Count

    750
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

nats last won the day on April 26

nats had the most liked content!

Community Reputation

53 Good

1 Follower

About nats

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40 Supreme
  • An
    2012
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Asa au facut si cu generatia actuala. L-au adus la peste 48000 si de un an e la 42400. In mod cert PHEV-ul va bate spre 50000, poate si peste. La inceput, ca dupa-aia isi revine Tiriac.
  2. Onorata Instanta, recunosc si regret fapta. Asa este. Mea cupla!
  3. Cred ca e aceeasi, cu convertizor, dar au gresit astia. Spun asta pentru ca si cea 8AT cu convertizor este tot noua, facuta inhouse de Hyundai-Kia. Si, dupa cate stiu eu, au apucat sa o puna doar pe generatia trecuta de Kia Sorento. LE Da, si Kia a anuntat tot 8DCT, dar care schimba ca una cu convertizor :))). Deci, 8 DCT sa fie.
  4. Nu cred ca prinderea e la fel la sedan si wagon. Am cautat suruburile alea si n-am dat de ele.
  5. Si eu am nevoie sa demontez bancheta la al meu I40 sedan, ca a scapat fiica-mea o chestie in lacasul de la prinderea centurilor. Ma ajuta si pe mine cineva cu o poza de pe manualul de service?
  6. https://www.automarket.ro/stiri/detalii-despre-motorizarile-lui-hyundai-santa-fe-facelift-versiune-plug-in-98827.html
  7. nats

    Cornering lights failure

    Norocul meu ca am luat la puricat niste chestii logice. In ultima instanta, am cautat in cartea tehnica, care arata ca un ceaslov din 1458. Voila! Ca altfel, ma pregateam de o "constatare electrica complexa". :))))
  8. nats

    Cornering lights failure

    REZOLVAT: Tampitii nu au pus luminile pe auto. Cel putin la masinile cu AFLS, ca sa functioneze cornering-ul, luminile trebuie puse pe auto. Deci, masina nu are nimic, service-ul Hyundai are o problema.
  9. nats

    Cornering lights failure

    Bs da, am. Becurile sunt in soclu. Tie cand ti se ardeau becurile de cornering, iti dadea martor aprins in bord?
  10. Astazi am fost cu masina la DAB pentru o verificare, in cadrul campaniei de verificari gratuite Hyundai. Masina e ok, cu exceptia luminilor de viraj statice (spun statice pentru ca eu am AFLS - lumini dinamice). Mi-au spus problema, m-au intrebat daca sunt de acord sa imi schimbe becurile, am aprobat, cu toate ca mi se parea aiurea sa fie ambele becuri arse. Dar cum in ultimul timp nu am mers noaptea, am zis ok. Dupa 10 min revin si-mi spun ca nu este de la becuri si nici de la sigurante, si va trebui sa fac o programare pentru constatare. S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Toate celelalte lumini merg fara probleme. Nu am niciun martor aprins in bord, ca m-as fi sesizat imediat. Eu inclin sa cred ca nu este o problema electrica ci senzorul care le comanda este trosnit. Rog pe cei care au manualul de reparatii sa puna aici paginile corespunzatoare. Merci!
  11. Faci o "revizie mica" la 15.000 km (adica ulei + toate filtrele) la un service cat de cat ok, si la revizia obligatorie te duci la reprezentanta. Avantajul este ca pe langa schimbul de ulei si filtre, la reprezentanta fac si o revizie mecanica, electrica, baga masina pe stand de frana + amortizoare, etc. La fiecare 30.000km chiar este foarte indicat sa faci asa ceva. Oricum, si la revizia mica ii pui pe mecanici sa se uite la discuri, placute, eventualele scurgeri de lichide, sa mai traga de de bucsaraie, etc. Oricum, daca mai ai 2 ani garantie extinsa, o sa prinzi doar o revizie in reprezentanta. De preferat sa o faci ultima, sa stii ca esti cu masina ok pentru inca 15.000 km.
  12. Versiuni, motorizari si preturi disponibile in toamna 2020: https://m.automarket.ro/stiri/primele-imagini-cu-hyundai-santa-fe-facelift-design-imbunatatit-platforma-noua-si-versiune-plug-in-hybrid-98319.html Poate acum renunta si Hyundai la becurile de la semnalizarile spate, cu atat mai mult cu cat un plug-in hybrid cred ca se va duce spre 50000 euro.... Urata chestie!
  13. 15.000 km sau 12 luni este un interval rezonabil. Poti sa faci tu un schimb si sa te duci la schimbul obligatoriu de 30.000km la ei. In Romania eu am facut revizie in reprezentanta si cu uleiul si consumabilele mele, inclusiv cat a fost masina in garantie.
  14. nats

    plan revizie i40

    Filtru aer Hengst dupa 7600 km (doar vreo 200 km facuti in Bucuresti):
×
×
  • Create New...