Jump to content

nats

Membri
  • Content Count

    849
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

nats last won the day on September 4

nats had the most liked content!

Community Reputation

60 Good

1 Follower

About nats

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40 Supreme+
  • An
    2013
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

896 profile views
  1. Asteapta sa iasa facelift-ul....
  2. nats

    Tucson 2021 ~

    La consumurile astea, nu era mai ieftin CRDI-ul?
  3. Domnilor, masina este de noua generatie. Prea noua. Foarte noua. Facelift-ul este sfant!!! Si va spune asta un om care s-a ars cu 2 masini modele noi. De-abia la a 3-a mi-a venit si mie mintea la cap si am ales facelift....
  4. ...paradoxal, la modelele noi. Alta chestie care m-a impins sa nu fac alegerea din grupul Hyundai/Kia: m-am fript de 2 ori cu modele new-entry (Opel Vectra C 2002 si Hyundai I40 2012), de-abia acum mi-a venit mintea la cap si am ales un model facelift.
  5. Eroare de soft, clar. La pornirea automata a luminilor (in tunel), display-ul trebuie sa intre in night mode, insa dupa ce luminile se sting, el intra din nou pe day-mode - luminile fiind puse pe auto. Cel putin, la I40 asa facea - pe night mode navigatia avea fondul negru, pe day mode avea fondul alb. Pe CD/Radio/Aux nu am observat sa fie vreo diferenta la ecranul central, insa la ceasuri da, lumina de fond se modifica. @Krulox Si pe mine m-a batut gandul la HEV sau PHEV de la Hyundai (nu s-a putut), apoi de la Kia (pret nesimtit de mare si discount-uri in bataie de joc), insa, sincer, nu am avut incredere ca un motor de 1,6 turbo benzina poate sa impinga asa cum trebuie o hardughie de 1900/2200 kg, atunci cand ramai fara baterie. Si sa incarce si bateria... In plus, venind de pe cateva diesel-uri, am oroare sa vad consum peste 6-7% in bord :))) M-am reorientat rapid spre un 2,0 HDI pe o masina de 1600 kg. Nu zic faptul ca am facut cea mai buna alegere, insa asta a fost alegerea mea. A, si m-a costat si cu vreo 10.000 euro mai putin (pret lista mai mic + discount + tichet rabla + sper bonus rabla clasic), in conditiile in care, in afara de trapa aia pacatoasa, am pus absolut tot pe ea. Numai bine si alegeri inspirate!
  6. Chestii de genul asta asta m-au indepartat si pe mine de Hyundai, cand am vrut sa imi schimb masina (tot Hyundai). Nu stiu care este exact treaba dar HAR are niste decizii de vanzari total neinspirate, ca sa nu zic idioate - dotari lipsa pe Santa Fe fata de EU si dorinta de a te impinge spre plug-in - adica dotari care desi la primele modele existau si pe CRDI, ulterior le-au adus doar pe plug-in. Eu vroiam diesel cu toate optiunile si 7 locuri - la HAR nu s-a putut nici una, nici alta. Sa fie sanatosi! Astept sa imi vina masina de la alt producator - a iesit de pe linia de fabricatie saptamana trecuta.
  7. Ia mergeti voi in concediu in Turcia cu waze.... E adevarat ca habarnistii de la reprezentante au harti vechi dar hartile noi se pot gasi pe net. Eu am folosit pentru fostul I40 hartile puse aici, pe forum, de un coleg si au mers brici - si instalarea si navigatia. Chiar m-a sunat noul proprietar sa ma intrebe ce si cum, pentru ca unui prieten de-al lui, cu o Kia careia i se facuse update de harti (asa zise noi) in garantie cu cateva zile in urma, nu ii recunostea nu stiu ce sensuri giratorii din Constanta.
  8. nats

    Tucson 2021 ~

    Daca i-ai parcurs cu turatii de 1500 rpm si ai consum 9,7 l/100, sa vezi cand vei merge omeneste, cu 2000-3000 rpm. Vezi ca si benzina are GPF. Drumuri bune!
  9. Casco este sfant. Si va spune unul care in 7 ani de Casco n-a avut nicio dauna. Dar era sa am 100, daca nu cascam ochii bine. In schimb, pe facultativa de la apartament, am avut daune cam din 2 in 2 ani...
  10. nats

    Filtre + placute I40

    Garage sale pentru I40 1,7 CRDI: Filtru aer Hengst + filtru polen Bosch (simplu, fara carbon) + placute frana spate Textar cu sigiliul intact, toate la 200 lei. Predare personala, cu verificare, in Bucuresti. Detalii pe pm.
  11. Dupa ce am facut test drive cu 1,6 T 180 CP 250 Nm si 2,0 HDI 180 CP 400 Nm am ramas la cel din urma. Numai bine tuturor!
  12. Dragilor, mie mi s-au aliniat planetele: week-end-ul trecut am vandut I40-ul, si dupa lungi studii, Peugeot 5008 a rams best buy. Nu are el 4x4 dar nici nu imi trebuie, neaparat. Doua dileme am: primo: 1,6 benzina turbo 180 CP sau 2.0 HDI 180 CP? Secundo: cu sunroof sau fara? Ii rog pe cei care ma pot ajuta sa iau decizia corecta sa imi scrie pm, pentru ca nu vreau sa poluez inutil aici. Multumesc in avans! Va urez succes in alegeri insa eu ma retrag de pe acest topic, pentru ca m-am orientat spre altceva. Numai bine tutor!
  13. Cutia 6 AT cu diesel e best buy, clar. 7 DCT uscat cu motor diesel a cam dat chix (cutia este subdimenisoanata fata de cuplul motorului). Din cate am citit, Hyundai a trecut pe DCT umed acum (8 DCT). Din pmdv, un 7 DCT umed (daca se fabrica) imperecheta cu un motor pe benzina n-ar trebui sa sufere.
  14. Daca tot bagi masina pe tunel sau o ridici pe elevator sa schimbi lichidul de frana, poti da si drumul la antigel, sa il schimbi. Eu cred ca un rulaj de 45-50k km este suficient pentru ambele lichide. Cu atat mai mult cu cat lichidul de frana este folosit si de ambreiaj. In alta ordine de idei, eu am schimbat uleiul la cutia manuala pe la 80k+ km si nu prea mi-a placut cata pilitura am gasit acolo. Am folosit asa: lichid de frana DOT 4 (Motul, in reprezentanta sau Ate, cand l-am pus eu), antigel Ravenol FL22, ulei cutie manuala Mobis.
  15. @mav A aparut pe site si Ioniq 5 electric. Misto masina, n-am ce spune. Si nici pretul nu este atat de prohibitiv - cat al unui Santa Fe diesel. Daca as fi stat la casa si n-as fi avut nevoie de 7 locuri, cred ca asta ar fi fost solutia.
×
×
  • Create New...