Jump to content

nats

Membri
  • Content Count

    826
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

nats last won the day on July 13 2020

nats had the most liked content!

Community Reputation

56 Good

1 Follower

About nats

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40 Supreme+
  • An
    2013
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

650 profile views
  1. nats

    Ambreiaj i40

    In cazul meu, se pare ca am un tampon motor (tamponul superior) cam dus cu pluta, de acolo si vibratiile in caroserie. Service-ul s-a jurat ca ambreiajul si volanta sunt mai mult dacat ok. Revin dupa ce il schimb.
  2. Inseamna ca mergi foarte calm, ceea ce este bine (mai ales cu DCT), sau discurile si placutele sunt calibrate mai bine ca la fostul I40. Totusi, la urmatoarea revizie ar trebui sa ii pui sa iti masoare grosimea discului, sa nu fie sub parametri. Discul tine mai mult decat scrie pe foaie dar nu prea mult daca este tocit excesiv (se supraincalzeste mult mai rapid). Uzual, ar trebui ca intre cota de nou si cota de folosit sa fie o diferenta de maxim 2,5 mm. Eu am schimbat discurile la cutie manuala la 83.000km, pentru ca depasisem cei 2,5 mm (mi s-a recomandat cand am facut ITP-ul), n-am pus pe original (am pus Textar) si numai probleme am. Numai bine!
  3. Am raspuns si de la RAR si de la Hyundai Romania care spun, clar, ca la schimbul discurilor de frana NU este obligatorie schimbarea placutelor de frana, daca nu se impune. De fapt, RAR mi-a raspuns iar Hyundai m-a bagat in balarii. Am obtinut raspunsurile tot pentru o problema de garantie, la niste discuri after market. Raspuns RAR: Buna ziua, NU exista o astfel de reglementare. Interventile la sistemul de franare se fac in conformitate cu instructiunile constructorului. Registrul Auto Român (R.A.R.) SEDIUL CENTRAL Raspuns Hyundai: Stimate domn, Confirmam primirea mesajului dumneavoastra in care solicitati informatii cu privire la autovehiculul Hyundai i40, pe care il detineti. Va recomandam sa pastrati legatura cu reprezentantele autorizate Hyundai prin accesarea link-ului: https://www.hyundai-motor.ro/retea-nationala , acestea putand veni in sprijinul dumneavoastra cu informatiile de care aveti nevoie.
  4. @mav probabil ca i-au facut omologarea la RAR mai tarziu. Acum are pret pe site cu ecobonus: 46291 euro.
  5. nats

    Tucson 2021 ~

    O analiza buna, @james kilowatt. Iti urmaresc postarile si pe alte forumuri si mereu au fost bine documentate. Good for you, mate!
  6. Din cate stiu, nu se incadreaza la rabla pentru ca este 4x4 si depaseste limita maxima de emisii, deci poti sa mai scazi doar discount-ul negociat. De exemplu, la sora Kia, care se poate configura, doar 4x2 se incadreaza la rabla. Apoi, AT6 e pusa tocmai pentru ca motorul sa poata sa creasca in turatie si sa duca hardughia. Imperecheat cu o cutie 8 DCT, un motor de 1,6 turbo este total lesinat la cele 2t+ ale masinii. Nesimtitii n-au pus masa totala la PHEV. In alta ordine de idei, astazi am vazut ca optiunile de siguranta cele mai tari le aduc doar pe PHEV. Sunt cateva masini aduse si pe motorizarea de 2,2 CRDI care au parcare din telecomanda, asistenta la iesirea cu spatele, LFA, etc., dar pe viitor HAR le scoate pentru diesel si hybrid simplu. Fac exact cum au facut cu I40: eu am cumparat ultima masina adusa cu AFLS, apoi 6-7 ani, pana a iesit din fabricatie, au adus doar cu faruri chioare cu halogen. Chiar nu inteleg politica HAR de vanzari, oricum nu ma mai intereseaza, pentru ca eu caut un SUV cu 7 locuri. Am impresia ca Tiri a lasat Hyundai-ul la coada... Personal, nici eu nu cred ca un 1,6T, pus hybrid sau PHEV, poate sa miste corespunzator 2t+pasageri+bagaje la drum lung. Eu m-am cam axat pe Sorento, urmeaza ca sa vad ce discount-uri dau, ca pretul de lista e total prohibitiv, vorba ta.
  7. @mav A aparut pe configurator si PHEV-ul.
  8. Dieselul cu DPF NU este pentru oras. Punct. Cine nu intelege, trage ponoasele aferente....
  9. Nu am luat-o, inca imi fac calcule. Eu am expus dilemele principale. Dilemele secundare sunt legate de taxe/RCA/Casco/valoarea de revanzare, strict pozitive in favoare hybridului.
  10. Cum asa, atata timp cat aduc doar o singura versiune de echipare? Sunt idioti ei.... Jur, parca nu le pasa sa vanda!
  11. Eu chiar urmaresc Santa Fe 2021 / Kia Sorento 2021, pentru ca imi trebuie 7 locuri, dar 8 DCT-ul asta chiar nu imi da pace... Pe de alta parte, nici 1.6T-GDI hybrid cu 6 AT nu ma convinge ca poate misca o masina de aproape 2 tone + pasageri + bagaje asa cum trebuie, la drum lung. Incurcate sunt caile Hyundai/Kia!!!
  12. nats

    5. Revizii

    Da, conform specificatiilor producatorului. Deci, nu se schimba toate filtrele la fiecare revizie, ci in functie de ce recomanda Hyundai Europe.
  13. Eu pe tampitii astia de la HAR nu-i inteleg... M-am uitat pe site la specificatii si fata de modelele EU lipsesc: asistenta la mersul inapoi, avertizare coliziune intersectii si intoarcere, scoaterea masinii din parcare din cheie si optiunea pentru 7 locuri. Ma duc la Tiriac in Bucuresti, gasesc un ametit care se jura ca masina iese singura din parcare. M-am uitat pe net, am gasit un Santa Fe facelift expus la Oradea. Le dau mail, ii intreb daca are parcare din cheie, imi raspund ca nu. Intre timp, pe site baga si optiunile descrise mai sus, mai putin avertizarea la intoarcere si 7 locuri. Azi vad pe canalul youtube Superspeed un Santa Fe facelift comandat din cheie.... Pe site inca nu apare. Ce draci au pe ei?!
  14. Niste oameni care numai cu asta se ocupa, de prin Miercurea Ciuc, nu recomanda renuntarea la DPF ci curatarea sau, eventual, schimbarea lui, daca e infundat total. Pana la urma, logica e simpla: motorul este conceput sa mearga cu pacatosul asta de DPF si nu cred ca stie nimeni ce setari exacte sa faca daca il tai. Gandeste-te ca acum si benzinarele au GPF iar viitoarele norme Euro 7 o sa fie si mai restrictive. O sa ajunga astia sa puna EPF si la electrice... ))))
×
×
  • Create New...