Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

nats

Membri
  • Content Count

    682
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

nats last won the day on December 2 2019

nats had the most liked content!

Community Reputation

48 Good

About nats

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40 Supreme
  • An
    2012
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

222 profile views
  1. nats

    Parbriz spart

    Asa este. Rerezentantele fac cu oameni din alte parti, asa ca cel mai bine este sa faci chestiile astea la un centru dedicat in inlocuirea parbrizelor. Si sunt destule.
  2. nats

    plan revizie i40

    Cum e Motul? Parca l-as incerca si eu la urmatoarea revizie. In alta ordine de idei, tocmai ce am cumparat niste chestii pentru masina: filtru aer Hengst - Made in China; filtru polen Hengst - Made in Germany; filtru combustibil Knecht (in cutie e Mahle) - Made in Austria; filtru polen Bosch - Made in Poland; filtru ulei Kia Genuine Parts (in cutie e Mahle) - Made in Korea.
  3. La Hyundai, cand se pierde semnalul intre cheie si unitatea centrala, se apasa butonul de pornire cu cheia. Probabil ca tot la fel se procedeaza si cu bateria terminata.
  4. Cu cheia mecanica o poti doar descuia/incuia, pentru ca nu are contact clasic.
  5. Se incuie automat doar daca ai descuiat-o si n-ai deschis nicio usa / capota portbagaj. Cel putin la mine asa este. Altfel, cu cheia inteligenta in buzunar, masina odata descuiata si deschisa nu se incuie automat la departarea de ea. Pe mine ma deranjeaza altceva: odata pornita, masina functioneaza fara cheie inauntru. Tiuie dar motorul merge in continuare.
  6. La I40 meu nu merge programata inchiderea/deschiderea automata si, sincer, nu ma deranjeaza. Pe forumul Renault, parca,se plangeau de utilitatea acestei facilitati. Pana la urma, de ce sa se descuie/incuie masina singura, daca eu am de pus doar ceva in portbagaj? Plus ca mai raman si copiii in masina (gen alimentarea in PECO).
  7. Pentru turbo este mult mai bine asa decat la 2000 rpm. In locul tau, chiar nu m-as plange. S-a oprit la 2750 rpm pentru ca acolo este turatia maxima pentru cei 440 nm. Dupa aia, cuplul scade. Insa, este clar, ca daca alta data a mers, inseamna ca de data aceasta s-a intramplat ceva. Inclin sa cred ca si-a facut regenerare DPF-ul. Daca ai sesizat si o crestere a consumului instant, clar asta a fost.
  8. nats

    plan revizie i40

    Ma uitam astazi la filtrele pe care le-am luat pentru revizie in noiembrie 2019, si am vazut ca toate s-au scumpit cu 15 - 30%. O sa ajungem sa ne facem stocuri de filtre, precum veveritele ghinde...
  9. Draciile ale cu spuma bagata prin fantele de aerisire mai dau si surpize neplacute pe la electrica. Eu, de cand am masina, am bagat in fiecare primavara cate un spray de curatare AC (de-ala care se pune in dreapta fata la picioare) si am schimbat imediat si filtrul de polen. Si a avut efect. Oricum, mai mult de 7500 km nu am putut tine un filtru de polen, iar spray am luat ce am gasit la promotie (de obicei, Mannol la 200 ml). Inclusiv la una din revizii pe care am facut-o primavara, mi-au bagat o dracie de-asta - 30 lei, cica promotie.
  10. Am probat-o astazi: face exact la fel. Intra foarte greu in viteza 1 si R la rece. Pana cum aveam probleme cu viteza a 2-a la rece, ca naiba. Nu cred ca este ambreiajul, pentru ca masina trage bine, nu trepideaza. Si, in plus, are doar 50000 km, fiind schimbat pe garantie. Nici timoneria nu cred ca e dereglata (rau), pentru ca odata ce se incalzeste, intra perfect in viteze. Lichidul de frana a fost schimbat tot ieri, cu pompa de vid.
  11. Am schimbat lichidul la cutie: vai si amar. Inchis la culoare iar busonul magnetic plin de pilitura fina. Clar trebuia schimbat mai devreme. De-abia astept sa vad cum intra in viteza maine dimineata la rece. Oricum, o imbunatatire se simte, clar, pentru ca sm facut deja 250 km.
  12. Si atunci noi de ce nu putem pune jante de 16? Eu am intrebat la o revizie chestia asta si mi-au spus ca din cauza etrierului. Tot de acolo stiu cee ce am povestit mai sus.
  13. Nu imi fac absolut nicio grija, pentru ca am anvelope stock. Stai linistit.
  14. Partial adevarat. Completez cu faptul ca are alta suspensie si alt sistem de franare (la dimenisuni ma refer). De exemplu, are discuri de frana cu 300mm diametru in loc de 320, cum avem noi.
  15. Intrebarea mea a fost si ramane: de ce nu la de si fabricantul, daca nu sunt probleme!? Eu, unul, nu ma risc cu alte chestii in afara de specificatiile Hyundai, indiferent despre ce repere vorbim.
×
×
  • Create New...