Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

DjHammer

Membri
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DjHammer

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Santa FE
  • Model
    2, AT
  • An
    2008
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

101 profile views
  1. Dupa ce problema s-a mai agravat putin in sensul ca si la relanti cu motorul cald nu mai mergea rotund, am fost la reprezentanta in Constanta si mi-au zis ca injectoarele 2 si 3 sunt cu probleme si ca trebuie schimbate si ca ar fi mai bine sa iau toate noi 4..., m-am dus la dezmembrari si am luat 2 injectoare SH si le-am pus. Am schimbat si seibile de cupru ca le aveam si acum masina merge ca noua. A disparut toate simtomele de mai sus: motor tremurat la pornire, fum albastru cu miros de ars... Multumesc de sfaturi si drumuri bune sa aveti!
  2. Dvoncu, imi poti recomanda unde sa ma duc la recondiționat in Constanta sau București? Mersi.
  3. Revin cu update. Minunea a tinut o saptamana, pana la urmatoarea alimentare. Acum face exact ca inainte. Deja ma gandesc la niste injectoare noi...
  4. Buna dimineata. Am fost zilele trecute la http://www.reparatii-injectoare-constanta.ro/ pentru a repara injectoarele si domnul de acolo mi-a zis ca nu e cazul sa le repar. Problema mea se rezuma la curatire a sistemului de alimentare. A bypass-at rezervorul si a pus un aparat ce livra pe rampa de injectoare un fluid de curatire. Am stat cu motorul pornit la relanti timp de 20 de minute si apoi inca 20 de minute la 3k RPM. Dupa ce a reconectat la loc totul, am facut 60km de autostrata, tot pe la 2500-3000RPM. Acum motorul porneste ca nou. Echipamentul este de la wynn's si seamana cu cel din link: https://www.youtube.com/watch?v=mWn9B8N-YUw Nu vreau sa fac reclama. Daca nu e fair, rog admini sa imi stearga postarea. PS: sunt curios sa pun din nou testerul sa vad cum apar acum.
  5. Multumesc de info! Nu am avut timp de reparatii deoarece sunt blocat cu un proiect si am mers cu masina asa. Am pus motorina de la OMV (Maxx Motion) si am pus solutie de curatat injectoare de la STP... Problema nu se mai manifesta momentan. A disparut fumul si tremuratul motorului la pornire. Dupa ce ma voi elibera....incerc o reparare a injectoarelor. Cineva din Constanta poate sa imi recomande un service de injectoare bun?
  6. Salutare. De ceva vreme: cateva saptamani masina mea a inceput sa aiba ceva probleme: - pornire "in 3 pistoane" pentru cateva secunde -niste "batai" in motor tot pentru cateva secunde... - rareori fum albastrui (maxim 2-3 secunde) - crescut consumul in bord.... Am fost la service si mi-au zis ca injectoarele sunt uzate unul avand o compensare mare (cu valoare peste 2 si alte 2 cu valori de 1.5) Am verificat pe net si un injector nou este 1800lei. Am intrebat la service de reparatii injectoare si costa aprox 400lei per injector adica 1600lei in total Intrebarea mea este: credeti ca se merita reparatia acestora sau sa fac un efort si sa schimb injectoarele cu altele noi? Alte idee?
  7. Salutare. Cum se pune din ce in ce mai mult accent pe poluare si mai ales pe taxe de poluare, vin si eu cu o intrebare: Masina mea nu are DPF. Am inteles ca se numeste CPF si ar fi Euro3 (nu am gasit nicaieri scris clasa/norma) Pot monta un DPF si apoi sa ajung la RAR pentru certificare euro4? Sau exista alte metode de a ridica clasa de noxe: euro 5/6? Multumesc.
  8. Multumesc faga_nelu, ai avut dreptate. Am dat cu vaselina pe acea garnitura si zgomotul a disparut.
  9. La Smartul sotiei am avut aceeasi problema si era de la o usa...avea firele rupte in actuator. Trebuie verificat traseele de cablu. Dar presupun ca ai rezolvat deja:)
  10. Salutare. Cand virez mult pe loc rotile, se aude la un moment dat un mic scartait de cauciuc pe fier. Pare sa fie pe coloana volanului undeva mai sus de pedale. Problema se aude la fel indiferent de sensul de rotire. Nu se simte ca ar opune ceva rezistenta, e doar un zgomot fin. Nu am joc in directie sau alte probleme de directie, pare mai degraba un cauciuc ce a sarit de la locul lui sau o problema ce ceva neuns. A mai patit cineva la fel?
  11. Nu neaparat. Cand pui si releul, doar atunci se inchide circuitul. Masoara bujiile incandescente. Poate fi una care da la masa sau poate fi releul...
  12. La mine sta mereu la fel. O idee mai sus dat sub linia de mijloc. Si vara si iarna. Masina da caldura iarna in maxim 2 minute de la plecarea de pe loc. Eu zic ca e "in parametrii"
  13. Daca nu ai o indicate de Reset sau RST cauta o gaurica ca cea de la CD cand iti ramane blocat cd-ul in interior. A mea are aceasta gaura undeva in stanga jos. Sigur e pe partea frontala. Nu trebuie sa dai navigatia jos ca sa apesi resetul.
  14. Salut. Daca era fum negru iti recomandam sa verifici bujiile incandescente. Aceleasi simtome le aveam eu cand aveam 3 din 4 bujii arse si porneam la mai putin de +15 grade celsius...
  15. Salut. As zice ca e defecta... Daca apare logo-ul de Hyundai inseamna ca a inceput sa booteze, se cam exclude ceva pe alimentare... Din butonul de reset ai incercat? Poate are ceva probleme cu sistemul de operare....
×
×
  • Create New...