Jump to content

Melman

Membri
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Melman last won the day on March 1

Melman had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About Melman

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I40
  • An
    2013
  • Locatie
    Ploiesti
  1. Nu sunt sigur ca era o problema de reglaj al farurilor la Rav 4. Am avut un Rav 4 nou la test drive timp de 2 zile. Mie nu mi-au placut farurile si aceeasi problema am avut-o la noul X-Trail. Cand ma refeream la diferenta de pret fata de Tiguan, am luat in calcul tot varianta hybrid, unde cu dotari aproape similare (nu-mi aduc aminte sa fi vazut scaune ventilate) sarea de 46000 eur, in timp ce eu am cumparat Tucson Luxury Hybrid cu 36000 eur. Poate ca am exagerat putin cu 15000 eur diferenta, dar un 10000 eur tot raman.
  2. Farurile sunt sub Matrix, dar peste ce ofera noul Rav 4, unde pe faza scurta lumina este focalizata, iar mai departe iti da o senzatie ciudata de bezna totala. Mie mi-a fost foarte greu sa merg pe un drum virajat cu Rav 4 deoarece trebuia sa fiu foarte atent la marcajele drumului din aceasta cauza. Cat despre noul Tiguan cu dotari mai multe la 5k de euro peste, eu nu sunt prea sigur. Poate 15k de euro peste. Am studiat toate ofertele, iar un Tiguan cu aceleasi dotari iesea in jur de 50k eur.
  3. Am profitat de un nou drum pe autostrada si am resetat computer-ul de bord la inceputul traseului. Pe 50 de km am scos o medie de 10l/ 100 km in conditii normale, la o viteza de 140 km/h. Probabil ca un M Hybrid ar scoate ceva mai putin, dar diferenta nu ar fii mare. Ca idee, am un prienten care detine vechiul Tucson 1.6 T Gdi, si are o medie combinata de 10/l 100km. Eu dupa 6000 km, am 8.4l/ 100 km ( aprox. 75% fiind facuti pe drumuri nationale).
  4. Salut, Eu am luat varianta Hybrid deoarece o mare parte din timp voi conduce in oras. Daca mergi mai mult pe autostrada, nu se justifica diferenta. Am facut un test de consum pe Bucuresti-Ploiesti (DN 1), in care am mers cu viteza legala in spatele unui prieten cu un Renault Fluence 1.5 dci, si am obtinut un consum final cu 1.4 l/100 km mai mare ( 6.5 l la Tucson fata de 5.1 l la Renault). Daca o folosesti pe drumuri nationale si in oras, atunci se justifica din punctul meu de vedere, deoarece iti asigura si o suficienta rezerva de putere in depasiri.
  5. Salut! Eu am variante Luxury. Se poate alege si interior pe alb cum ai spus sau negru. Doar ca avand copii mici, nu mi s-a parut foarte intelept sa aleg aceasta culoare. Cred ca de la versiune Style poti sa alegi culorile.
  6. Multumesc mult! Nu am probleme cu haionul. Eu am 1.87 si nu ma deranjeaza. Are 3 pozitii in care poti sa-l reglezi din sistem. Daca il tii la ultima pozitie, nu se scurge apa. Sunt multe lucruri care se pot seta, inclusiv de cate ori sa semnalizeze la atingerea manetei de semnalizare. De 3, 5 sau 8 ori. Am mai vazut pe forum discutia despre pasajele rotilor acoperite cu plastic care ar putea produce zgomot. Dar am fost uimit sa vad ca nu sunt asa cum ma asteptam. Chiar nu sunt zgomotoase. Per total masina este foarte bine construita si insonorizata. Pe autostrada sa stii ca asta este o problema a masinilor hibrid. La viteza constanta, este folosita si bateria pentru scaderea consumului, dupa care motorul trebuie sa incarce bateria. Nu am inteles cum au gandit aici. Anul trecut am testat Rav 4 pe autostrada si am avut consum in jur de 12%.
  7. Salut! Am achizitionat un Tucson Luxury Hybrid 230 CP acum 1 luna si am depasit deja 2000 km. Pot sa spun ca masina este foarte confortabila si bine insonorizata, iar motorul livreaza suficienta putere. Legat de consum, acesta variaza foarte mult in oras, in functie de distanta, incarcarea bateriei si de temperatura. Cand au fost peste 10 grade C, am observat ca motorul electric intra mult mai repede. La temperaturi mici, nu am putut sa trec de 20 km/h in modul electric. Cand a fost mai cald, am trecut chiar si de 40km/h. Odata viteza stabilizata, trece din nou pe electric. La drum lung, masina trece pe electric chiar si la 100 km/h. Ca si consum orientativ: -oras: 5.4 -10.2 l/100km - extraurban: Cel mai putin am scos pe Ploiesti-Bucuresti 5.3 l/100 km fara sa depasesc viteza legala. Pe autostrada la 140 km/h am scos in jur de 11 l/100 km. Consumul mediu pe 2000 km din care aproape 80% facuti in exterior este de 8.4 l/100 km. Daca mai aveti alte intrebari si pot sa va ajut, o voi face cu placere.
×
×
  • Create New...