Jump to content

Lopritescu

Membri
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Lopritescu

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    i40
  • Model
    CW
  • An
    2014
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

97 profile views
  1. Lopritescu

    plan revizie i40

    La mine Baietii de la Expozitiei au tinut-o sus si tare sa revizia este recomandata la 12 luni sau 30K. Imi venea sa le dau cu cartea in cap (in care scrie clar ca la 24 de luni sau 30K), dar pentru ca oricum fac peste 35K/an am hotarat ca nu merita sa mi bat capul cu asta.
  2. Sa incepem cu inceputul: masina are acum 39 ca, a mers impecabil pana acum cateva zile (pana sa inceapa gerul cel mare in Bucuresti). Chiar cu o zi inainte (cand a nins mai mult) ma miram ce bine porneste....la 2 zile dupa venirea gerului, dau la cheie, porneste trepidand (dar am dat vina pe frig, erau -15 C), o las 5 minute, apoi dau sa plec, merg 20 m si surpriza....se opreste motorul in mijlocul drumului. Pornesc iar (repede) motorul, pare sa fie OK, dau sa plec, se opreste. Practic motorul mergea 5 secunde si se oprea. In alea 5 secunde, prin porniri succesive am reusit cu chiu cu vai sa trag pe dreapta. Am incercat apoi 1 ora sa o pornesc, cu aceleasi probleme (pornea si se oprea). Evident ca solutia a fost tractarea (gratuita), reparatia a durat 2 zile, baietii de la Expozitiei s-au miscat bine. Ce a avut? ceva pe la galeria de admisie, nu mi s-au dat explicatii suficiente, banuiesc ca nici ei nu stiu prea bine, mi-au zis ceva de o clapeta care se blocheaza fara motiv. Au demontat toata partea de admisie si au curata si cvea la pompa de injectie (dar cred ca doar ca preventie). Acum masina merge ca noua. Nu a fost de la motorina, nu a fost apa in filtru, etc.
  3. Pentru posesorii de CW, am observat (la 1 luna dupa ce am cumparat-o) ca barele de porbagaj (suportul de schiuri sau cum s-o numi), formeaza un luft de 2-3 mm fata de capota intr-o anumita zona (amandoua), oarecum in dreptul usilor fata. Daca si altii au problema asta, ca sa stiu daca pierd timpul cu reclamatiile sau face parte din ciclul "asa face toate".
  4. Lopritescu

    Erori in bord

    Pentru ca mie mi s-a intimplat deja la masina in cauza (I40 Supreme 11.000 km), este bine sa avem un topic despre erori unde sa ne impartasim experientele si solutiile. Asadar mergeam pe autostrada zilele trecute, fara plaie, fara vant, un pic de soare....si deodata in apare in bord martor ESP si AUTO HOLD aprinse permanent, fara altceva, vreau sa zic ca motorul tragea normal. Apas pe butonul de AUTO HOLD in timpul persului sa vad daca dispare martorul si nimic...de altfel nu stiu si nici nu am mai cercetat dupa aceea daca functia asta se activeaza doar cu masina stationata. Pun mana pe telefon si vorbesc cu un nene de la service Tiriac Auto Romexpo, impresia lasata (ca pana acum nu am mai avut experiente cu ei) este una proasta, de service de cartier. Asadar ii povestesc omului problema, ma asculta de parca povesteam despre OZN uri, apoi imi spune ca ma o sa ma sune el nestiind ce sa spuna. Ma sun peste 2 minute si imi explica ce semnificatia martorilor luminosi (ce inseamna ESP si Auto Hold). Evident ca omul citea in carte.... si ii spun ca stiu si eu ce inseamna ESP nu trebuie sa mi explice.... In fine, nu-mi poate spune nimic despre eroare si ma invita sa fac o programare la service altadata ca acum de grabim... La un moment dat opresc masina, motorul, repornesc si eroarea dispare, si asa a ramas pana acum (a trecut deja 1 sapt). Deci care ar cauzele? Nu am ajuns la service si sincer sa fiu incep sa ma gandesc daca sa merg sau mai bine stau in banca mea, ca nu mi-a inspirat deloc incredere omul ala...Ceva pareri vis a vis de acest service?
  5. I 40 supreme din oct 2014. Covorasele cu care a venit masina sunt din textil, niste jeguri de covorase , mai bune sunt cele din piata, pe bune...si nu se prind de podea. Din cauciuc nu am dar voi cumpara. Nu ma plang de masina. Dar am evidentiat ce nu mi place, asa, dupa 3 luni de condus. Cu greierasii sta bine momentan, desi au aparut niste scartaituri pe ici pe colo. Zgomotul la roti spate este din pacate insa peste standardele mele si nu sunt prea pretentios... Am remarcat si cand trec peste nisip, se aude de parca ai fi afara cum loveste nisipul in caroserie.
  6. pai daca e sa ne plangem, si la mine e la fel... nu m-am udat doar o data cu apa de la portgabaj. Mai mult (si cel mai deranjant) sesizez ca zgomotul de rulaj este foarte mare in comparatie cu alte masini (pana si loganul lui tata este mai silentios). Numai daca depasesc 80-90 km/ora incepe sa se auda din spate de la roti, de parca nu ar fi antifonata (asta suspectez). Nu este de la varinata CW, ca inainte am avut o laguna break si nu se auzea zgomotul. Si nici de la cauciucuri. Daca mai are careva problema asta si cum a rezolvat o a ma bate gandul sa incerc ceva la vara dar nu stiu ce... Alta problema legata de vizibilitatea proasta...stalpii de la usi/parbriz sunt extrem de grosi, parca ar susttin un zgarie nori...un minus si aici. Un minus si la covorasele de interior, nu au si ele un sistem de prindere (la laguna aveau niste capse, si nu mai fugea covorasul). Daca stau sa ma gandesc, cam multe minusuri la o masina cu pretentii cum se vrea. Pe bara din fata a aparut o crapatura de cca 10 cm (care se termina, adica nu merge mai departe) imediat sub far dreapta -FARA SA AIBA NICI O URMA DE IMPACT-eu nu am lovit-o si daca ma lovea cineva in parcare se vedea urma loviturii sau spoilerul "umflat"...Concluzia mea ar fi ca plasticul este extrem de casabil, sa fiu sincer nu am mai vazut asa ceva pana acum. In rest merge masina, dar m-am cam lamurit cum este si cu masinile astea coreene ca pana acum am avut numai frantuzesti.
  7. Subscriu. Mai mult la viteza 1a face decat la a 2 a, dar nu este chiar asa enervant. Daca a rezolvat cineva cu vreun reglaj sa ne spuna si noua...
  8. O intrebare pt posesorii de i 40 cw. Am constatat ca la temperaturi de cca 0 grade portbagajul se ridica pana sus doar daca il ajut cu mana. Cum creste temperatura la 10 grade aproape ca se ridica singur dar tot trebuie ajutat un pic. Intrebarea este daca 'asa face toate' sau este doar la mine... Mentionez ca am fost cu ea la constatare si au cam strambat din nas cei de la Tiriac ramanand sa mai vedem... Am numai 10.000 km.
  9. Lopritescu

    dimensiuni jante

    Sunt nou venit pe aici si 5 ani de zile nu o sa scapati de mine... Cum vine iarna si masina mea (i40) are rotile de vara pe 18, ma gandesc sa cumpar unele de 17. Daca imi poate spune cineva care sunt dimensiunile corecte (ma intereseaza in special ET ul ca restul le am aflat). Multumesc
×
×
  • Create New...