Jump to content

xsander

Membri
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About xsander

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    hyundai
  • Model
    i30
  • An
    2017
  • Locatie
    bucuresti

Recent Profile Visitors

299 profile views
  1. Mulțumesc pentru invitație dar soția are alte planuri Am verificat după seria de caroserie aici https://hyundai.7zap.com/en/eur/i30/heurpa612/vin:search,/en/3131011/?param=vin:tmad351aaej173330#31101 , nu am găsit această componentă prezenta la modelul meu de i30. Am luni programare in service, din nou. Suspectez fie supapa la bușonul de benzină fie VALVE ASSY-PURGE CONTROL Part Number: 290152B000 Fie altceva din zona roata spate stânga. O sa vad luni și va țin la curent . Baftă ! Alex
  2. Salutare , Am gasit acest topic dupa ce am postat intr-un alt topic cu miros de benzina roata spate stanga. Din ce am citit si inteles ar trebui sa schimb filtru aer rezervor Hyundai PN 31453 2H500 ( voi schimba si pe cele din rezervor daca este cazul ) Imi poate spune va rog cineva unde gasesc piesa originala/compatibila cu Hyundai PN 31453 2H500 ? de preferat din Bucuresti Multumesc mult ! ALex
  3. Salut, Imi poti spune un cod al acelei piese ? Presupun ca nu este vorba de aceasta 319102h000 , care din cate vad are legatura cu pompa de benzina de sub scaunul din mijloc , scuze daca gresesc. am vazut undeva un filmuleti cu un filtru exact sub roata stanga spate. Ma bate gandul sa schimb ambele filtre ( roata spate stanga + cel al pompei de benzina din rezervor ) Este cumva vorba de acest BOSCH 0986580908 (si similare ) ? Hai ca am gasit o postare de a ta intr-un alt thread si m-am lamurit Hyundai PN 31453 2H500 Imi poti spune de unde ai cumparat aceasta componenta Hyundai PN 31453 2H500 , nu reusesc sa gasesc ceva compatibil pe la vreun magazin ro... Multumesc mult ! ALex
  4. Salutare, Revin si eu cu aceeasi problema. Dupa un drum lung ( urban ) cand parchez masina simt un miros de benzina ce vine mai exact de sub roata stanga spate . Precizez ca se intampla mai des pe vremea asta extrem de calda 37+ . Nu este miros in habitaclu doar in afara . In momentul in care simt si mirosul si masina este foarte lesinata ( accelereaza greu si este lipsita de vlaga per total ) . Cum fac o pauza de cateva minute cu motorul pornit isi revine si dupa ceva timp scurt este la fel de lesinata. Am crezut ca etse de la AC dar pot confirma ca nu este mare diferenta cu el oprit/pornit Dintre cei care ati avut aceasta problema, cum ati rezolvat-o ? Precizez ca masina este cumparata de noua din 2014 - 69000KM , toate reviziile facute la timp in reprezentanta, nu am avut nici un incident cu ea. Nu s-a schimbat deloc filtrul de benzina in tot acesti ani/km . Alimentez in principiu doar cu benzina de 100 de la lukoil ( Alunisului ) si pana acum nu am avut probleme Bafta tuturor !
  5. Revin cu un update privind problema cu ambreiajul. După o verificare amănunțită tot la Țiriac Auto, s-a constatat faptul că se pierdea ulei pe la un semering. Au desfăcut și cutia de viteze pentru a se asigura că nu sunt probleme acolo. Precizez că s-a schimbat întreg kitul de ambreiaj pe garantie, eu plătind doar discul de ambreiaj și alte consumabile. Total distracție 817 Ron . Baftă tuturor și km fara probleme va doresc ! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  6. Revizie 5 ani 47k km 750 Ron. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  7. I30 2014, 47k km. Mers preponderent extraurban aprox 85% . La revizia de săptămâna asta mi-au spus că se prezintă foarte bine, grad de uzura pe fata in jur de 30% și spate mai puțin. Oare contează și de cat timp sunt in folosință sau doar km parcurși cu ele . Mulțumesc Alex Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  8. I30 2014 , cumpărat nou, 47000km condusă doar de mine. In urma cu aproximativ o lună am observat că atunci când motorul este cald nu vrea sa intre in treapta 1 sau 2 sau oricare alta. Pentru a intra în treapta 1, mă duc pe pozitia treptei și ușor mișc către treapta 1 și 2 și după aceea intra in treapta 1 . Ulterior au inceput problemele că nu vrea sa intre in nici o treaptă în mers ( mă rog, schimbare într-o treaptă superioară celei actuale, in momentul in care trebuie la turația potrivită și conform cb-ului, etc. ) la revizia de 5 ani făcută saptamana aceasta la țiriac auto la expoziției, mi s-au spus că trebuie schimbat kitul de ambreiaj. Că și scurt istoric am condus Logan, vw, BMW, KIA și NU MI S-A INTAMPLAT că ambreiajul să facă figuri după 40k km... Că și stil de condus apăs ambreiajul până la capăt DOAR când trebuie sa scot din viteza. Nu îl țin apăsat la semafor și nici în frana de motor.... Precizez că până și ambreiajul la Logan 2007 l-am schimbat la 130.000km și mașină era condusă și de cei doi frați ai mei, deci stiluri diferite de condus.... Mai mult, precizez că mai mult de 90% din km parcurși sunt extraurbani, exclus deci schimbatul frecvent in localitate ( din treapta a 6-a nu nu o scot majoritatea drumului.... ) Îmi poate spune cineva cu experiență, daca poate fi cumva și alta problemă? Că și costuri mi-au zis că se repara pe garanție mai puțin discul de ambreiaj care este consumabil și csta in jur de 500 Ron, in acest preț intra cumva și manopera ? Kitul complet costa 1700ron. Mulțumesc și multi km fara incidente ! Alex Sent from my SM-G935F using Tapatalk
  9. Salutare , 1.4 mpi 100 cp 2014. In momentul de fata are 7070 km si consum mediu strict urban Bucuresti , cu viteza medie de ~25 km/h in fiecare dimineata ruta brancoveanu - universitate ( cine stie cunoaste ) am scos cel mai putin 9l/100 fara ac . Pe la aprox 5000 km aveam undeva pe la 9.5-9.7 cu benzina de 95 de la lukoil ( alunisului ) . Am scos 9l/100 cu ecto 100 de la Lukoil ( reducere de 80bani in weekend ) si se simte diferenta la peste 3000 turatii . Extraurban alta viata , constant 90-100 km/h ( rar 120 depasiri ) DN2 , Bucuresti- Focsani in medie 5.5 - 6 . Daca merg la consum 80km/h am scos si 4.7l/100. Acum doream sa intreb daca grasesc cand nu schimb deloc din treapta a 6-a cand sunt la 60km/h in localitati . Din cate am obs masina nu ar da semne sa fie subturata si accelereaza destul de ok ( daca scade viteza sub 60 pe ceas nu mai este ok , simt ca este subturata , la 60 in tr6 are in jur de 1800 rot/min parca ) . Precizez ca la vit de 80km/h am avut AC constant si ca presiunea de cand am montat cauciucurile Hankook vara este de 2.8 . Drumuri usoare !
  10. xsander

    Consum

    Salutare , Revin cu un mic update Intre timp pe la 1200 km mi se auzea un fasait roata dreapta fata cand mergeam in marsariere . Am fost la tiriac si surpriza se dezlipise o eticheta de pe etrier . Ma speriasem sa nu fie ceva mai grav... curea accesorii , ambreiaj etc.. doamne ajuta ca nu au fost probleme In ceea ce priveste consumul , pe la 1300 km drum buc -focsani dn2 , vit 90-100 ( 110 -120 depasiri tiruri ) 5.4 % In Bucuresti cand m-am intors , mers dimineata bara la bara cu mersul melcului turbat.... cb imi afisa un consum mediu de 9.4- 8.8 ( seara cand culmea am nimerit ceva mai liber traficul ( traseul meu dimineata este brancoveanu oraselul copiilor - eroii revolutiei - tineretului - universitate si retur) . Pana acum consumul este o idee mai mic decat cu loganul 1.4 in conditii similare , ma refer urban , pentru extraurban sper sa mai scada ceva avand in vedere ca la acelasi stil de mers scoteam cu loganul si 5 - 4.8 % Bafta si drumuri usoare ! L.E. Ma gandesc ca este si temperatura de vina , de fapt mai mult ca sigur , vom vedea vara , cine stie poate am surprize ... placute
  11. xsander

    Consum

    Pana si instructorul auto mi-a spus acelasi lucru acum multi ani , normal adaptand acceleratia la conditiile de drum . James , nu vazusem studiul tau. Acum m-am lamurit , ms O sa vada numa blana de acum incolo
  12. xsander

    Consum

    Este irelevant in functie de situatia in care este luat in calcul. In cazul meu consumul instantaneu de la o turatie joasa catre o turatie mai mare , in momentul schimbarii treptelor de viteza la turatii joase a fost mai mare decat in cazul schimbarii vitezelor la turatii o idee mai mari. Tocmai datorita faptului ca nu a trebuit sa accelerez atat de mult pentru a atinge o turatie ce sa-mi confere o oarecare putere , necesara mentinerii vitezei . Totodata pot lua in calcul ca odata aflat la turatii mai mari am putut intra lejer in frana de motor , fapt ce a dus la scaderea per total a consumului. In ceea ce priveste "blana " la acceleratie.... ma gandesc doar la ce cantitate de benzina papa motorul si puterea pe care o furnizeaza ... trebuie testata ideea , avand in vedere faptul ca se recomanda pentru un consum mic atingerea vitezei medii de rulare cat se poate de repede .
  13. xsander

    Consum

    James , am urmarit postarile tale pe mai multe subiecte pe acest forum si pot spune ca ai dat un raspuns complex ca intotdeauna . Apreciez acest lucru si impartasesc intru totul punctul tau de vedere . Sunt constient ca un consum difera foarte mult de o multitudine de factori de la temperatura , carosabil , presiune pneuri , talpa , aglomeratie etc. Eu incercam sa gasesc un raspuns la turatia optima a acestui motor , turatie la care trebui sa oscileze , pentru a ajuta la realizarea consumului cat mai mic in conditii de uzura normala a motorului . M-am convins de acest apect in postarile precedente si chiar si astazi , cand am iesit prin oras cu masina , pot spune ca dupa ce am resetat cb , utilizand o schimbare a treptelor undeva pe la 2800 astfel incat in treapta de vit urmatoare sa fiu peste 2000 rot , masina a scos un consum insantaneu la accelerari , decent spun eu , mai ales ca m-am folosit foarte mult de frana de motor si astfel consumul mediu a fost si el bun. Ce am observat este ca daca schimb sub 2500 rot , la forfecare ( ambreiaj / acceleratie ) masina smuceste putin . Ma rog acum poate sunt eu de vina nefiind inca intru totul obisnuit cu reglarea ambreiajului la modul la care este acum .
  14. xsander

    Consum

    Din cate imi aduc aminte de sapt trecuta... nu sariti ca a fost atent la multe lucruri fiind prima mea iesire ... cred ca da 3000 rot la 100 km/h dar in treapta 5 daca nu ma insel in 6 rot e mai mica dar nu cu mult... Sa ma corecteze cineva daca gresec. Precizez ca vb de 1.4 16v 100cp
  15. xsander

    Consum

    Daca ar fi sa ma uit dupa cum imi indica CB pana la 60 km/h ar trebui sa fiu in treapta 5 ( la aceasta treapta motorul fiind pe la 2000 rot/min ) iar din cate am observat imi indica sa schimb in a treapta 6 abia pe la vreo 75 km/h - 80 , de aici stau si ma gandesc ca , la drum lung ( relativ intins fara prea multe urcusuri si coborasuri cum e dn2 ) ar trebui totusi sa retrogadez in treapta 5 cand ajung prin localitati (60 km/h ) si sa schimb in treapta 6 in afara acestora pentru a evita o lipsa de putere in treapta a 6-a la 60km/h .. Acum ca am trecut de 500 km o sa incerc sa schimb ceva mai sus cum a zis si tofan , considerand ca folosesc si destul de des frana de motor , fara a folosi deloc ambreiajul apasat la decelerare ( doar cand trebuie sa o las pe liber a oprire totala ) . Din experienta mea frana de motor si un stil de condus relaxat face minuni , chiar si in Bucuresti dimineata si seara cand stai in coloana . Voi reveni cu un update al consum dupa sfarsitul acesta de saptamana cand ies din nou la drum lung
×
×
  • Create New...