Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

sierrafery

Membri
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

sierrafery last won the day on April 5 2018

sierrafery had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About sierrafery

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    SantaFe Diesel
  • An
    2003
  • Locatie
    Arad
  1. daca totul a pornit dupa ce s-a umblat la intercooler e posibil ca totusi ceva furtun sa nu fie cuplat cum trebuie si se pierde toata presiunea de turbina sau trage aer fals pe admisie
  2. Totusi ce legatura are asta cu topicul "Manuale de reparatii"?
  3. Din pacate nicicum ca eu unul nu am gasit o metoda usoara... masina nu o mai tin mult si nu imi mai bat capul
  4. Da-mi PM cu adresa de email si iti trimit
  5. E un bun inceput, de fapt trebuie verificat daca ajunge tensiune la bujiile alea noi in momentul in care martorul e aprins, martorul e comandat de ECU, ala se aprinde si daca nu ai bujii deloc sau e releul mort
  6. E o intreaga poveste cu uleiul 2T bagat in motorina, ceea ce e cert e ca raportul recomandat e de 0.2% nu de 1% (nu stiu de vreun Santa Fe sa aiba rezervor e 100l) si a doua chestie e ca nu are efecte secundare dar nici minuni nu face, se recomanda sa fie mineral nu sintetic... al meu are 350.000km la bord si injectoarele sunt cele originale fara nici o problema fara sa fi bagat ulei 2T in rezervor niciodata. Importat e sa nu se circule cu motorul subturat cand e cald si supraturat cand e rece.
  7. A facut si a mine nu demult aceasi figura, era de la motorina luata din Petrom... am schimbat filtrul, am bagat un curatator de injectoare de la liqui moly, facut plinul la Lukoil(dupa parerea mea cea mai buna pt motoare vechi ca-i mai unsa) si .... dupa jumate de rezervor din asta aditivat de mine problema a disparut total
  8. Eu zic sa mai investighezi ca daca EGR e anulat totul legat de el e bypasat sau infundat la un capat sau altul, nu e critica treaba dar trebuie sa-ti dai seama cum e facuta manevra, la masini asa de vechi EGR nu mai ajuta la nimic doar eventual daca pui totul nou, dpdv management motor noxele nu cresc fara EGR la diesel, dimppotriva, cu EGR vechi si plin de jeg noxele cresc, asta e verfiicat de mine si cu tester si cu un prieten de la ITP, ma credeti sau nu, vorba englezilor, ''each to it's own", anularea EGR poate avea ceva efect la benzinare unde se masoara emisia de CO2 nu cea de NO3 ca la diesel
  9. Daca EGR e anulat trebuie pusa o placa de blankare ca cea din poza pe galerie de unde vine racordul ala si apoi se poate arunca si ala si racitorul, se pare ca placuta a fost pusa la capatul racitorului din comoditate
  10. Nu siu despre ce racord vorbesti dar daca a crapat ala trebuie schimbat nu umblat la un EGR anulat... in 10 ani nu e anormal sa mai crape cate ceva
  11. Anularea EGR nu afecteaza craparea niciunui racord asta-i sigur si cat timp nu stii ce e acolo la racitor nu are rost sa pui nici un furtun ca nu exista circuit de lichid fiind bypasat
  12. Salut, am inteles ca furtunul e scos dar e infundat cu ceva? daca doar scos si acolo nu exista un dop inseamna ca tot circuitul de lichid a fost cumva bypasat, furtunul ala trebuie sa intre intr-un T undeva in fluxul de lichid de racire.... sfatul meu e sa anulezi EGR cu totul ca nu ajuta la nimic.
  13. Salut, schimba contactul RAPID ca omori si demarorul, atunci cand se aude ca o turbina de fapt ramane demarorul cuplat pe volanta ca face un scurt contactul intre pozitiile 2 -3 si alimenteaza demarorul de pe pozitia 2.... asta in speranta sa nu fie ceva scurt intermotent ascuns pe undeva prin cablaje ca atunci e nasol
  14. Salut, se intampla si daca opresti clima?
  15. Un tester dedicat ar trebui sa spuna exact pe care circuit e defectiunea
×
×
  • Create New...