Jump to content

rbgl

Membri
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About rbgl

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40
  • An
    2013
  • Locatie
    Timisoara
  1. rbgl

    Zgomot in bord la i40 Sedan

    Salut din nou...mai fericit de data asta. S-a rezolvat cu bucata de material descrisă mai sus îndesată între bord si parbriz pe toată lungimea lui. A trebuit sa mai indes puțin burete in dreapta. Nu se vede nimic si zgomotul a dispărut...cel puțin pentru moment. Materialul l-am tăiat dintr-o husa de costum. Ideea e sa fie moale si negru. Legat de camera, văd ca acum merge fără probleme. Doar ieri a dat vre-o doua rateuri. Tatăl meu are un ix35 si nu-i mai merge camera de 6 luni dar nu s-a dus la dealer pana săptămana trecută. Lui i-au spus ca e problema la camera pe ca i-o schimba azi....
  2. rbgl

    Zgomot in bord la i40 Sedan

    Deci....am mai citit si pe alte forumuri de afara in special UK si se pare ca sunt mulți cu problema asta. Unul dintre ei mi-a sugerat sa introduc o bucata de material negru lung cat bordul si lat de 2-4cm între bord ai parbriz. Zis si făcut si pana acum pare sa aibă rezultate. Acum nu știu dacă e din cauza ca e cald afara sau chiar s-a rezolvat. Cert este ca si dacă băteam ușor bordul cu mâna se auzea iar acum liniște. Țineți-mi pumnii sa se fi rezolvat. Dar..... Rezolvi una dai de alta. Astăzi s-a bușit camera de marșarier. când dau înapoi displayul din oglinda nu se mai aprinde iar ledul verde se aprinde intermitent. La dealer cu dansa..... Va țin la curent.
  3. Salut Aceeași problema si la mine începând de azi. Când bag in marșarier nu se mai aprinde display-ul si becul verde de la oglinda se aprinde intermitent. Ai găsit pana la urma o rezvare? Este oglinda de vina sau camera?
  4. rbgl

    Zgomot in bord la i40 Sedan

    N-am rezolvat nimic cu ștergătoarele si nici capacul de plastic care le acoperă nu pare sa genereze zgomotul. Am mai îndesat niște burete între bord si parbriz dar nimic. Sunt aproape disperat. Cred ca ma duc la Tiriac auto in timisoara si la las Masina acolo pana o rezolva. Sunt sigur ca cei de la fabrica știu problema dar cei din service sunt prea comozi sa schimbe mailuri cu ei. Problema asemănătoare am avut la Skoda Octavia acum 3 ani si a trebuit sa contactez eu fabrica in Cehia si arat mailul celor de la service ca sa rezolve. Din păcate fabrica Hyundai nu a răspuns la mailurile mele. Sunt chiar frustrat ca nu găsesc o rezolvare la o problema destul de nasoala zic eu...
  5. rbgl

    Zgomot in bord la i40 Sedan

    @ dvoncu - mulțumesc de sugestie. Este una foarte buna deoarece am observat un zgomot similar când acționez ștergătoarele, mai ales când revin la poziția de staționare, deci ar putea fi o legătura. Zgomotul la ștergătoare l-am sesizat foarte rar si discret mai ales la temperaturi foarte joase însă merita o verificare. Revin cu detalii....
  6. rbgl

    Zgomot in bord la i40 Sedan

    Le-am sugerat la service varianta asta dar au spus ca nu oferă acces. Cică singurl mod de a accesa partea aceea din spatele bordului este sa i-l dai jos cu totul. M-am mai documentat pe forumuri din UK si se pare ca sunt mulți acolo cu aceasta problema. Nici unul nu a avut o rezolvare ci doar inserarea unui material textil sau cauciuc între bord si parbriz care sa preseze foarte bine bordul. La mine a funcționat asta o vreme. O sa încerc sa mai indes acolo câte ceva cât se poate de discret si vede ce se întâmpla. Mulțumesc pentru sfat oricum. O sa încerc si va țin la curent. Între timp mai aștept sfaturi....
  7. Salutare tuturor, Am un i40 din August 2013 si 78.000km deja. Probleme pana cum deloc exceptând o planetara schimbată in garanție pe la 5000km datorită unui por in burduf...se întâmpla si la case mai mari. Masina merge excelent si sunt foarte mulțumit mai puțin un zgomot din bord care ma scoate din minți. Prima data l-am auzit pe la 20.000km pe autostrada când era in frâna de motor si vibrații puțin mai mari. E ca și cum o biluță cade pe un plastic...foarte tare si enervant. Apoi in timpul verii s-a auzit foarte rar si încet dar de când a dat frigul a început din nou si din ce in ce mai tare. In general se aude de când începe sa se încălzească in masina pana se omogenizează temperatura putin, si se aude chiar si la cele mai mici denivelări in special in partea dreapta. De ceva vreme si stânga face la fel. Dacă pasagerul tine mâna pe bord in partea de sus, nu se mai aude. Am pus si un burete între bord si parbriz care sa facă presiune pe bord, o vreme a funcționat însă ulterior iar a început. Evident ca la service-uri ridica toți din umeri si zic ca trebuie dat bordul jos dar nici așa nu-mi garantează nimeni o rezolvare. Pe lângă asta toată lumea ma sfătuiește sa nu dau bordul jos.... Mai are vre-unul dintre voi aceasta problema si dacă da a reușit sa o rezolve? Mulțumesc
  8. salutare, eu am acum 46.000 km in 10 luni si tocmai am fost la o verificare a placutelor. se pare ca ma mai duc inca vreo 3-4000 km iar apoi trebuie schimbate. acelasi pret astronomic l-am primit si eu, 890 Ron + manopera. mi se pare exagerat de mult. pretul acesta este de la Tiriac Auto Timisoara. am primit o oferta pentru placute Delphi la 230 RON manopera inclusa, insa nu stiu cat de bune ar fi. ceva sfaturi de la cei mai experimentati?
  9. rbgl

    Xenon aftermarket

    salut, intr-adevar ai nevoie de adaptorul din poza. eu am montat in Dec 2014 cand masina avea deja 20.000km. acum am 46.000km fara nici un fel de probleme. recomand montarea, schimba total condusul noaptea. mult mai odihnitor fata de becurile halogen standard. estimez ca ar trebui sa ma tina becurile undeva la 50-60.000 de km iar cele de schimb ma costa 120 ron perechea, deci aproape cat niste becuri halogen foarte bune.
  10. rbgl

    Comsum I40 1.7 CRDi

    eu dupa 30000 de km din August pana acum cu i40 1.7 diesel, cutie manuala am urmtoarele cosumuri: - urban (Timisoara) - 10.5 - 11 - extraurban - mers aproape regulamentar (60-70 localitati, maxim 120 in afara) - 5.8 - 6.0 - autostrada Ungaria - viteza constanta 140 km/h - 6.5 - 6.8 sa zicem ca este un consum rezonabil dar nicidecum un consum mic. in acealeasi conditii de condus skoda octavia 1.6 TDI 105 CP imi consuma cu aproape 1 - 1.2 L/100 km mai putin. evident masini de clase si puteri diferite, i40 fiind MUUULT peste Octavia.
  11. buna din nou. dupa ce am scris primele impresii dupa 26000km revin acum la 30000 km si prima revizie facuta. mentionez si ca am avut-o 2 saptamani in service deoarece am avut-o lovita, bara fata, proiector, janta, bieleta schimbata. a durat 10 zile sa vina piesele si mai putin de 2 zile reparatia. felicitari Casa Auto Timisoara care m-au surprins placut cu promptitudine, calitate si respectarea termenlor promise. de asemena mi-au dat si masina la schimb, chiar un Mitshubishi Lancer. nu credeam ca o sa ajung sa spun asta despre un service din Ro, mai ales din reteaua firmelor lui Tiriac! revenind la revizie, s-au schimbat toate filtrele si uleiul. m-a surprins faptul ca in planul de service filtrul de aer nu era dat la inlocuit la 30000 ci doar verificat. inlocuirea la 60000. l-am schimbat totusi pe bani....a costat 150 ron. cand am intrebat cat m-ar fi costat revizia respectiva daca ar fi trebuit sa o platesc eu, raspunsula fost socant - 1500 RON. cand am cumparat masina toti agentii de vanzari insistau ca mai mult de 600 de lui nu are ce sa coste. intre timp am sunat si la alta reprezentanta Hyundai dintr-un oras mai mic iar raspunsul a fost 570 RON, revizie cu toate filtrele la Hyundai i40. deci ramane subiect deschis de studiat cand ajung la 120000 si trebuie sa platesc reviziile. poate aveti si voi informatii in acest sens legat de preturile reviziilor hyindai i40. legat de probleme, boxa spate stanga distorsioneaza putin si au dat-o la inlocuit in garantie. greierasi nu sunt, exceptand cel din bord dreapta mentionat si mai devreme, insa l-am aranjat cu putin burete negru intre bord si parbriz astfel incat sa tina putina presiune acolo. mentionez ca in cele 2 saptamani cu masina in service am condus o Jetta din 2010 si un Lancer tot din 2010, deci masini relativ de generatie noua chiar daca clase diferite. nu pot sa spun decat ca m-am bucurat inca o data enorm ca am ales o masina ca i40....
  12. O3 nu am condus insa probabil ca motorol de 2.0 si 150 CP trage mai bine decat cel de pe i40. e si mai usoara masina si 14CP in plus. motivul pentru care nici macar nu am considerat skoda este acela ca la fiabilitate nu mai sunt ce au fost. eu in 180000 de km cu O2, jumatate facuti pe autostrada in Ungaria si Austria am avut tot felul de probleme: 1. discuril de frana fata dreapta se ovaliza dupa 3-4000 de km. le-am schimbat de vreo 3 ori pana la urma am renuntat sa le tot schimb si nimeni nu stia ce are 2. zgomote ciudate la cutie sau palnetara. iarasi nimeni nu stia ce are dar ma asigurau ca masina e in regula si nu ma lasa in drum. problema cu discurile si zgomotele au aparut pe la 30-40000 km. 3. la 160000km m-a lasat pe autostrada in Ungaria dupa ce a scuipat tot uleiul din baie instantaneu, la 140km/h. dupa ce am adus-o acasa pe platforma s-a constat ca s-a desprins senzorul de ulei de pe baie si pe acolo a scuipat tot, senzor care avea un termen de livrare de cateva saptamani. pana la urma a fost lipit cu poxipol . 4. ventilatorul de la clima, cel de sub bord, s-a defectat la 2 luni dupa ce a iesit masina din garantie. a cost 1600 ron, un banal ventilator de plastic. 5. tot ce insemna piese si revizii costa foarte, foarte mult. inainte de O3 am avut octavia tour care intr-adevar era un tanc de masina.... ca si idee, in mometul in care am luat i40 am ales intre finaliste i40 si passat 2.0, 140 CP. dupa un calcul amanuntit, in 4 ani de exploatare si 200000 km passat-ul ma costa mai mult cu 5000 de euro. am luat in calcul atat pretul de achizitie (passatul mai scump cu 1000 euro) cat si intretinerea in 4 ani so 200000km. intradevar avantajul unei masini din grupul VAG ar pretul pretul de revanzare mai mare, dar sigur diferenta la revanzare va fi mai mica de 5000 euro.
  13. buna tuturor, a venit timpul sa scriu si eu cateva impresii despre i40 dupa 5 luni si 26.000 km. inainte de i40 am avut o Skoda Octavia 1.6 TDI, 105 CP, cumparata noua in 2010 si pe care am condus-o 180.000 km. am ales i40 datorita pachetului imabatabil (pret achizitie + garantie + intretinere mult mai ieftina decat orice din grupul VAG). de asemenea tatal meu a avut un tucson cumparat de nou cu care a mers 350.000 km fara probleme majore, iar de 2 ani are ix35, automat, deja 120.000 km, de asemenea fara probleme majore. deci recomandarile au fost bune. per total sunt foarte multumit de i40 desi are cateva minusuri dupa cum urmeaza: 1. consum relativ mare. oras - 10; autostrada la viteza de 140 km/h constant - 7,3; mers pe drumurile patriei relativ legal - 5,8. per total consumul este cu mai mult de 1L mai mare decat la skoda. sa zicem ca poate fi acceptabil avand in vedere cele 300 kg in plus si rotile mai late. 2. sistemul deschidere portbagaj este foarte deranjant. in primul rand puteau sa faca un sistem cu ceva arcuri care sa ridice capacul automat, iar balamalele se lovesc de bagaje in cazul in care portbaajul este full. 3. greierasi in bord o gramada dintre care unul foarte deranjant in partea dreapta. a trebuit sa inghesui a bucata de burete intre bord si parbriz ca sa atenueze o vibratie foarte deranjanta. 4. display-ul radioului si sistemului de climatizare se zgarie foarte foarte usor. 5. o planetara a fost schimbata pe garantie la 10.000 km deoarce burduful avea o fisura si pierdea vaselina. burduful nu vine separat ci toata planetara. a fost schimbata si nu sunt probleme de atunci. 6. nu stiu daca este neaparat un minus sau ceva normal, insa la 20000 km s-a aprins becul de ulei si a trebuit sa completez 1L. neavand pana acum o masina la care sa fac reviziile la 30000km poate este normal sa consume ulei. dintre plusuri: 1. foarte confortabila la drum lung. de asemenea tinuta de drum este foarte buna o data ce te obisnuiesti cu directia, care este cam ciudata la primul contact. 2. autonomie mare datorita rezervorului mare. de obicei alimentez "pana in buza" si asa am 76 L la un plin. avand in vedere ca merg foarte mult in afara orasului fac in jur de 1200 km cu un plin. 3. este o masina care intoarce capete si nu este foarte populara - pentru mine un mare plus avand in vedere ca am trecut de la o masina banala (octavia) la una chiar spectaculoasa as putea spune 4. motorul este foarte vioi. asa cum spunea un coleg mai sus chiar si intr-a 5-a trage binisor si nu ti-e frica sa intri intr-o depasire. 5. calitatea plasticelor si finisajelor este peste skoda, poate chiar la nivelul vw as indrazni.... 6. reviziile la 30000 sunt iarasi un mare avantaj. de asemena primele 3 revizii le am gratuite conform ofertei, deci costurile de intretinere se reduc simtitor. 7. foarte spatioasa mai ales in spate unde sotia si fiica mea au loc mai mult decat suficient. portbagajul este si el incapator desi el foarte incapator 8. insonorizare foarte buna. mult mai buna decat la octavia. de asemena i-am pus si becuri xenon after market care schimba total experienta condusului pe timp de noaptea mai ales pe ploaie sau drum umed, unde stim cu totii ca becurile halogen nu fac fata. deci recomand aceasta investitie pentru cei ce conduc mult noaptea avand in vedere ca farul este cu lupa si nu ii va deranja pe cei din sens opus. pt intrebari va stau la dispozitie.
×
×
  • Create New...