Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

AlexD

Membri
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About AlexD

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40 CW
  • An
    2013
  • Locatie
    Bucuresti
  1. AlexD

    plan revizie i40

    Manualul proprietarului pagina 7/19 - intretinere in conditii dificile de utilizare. Pentru Romania ar cam fi indeplinite conditiile de 15.000 sau 12 luni.
  2. AlexD

    plan revizie i40

    Unde au fost facute reviziile ? Daca cititi cu atentie in cartea tehnica o sa vedeti ca in anumite conditii de drum reviziile se fac anual.
  3. Nu cred ca este o problema cu o piesa anume ci cu materialul din care este confectionat bordul (sau cel putin anumite parti ale bordului). Sau poate fi o problema (fina) de montaj coroborata cu drumurile din Romania. Oricum ar fi, sa nu credeti ca mergand la service o sa rezolve cineva problema Am incercat de doua ori, fara nici un rezultat. Solutia mea : un dop de Aqua Carpatica (negru, rotund, destul de elegant incat sa nu deranjeze ochiul privitorului) amplasat intre bord si parbriz.
  4. Salut, Aceeasi problema a aparut si la mine, cam de 3 ori in 2 ani. S-a rezolvat de la sine dupa cateva reporniri ale motorului si introducere in marsarier.
  5. Mda .... Aceeasi problema am avut-o si eu. Am fost cu masina in service (la DAB) si au spus ca au rezolvat-o. Evident ca dupa un timp (scurt) zgomotul a aparut din nou si m-a terorizat toata vara. Prin incercari repetate de a introduce diverse materiale intre parbriz si bord, in variate locuri si pozitii, am rezolvat problema cu doua carduri de plastic (gen card de fidelitate) indoite in patru, fixate in partea dreapta, intre bord si parbriz. Zgomotul a disparut ca prin minune. In plus, la mine se auzea si un zgomot in partea stanga, venind din compartimentul motor, cumva pe sub bord. Cei de la service nu i-au dat de cap, propuneau sa desfaca aripa stanga. In final am descoperit ca vibra suportul bateriei, motiv pentru care s-au slabit bornele si am ramas la un moment dat imobilizat in parcare. Acum masina este in service pentru revizie si am fost asigurat ca au remediat si aceste probleme. Ramane de vazut.
  6. Atentie mare la intervalele de revizie, cititi manualul proprietarului (pagina 7/19). Din punctul meu de vedere, cel putin condusul in Bucuresti se incadreaza aici - conditii dificile de utilizare). Dealer-ul de la care am luat-o mi-a specificat clar sa nu depasesc un an ca si interval de revizii.
  7. AlexD

    Dotari I40

    Nu este reclamama mincinoasa, pur si simpu in Romania se importa doar ce mai ramane dupa ce au fost acoperite comenzile din alte tari. Cel putin pentru varianta CW.
  8. AlexD

    Comsum I40 1.7 CRDi

    La un i40 CW cu cutie manuala, 4.500 km parcursi, cel mai bun consum extraurban a fost de 6 % pe o distanta de 140 km din care 50 pe autostrada. Am condus aproape regulamentar : 130 - 140 pe autostrada si 60 - 100 in rest (am trecut prin cateva localitati). Consumul tindea sa scada, la intoarcere in dreptul Hornbach a arat pentru putin timp 5,9 dar apoi am intrat in Bucuresti ... In oras am acum un consum de 11,2 % cu Clima pornita si cauciucuri de iarna. Am observat ca ii creste consumul din cauza instalatiei de climatizare, se incalzeste greu si masina este un pic mai turata pana ajunge la temperatura optima, ceea ce pentru mine inseamna aproape un dum de acasa pana la birou. Altfel, consumul scade spectaculos in oras chiar si pe distante scurte daca merg un pic mai sportiv.
  9. Se pare ca este o problema des intalnita la i40. Si eu am observat-o la masina mea in ceea ce priveste viteza 1, insa fara legatura cu temperatura de afara. In special intra mai greu daca reduc din treapta 2 in treapta 1 fara ca masina sa fie oprita complet pe loc. Pentru o astfel de masina este destul de frustrant. Acelasi tip de problema am avut-o la batrana Dacie 1310.
  10. AlexD

    Ambreiaj i40

    Salutare, Sunt posesor al unui Hyundai i40 CW, cutie manuala, cu 4.500 km la bord. Am observat ca la unele manevre de parcare in locuri aglomerate, pe teren denivelat sau daca trebuie sa urc borduri ambreiajul se incinge si emana un miros specific. A mai intalnit cineva aceasta problema ? Mentionez ca la masina pe care am condus-o anterior timp de 5 ani, un Peugeot 407 1,6 HDI, cutie manuala, nu am intalnit aceasta problema decat iarna cand am ramas blocat in zapada si am "chinuit-o" cateva minute bune. La Hyundai se intampla de la primele manevre.
×
×
  • Create New...