Jump to content

nicum

Membri
  • Content Count

    879
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

nicum last won the day on November 4 2016

nicum had the most liked content!

Community Reputation

29 Neutral

About nicum

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson 2.0i 2WD
  • An
    2008
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

549 profile views
  1. nicum

    Noul Tucson

    Stai linistit, eu am ramas blocat in fata locului de parcare in niste sleauri mirifice. Aia a fost singura data cind am ramas blocat cu Tucson-ul. In schimb, cu masina de teren, am ramas blocat o data... din cauza celor cu turisme care erau pe burta. Asa ca lucrurile sint relative si cauciucurile foarte importante.
  2. Nu prea vad cum intra jantele de 15 pe Tucson. Poate ai vrut sa spui 16. Unghiurile de la planetare cum sint?
  3. +1 @adrian_a: ar trebui sa pui antigel pentru motoare din aluminiu, G12 sau G12+ (sint miscibile intre ele). Culoarea albastra e specifica motoarelor de fonta.
  4. nicum

    Noul Tucson

    Am zis deja, dar o sa mai repet Mazda se bazeaza pe motoarele aspirate, spre deosebire de europeni, care se bazeaza pe motoare mici si turbate rau. Atit de turbate, ca musca rau la buzunar Japonezii au facut lucrurile altfel: au pus un motor decent, au pus injectie directa si chiuloasa are un raport de compresie fenomenal (14:1), nemaivazut pina acum in domeniul masinilor disponibile publicului larg. De aici rezulta un randament ridicat al motorului. In plus sistemul start/stop e destept, nu foloseste demarorul (spre deosebire de VW, spre exemplu), motorul e oprit intr-o anume pozitie si apoi cu ajutorul injectiei directe se realizeaza pornirea. Am 3 colegi care au Mazda 3 (toate cu motor de 2l) si sint foarte multumiti mai ales de consumul masinilor in Bucuresti.
  5. nicum

    lant ax came

    Asta e dovada clara de lucru de mintuiala.
  6. Eu cred ca cel mai bine e sa mergi la un service de evacuari. Ai mari sanse sa gasesti o solutie buna dpv financiar.
  7. Eu nu am spus nicaieri ca se schimba evacuarea cind se schimba racordul flexibil. Nici macar nu am insinuat asta. Te-am trimis la un service de evacuari, in ipoteza in care Hyundai nu furnizeaza racordul ala ca piesa separata. Dar vad ca ai pus codul, deci exista racordul separat. In acest caz poti sa cumperi piesa si sa o schimbi dupa sarbatori Oricum pentru partea de sudura, tot la service trebuie sa ajungi.
  8. nicum

    Noul Tucson

    Daca te uiti la semnatura mea o sa vezi un Tucson din 2008. Eu vorbesc despre motoarele Mazda din 2016. Deocamdata nu am in plan nici o achizitie, dar atunci cind o sa fie, o sa fac o re-evaluarea pietei. Poti fi sigur de asta. Uite aici un articol din presa germana a vremii: http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-passat-variant-2.0-tdi-785569.html Traducerea e "VW Passat - pacientul etern". Acolo gasesti si o poza cu niste fisuri (printre altele). Am sa o pun si aici: Desigur, totul e doar in imaginatia mea Aici sint e acord
  9. Vroiam sa spun ca unii mai merg cu apa de la robinet/izvor, ca au vazut ei ca "merge si asa". Pentru o vreme, desigur...
  10. Presiunea din roti e data de un cumul de variabile precum greutatea masinii, latimea anvelopei, volumul balonului,etc. De-aia spre exemplu rotile alea de rezerva de dimensiune ingusta au vreo 6 bari in ele. Eu la alta masina am presiunea data de producator 1.6
  11. nicum

    lant ax came

    Pornirea grea e simptom de distributie sarita de la punct.
  12. Poti sa gasesti racordul fie la Hyundai ca piesa de schimb, fie ca piesa after-market. Cel mai bine mergi la un service specializat in evacuari.
  13. nicum

    Noul Tucson

    Se pare ca exemplul cu Smart nu a fost de ajuns. Atunci sint convins ca stii ca motoarele de 1.2 si 1.4 T(F)SI crapau in draci, chiar si alea de 2l TDI si 170 de cai, ca sa iti dau exemplu si din lumea diesel. Legile fizicii sint implacabile, desi unora le place sa creada ca pot fenta. Cind in capul pistonului ai o putere deja de 2 ori mai mare ca la un motor aspirat, cind camasile pistonului trebuie sa suporte presiuni de citeva ori mai mari ca in cazul unui motor aspirat, cind uleiul isi pierde proprietatile pentru ca e supus la temperaturi foarte mari in turbina, etc. cam care crezi ca sint consecintele? De ce la momentul in care motoarele turbo au inceput sa fie introduse pe modele de strada (anii '70), fix masinile alea erau cele mai nefiabile? Tu crezi ca intimplator japonezii au la masinile produse la ei, motoare aspirate? Se poate intimpla ca la modelele produse in Europa, pentru Europa, sa gasesti motoare turbo (vezi Suzuki). Repet: la momentul acum, cele mai avansate motoare pe benzina, disponibile pentru muritorii de rind, le are Mazda, versiunile de 1.5l, 2l si 2.5l: raport de compresie foarte mare (14:1), injectie directa, distributie variabila (pe lant), sistem start/stop care nu foloseste demarorul. Si nu putem sa vorbim despre fiabilitatea unui motor care nici macar nu a fost lansat, adica alea de pe 3008. Iti plac motoarele supra-alimentate? Foarte bine... ia-le. Dar nu mi le prezenta ca pe o realizare tehnica si nu confunda eficienta cu puterea litrica.
  14. Racordul flexibil se schimba cu totul. nu prea vad ce ai putea suda si chiar daca ai face-o, nu stiu cit va dura.
  15. Pe stilpul de la sofer ai presiunea in roti, respectiv 2.1 Doar pe aia am folosit-o si e foarte ok.
×
×
  • Create New...