Jump to content

Freelancer

Membri
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Freelancer

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/27/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.5 CRDI
  • An
    2008
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Si eu as fi recomandat sa mai astepti inainte sa schimbi bujiile si fisele si sa vezi daca schimband benzina iti mai apare ceva. Cei de la service sunt intotdeauna gata sa schimbe ceva ca sa fie clientul multumit Acele missfire sunt destul de des intalnite si necorelate cu alte erori pot sa nu insemne nimic.
  2. Ieri mi-a venit si mie randul sa schimb bateria. De dimineata cand i-am dat la cheie au inceput toate beculetele sa palpaie si un releu facea tac-tac-tac si pornea si alarma dupa cateva secunde. Avea claxon, radio etc dar nu pornea. Cu ajutorul unui prieten care a luat-o la puricat (verificat borne, mase, sigurante, contacte etc), am incercat sa o pornim timp de vreo 2 ore dar nu a mai vrut. Am facut asta din cauza simptomelor, am banuit o defectiune electrica, scurgere de curent sau ceva similar. Nu mai vazusem astfel de manifestari. In final a pus bateria pe masina lui (un i30) si facea la fel prin urmare am tras concluzia ca e defecta bateria. Bateria lui nu mergea pusa pe a mea din cauza bornelor. Cea originala a fost Mutlu de 68 de Ah, pentru ca facuse 6 ani nu am mai insistat si am schimbat-o cu o Varta E23 70Ah la 335 de lei.
  3. Freelancer

    Upgrade

    Iesi mult mai ieftin daca iti cumperi unul cu dotarile gate incluse.
  4. Freelancer

    Ambreaj

    Cuplarea treptei de viteze pentru a imobiliza masina e un aspect de siguranta. Daca de exemplu cedeaza cablul de la frana de mana, ce faci? Alergi dupa masina la vale? Sunt de acord ca poate genera probleme daca distributia sau intinzatorul sunt uzate, tocmai de aceea se recomanda verificarea \schimbarea distributiei la un anumit interval de timp. Chiar daca sunt masini care au mers dublu fata de recomandat fara a fi schimbata distributia nu inseamna ca nu ti se poate intampla sa cedeze. E chestie de noroc sau de prevedere. Unui prieten i s-a intamplat exact chestia asta, a lasat masina in rampa pe un drum de munte si la plecare a sarit distributia si era distributie pe lant. S-au indoit supape , culbutori etc. Foarte rar dar se poate intampla. Totusi nu as risca niciodata sa las masina pe o panta, cum era acolo pe un drum de munte, fara sa o bag in viteza. In iarna asta tot in acel loc am "admirat" un BMW care a plecat la plimbare singurel intr-o rapa si s-a facut varza.
  5. @ Pia E bateria, daca nu ai schimbat-o niciodata i-a cam venit vremea. Daca faci drumuri doar prin localitate bateria nu ajunge sa se incarce la capacitate maxima, e ca la telefon incet incet isi pierde capacitatile. Daca vrei sa mai tragi de ea ai 2 variante: Faci un drum intins de vreo 2-3 ore in afara localitatii sau o incarcare pe redresor de 24 -48 de ore (depinde de incarcare). Du-o la un electrician auto pentru treaba asta sau la un prieten priceput. e mai ieftin decat o baterie noua. Cea originala va tine oricum mai mult decat ce gasesti pe piata din Romania.
  6. Freelancer

    Ajutor.

    Kitul original eu l-am gasit la 750 de lei dar poti gasi kituri Valeo si la 400 lei. Daca mai adaugi cateva piese gen semeringuri, lichid de transmisie etc probabil materialele au fost 800-850 de lei. Eu zic ca pretul e ok in conditiile de la Expozitiei dar ramane de vazut calitatea manoperei. Tine-ne te rog la curent cu problema.
  7. Freelancer

    Ajutor.

    Du-te sa-ti faca o constatare, poate nu au montat bine sau poate curge din alta parte. In mod normal daca e de la semeringuri pe care zici ca le-au schimbat ar trebuie sa intre in garantia lucrarii care cred ca e barem de 6 luni. Daca ai schimbat litul poti sa-mi spui cat ai platit pe toata lucrarea, piese respectiv manopera?
  8. Revizia de 5 ani (75000 km) facuta azi la Interautotech in Bragadiru, cu toate consumabilele de la ei si cu reducere 30% la manopera pentru clientii fideli: Filtru ulei 56.00 Filtru aer 33.48 Filtru polen 39.68 Filtru motorina 120.28 Ulei Mobil 3000 X1 5W40 5l 175.00 Total materiale revizie: 424.44 Manopera =90.27 lei _______________________ Total revizie 514.71 lei S-a mai facut si inlocuirea contactului pedalei de ambreiaj care era defect. Contact pedala 94.35 Manopera =20.83 _________________________ Total inlocuit Contact 115.18 S-a verificat bateria si antigelul care sunt in limite normale. S-au reglat farurile (bonus) Placutele de frana sunt inca bune, uzura aprox 30% Directie /suspensie totul ok. Am ajuns in service la ora 13:00 si am terminat la 16:30. Le acord nota 10 pentru profesionalism si eficienta. Contactul care nu era pe stoc a fost comandat si a sosit intr-o jumatate de ora. Dnul inginer Marian mi-a explicat functionarea piesei si cauza problemei. Montajul a fost facut de Nea Mihai electricianul. Dnul Georgescu a fost foarte amabil ca de obicei si dnul Matei de la receptie deasemeni. Le multumesc tuturor si pe aceasta cale. PS: Din diverse discutii cu cei de mai sus (Nea Mihai are si el un Accent Diesel), varianta recomandata pentru imbunatatirea tinutei de drum in ce priveste amortizoarele este schimbarea lor pe spate cu cele de Logan (Monroe sau altceva functie de preferinte) atat din punct de vedere al efectului cat si al pretului. Deasemeni in cazul meu pentru ca numarul de km parcursi este mic, nu va fi nevoie de schimbarea distributiei la anul (la revizia de 6 ani sau 90,000 Km) ci doar eventual de o verificare a lantului.
  9. Freelancer

    Ambreaj

    Nu mi-as face probleme cu magazinele online din strainatate, nu cred ca sunt mai rele decat ale noastre ci dimpotriva. Pana la urma care ar fi alegerea ta? te intreb pentru ca ma paste si pe mine o schimbare de ambreiaj.
  10. O posibila rezolvare la problema asta: am patit acelasi lucru s-a blocat si nu mai pornea deloc, nici un beculet nimic. Am scos siguranta nr. 31 din panoul de sigurante de la bord (conform manualului) si am pus-o la loc.
  11. Alternatorul trebuie desfacut, curatat si reparat. Altfel risti sa se strice de tot si chiar sa-ti omoare bateria.
  12. O baterie slaba nu va face sa tremure luminile daca nu este ceva in neregula si cu alternatorul. Du-te la un electrician sa verifice incarcarea alternatorului si eventual sa incarce bateria pentru 24h. Incarcarea o poti face si acasa daca ai redresor, la fel si masurarea daca ai aparat si te pricepi. O incarcare la full la inceputul iernii (echivalenta cu un drum de cateva sute de km)poate prelungi viata bateriei cu 50%. Adica in loc de 4 ani sa te tina 6. In special daca faci drumuri scurte bateria nu apuca sa se incarce si incet-incet isi pierde din performante. Mersul turat nu foloseste in acest caz, alternatorul incarca bateria tot timpul indiferent de turatie. Evident daca o lasi la relanti cu toti consumatorii atunci o sa consume mai mult decat incarca.
×
×
  • Create New...