Jump to content

Liviu

Membri
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Liviu

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    I40 Supreme, sedan
  • An
    2014
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Liviu

    Comsum I40 1.7 CRDi

    Bucuresti-Pitesti-Valea Oltului-Sibiu-Prislop si retur, cu cativa Km prin Sibiu, in total aprox 900 de Km, consum mediu 6 (2 adulti fara bagaje). Bucuresti-Urziceni-Buzau, max 70 in localitati iar in afara acceleratii pana la 140-160 dupa care frana de motor pana la 100-110 si iar acceleratie (deci fara a calca frana de foarte multe ori, condus cu spirit de anticipatie maxim si cat mai multa frana de motor) 2 adulti fara bagaje, consum 5,6. La intoarcere, Buzau-Urziceni-Bucuresti, in localitati 50 si max 110 in afara, aceeasi 2 adulti, consum 5.5 Dupa aproximativ 18.000 de km ce am remarcat eu cu privire la consum: - la 130-140 de km/h consumul este de aprox 7% (turatia motorului este in jur de 3000 rpm) - la maxim 110 km/h cu turatia motorului care nu depaseste 2000-2100 rpm, consumul este de 4,5-5% De asemenea, obtin un consum foarte bun la mersul in afara dar chiat si in localitati, cu accelerari pana la turatii de 3000-3500 rpm urmate de perioade cat mai lungi de frana de motor
  2. Liviu

    Erori in bord

    Aici am povestit despre erorile ce au aparut la mine: http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=7878&page=6 Problema a fost descoperita de mine, deoarece mecanicii de la service nu stiau de unde sunt asa de multe erori, spuneau ca pe testerul lor apare o eroare de comunicare intre 2 computere. Asa si era. In timp ce erorile erau prezente, daca loveam bordul deasupra volanului, erorile dispareau pentru o fractiune de secunda. Din "aproape in aproape" am am "pipait" mai "apasat" tot bordul si am descoperit ca punctul "nevralgic" era in partea din stanga, spre parbriz, la 2-3 cm distanta de locul unde stalpul se imbina cu bordul. A fost demontat panoul cu comenzile pentru ridicare/coborare lumini si reglarea intensitatii luminii in bord, s-a ajuns cumva la cele 2 mufe, au fost curatate si erorile au disparut. Au aparut in schimb zgarieturi pe acel panou, care arata ca si cum ar fi fost deschis cu surubelnita care a lasat urme adanci, pe care nu le-am observat deoarece am luat masina de la servicepe la ora 20 si din cauza intunericului... Asa ca... atentie mare.
  3. Liviu

    Lichid de racire

    Pentru ca se apropie iarna, stie cineva daca trebuie schimbat lichidul de racire cu unul care sa contina si antigel, sau este pus de la inceput in combinatie cu antigel?
  4. Liviu

    Consum HYUNDAI I40 1,6 GDI

    Poate WYP a resetat consumul mediu chiar inainte de a incepe filmarea, caz in care consumul mediu aratat in video este relevant. Daca nu l-ai resetat, atunci ce ne arati in video este un consum mediu pt ultimii xxx km facuti de la ultima resetare. Pentru a ne lamuri cu totii, cand ai timp, faci un test cu resetarea computerului din mers, la viteza de 130 km/h, astepti 10-15 sec si vezi valoarea afisata. Sau, mai simplu, apesi pe "Trip" pana apare consumul instant la viteza respectiva. Si daca ramane tot 5,7 nu pot decat sa sper ca voi ajunge cat mai repede la 100.000 de km-acum am 10.000km si consumul la 130km/h se apropie de 7 Haideti sa dezbatem paririle/ideile/metodele/teoriile si nu oamenii/gusturile/"placerile" lor.
  5. Liviu

    Inchidere automata usi

    Am inteles. Cand o sa am timp o sa incerc mai multe combinatii de pornit/oprit motorul inchis/deschis usile si blocat/deblocat din telecomanda pentru a vedea sigur in ce situatii se incuie automat. Multumesc.
  6. Liviu

    Inchidere automata usi

    Salutare. Am patit in felul urmator: am oprit motorul, am scos cheia din contact, am lasat cheia pe scaun in masina si am inchis usile. Dupa 15-20 de secunde usile s-au blocat automat, cu telecomanda in interiorul masinii. Noroc ca a doua telecomanda era in casa. Incuierea automata se intampla si daca stau cu telecomanda in mana la mai putin de 1 metru in afara masinii. Vi se intampla si voua? Mi s-ar parea util sa se incuie singura dupa ce iesi din masina (sa nu intri in casa si sa o uiti descuiata) dar sa se incuie cand "simte" cheia in interior?
  7. Buna ziua. Este cineva prin apropiere de Buzau care ma poate ajuta cu o curatare a senzorului pentru un Accent 2007 benzina 1.4? Multumesc
  8. Liviu

    Xenon aftermarket

    Salut. Ai reusit sa montezi xenon? Si eu as fi interesat pentru ca mi se pare obositoare lumina de "stoc" a farurilor si chiar se simte diferenta mare fata de vechea masina, un accent, la care pusesem becuri Philips extreme vision, cu lumina alba.
  9. Liviu

    Comsum I40 1.7 CRDi

    Tocmai am facut o calatorie de 1200 km, pe traseul Bucuresti-Pitesti-Craiova-Orsova-Herculane-Caransebes-Sibiu-Brasov-Ploiesti-Buzau. Tot drumul facut cu 2 persoane in masina, portbagajul plin si aerul conditionat pornit 90% din timp. Am mers pe autostrazi cu 130-140 km/h, iar in rest 100-110 si 60 km/h in localitati. Consumul la final a fost de 5,7. Ca o concluzie trasa dupa acest "test" as spune ca pe la 100-110 km/h consumul este cel mai mic. Deja la 140 km/h, pe autostrada cu pilot automat consumul este in jur de 8%.. La un moment dat, spre sfarsitul traseului, imi arata un consum intre 8-10% in treapta 6 la 110 km/h. Sa fi fost din cauza reciclarii filtrului de particule care s-a reciclat? Consumul a revenit la normal dupa aprox 10 km pe care i-am facut in treptele 4 si 5, cu motorul mai turat. Mentionez ca masina are in total cam 3500 de km
  10. Liviu

    Comsum I40 1.7 CRDi

    Dupa primii 1500 km, 90% facuti in afara orasului sau zona Baneasa-Otopeni, deci fara stat la semafoare si in afara localitatii+autostrada, consumul se situeaza in jur de 6-6,5% cu aerul conditionat pornit non stop. Daca mai si scade putin cu timpul ma declar foarte multumit.
  11. Am facut un drum pana la mare si am parcat masina in soare, in jur de 30 de grade. Erorile au aparut iarasi. Aceleasi conditii au fost si data trecuta, masina statuse in soare 26-28 de grade cateva ore. Banuiesc ca se incing senzorii de la caldura. Oricum, nu ar trebui. Daca las motorul pornit si se raceste de la ventilator, se sting, iar seara, dupa ce se face mai racoare afara, erorile nu mai apar. Trebuie sa fac o vizita la service sa monteze cate un cooler la fiecare senzor
  12. Multumesc pentru urare. O surpriza neplacuta insa azi de dimineata. Cand am pornit motorul au ramas aprinsi in bord martorii pentru servodirectie, frana de mana electronica si auto brake, ESP, ABS, presiune in pneuri si aerul conditionat nu racea. Posibil sa mai fi fost si altceva dar nu mai tin minte. Am oprit motorul si l-am repornit de mai multe ori, s-au stins toti martorii in afara de cei pentru auto brake si frana de mana. Timp de 2-3 min am stat cu motorul pornit cat cautam prin cartea masinii ce inseamna toate astea timp in care s-au stins si ultimii martori. A mai patit cineva asa?
  13. Si a venit Punctele forte nu le enumerez pentru sa sunt multe iar alegerea masinii tine de gustul si nevoile fiecarei persoane. Dupa 750 de km "bilele negre" ar fi: - agata putin la schimbatul treptelor (1si 2) - ar fi fost mai bine sa aibe cuplul ma jos de 2000 rpm. - nu pot sa pun pauza (sau nu am aflat inca) unei melodii redate de pe un stick. Iar daca opresc motorul si pornesc iar sistemul audio, nu tine minte nici macar melodia la care ramasesem, reia de la prima melodie in ordine alfabetica. - scaunul soferului mi-ar fi placut sa coboare inca 2-3 cm. Cam astea ar fi. Referitor la amortiziare, masina are suspensie cu amortizoare autoadaptive. Stie cineva ce inseamna asta?
  14. Super. O astept cu nerabdare
  15. Are cineva varianta Supreme, negru exterior/interior? Vroiam sa stiu daca jantele la aceasta varianta, pe 18 inchi, sunt din aliaj "normal" sau sunt putin mai inchise la culoare? Am vazut un I40 in parcul auto Tiriac din Otopeni si avea jantele ceva mai inchise la culoare si mi-au placut mult. Mai am o saptamana si ajunge si a mea
×
×
  • Create New...