Jump to content

enrique155

Membri
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About enrique155

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai i30
  • Model
    i30
  • An
    2008
  • Locatie
    Iasi
  1. Nu pot sa imi dau seama ce are si m-am cam saturat sa mai caut. Acum vad ca porneste la prima cheie dimineata pe la vreo -17 g C. Sper sa nu mai scada temperatura de acum si pana iarna viitoare poate gasesc si eu un meserias ca lumea sa imi constate care e cauza. O sa merg sa ii fac si un test de compresie ca m-a ingrijorat bujia acoperita cu praf alb. Vreau sa imi mai verific si bujiile si releul de bujii da mai prin primavara.
  2. Sa inteleg sa nu e corect sa pun contactul de mai multe ori si debea apoi sa o pornesc, nu?
  3. Eu asa fac si degeaba. Pun contactul de vreo 3 ori si dupa pornesc. Am vazut treaba asta la un mecanic si tin apasat si ambreajul. Dupa ce invarte putin iarasi ii dau de vreo 3 ori si apoi incerc iarasi... si tot asa pana porneste.
  4. Acum vreo 3 saptamani mi-am schimbat bujiile si am pus NKG. O sa fac un test de compresie sa vad ce iese. Sambata dimineata nu a mai prornit si i-am dat la cheie pana s-a consumat bateria, pe urma mi-a dat un prieten curent am mai mers cu ea vreo 30 km insa ieri dimineata nu a mai vrut sa o ia. De atunci sta in parcare. I-am scos si eu bateria, am dus-o in casa si astept sa ma duc diseara sa vad daca o ia. Am descoperit care e releul de bujii din materialul postat de alc2. O sa ma uit pe acolo sa vad daca e ceva. O sa imi iau un multimetru si o sa verific continuitatea si bujiile astea noi ce le-am pus sa vad daca nu s-au ars deja.
  5. Se face un test de compresie sau cum? Pe astea care le-am scos nu le-am mai verificat ca mi-a spus un electrician si un mecanic ca sunt arse. Bujiile sunt YURA TECH si sunt bujiile cu care a venit din fabrica. In primele 3-4 secunde tremura motorul dupa aia functioneaza normal.
  6. Azi dimineata la -21 g C nu mi-a mai pornit. Am dat de vreo 6 ori la cheie si s-a comsumat si bateria. Mi-a dat un prieten curent si a luat-o din a 4 cheie. Am facut si 2 poze de la bujiile care le-am scos si care sunt arse. Una e mai diferita in sensul ca are un praf alb pe ia si urme de rugina.
  7. De cateva dimineti imi porneste la prima cheie. Acum am inteles ca vine un alt val de frig. O sa imi duc bateria in casa sa o mai protejez putin. Sper ca dimineata sa imi porneasca de acum... Stie cineva de ce din cele 4 bujii care le-am scos, arse toate, una era acoperita cu un fel de praf alb. Sa fie vreun indiciu ceva oare? E posibil sa fie de vina vreun piston?
  8. Ieri ziua i-am scos bateria si am adus-o la caldura. Am lasat-o vreo 5 ore. Am montat-o inapoi si acum pare ca porneste ceva mai bine. Acum ca o fi din cauza ca a mai crescut putin temperatura sau din cauza ca azi noapte pe la vreo 12 am mai pornit-o vreo 5 min. Asa ca azi dimineata a luat-o la prima cheie. Sper sa o tina tot asa
  9. Azi dimineata la -22 grade C mi-a pornit la a 7-8 cheie. Simptomele ar fi urmatoarele: dau la cheie invarte electromotorul insa nu porneste, de pe la a 4-5 cheie porneste putin insa se opreste imediat, si tot asa pana o ia, merge cateva secunde sub 1000 turatii (400-800 rpm) apoi se duce la 1500 si dupa scade incetisor. Ma gandesc sa imi fac o programare in service sa imi verifice daca se incarca bujiile.
  10. Mie mi-au spus ca nu ies. Cica trebuie verificate manual.
  11. Azi mi-a pornit la a 5 cheie. Bateria am testat-o la Hyundai cand mi-am schimbat si bujiile (NKG), adica acum o saptamana, si e ok. Am intrebat tot atunci mecanicul daca poate sa fie de la combustie sau compresie sau ceva de genu ca nu mai stiu cum se cheama si mi-a spus ca nu are cum sa fie deoarece mi-ar consuma multa motorina si iar in primul an nu trebuia sa porneasca. Motorina am jumate de rezervor de aia de la MOL EVO Diesel parca asa se cheama. Acum o luna a pus-o si pe tester si nu a aparut nici o eroare. Posibil sa fie de la releul de bujii...? Am intrebat si asta si mi-a spus ca imi aparea in bord o semnalizare daca era asta cauza. La service am fost de multe ori insa degeaba merg ca nu stiu nici ei ce sa mai faca sau nu isi dau seama... Poate e de la a alimentarea cu motorina? Cand e cald afara porneste fara probleme si merge la fel. Mi-a mai spus mecanicul sa apas dimineata pe chestia aia ce e desupra filtrului de motorina, cred ca e o pompa acolo, dar tot nici un rezultat. Cred ca daca o mai fortez mult asa iarasi o sa mi se arda toate bujiile. Un lucru inexplicabil cum dupa numai 3 ani toate bujiile erau arse. Ma gandesc totusi ca e din cauza ca am obosit-o mult iarna trecuta tot incercand sa o pornesc. Cred totusi sa fie o problema electrica... sa nu incalzeasca ca lumea bijiile. Sau poate s-au si ars deja...
  12. Buna, Am un i30 diesel de 3 ani. De prin anul al doilea de folosinta, iarna, a inceput sa imi faca probleme la pornire, in sensul ca porneste foarte greu la temperatui de sub -3 grade C. Anul trecut am schimbat filtru de motorina insa fara nici un rezultat. Au fost zile in care a teebuit sa las masina acasa deoarece nu a mai pornit. Anul asta am schimbat toate bujiile inca descente (toate erau arse). Degeaba, porneste la -13 grade C insa din 6-7 incercari. Motorina am pus numai de la Omv si de la Mol. Mai are cineva astfel de porobleme? Ar trebui oare sa verific releul de bujii? Ce sa mai fac cu ea in afara de faptul ca trebuie sa o folosesc numai in anotimpul calduros?
  13. enrique155

    troncanit pe fata

    Sunt perfect de acord cu tine. Aceeasi problema am avut-o si eu.
  14. Buna. Nu am mai facut nimeni revizia la 60.000 km? M-ar interesa cat mai e.
  15. A mai facut cineva revizia la 40 ca? Cat la costat si unde a facut-o?
×
×
  • Create New...