Jump to content

hpcnr

Membri
  • Content Count

    1039
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

hpcnr last won the day on April 18 2018

hpcnr had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About hpcnr

  • Rank
    Member
  • Birthday 11/13/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.accent.freeforums.org
  • Yahoo
    hpcnr@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.3i 12v
  • An
    2000
  • Locatie
    Prato, Italia

Recent Profile Visitors

938 profile views
  1. hpcnr

    Amortizoare

    Eu aici v-am zis mai demult cum sta treaba dar n-ati vrut sa ma credeti/ascultati : http://www.hyundaicl...indpost&p=97039
  2. Ca urmare a "indisponibilitatii" a service manual ptr. Accent LC 2 2003-2005 de pe Megaupload am remediat problema "urcind" din nou manualul : http://www.megaupload.com/?d=ID1JGHVQ PS. Stimati colegi, daca (mai) aveti nevoie de mine in vederea rezolvarii problemelor tehnice (mai mult electrice), de documentatii, info, etc. de azi inainte NUMAI pe PM (ca si asa zicea cineva ca sint "spammer"), sau email, asta fiind ultimul post de acest gen ! De ce ? Ptr. ca sint considerat "rival" si ca sa nu mai "murdaresc" fata acestui forum ! Am luat aceasta decizie dupa mult timp de gindire, dar daca se vrea ca eu sa plec de pe HC (cum s-a sugerat printre altele) NICI O PROBLEMA ! Spuneti "scurt si raspicat" si se rezolva rapid ! Numai bine !
  3. hpcnr

    Alarma Accent

    Ady_m, imi cer scuze dar intradevar nici service manualul ptr. Accent LC2 2003-2005 era "momentan indisponibil", dar am remediat problema (l-am pus iar). Da un ochi pe topicul cu documentatii.
  4. hpcnr

    Alarma Accent

    Pai scrie ca sint inaccesibile momentan, NU din cauza mea ci a site-ului Megaupload, probabil fac ei ceva modificari, upgrade-uri. Asa ca putina rabdare. Acum le-am verificat pe toate, doar primul link " * Accent_cnr " este temporat inaccesibil, iar cel de la AutoData este blocat, restul sint OK.
  5. hpcnr

    Urari colective

    Iti multumesc frumos si tie Florine, nu-i problema (desi ti-am cam simtit lipsa). Toate cele bune iti doersc si eu tie ! Numai bine !
  6. hpcnr

    Urari colective

    Multumesc frumos din nou ptr. urari ! Sa aveti parte numai de bucurii, sanatate si sa fiti iubiti !
  7. hpcnr

    Urari colective

    Multumesc frumos la toti ptr. urari , va doresc si eu numai bine, sanatate, si sa va vedeti idealurile implinite ! Multumesc Diaconescubogdan, tocmai i-am raspuns lui PrietenCuTine la pm. Un weekend placut la toti !
  8. hpcnr

    Urari colective

    Multumesc frumos Blue King, la fel iti doresc si eu tie si sper sa ne intilnim cindva ! Un weekend placut !
  9. Pai nici eu n-am spus ca nu-ti cunosti codul, doar ti-am (v-am) oferit o lista mai completa (cred / sper), unde este codul tau.
  10. Pai codul ala de 2 caractere este codul culorii vopselei. Iei codul, te uiti pe tabel si vezi ce denumire are vopseaua. Acest cod (sau macar denumirea vopselei) este utilizat de catre vopsitoriile auto ptr. a putea pregatii vopseaua in cazul in care este necesar vopsirea masinii sau a unei parti din ea.
  11. Pai TSB-urile de pe HMA se refera in 99,99% din cazuri la masinile vindute in SUA, posibil sa nu fi ajuns acolo si culoarea asta a "ta" (sau sa nu le placa ) . I-a vezi in tabelul asta (cca. 300 de coduri) la pozitia 272 si 273 ce scrie ? Este sau nu ? http://www.megaupload.com/?d=E7FTD6L1 Numai bine !
  12. hpcnr

    Bec portbagaj

    Scuze de intirziere ! Deci partea ce mai "dificila" consta in indentificarea celor 2 fire ce vin de la alarma (unul ptr. semnal usi si celalalt ptr. semnal portbagaj) si mai ales unde au fost ele conectate la firele adiacente din instalatia originala a masinii. Examinind schema si posibilitatile cele mai simple de a lega cele 2 fire ale alarmei, sa zicem din pct. de vedere al celor care le-au montat, eu as fi ales ori conectorul MF01 (mai sus amintit cu ceva posturi) sau direct pe firele celor 2 becuri martori din bord (ceasuri). 1. Deci incepem cu conectorul MF01 : Pe "noi" ne intereseaza partea cu firele care duc de la conector spre bord (ceasuri) adica parte care se vede si in poza a 2-a din primul rind de poze. Ptr. a junge la el e nevoie sa demontati "plasticele" de pe stilpul sting fata partea de sub bord (din poza se vede unde este amplasat). Apoi o data indetificat conectorul cautati pinul 2 si 3. Firul original al instalatiei masinii care vine la pinul 2 este de culoare VERDE si cel de la pinul 3 de culoare VERDE/PORTOCALIU (sau cel putin asa ar trebuii sa fie comform schemei). Dupa indentificarea celor 2, cautati in lungul lor de la conector pina cind firele vin strins matisate cu banda sau burete impreuna cu celelalte fire de la conector daca nu cumva pe acest traseu nu au fost legate firele de la alarma. Daca le-ati descoperit e OK, daca nu treceti la descrierea ptr. legaturi ceasuri. Odata indentificate cele 2 fire urmeaza sa desfaceti legaturile si montarea a 2 diode. Legaturile le desfacti pe rind ptr. a nu le incurca din greseala cind le "cuplati" inapoi. Odata desfacuta o legatura dintre firul ce vine de la alarma si firul "original" , pe firul ce vine de la alarma se monteaza o dioda redresoare de mica putere (de ex. de la 1N4002 pina la 1N4007 oricare - se gasesc "pe toate gardurile" si costa "mai nimic") prin cositorire sau rasucire fir (fiecare dupa posibilitati), iar parte ramasa libera a diodei se cupleaza la firul original (cositorire sau rasucire fir). Se izoleaza bine cu banda cele 2 legaturi in asa fel incit sa nu intre in contact una cu alta. La fel se procedeaza si cu celalta legatura. ATENTIE !!! Dioda se cupleaza numai intr-un singur sens in cazul nostru si anume cu PLUSUL (ANOD) SPRE ALARMA SI MINUSUL (CATOD) SPRE INSTALATIA ORIGINALA A MASINII !!! Aici aveti poze cu dioda, cum se cupleaza si mai ales SENSUL de cuplare : 2. Legaturi ceasuri (in caz ca firele de la alarma nu au fost cuplate la conectorul MF01 - pe firele lui) : Ptr. a ajunge la conectorul si firele ce ne intereseaza trebuie sa demontati "ceasurile". Apoi cautati conectorul M09-1, pinii 8 (bec martor usi) si 18 (bec martor portbagaj) si urmariti pe cit posibil de-a lungul celor 2 legaturile ce vin de la alarma. La pinul 8 aveti fir de culoare VERDE si la pinul 18 VERDE/PORTOCALIU (comform schemei). Odata indentificate cele 2 fire urmeaza sa desfaceti legaturile si montarea a 2 diode. Legaturile le desfacti pe rind ptr. a nu le incurca din greseala cind le "cuplati" inapoi. Odata desfacuta o legatura dintre firul ce vine de la alarma si firul "original" , pe firul ce vine de la alarma se monteaza o dioda redresoare de mica putere (de ex. de la 1N4002 pina la 1N4007 oricare - se gasesc "pe toate gardurile" si costa "mai nimic") prin cositorire sau rasucire fir (fiecare dupa posibilitati), iar parte ramasa libera a diodei se cupleaza la firul original (cositorire sau rasucire fir). Se izoleaza bine cu banda cele 2 legaturi in asa fel incit sa nu intre in contact una cu alta. La fel se procedeaza si cu celalta legatura. ATENTIE !!! Dioda se cupleaza numai intr-un singur sens in cazul nostru si anume cu PLUSUL (ANOD) SPRE ALARMA SI MINUSUL (CATOD) SPRE INSTALATIA ORIGINALA A MASINII !!! Aici aveti poze cu dioda, cum se cupleaza si mai ales SENSUL de cuplare : ATENTIE !!! CULORILE FIRELOR CE LE-AM DESENAT EU CA VIN DE LA ALARMA SINT ORIENTATIVE, LE-AM DESENAT ASA PTR. O MAI BUNA EVIDENTIERE. CELE ORIGINALE POT AVEA ALTE CULORI, DEPINDE DE LA ALARMA LA ALARMA. NU ESTE ASA IMPORTANT DACA GASISTI LEGATURILE DESCRISE IN CEI 2 PASI DE MAI SUS. DACA NU A-TI DESCOPERIT LEGATURILE CA SI IN CEI 2 PASI DESCRISI ATUNCI APELATI LA CEI CARE V-AU MONTAT ALARMA SAU LA O FIRMA CE MONTEAZA ALARME SAU LA UN BUN ELECTRONIST ! BAFTA !!! PS. Cine reuseste sa indentifice firele si sa monteze diodele ar putea face ceva poze si sa le puna aici ptr. o mai buna informatie, ar fi un AJUTOR si ptr. ceilalti care au aceasta problema.
  13. Pai nu "broastele" se regleaza ci "cirligele" de pe stilpul din mijloc. "Broastele" posibil sa aiba un foarte mic "joc" de reglaj din susruburi. Cit despre cum se regleaza "cirligele" daca bine imi aduc aminte este descris in service manual. Usa incearca sa o deschizi cu geamul lasat in jos ca sa poti trage de ea, nu folosind clapeta.
  14. hpcnr

    Bec portbagaj

    " Ai face o faptă bună... " Pai pina acu` n-am facut ? Acu` am ajuns de la lucru, o sa ma pun sa dorm putin, si cind ma trezesc o sa ma pun pe treaba, asa ca nitica rabdare. Asta daca pina atunci nu va ajuta altcineva.
  15. hpcnr

    Bec portbagaj

    Chiar foarte simpla si nu costa mai nimic, se monteaza cite o dioda pe firele de la alarma care sint cuplate la contactul usilor si pe firul de la alarma care este cuplat la instalatia contactului de la portbagaj. Acum n-am timp sa desenez pe schema ca trebuie sa plec la lucru (sch. 3), dar daca nu o face nimeni pina miine o sa pun eu o poza si ceva descriere despre cum se face.
×
×
  • Create New...