Jump to content

Galateanul

Membri
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Galateanul last won the day on January 16 2015

Galateanul had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Galateanul

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa Fe DM, iX45
  • An
    2013
  • Locatie
    Braila
  1. Salut. Ai navigatia originala de la Hyundai, sau ceva aftermarket ??
  2. Salut. Eu am Vredestein Wintrac SUV 235/60/18 (dimensiunea din talon) si pana in prezent sunt multumit de ele. Cei de la Hyundai mi-ar fi dat hartie pt politie sa pot pune si pt 235/65/17 dar n-am vrut.
  3. Pentru cei interesati de Service Manual, am gasit aici varianta online : http://www.hsfmanual.com/third_generation_dm_2013_year_-3.html. O sa mai caut si varianta *.pdf
  4. Salut. O oferta pentru kit full led pt Santa Fe DM interior (cu plafon panoramic) plus exterior (full spate iar pe fata doar semnalizarile). Multumesc.
  5. "traian_m", stii cum functioneaza aceasta alarma ?? In ce conditii declanseaza si cat urla ?? Ca eu nu am gasit informatii relevante in manual de utilizare. Doar pe geam e sticker-ul cu "alarm by hyundai" sau ceva de genul. Pe mine ma interesa mai mult sa montez o alarma cu modul de pornire a motorului, care pe timp de vara/iarna ar fi bestiala, dar o cam dau cotita "meseriasii" ca e model nou, ca e cu cheie electronica ...
  6. Salut. Mai e valabila oferta ? Ce profil de anvelope se potriveste pe ele?
  7. La Santa Fe ai posibilitatea de a seta din computerul de bord daca si cand se inchid/deschid usile. Eu le-am setat la 10 km/h parca, sau 20, sa se inchida si sa se deschida la aducerea schimbatorului in pozitia de "P"arking. Aici cred ca au taxat lenea de a citi manualul sau de a umbla putin prin setarile computerului.
  8. Dupa 1900 km la motor de 2.2 cu 197 cp am 10%. Fix.
  9. "traian_m", daca chiar te intereseaza SF LWB, nu lua de bun ceea ce spune dealerul din orasul tau. Suna si la altii sau chiar la Hyundai romania si intreaba acolo. Eu am patit asa cu actualul SF versiunea sport. Am intrebat la dealer in Braila si .." nuuu dom'ne ... sunt scumpe, sunt rare ... se dau pe cartela ca painea pe vremea lu' ceasca ... nu se tin pe stoc in Romania ... se aduc la comanda in 6 luni .... " chestii de genul asta. Omul tot ma impingea catre ix35 care chiar nu-mi place ... e mic si inghesuit. Eu chiar cautam o masina in acel moment si ultima masina de vazut/testat era noul SF. Am sunat la HAR si culmea ... "da domnule, este o masina de drive test la dealerul din Galati" ... Am contactat respectivul dealer, am vazut si condus masina .. targuit si batut palma. Noul SF e acum in garajul meu. Masina adusa la comanda in 50 de zile. Culoarea si echiparea pe care le-am vrut eu, nu care erau deja precomandate (sau o fi fost norocul meu sa fie printre ele). Oricum, am urmarit nava si a plecat din Koreea la 10 zile dupa semnarea contractului. Cand am revenit la dealerul din Braila sa intreb de o alarma pt masina se uita omul urat la mine, si a fost si rautacios, ca de unde am luat masina, ca el nu a vandut niciuna in Braila, ... ca de ce nu am luat de la el ...
  10. Salut. Pai daca toate sunt Hyundai, de ce nu incerci la un dealer/service Hyundai ?? Sunt cei mai in masura sa-ti aduca mufa si sa-ti dea un pret (maret, as zice eu), dar oricum...
  11. Banuiesc ca se pierde garantia la o masina noua, dupa o asemenea interventie, nu ??
  12. Scuzele mele. Eroare de browser care imi tot cere sa retrimit informatiile..... Intrebarea mea din final era daca principiul de functionare este acelasi ca cel detaliat in postul #17. Adica este vreo diferenta intre sistemul 4WD din 2003 si cel din 2013?
  13. Salutare tuturor. Noul Santa Fe 2013, manual utilizatorului, versiunea pdf, zice cam asa: " 4WD AUTO(4WD LOCK este dezactivat) • La deplasarea în modul 4WD AUTO, în condiþii normale de utilizare vehiculul funcþioneazã asemãnãtor unuia cu tracþiune pe faþã. Cu toate acestea, dacã sistemul determinã cã vehiculul are nevoie de tracþiune integralã, puterea motorului este distribuitã automat la toate cele patru roþi, fãrã ca ºoferul sã intervinã. • La deplasarea pe drumuri normale ºi asfaltate, vehiculul funcþioneazã asemãnãtor cu un vehicul cu tracþiune pe faþã." "4WD LOCK • Acest mod este utilizat pentru urcarea sau coborârea pantelor abrupte, deplasarea pe drumuri acoperite cu nisip sau noroi etc., pentru a maximiza tracþiunea. • Acest mod începe sã se dezactiveze automat dacã viteza vehiculului depãºeºte 30 km/h (19 mph), iar la viteze mai mari de 40 km/h (25 mph) vehiculul trece în modul 4WD AUTO. Dacã viteza vehiculului scade la mai puþin de 30 km/h (19 mph), modul de transfer trece din nou la 4WD LOCK."
×
×
  • Create New...