Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Mike89

Membri
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Mike89

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    mike_from_cl@yahoo.com

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i40 1.7 CRDi
  • An
    2012
  • Locatie
    Göteborg
  1. Mike89

    Blocare etrieri spate

    Salut! De curand am devenit posesor al unui Hyundai i40 Tourer. Sunt relativ multumit de masina, nu am prea multe de reprosat, cu exceptia problemei de mai jos. Cel mai probabil, daca nu aveam garantie post vanzare, nu mai eram deloc asa multumit si calm. Problema este urmatoarea, am remarcat un miros de incins din partea dreapta-spate a masinii. La scurt timp am dus-o in service. Mi s-a spus ca etrierul nu elibereaza intotdeauna complet, Discul si etrierul se incingeau si asta explica aparitia mirosului. Rezolvarea a fost sa schimbe etrierul. Cand am ridicat masina am avut surpriza sa constat ca service-ul schimbase etrierul pe partea opusa celei raportata de mine. Am zis ca ei stiu mai bine, fiind profesionisti... Dupa vreo 2-3 saptamani am inceput sa simt iar acelasi miros, din acelasi loc. Am dus masina iar si rezolvarea pare sa fie aceeasi. Deci voi avea ambii etrieri schimbati pe puntea spate. A mai patit cineva asa ceva? Multumesc!
  2. Anunțul este încă valabil dar se modifică prețul, Noul preț este de 950 RON.
  3. Mike89

    probleme la pornire

    Eu patea asa indiferent de vremea de afara cand ii dadeam cheie mai scurta.
  4. Eu am avut un i30. A fost prima masina a familiei. Mi-a placut foarte mult. Am circulat 70 000km in 4.5 ani. Am avut putine probleme, superficiale. Nu imi mai mergeau lampile de frana pe spate. S-a rezolvat la pe garantie. Dupa garantie mi s-a stricat aerul conditionat. Reparatia a costat 150 RON. Una peste alta a fost buna. Motorul era excelent, consum decent, puternic. Interior bine gandit, cu dotari ingenioase (ma refer la USB), si, surprinzator, de foarte buna calitate. In versiunea standard, calitatea interioriorului este peste multe masini cu pretentii... Mi-as mai fi luat cu mare placere i30, si chiar am fost in postura sa imi iau alta masina, dar, din pacate, dupa parerea mea, cei de la Hyundai au facut o mare greseala. Sa ai motor de 109 cai pe prima varianta de masina si pe urmatoarea generatie sa-l faci de 100 a fost ... neadecvat. Oricum, nici nu mai dispuneam de bugetul pe care l-am avut cand am luat primul i30... Daca citeste cineva ce am scris eu , probabil se intreaba ce a patit i30-ul meu. A sfarsit prin dauna totala. Sfat: Orbii, bautii, cei obositi, drogatii, si mai ales prostii ar trebui sa foloseasca transportul in comun sau sa apeleze la serviciile CFR. Masinile se mai repara, se schimba dar s-ar putea sa ne luati ce avem mai de pret. Ca sa revin din melancolie trec direct in vis. Mi-ar fi placut noul i30 1.6 GDi 135cp 6trepte Highway sau Exclusive.
  5. Set 4 Jante tabla cu anvelope provenind de la un Hyundai i30 din 2008. Jantele sunt din tabla, provin de la un Hyundai i30 din 2008, au fost folosite aprox. 4 ani jumatate, 50000 km, au dimensiunile urmatoare: Latime: 6.5 inch Diametru: 15 inch Nr. prezoane: 5 PCD: 114.3 Anvelopele sunt de iarna, Dunlop SP Winter Response, au fost folosite o singura iarna(2011-2012), aprox. 2500 km, au inscriptia M+S, DOT 2111 ceea ce inseamna ca au fost fabricate in Mai 2011, sunt fabricate in Germania. Au urmatoarele dimensiuni: 195/65 R15 91 T Atat jantele cat si cauciucurile sunt intr-o stare excelenta. Cauciucurile nu cred ca au avut pana niciodata. Jantele sunt echilibrate. Pachetul include si capace originale Hyundai. Acestea sunt putin zgariate, dar nu sparte. Se ofera de asemenea si piulitele de prindere, dar din pacate numai pentru 3 roti (15 piulite). Pachetul se vide complet. Nu se vand separat jantele sau cauciucurile, si nici pe bucati. Pretul este pentru tot pachetul. Locatia produselor este in Calarasi dar se pot livra personal si in Bucuresti. Pretul este de 1200 RON. Negociabil, mai ales pentru membrii forumului;).
  6. Mike89

    probleme la pornire

    Si eu am avut un i30 1.4 dar nu am avut genul asta de probleme. Aveam alta problema in schimb. Uneori pornea motorul dar ramanea pe la 500 de ture. Ramanea asa, parca tragea sa moara dar nu murea, urca incet-incet pana la 750 de ture si isi revenea. A mai avut cineva asemenea probleme? Eu am ignora-o. Daca dadeai mai mult de cheie nu se manifesta asa.
×
×
  • Create New...