-
Content Count
516 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
9
tofandorin last won the day on August 12 2015
tofandorin had the most liked content!
Community Reputation
39 GoodAbout tofandorin
-
Rank
Member
- Birthday 02/10/1987
Profile Information
-
Gender
Male
Previous Fields
-
Auto
Hyundai
-
Model
I30 Facelift
-
An
ian-2012
-
Locatie
Galati
Recent Profile Visitors
408 profile views
-
la mine in 5 ani(abia a iesit din garantie acum 2 saptamani) nu am completat nimic,nu a scazut nici macar 1mm in vas de la revizie la revizie a fost testat si aparatul arata -44grade,deci la iernile din romania e perfect.
-
am intrebat eu acum 2 ani la hyundai si am discutat si cu electricianul de acolo nu exista mufa in bord pentru montare CC, trebuie sa faci toata instalatia electrica separat pentru CC de la motor pana la volan
-
da,am schimbat filtrul de benzina si nu am mai alimentat la moldoveni,era negru filtrul de murdarie si abia tragea din rezervor. p.s: am facut tester la revizie si motorul functioneaza in parametrii normali,nu are nici un rateu sau vreo bujie defecta,toate sunt sincronizate si au aceiasi timpi
-
oricum e record ca inca mai functioneaza pe gaz dupa atatia km
-
bravo,exact asa am dat si eu,cam 7 euro pe un set si le am de 2 ani,nu s-au ars nici acum. am avut si philips si Osram si is de [i]cenzurat[/i],mai bune sunt china
-
intrebare intrebatoare: am gasit un anunt cu oglinda rabatabila electric pentru i30,se pot folosit la oricare model din acea vers chiar daca nu a venit cu rabatare din fabrica sau nu are comanda/mufa corecta?
-
la mine am patit sa-i curete ferodourile de la frana de mana si sa trepiedeze in mers in primii 2-3-4km pana se slabeau franele. ele fiind curatate si masina stand in parcare cate 4-5 zile pe saptamana mi-a facut asa cam vreo 2luni pana sa curatat si facut contactul bine inapoi. le curatasem si eu dupa 3 ani,chiar erau super murdare si recomand curatarea lor la 20k km nu la 30k cum am facut eu
-
asa am fost si eu dus in eroare ca se aude pe spate si erau barele de egalizare pe fata,dupa cum a precizat si james,ambele chiar
-
intra lejer,aia originala e mica si ocupa cam 70% din spatiu,iar asta care o am acum abia ocupa 90%,deci incape lejer pana la 80Ah. cand o cumperi dute cu masina sa fie cu bornele pe partea corecta si sa probezi pozitia bateriei cum se incadreaza
-
eu am montata acum de 65Ah si 640A...zburda fata de vechea baterie pe motor de 1.4 normal e de ajuns 50Ah si 400A,dar poti urca pana la 65 fara probleme(eu mai am subwoofer si doream o baterie mai mare la nevoie)
-
la mine au pus testerul la 30k si toate merg perfect si identic...nu le schimb atata timp cat testerul arata ca functioneaza optim
-
e foarte simplu de montat,ai 4 suruburi si consola iese afara. cand o cumperi dami mesaj si iti spun ce tre sa faci(dar cred ca vei observa si tu ca nu e asa greu sa o schimbi,mai greu este sa o gasesti)
-
trebuie masca pentru ca e diferita,are mecanismul de prindere integrat. nu cred ca gasesti separat doar cotiera pentru ca majoritatea in dezmembrari spun "cotiera" la toata consola cand iti vor vinde. eu am dat 250roni acum un an cu tot cu transport,dar am cumparat si buzunarul de acte ce vine montat pe bord deasupra la cdplayer(total m-a ajuns 300lei si arata perfect)