Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

woulfy1

Membri
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About woulfy1

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai; Opel
  • Model
    AccentCRDI; Astra Clasic
  • An
    2007;2008
  • Locatie
    Bucuresti
  1. E greu de spus ce a fost in situatia de fata, dar ca si idee si eu sunt nemultumit de calitatea vopselei in cazul Accentului meu. Sunt masini mult mai vechi (si mai neintretinute) care dupa ce ies de la spalat arata ca noi. De exemplu un Tico de 14 ani de la mine de pe strada care cu exceptia unor puncte de rugina vopseaua arata impecabil, iar masina nu a fost deloc tinuta in puf. Asta e doar un exemplu, prin care vreau sa arat ca si la o masina super low-cost e normal ca vopseaua sa fie de calitate.
  2. @RUDY - Spuneai ca ti-au luat bani doar pt manopera. Cat timp au facturat/ cat ai platit? Oricum, felicitari, f buna treaba cu schimbatul.
  3. Mi se pare incredibil ce ai patit. Sa fi pus in situatia de a lua o piesa atat de scumpa. Practic cati mecanici ti-au zis ca planetara e devina?
  4. Cred ca e destul de simplu. Daca sta bine cu banii, cel mai bine e sa ia filtre originale. Daca are accent diesel cred ca macar filtrul de motorina e bine sa fie original. Eu asa am pus intotdeauna si nu am regretat.
  5. Si eu sunt multumit de consumul la accentul diesel. Pentru un motor de 110CP are consumuri f bune.
  6. E super consumul asta pentru un motor pe benzina. Ma uitam pe wikipedia si acolo apare ca se mai produce si in prezent atos-ul.
  7. Eu unul incerc sa alimentez cand intru in ultimul sfert de rezervor (cand sunt ok si cu banii ). Mi se pare cea mai sigura si sanatoasa varianta. Litrul de motorina costa la fel de mult si daca bagi 45l si daca bagi 20l. Deci nu e nici o economie sa alimentezi cand ai rezervorul aproape uscat. In plus in felul asta eviti alte costuri suplimentare cu problemele ce pot aparea.
  8. Chestia asta imi aduce aminte ca si la daciile 1310 era o pasiune sa faci sa se aprinda stopurile de ceata impreuna cu cele de frana. Normal ca daca unul din spate nu vede cand ai pus frana si se apropie mult de tine va spune ca nu a vazut stopurile, nu ca a fost el neatent. Dar bineinteles ca e doar o scuza.
  9. Suna bine 1.6 si 128 cai diesel. Pretul e cam maricel totusi. Ca si dimensiuni probabil e o elantra mai mica, dar de e "blue"?
  10. Din punctul meu de vedere cea mai buna cotiera este cea care atasata la spatar si se poate rabata. Din pacate la accent nu exista o astfel de cotiera Celelalte mi se par fie prea scurte fie limiteaza f mult accesul al frana de mana.
  11. woulfy1

    Vibratii la frinare

    Placutele de frana sunt originale? Daca nu sunt mai tari?
  12. Daca chiar a durat 7 ore e destul de mic pretul manoperei sub 100 ron/h... Oricum per ansamblu mult!
  13. Nu cred ca e de la un tampon de la motor pt ca spune ca vibratiile se simt doar intre 1600 - 2000 rot/min
  14. woulfy1

    Problema cu fumul

    Sa nu fie pb cu motorina. Oricat de aglomerat ar fi 10% e f mult chiar si pt urban
  15. Daca masina are rotile echilibrate si geometria facuta calumea, nu ar trebui sa fie o diferenta de uzura intre cele 2 parti. Poate te-ai gandit la gropile de pe marginea drumului, care ar putea afecta cauciucurile de pe dreapta?
×
×
  • Create New...