Jump to content

mrsvsl

Membri
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mrsvsl last won the day on July 5 2016

mrsvsl had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About mrsvsl

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent
  • An
    2003
  • Locatie
    dacă
  1. Am gasit manualul de service full si pt benzina si pt. diesel, aici: http://www38.zippyshare.com/v/qtt431Im/file.html
  2. Da, nu erau sigurantele... La mine era un fir din mufa care se conecteaza dedesubtul panoului de sigurante din motor. Unul dintre cabluri nu mai facea contact ca lumea (asta explica de ce problema aparea-disparea) ca intr-un final, oxidarea sa fie maxima si firul sa nu mai faca , contact deloc, rezulta disparitie totala lumini bord si spate...
  3. Da, azi am dat jos carcasa volanului si am tras de fire si de conectori pe acolo, fara insa de vreo schimbare... Am scso si releul de TAIL light si l-am inlocuit cu al unui prieten care are un H.A. pe benzina. si tot nici o schimbare.
  4. Salutare! Pana acum cateva zile , nu aveam la start dar apareau dupa cateva secunde de la pornire dimineata, Au fost zile cand am mers si cate o ora fara lumini pe spate si dupa o ora apareau brusc (spate +bord in acelasi timp) in timpul mersului... Dar vinerea asta nu au mai aparut deloc. Si nici dupa... Ati mai patit vreun ul asa? De la ce poate fi? Mentionez ca am cautat pe net cat am putut si toata lumea avea probleme cu sigurantele de la becurile de pe spate (TAIL). Am verificat si chiar schimbat cu noi si tot fara lumini stau... Ce am: - faza scurta / faza lunga (martorul de faza lunga e chiar singurul martor care se aprinde in bord odata pornit motorul) - lumini spate la franare (toate 3) - lumini avarie (daca le pornesc) - semnalizatoarele merg Ce nu am: - lumini pozitie spate - iluminat bord Mentionez ca restul martorilor se aprind normal la pornire si nu, nu am nici un martor aprins la check engine.
  5. http://workshop-manuals.com/hyundai/accent/l4-1.6l/sensors_and_switches/sensors_and_switches_cooling_system/engine_coolant_temperature_sensor/switch/coolant_temperature_sensor/switch_hvac/component_information/locations/
  6. Wow, multumesc mult de tot! de unde le-ai luat? de pe un site platit, nu?
  7. Motorul e tip D3EA3091306, Sasiu: KMHCH51VP3UI90026
  8. Motorul e diesel de 1.5, e DOHC.
  9. Salutare! Caut link la manual service Accent LC. Sau macar schematica/poze cu senzorii. Stiti careva unde e pozitionat senzorul de temperatura (Engine Coolant Temperature sensor = ECT sensor?) Dar cranckshaft sensor? Merci.
  10. Asadar, intre timp s-au intamplat urmatoarele: -am masurat voltajul bateriei: * inainte de start: 12.78V * in timp ce dau cheie: 11.15V * odata pornita masina, cu motorul la relanti: 14.33V - am fost cu ea la un mecanic, care in stilul clasic nu avea timp de mine deloc si m-a pasaportat pe saptamana viitoare (desi situatia e critica). El a masurat si curentul trimis de alternator in baterie si cica e 11A, care zice el ca e mai mult decat deajuns sa incarce ok bateria. Deci, zice el , problema pare a nu tine de partea electrica. M-a intrebat daca am schimbat injectoarele vreodata si cand a auzit ca nu si-a dat cu parerea ca poate fi un injector (sau mai multe) cu orificiul/le dilatat/e care picura inauntru motorina in loc sa o pulverizeze doar... Tre' sa il sun luni sa vad cand imi poate primi masina... Va tin la curent... Multumesc oricum deocamdata tuturor.
  11. Bujiile au fost schimbate acum cateva luni, toate 3. Dau 3 chei de pre-incalzire ca sa pot porni sigur. Si porneste, mai ales daca pe la urma, inaintea pornirii ii dau si ceva pedala.
  12. Fara sa deconectez nimic de la bornele bateriei, masurat dupa oprirea motorului, dupa mers cu ea cca 20km, are 12,81 V. E mult, e putin? La voi cat e ? Intreb fiindca am probleme cu pornitul, porneste la chei lungi si incep sa cred ca poate fi bateria... Mc...
  13. Salutare! Am un Hyundai accent LC 1,5 CRDi din 2003 in 3 cilindri. De vreo un an incoace porneste la prima cheie cand motorul e rece, dar porneste dupa 10-15 secunde de dat cheie daca motorul e umblat deja cativa km si e caldutz. Am fost la mecanic cu ea , a cautat ala problema, a consluzionat ca e o porblema generala la Accent diesel si ca , computerul de bord nu stie sa dea deajuns diesel in injectoare si de aia nu porneste. Si toate computerele de bord din seria accent-ului LC sunt aceleasi zice el si nu are nici rost sa incerci deci sa-l schimbi cu altul... Ieri am reusit pt. a 2-a oara in istorie sa si omor bateria dand la cheie fara sa porneasca. A venit un nene de la asistenta auto (sunt in strainatate) si scos filtrul de aer si a sprayat in intrarea de aer cu Diesel-starter-ul ala si masina a pornit... Mai are careva problema asta? Stiti daca se poate remedia si cum? Merci frumos!
  14. Salutare! Am auzit voci care spun ca e bine de adaugat ulei in motorina, ajuta la lubrefiere... si ca e chiar benefic pt motor, ii creste durata de uzura si ii prelungeste viata... Uitati si aici de ex. : http://www.daciaclub.ro/A-folosit-cineva-ulei-2T-in-motorina-t177796.html Intrebarea mea este: A folosit cineva pe Accent 2003 1.5 CRDi? in ce proportie? Mc.
  15. http://d-h.st/users/az2008/?fld_id=16229#files Accent 17 File(s) Azera 1 File(s) Elantra 6 File(s) SantaFe 7 File(s) Sonata 9 File(s) Tiburon 0 File(s) Tucson 1 File(s) Veloster 2 File(s) Veracruz 2 File(s)
×
×
  • Create New...