Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

eac

Membri
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

eac last won the day on December 16 2019

eac had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About eac

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.6 GDI
  • An
    2012
  • Locatie
    Braila

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. V-am spus ca in cazul in care Hyundai ma va contacta ca sa imi inlocuiasca masina si sa isi exprime scuzele de rigoare, revin aici si va anunt. Ei, vroiam sa va asigur din nou ca asa voi face! Toate cele bune va doresc!
  2. Update. Am adus masina acasa. Maine implinea 2 luni de cand sta in service. Bilant: distributie schimbata, motor cu sonor de diesel. Categoric este alt sunet de motor, fata de cel avut in cele cateva rabufniri de viata pe care le-a mai avut motorul meu, cand si-a dat duhul, in urma cu 2 luni. Nu ma convinge usor cineva ca acest zgomot a aparut in urma opririi totale. Treaba e simpla. Daca zgomotul provine din uzura prematura, atunci trebuia sa fie si inainte de evenimentul "distributia". Acest nivel de uzura nu avea cum sa apara in timpul ultimilor 3 secunde de viata ale motorului. Asta provine din niste ani. Daca este de la altceva zgomotul, atunic acest "altceva" ar fi trebuit sa fie identificat. Stiti ca va spuneam ca primul vinovat identificat pt pana mea, a fost senzorul de viteza al arborelui cotit. Si n-a fost el... Ei, nu a fost, dar el a tot aparut prin devize pana si acum pe ultimul. De fiecare data cand atentionam asupra prezentei lui, primeam replica "pai nu v-am spus ca se scade? Doar nu o sa va pun sa-l platiti" si in urmatorul deviz iar aparea. Acum l-au scos. Dar au lasat bujiile. Da, nu v-am spus? Trebuiau sa schimbe si bujiile, deci le-au schimbat... Pret final 3405lei. Cand s-au apucat de montat, am avut promisiunea ca vor pune ulei Shell, nu Castrol, ca pana acum. Au uitat... Ei, ce sa faci, se mai intampla... O sa fac niste mii cu asta si pun eu ulei. Intre timp, daca nu crapa sub mine, mai trag de ea asa... De la Hyundai nu am nici un feedback. Nu comentez. Daca o aparea (din nou) o reprezentanta Hyundai si la mine in oras, poate o sa-mi reconsider gandul de a nu mai lua vreodata o masina de la acest producator. Dar daca e sa ajung tot aici la service, atunci NU. Lipsa!... Sa auzim de bine. PS In cazul (foarte probabil) ca Hyundai ma va contacta ca sa imi inlocuiasca masina si sa isi exprime scuzele de rigoare pentru intamplarea nefericita si pentru intarziere, o sa revin ca sa va anunt negresit.
  3. Azi (oops, adica ieri) am facut poze elementelor cu uzura prematura. Am luat si devizul pe care sunt completate cronologic, constatarile lor. Le-am dat si "comanda" sa asambleze masina la loc si sa puna un ulei ceva mai bun. Asa am aflat ca pana acum am avut Castrol 5w40 si ca mai sus nefiind trecut in specificatii, o sa-mi puna Shell 5w40. Recomandarea Hyundai cica ar fi fost 5w30, deci ei deja, ce sa vezi, pana acum, mi-au pus un ulei mai bun, dar 5/40 e max adimis de Hyundai. In fine, nu stiu cum o fi... Este posibil ca maine sa pot in sfarsit sa o aud din nou, dupa 2 luni... Garantie la distributie imi dau 18luni sau 50000km. Deci nu ar fi nici o surpriza ca la Hyundai sa schimbi distributia la fiecare 70000km, fara ca Hyundai sa aiba nici o durere de cap.
  4. Mda...update. Dupa cum am zis, eu personal am trimis la Hyundai Korea, am facut si orevenire,apoi am trimis si catre Hyundai Europe. Omuletii de la service pretind ca au trimis la Hyundai Romania, dar imi spun ca nu pot sa mi-l dea pe acela pentru ca e corespondenta interna si are caracter de document secret. Daca vreau, imi pot da un email in care sa imi spuna ca au trimis un email catre Hyundai Romania si ce au spus in el, dar chiar acel mail nu imi pot da. Imi dau si constatare, in ce forma vreau, email, pe hartie document distinct sau pe hartie in formularul devizului de lucrari unde au rubrica speciala pentru constatari. Oricum, azi a venit raspunsul de la Hyundai Romania Ta daaa! Raspunsul: nu ma pot ajuta... (si ca sa nu fie un raspuns cavaleresc si sa se termine aici, continua cu) deocamdata... Cu asta au trecut de la cavalerism la nesimtenie. Cum adica nene "deocamdata"? Adica pe la anu' ne mai vedem si mai vorbim? Si daca nu s-o putea nici atunci, mai tinem legatura? Sau mai trebuie sa aprobe cineva, un for superior? Sau tre' sa mai astept 6 saptamani?... Mama ei de treaba! Adica cum "deocamdata"? Intelegeam perfect un "nu se poate" si atat, chiar daca nu imi convine. Dar "deocamdata"?... Cu asta m-au facut KO. Le-am zis sa pregateasca hartiile, ca ma duc luni pe la ei. Fac si poze tot atunci. Vroiam sa-mi iau eu aparatul foto si sa trag pe acolo, dar ma gandesc sa iau un coleg pt asta. Nu pt ca eu nu m-as descurca cu aparatul meu, dar zic ca pare mai altfel sa apar cu un cetatean care face poze. In fine, tot atunci, o sa le dau indemnul sa-mi asambleze masina la loc si sa o faca sa umble.
  5. Merci mult de sfat (de pachetul de sfaturi). Sa stii ca "mi-ai umplut basca de ganduri", ca sa citez un prieten. In parte am cate ceva (adica poze, ca le-am cerut), dar mai cer sau si mai bine, merg si fac singur poze. La Hyundai am facut 2 reveniri la mailul initial. Tu cum zici, sa consider 30 de zile de la primul sau de la ultimul email?
  6. Da, asa este, lanturile sunt menite sa tina mult mai mult decat doreste "consumismul" care ne inconjoara. Dar fac si eu haz de necaz, ca e tot ce mi-a mai ramas...
  7. De acord cu tine, chiar era culmea sa schimbi la 79000km Dar la 77000km ce zici?!... Asa parca mai merge...
  8. Aa, pai nu la clipul tau m-am referit. Eu am plecat de la el si pe canalul baietilor l-am gasit pe asta: La asta m-am referit eu cand am zis ca nu sunt sigur ca nu facea si a mea la fel... Pentru ca eu nu am ridicat capota sa ascult motorul cum merge. Daca am ridicat capota, motorul era oprit, iar eu verificam ulei sau nivel lichide sau trageamvreun fir... Daca mergea mototrul, atunci eram in masina, deci zgomot aproape zero... :( In fine, baietii imi cer cca 3200lei ca sa imi dea masina asa cum se gaseste acum, dezmembrata, dar cu distributia schimbata, sau cca 3800 ca sa o monteze la loc cum era dupa ce mi-au schimbat distributia si au constatat ei ca motorul ticaie.... De la Hyundai nici un ecou...
  9. Doar un update. Inca nu am raspuns la interventia service-ului la Hyundai Romania si nici la mailul meu catre Hyundai Korea. Maine mai insist la service sa obtina un raspuns, iar vineri revin catre Korea sa-mi confirme ca au primit mailul. De fapt, eu, in mailul catre ei, nu am solicitat nimic explicit. Doar le-am povestit situatia, intrebandu-i daca lor li se pare normal. Singura solicitare a fost sa-mi confirme primirea mailului. Deocamdata nu s-au grabit, dar...sunt un mamut, corespondenta multa, nimicuri ca mine or fi multi, asa ca mai am rabdare. Putin... Apoi o s-o iau invers decat preconizasem initial. Adica o sa trimit mailul catre Hyundai Europe. Si om vedea... Intre timp am cerut niste oferte de motor SH. Am primit 3 pana acum. Doua par a fi ce am eu, unul cu 500, celalalt cu 1000EUR. Al 3-lea este unul mai mic si, daca am gasit eu bine ce am gasit pe net, e MPI, nu GDI ca al meu. O intrebare, daca ar fi sa consimt, din habar n-am ce motive, sa iau un motor care nu este fix acelasi model cu acesta de mi-a murit, o trebui umblat si prin ECU? O mapa, ceva?...
  10. @Dace nene, mai m-am linistit acuma... O sa facem un club!
  11. E veche discutia, dar daca acum m-a palit pe mine, acum am vazut-o si pe asta... Daca inca nu ati rezolvat, priviti si clipul acesta. Este o problema cunoscuta si la case mai mari. Pe mine un schimb de distributie m-a ajuns cca 1500lei la reprezentanta.
  12. Eheei, prietene, ia citeste tu topicul meu de aici, apoi fuga cat te tin picioarele, la mecanic. Iar la mine nu zornait nimic, in nici o dimineata...
  13. ...dar totusi moare Ca doar nu e Duncan MacLeod din clanul MacLeod... In seara asta dau drumul si la emailul catre Hyundai Headquarters. Tineti-mi pumnii!... Daca iese ceva, va arat si ce le-am scris Am cerut (si am primit) un deviz estimativ pt schimbat blocul motor, cum v-am spus. Am o varianta mai ieftina si una mai scumpa. Inca nu stiu care este diferenta, pretul blocurilor difera. O fi unul original si unul "compatibil", nu stiu... Va spun cand aflu. Varianta ieftina este cca 13000lei, iar aia scumpa cca 18000lei. Daca pun si distributia la socoteala, pe varianta scumpa, sar de 4000EUR Retin varianta cu motor din dezmembrari. Nu-mi permit sa n-o retin. Toate cele bune!
  14. In mod normal, nefiind vorba despre o nava spatiala, ci o masina amarata, ar trebui sa fiu in stare ca intr-o fraza, maxim doua, sa pot spune ce s-a intamplat, ce s-a produs (ca si avarii) si cum se rezolva. Din pacate, dupa o luna de zile, eu nu pot face lucrul acesta. Am mai comentat zilele acestea si cu un coleg de birou, pasionat de motoare si mecanica (dar nu intr-atat incat sa-mi fi rezolvat el masina) si am ajuns noi la concluzia ca aici vorbim despre doua pene distincte. Una la mana, mi s-a oprit caruta in drum si s-a dovedit, cu greu, ca a fost de la distributie. A fost schimbata distributia (Doamne, ce usor se schimba! cu sculele adecvate, evident... si cu ceva know-how) si s-a incheiat povestea. Acum masina porneste OK, dar s-a constatat zgomotul, a rezultat descoperire ovalizarii cilindrului si necesitatea rectificarii/schimbarii blocului motor. Nu vad cum distributia sarita, care nu mi-a rupt supape, a putut produce ovalizarea in cele 5min cat a mai functionat motorul meu din momentul in care s-a orit prima data. Aia e deformare aparuta in timp...vezi problema americana. Si acum e treaba care ma cam supara. Tot m-am batut in piept ca in masina mea era liniste pana sa moara... Da, in masina...ca eu in masina stau, nu sub capota... Dar motorul, dupa ce s-a chinuit "my american friend" sa ma faca atent sa identific zgomotul pistonului, nu sunt foarte sigur ca nu facea si la mine tot asa. Eu nu stiu daca in astia 7 ani, am ascultat motorul, stand in fata masinii, cu capota ridicata, mai mult de 4-5 ori. Eu cand am citit de zgomot si cand mi-au spus si de la service de zgomot, aveam alte alea in cap. Cand am vazut clipul si cat de putin evident pt o ureche neavizata este, nush ce sa mai zic... Acum mi-e in cap sa ajung sa ascult si eu masina mea, acum cu distributia schimbata. Dar masina e dezmembrata... Daca ar fi sa-mi demonstreze cineva ca facea asa, adica era deja deformat cilindrul, inca de acum 2 ani si ceva, cand inca era in garantie, apoi imi dau palme 3 zile... Dupa care i-as lua pe Doreii de la service la palme, alte 3 zile, pt ca au facut revizii, inclusiv anul trecut, fara ca urechea lor, mai avizata decat a mea (imi place sa cred), sa prinda vreun sunet suspect. Mda...Acum astept, fara mari sperante, cum spuneam, raspunsul de la Bucuresti, astept si o cotatie de pret pt un bloc motor nou, ca sa am un termen de comparatie, caut si un mare mester mare, care sa se bage la a rectifica un bloc motor de AL si mai caut si un motor la dezmembrari. Pentru ca moț peste toate, să prepar si un mail catre Hyundai Korea, de la care as avea putin mai multe asteptari decat de la intervantia catre Hyundai Romania, sa ma ajute cu ceva...
×
×
  • Create New...