Jump to content

AlexandruM

Membri
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

AlexandruM last won the day on December 2 2018

AlexandruM had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About AlexandruM

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent
  • An
    2007
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Eu personal am schimbat la Accent crdi condensator defect si am vazut desicantul mucegait. In alta ocazie am schimbat si caloriferul. NU mai incerc sa explic unde e si ce face. Cate componente ai schimbat tu personal la Accent? La mine problema de condensator dadea simptome similare cu ale colegului: dezaburirea nu mergea, temperatura AC facea figuri. Dar na, fiecare teoretician stie mai bine cum se face treaba. Da, asta e din seria: nu stii tu ce ai facut, lasa sa iti explic eu, si fiecare ii da in continuare pe limba lui. Cu aceasta ocazie incetez sa mai incerc sa ajut pe cineva pe acest forum. PS: uite aici saculetul, de la mai multi producatori, cu poze : https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/uscator-10457/hyundai/accent/accent-iii-limuzina-mc/19907-1-5-crdi-gls Pace voua
  2. Fisherman, eu vorbeam de CONDENSATOR, tu vorbesti despre EVAPORATOR. Evaporatorul este in spatele aerotermei (nu in habitaclu) iar umezeala de pe acesta se scurge in afara masinii. Cum functioneaza AC-ul in masina: https://www.youtube.com/watch?v=I5rrZSu4PxQ Te invit sa incerci sa dezaburesti masina cu AC la maximum dar fara desicantul din condensator, sa vezi ce se intampla (in cati ani se dezabureste).
  3. Instalatia de AC functioneaza corect? Cand AC-ul este pornit, aerul este circulat printr-un condensator care contine un sac de desicant ce usuca pur si simplu aerul. De aceea comanda de dezaburire parbriz activeaza automat AC-ul. Daca dezaburirea parbriz cu AC nu functioneaza aproape instant, problema e la condensator. Daca functioneaza, problema e altundeva. Nota: condensatorul AC este in fata radiatorului de antigel (ca doua felii de paine in fata masinii) verifica sa nu aiba pierderi. Momentan incearca si sa elimini umezeala reziduala din masina cu un dezumidificator auto.
  4. Bec subminiatura 12V, 0,04A, P=0,48W 3,15 x 6,34 mm, T1 Genul asta: https://www.amazon.de/WireThinX-Subminiaturlampe-72-12-Sockel/dp/B018PTJCZG/ref=sr_1_4?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=3P1FUIQHWDU3V&keywords=subminiaturlampe+t1+12v&qid=1568562325&s=ce-de&sprefix=subminiaturlampe%2Celectronics%2C162&sr=8-4
  5. Roadhouse??? Nu era un film? Eu am avut originale pana pe la 200k, s-au ovalizat pe fata, am pus discuri/placute ATE. Nimic de reprosat dupa un an si ceva, total multumit.
  6. @dude: nu contest, dar cred ca si alti factori au dus la experienta mea: Bateria a fost cumparata "proaspata", fabricata cu cateva luni inainte, iar regimul de exploatare al masinii a fost "de navetist" (drumuri lungi aproape zilnic cu relativ putine porniri/opriri ale motorului). Ca fapt divers am avut si statie si subwoofer 1 an si ceva dar am renuntat pt. ca imi mancau din portbagaj. (Si ma asteptam tot timpul sa raman fara baterie). Probabil un regim de exploatare preponderent urban, cu multe opriri/porniri, schimba total datele problemei.
  7. Probabil din cauza drumurilor scurte din ultima perioada si a frigului si-a dat duhul si Varta mea model E23 70Ah. (CRDI) Nici nu mi-am batut capul sa o incarc, am cumparat direct acelasi model. Pe cea originala am inlocuit-o in 2012, asta a tinut 6 ani jumate, onorabil zic eu.
  8. Daca arata ca aici: http://www.hyundaiclub.ro/forum/index.php?showtopic=12734&hl= nici nu iti mai bate capul sa il mai schimbi, eu l-am lasat asa de 50.000 de km. Daca e mai rau, inseamna ca nu a strans mecanicul in ordinea corecta suruburile de la capac sau nu a pus "liquid gasket" in punctele de mai jos:
  9. Distributia nu are nimic la tine. La motorul asta se schimba kitul de distributie doar daca face zgomot (hasait, clincanit, huruit in partea stanga a motorului-partea cu cureaua de accesorii). Cu unele uleiuri se aude mai tare, cu altele mai incet, dar zgomotul inregistrat de tine este normal. Ai grija ca transpira un pic de ulei pe la injectoare. Nu e grav, dar stai cu ochii pe ele din cand in cand.
  10. Consola centrala e prinsa in clipsuri. Se desprinde cu ajutorul unei surubelnite (grija sa nu zgarii bordul) sau a unei bucati de plastic speciale pt. interior auto (cel mai bine). Se incepe din coltul dreapta sus si se avanseaza pe laterale pana sar clipsurile (cu grija sa nu le pierzi). Dupa ce se scoate consola cu gurile de ventilatie, deconectezi mufele electrice, desurubezi gurile de ventilatie sa ai mai mult loc si apoi cu grija declipsezi si bucata cu butoanele si ceasul din consola. Cu grija pt. ca sunt niste urechi mici de plastic ce se pot rupe. La butonul de avarii exista un soclu rotund pe lateral care se poate scoate si acesta contine si becul.
  11. Bucata care contine butoanele de dezaburire, avariile si ceasul se poate scoate/desprinde din consola centrala (cea cu gurile de ventilatie). Eu am schimbat becul pt. butonul de avarii de 2 ori. La ceas nu m-am uitat dar cred ca se poate desface si el.
  12. Eu am avut placute ATE care scartaiau de noi de trezeam tot cartierul. Zgomotul disparea la franare. Dupa ungerea urechilor placutelor/tablitelor/suportului etrier zgomotul a disparut. Daca etrierul a fost schimbat pt. ca s-a blocat, mai mult ca sigur ca nici culisele nu se simt prea bine. Din cate stiu eu, etrierul nou nu vine cu suportul etrier ce contine culisele. Nu stiu daca mecanicul tau le-a verificat dar si ele ar putea fi o cauza. Sa invatam despre scartaitul franelor: si despre rulmenti :
  13. @Lia: La scartait ascutit primele suspecte sunt placutele de frana. Rulmentul cu probleme vine pe o nota mai joasa sau vibratie in roata respectiva si de obicei se accentueaza (zgomotul/vibratia) in viraje. Cel mai simplu fel de a testa: se ridica pe cric partea respectiva si se testeaza roata (invartit cu mana roata, testat jocuri la ora 12-18/9-3, impins/tras roata spre/dinspre motor). Un rulment dus se da de gol la testele astea. In cel mai rau caz de rulment distrus se poate bloca roata. Dar asta doar in cazuri extreme. Testele de mai sus insa, cred ca sunt mai de ajutor decat orice forum din lume. Succes!
  14. AlexandruM

    ANTIGEL

    La mine teoria a dat frumos in practica: Accentul din fabrica avea antigel verde. La service in romanica au completat baietii cand scazuse nivelul cu ce aveau ei pe acolo. (probabil hepu albastru). Rezultat dupa cativa ani: calorifer corodat prin care se scurgea antigelul. Eu as verifica ce tip de antigel e scris in cartea masinii si as folosi doar acel tip. As mai spune ca nu culoarea e importanta ci specificatiile (diversi producatori de antigel au culori diferite pt specificatii diferite iar clientii in necunostinta de cauza baga "dupa culoare").
  15. Personal nu as face asa ceva. Spray-ul de "frane" il folosesc pt piese metalice iar "carnea" placutelor (daca nu sunt ceramice) este formata din particule metalice + alte materiale.
×
×
  • Create New...