Jump to content

danchitu86

Membri
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

danchitu86 last won the day on March 16

danchitu86 had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About danchitu86

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/19/1986

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson 2.0 4WD6AT/i10 1.2
  • An
    2016/2020
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

591 profile views
  1. da sigur ca am: iunie, apoi iunie-iulie, august-septembrie. Luna e inca in curs :))) De vreo 3 luni nu s-au mai livrat DCT-uri din ce am constatat.
  2. Cateva intrebari despre Tucson 2021 plug-in: 1. Care este autonomia in mod electric? Si in ce conditii (autostada, oras, DN, urcare, etc)? 2. Ati calculat in mod electric cam cat costa 100km parcursi? (incarcare in curte) 3. In cat timp se incarca la o priza 220? 4. Spatiul de sub portbagaj permite o roata de rezerva mica? 5. Unde sunt depozitate bateriile (unde au loc cei 13.8kWh)? Bancheta spate e similara celor non plug in? 6. Pretul cu rabla e cu doar 700E mai mare decat Premium hybrid. Cei care au luat hybrid, de ce nu ati luat plug in? (trebuie sa fie un motiv ) Eu am comandat in 11 martie un Premium mild si ma cam rod regretele Iar avand in vedere contextul in care nu se stie nimic de mild-uri, analizam varianta sa o iau de la capat Am ales atunci mild cu argumentul ca voi merge 90% extraurban, iar diferenta de ~4000E nu se justifica. Multumesc mult!
  3. De acord, are sens. Din comparatii facute pe https://www.automobile-catalog.com/auta_cmp_bb2.php deduc un consum mixt mai mic cu 0.7/100km intre hibrid si mild. Daca nu am incurcat matematica, inseamna ca iti scoti cei 3500E dupa vreo 433.000km 0.7 l/100km -> 4 lei/100km 3500E = 17325 RON Ar merita performantele lui (50CP si cuplul 350Nm), dar pot fi suficiente si cele ale lui mild. Sunt similare fostului meu Tucson 2016 CRDi 2.0 184 CP.
  4. In Bucuresti am putut face drive test cu 7DCT la DiBas. (feb-martie). Poate o mai au... Eu astept din 3 martie un 7DCT, am mers pe el pentru ca o iau majoritar pentru extraurban, iar hibridul ar consuma chiar mai mult. Daca as fi luat-o si pentru oras, diferentele de consum meritau clar spre 6AT. In plus, hibridul full vine cu aceasta cutie 6AT hidramata care pare mai fiabila.
  5. Eu am mers mai mult in afara orasului, autostrada si drumuri nationale (cam 50/50). Consumption: 8,38 l/100km 48.758 km and 4.085 l CO2 emission: 221 g/km 48.758 km and 10.786 kg Fuel costs: 45,88 RON/100km 48.758 km and 22.368 RON
  6. Pacat de roata de rezerva ca nu mai poti pune una mica... :( Cred ca singura sansa e sa stai cu ea direct in portbagaj cand pleci la un drum lung. Eu nu m-as risca sa ma duc pana in Grecia doar cu kit de pana..
  7. Salut! Ai reusit sa remediezi in final?
  8. Ajung luni dupa-masa la o verificare. Am mers intr-adevar ieri dupa-masa prin oras (din vest in est si inapoi pe centura unde am si patit-o), dar 90% din km ii fac pe extraurban.
  9. Fix cand ma intoarceam de la un drive test cu Noul Tucson 2021, actualul Tucson 2016 diesel a devenit gelos. Incredibil, nu am avut nicio problema pana acum cu el. Garantie mai am pana in iunie. Ati patit si voi sa va clipeasca Lampa de control MIL la diesel? Ce problema a fost?
  10. Salut tuturor! Detin un Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 6AT, AWD, configurație MyStyle+, fabricație iunie 2016. Mașina am cumpărat-o din Belgia in mai 2017 cu doar 6000km. Acum are 55.000km. Garanție mai are pana pe 17.06.2021. Fără probleme pana acum la ea. Întrebarea mea către voi este: merita sa încerc sa o vând prin aprilie-mai cat încă mai are garanție (ma gândesc ca as obține un preț bun) si sa fac upgrade cu noul Tucson 2021 varianta Premium Mild Hybrid 7DCT? Am tot urmărit problemele postate de voi pe forum/Facebook si am citit destul de multe probleme la pompa de ulei. Are sens sa ma îngrijoreze acest subiect având in vedere ca ies in curând din garanție? Mai sunt si alte "piese" sensibile care m-ar putea "frige" post garanție? In același timp, cutia 7DCT si motorul mild-hybrid sunt oare la fel de "solide" ca dieselul actual cu 6AT cu convertizor de cuplu? Daca va ajuta si pe voi, am făcut aici o comparație detalia de dotări intre model 2016 si 2021. Sunt si lucru de siguranța in plus, dar si de confort. Evaluez ca as putea sa o vând undeva intre 18-20k. Deci "investiția" este de ~10k. Mulțumesc!
  11. danchitu86

    i10 2020

    Pana la urma, a montat cineva dintre voi o camera aftermarket pe ea? Daca da, puneti niste poze/detalii?
  12. danchitu86

    i10 2020

    Aygo e trista la dotari. O aveam si pe ea in tabelul comparativ.
  13. danchitu86

    i10 2020

    Sunt plusuri si minusuri in atasament. Principal la Swift era lipsa certitudine stoc (nu se stia cand apare modelul pe care il vroiam in stocul national) - lipsa tichet rabla din cauza asta pt ca se depasea termenul.
  14. danchitu86

    i10 2020

    Da, exista +/-. Am incercat, poti astfel controla turatiile precis, insa este mai incomod acest regim pentru mine decat o cutie manuala (nu poti trece din a4a in a 2a fara sa treci prin a3a si chiar trebui sa tii minte in ce viteza esti - la manuala simti schimbatorul). Asa ca mai bine te obisnuiesti cu robotul Folosesc regimul acesta doar pentru franta de motor in rampe (si la i10 si la Tucson).
  15. danchitu86

    i10 2020

    Nu am gasit pe aftermarket nici cotiera, nici tavita portbagaj. In aprilie, masinia abia aparuse in RO. Poate acum e alta situatie, cautati. Cei 200E pentru cotiera i-am luat in calcul inca din momentul deciziei achizitiei (i10 vs Swift). Nu se compara totusi cotiera asta originala cu ce gasesti in Auchan... dar tine de raportul pret/calitate/gust pe care fiecare il evaluam individual. Am comandat Anvelope Bridgestone Weather Control A005 Evo 185/55R15 86H All Season - 1550 RON de la https://www.anvelope-oferte.ro/, (cred ca sunt insa DOT final de 2019). Sunt singurele all season cu coeficient A pentru aderenta, C pentru consum si cei mai putini dB. In plus, review-urile le dau superioare Continental/Michelin.
×
×
  • Create New...