Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

umbro

Membri
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About umbro

  • Rank
    Member
  • Birthday 07/03/1989

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    hyundai
  • Model
    i30
  • An
    2008
  • Locatie
    ct
  1. umbro

    Piulite roti

    Aveti idee daca se pot folosi piulitele originale de la jantele de tabla pe 15 la modelul orignal pe 16 (poza) pe primul model de i30 din 2008?
  2. Am avut aceasi problema la acelasi geam acum vreo doi ani, mergea cand avea chef din ambele butoane. Problema a fost la contactii butonului de la usa din spate, erau corodati. E destul de usor de reparat, dai fata de usa jos si dai cu smilgher pe contacti.
  3. Am și eu o întrebare legata de j și et pentru model 2008. Vreau sa pun pe 15,am găsit câteva modele. 6.5j et48 6j et45 6j et40 Care sar potrivi cel mai bine fără sa atingă nimic?
  4. Eu am senzori aftermarket de cand am cumparat masina, mi s-a oferit bonus alarma sau senzori, si cum masina avea alarma din fabrica am ales senzorii. Din cate tin eu minte acum 7 ani pretul era undeva la 150ron si arata cam asa : , display-ul fiind lipit pe oglinda retrovizoare, e foarte mic si nici nu se observa decat cand este pornit. Senzorii functioneaza excelent, detecteaza pana si bordurile mai inalte care ar lovi bara la limita iar partea buna fata de cel tip banda, e ca ai afisaj vizual, si pe directii. Eu am avut noroc cand i-am instalat ca au fost de acord sa-i vopseasca in culoarea caroseriei si nu par nelalocul lor.
  5. Exact aceasi problema o am si eu de vreo o luna, si am si instalatie de xenon de vreo 2 ani. Am observat ca s-a intamplat numai cand era motorul rece, nu tin minte sa se fi intamplat cu motorul cald. Problema asta a coincis la mine si cu schimbarea stickului, (kingston DTSE9 de 8Gb) si ma gandeam ca ar fi de la stick, dar nu prea am avut chef sa-l pun din nou pe cel vechi sa vad daca se mai restarteaza. Si am mai obserbat ca am probleme cu beculetele de la mufa usb, au momente cand flickaresc, si chestia asta se intampla de vreo 2 ani, tot astept sa se arda .
  6. Inca am bateria originala ( 6 ani si 10 luni), si nu da nici un semn de oboseala in ciuda faptului ca a fost folosita la greu doar pe radio+pozitii, cateva ore pe saptamana.
  7. Sunetul acela din video se aude si la mine la accelerare in marsarier (1.6 benzina 2008), si este normal, l-am mai auzit la multe masini pe benzina, in schimb la parcari cu spatele doar din ambreiaj nu am nici un fel de zgomot, deci un huruit la acesta manevra nu cred ca este normal.
  8. umbro

    Stergatoare I30

    Dorin poti sa pui te rog niste poze cum arata stergatoarele montate, si prinderea e pe sistemul masinii cu push, sau ai dat tot jos de pe brat si ai folosit prinderea stergatorului?
  9. Asa am patit si eu cu autonomia pe CB cand am alimentat cum am scris mai sus. ~250km acul nu s-a miscat si autonomia crestea in loc sa scada, abia cand am ajuns sa am in rezervor aproximativ capacitate lui de 53l a inceput sa se miste si acul si sa scada autonomia corect.
  10. Eu am patit urmatorul lucru: Pe CB imi arata ~90 km pana la pompa si am alimentat de la lukoil 98 cu 31L. Dupa vreo 24 ore am mai alimentat cu inca 27 L (in timpul asta am mers 2-3 km).Pompa imi sarise pe la 20 si restul iam pus cu taraita in vreo 10 min pana a ajuns sa iasa din rezervor, din pura curiozitate sa vad cat intra. Deci au intrat 58L de la pompa + 5-7 L cat ar fi fost in rezervor. Acuma eu tind sa cred ca nu am fost furat la pompa deoarece imediat am plecat spre Brasov din Constanta iar acul de benzina a inceput sa se miste abia cand am intrat pe A3, iar CB-ul era complet derutat, de la 400 si ceva de km cat imi arata ca pot face dupa ce am plecat din peco, pe la jumatatea lui A2 ajunsese la 700 si ceva.Prin Brasov a inceput sa-si revina si consumasem doar 1/4 din rezervor dupa indicator pe un drum de 400km.
  11. de unde ai luat ledu-urile astea?
  12. Recent am scos husele de pe scaunele fata sa le repar si am vazut si senzorul de greutate.La sofer nu exista, beep-ul incepe in functie de viteza iar la pasager acest senzor seamana cu o folie patrata cam de vreo 20 cm latura si este pozitionat fix pe mijlocul scaunului, daca stai un pic mai in fata pe scaun nu se activeaza. Am vrut sa las mufa decuplata sa nu mai faca beep dar am vazut ca este de culoare galbena si stiu ca citisem pe undeva ca tot ce e cu galben apartine de obicei de airbag, asa ca am cuplat-o la loc.La mine stiu ca pusesem o data unitatea de calculator pe scaun si incepuse sa tipe, deci la vreo 10 kg se activeaza. La bancheta, indiferent daca e sau nu cineva cei 3 martori se aprind, se sting dupa 30 sec, cand opresti la semafor se aprind din nou la plecare si tot asa.Se fac verzi doar daca se cupleaza centurile iar daca se decupleaza in timpul mersului o sa auzi vreo 2 minute beep.
  13. umbro

    Cheie pliabilă ruptă

    eu am peste 1an jumate de cand e lipita cu "super bond" si e mai teapana ca la inceput cand avea un mic joc la lama. e foarte improbabil sa se rupa in alt loc decat in capatul lamei, si nici atunci nu e mare problema, eu am fost nevoit sa o pornesc de cateva ori doar cu lama in ziua cand s-a rupt.
  14. 3500 - 3700 rpm pentru o viteza de 120-130 km/h pentru un motor cu 8000 rpm (limitat la 6500) cu cuplul maxim la ~4200 rpm e ok.Nu poti sa compari turatiile de la duster diesel care probabil la 4500 taie alimentarea cu un benzinar.Daca imi aduc bine aminte la mine (1.6 benzina modelul 2008 5t) la 120km/h are ~3500rpm.Daca conduci masina la peste 3000 rpm nu o sa simti lipsa cuplului nici la benzina, dar cum diesel-ul are cuplul jos <2000rpm e normal sa nu mai ai aceea senzatie "de bagat in scaun" obisnuit fiind sa nu o turezi prea mult.
  15. si cum se comporta organele tale interne cu jante de 18 pe drumurile noastre minunate?
×
×
  • Create New...