Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Mircea

SuperMod.
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mircea

  • Rank
    cel Bătrân
  • Birthday 02/14/1976

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 2.0 tcdi
  • An
    2007
  • Locatie
    Buftea
  1. Chevrolet Lacetti 2.0 Tcdi Platinium 10.2007. Motor 1991 cmc, 121 CP, 280 Nm@ 2000 rpm CV - 5+1 Frane fata discuri ventilate, spate discuri, echipate cu ABS Culoare negru metalizat Dotari standard: AC automat monozona 4 x geamuri electrice, cel al soferului cu functie impuls Oglinzi electrice si incalzite Radio CD Blaupunkt cu satelit de comanda pe volan si 4 difuzoare Torpedou refrigerat Cotiera Scaun sofer cu reglaj pe inaltime Volan cu reglaj pe inaltime si adancime. Deschidere portbagaj si rezervor din interior Inchidere centralizata, cheie cu comenzi pentru usi si deschidere portbagaj Dotari Suplimentare: Jante de aliaj Enzo H 15", inclusiv roata de rezerva, echipate in acest moment cu anvelope Barum Bravuris (august 2015) Jante de tabla originale, inclusiv capace, echipate cu anvelope de iarna Folie geamuri Llumar, 95% opacitate spate, 5% opacitate fata, omologata Paravanturi originale din policarbonat Faruri "Black interior" Xenon faza scurta, 4300k DRL (Lumini de zi), modul automat cu functie auto flash Power Box la 150 CP si 320 Nm/2000 rpm Senzori de parcare spate Alarma cu pager si imobilizator Discovery (inchidere, deschidere usi, deschidere portbagaj, senzor de soc in doua trepte, raza de actiune a pagerului circa 800 m) Tips evacuare inox Borla, racord flexibil Bosal Statie de emisie receptie CRT Mini (10w) cu antena Sirio T2 N. Statia este montata fix in bord, antena este montata fix pe masina. Primul proprietar Taxa de poluare platita si nerecuperata Carte service, revizii efectuate in service si mentionate in carte. Masina are in prezent 270.000 km, majoritatea facuti pe autostrada. Revizii efectuate la 15.000 km, conform planului de service, uleiurile utilizate in garantie (2007-2012) - GM 5w40. Din 2013 masina merge pe Castrol Magnatec 5w40 ACEA C3 (pentru motoare cu filtru de particule) Ultima revizie majora efectuata in luna August 2015, cand s-au inlocuit urmatoarele: - brate fata - caseta directie - flanse amortizoare fata - butuc fata stanga + rulment - rulment dreapta fata - rulmenti sarcina suspensie - bucsi bara stabilizatoare - bielete antirului - placute frana fata si spate - saboti frana de mana - mecanism frana de mana (arcuri, opritoare, sigurante si leviere) - amortizoare spate - flanse amortizoare spate - parbriz In luna Noiembrie 2015 am inlocuit la ea contactul electric si bujiile incandescente (toate 4) si am facut o revizie completa la electromotor Ultima distributie a fost efectuata in Februarie 2015 la 241.000 km. Urmatoarea trebuie efectuata la 300.000 km Ambreiaj complet (placa de presiune, disc, rulment, cilindru receptor, volanta bi-masica) inlocuit la 224.000 km Masina a avut si are asigurare CASCO, nu a suferit decat o tamponare usoara din spate in urma careia a fost inlocuita bara si o revopsire totala in 2010 in urma unui vandalism (zgariata cu cheia). Revopsirea s-a facut in service autorizat Chevrolet. In prezent mai sunt zone pe masina cu mici defecte estetice, datorate pietricelelor, sau uzurii. Detin dovezi pentru toate piesele montate pe masina de la inceput pana la zi, revizii, filtre, consumabile etc. Accept test autorizat. Pret usor negociabil 3.500 euro. Nu accept schimburi, masina se vinde pentru a se achizitiona alta. Exclus intermediari, facem actele pe loc, inclusiv cesiune pentru polita CASCO, daca se doreste. Masina se poate viziona in Buftea sau in Bucuresti. . Telefon contact 0722680614, oricand intre 9-20 Fotografii cu masina: La cerere pot trimite mai multe foto
  2. Mircea

    Statie CB + Antena

    Te rugam foloseste functia cautare si posteaza in topicul dedicat statiilor CB. Acest topic se inchide aici.
  3. Uite de-asta folosesc eu manusi toata vara, in special la drumurile lungi. Senzatia de maini transpirate pe volan e foarte naspa si e foarte neplacut sa te stergi tot timpul. Ca de obicei despici firul in 14 degeaba. Vezi ce ti-am bolduit si cauta pe net ce efecte poate avea volanul asupra coastelor si airbagul asupra fetei... Ce rost sa porti manusi gaurite iarna? Si daca ventilatia e pe rece, te si conservi simultan, nu-i asa? incearca o data o pereche de manusi de condus sa vezi ce comod este.
  4. Mircea

    Imi Fierbe Apa

    La masinile cu circuitul sub presiune se pune lichid, se porneste motorul si apoi se completeaza treptat pana la nivel, dupa care se pune capacul vasului de expansiune.
  5. Salutam posesorul de accent alb cu geamuri fumurii si nr de leasing ce se deplasa ieri pe A2. Te-am depasit si facut semn cu avariile, dar nu cred ca te-ai prins
  6. Cred ca ai vrut sa spui frane Brembo, nu Borla.
  7. Stiu oameni care si-au spart parbrizul incercand sa lipeasca oglinda cu superglue, deci e indicat sa stai cuminte. La uscare cianoacrilatul induce niste tensiuni puternice in sticla in zona de contact si o sparge in 90% din cazuri. Te sfatuiesc sa schimbi totusi parbrizul, e posibil sa fi intors din drum si e neplacut
  8. La frigo nu. Eu bateam de regula vama Baneasa, Frans Maas, Dietrich, mai erau cateva puncte pe centura, la Chitila, la Catelu, dar in fiecare an se gasea vreun furnizor ametit sa treaca alta vama decat cea indicata de alergam dupa camion pe la dracu-n praznic. Misto a fost cand m-am trezit cu TIR in vama la Otopeni, in spate la aeroport... Si pe DN1 era interzis pentru tiruri
  9. E aia de la Progresu'? Sau cea de pe soseaua Catelu? Ce le mai cutreieram, ce vremuri taica....
  10. Marius aparatul radar este fixat la 20 cm deasupra bordului. Parapetul de beton are 50 cm. Bordul la logan este cam la 70 cm de sol. Restul tine de putina fizica, optica mai exact...
  11. Mai exact peste 50 m distanta intre masina radar si cea vizata ii trebuie ca sa te ia din unghiul ala peste parapeti.
  12. Off topic: Eu vad acolo ca ai prag, usi, stalp, plafon, contraaripa fata, toata masina e distrusa.... A fost dauna totala, nu-i asa?
  13. Te ia peste parapeti la mare meserie, de la distanta. Daca era pornit radarul fimleaza incontinuu, operatorul nu va face decat oficiul de a selecta secventa in care ti se vede numarul si ai si viteza mare. Nu mi-e clar care este DN71, este cel catre Targoviste? Daca da, cu vreo 5 km inainte te afli in localitatea Tartasesti, unde viteza de deplasare este 50 km/h. Iar pe zona respectiva baietii cu radarele nu se plimba cu ele oprite...
  14. Stiti ca alea nu se deschid vertical nu? Adica intai usa se deschide in exterior normal, pana trece de aripa, aproximativ 10 cm, apoi se ridica in sus. Ca efect de speriat pitzipoancele or fi de apreciat, dar practic sa deschizi usa normal apoi sa o ridici in sus (nu stiu cati din voi au tinut o usa goala in mana, nefixata in balamale, dar e destul de grea) este total aiurea si nepractic.
  15. Bre, asta cu acul blocat la viteza de deplasare e gogorita mediatica, sunteti oameni seriosi, ce naiba, mai credeti in basme?
×
×
  • Create New...