Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

cosminph

Membri
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About cosminph

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai i30Y Comf.
  • Model
    1.6 CRDi 115HP
  • An
    11.2011
  • Locatie
    PH, B

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bare transversale Thule Wingbar Edge pentru HYUNDAI i30, 5 usi Hatchback, model 2007-2011, sistem cu prindere in puncte fixe. Barele au fost achizitionate de aici: https://portbagajeauto.ro/bare-transversale-thule-wingbar-edge-pentru-hyundai-i30-5-usi-hatchback-model-2007-2011-sistem-cu-prindere-in-puncte-fixe Preț vânzare: 750 lei. Barele beneficiază de 5 ani garantie din care au mai ramas 3 ani. Se vând împreună cu Factura si Certificatul de garantie. Predarea se poate face în Bucuresti sau Ploiesti.
  2. MAȘINA S-A VÂNDUT. Se poate închide. P.S.: Am ramas cu Barele transversale Thule Wingbar Edge pentru HYUNDAI i30, 5 usi Hatchback, model 2007-2011, Sistem cu prindere in puncte fixe, achiziționate în dec. 2016 de aici: https://portbagajeauto.ro/bare-transversale-thule-wingbar-edge-pentru-hyundai-i30-5-usi-hatchback-model-2007-2011-sistem-cu-prindere-in-puncte-fixe Pret vanzare: 750 lei. Beneficiaza de 5 ani garantie din care au mai ramas 3 ani. Se vând împreună cu Factura si Certificatul de garantie.
  3. Am redeschis anuntul. Km actuali: 66.200 Pret actualizat: 6.000E negociabil. Necesita efectuarea reviziei anuale - aprox. 700 lei, care se scad din pretul de vanzare. Filtrul de polen-habitaclu a fost inlocuit in august. (ultima revizie: oct. 2017).
  4. cosminph

    afisaj digital bord

    A inceput din senin sa palpaie afisajul/displayul de la CB. E cumva de la vreun bec care il lumineaza sau o fi mai grav? Mentionez ca se schimba frecvent intensitatea luminoasa, nu se stinge cu totul afisajul.
  5. Da, asa este, sunt mesterii aia care au inventat cercul. Pentru „cunoscatori” o sa pun vreo 2 link-uri: http://www.istoricauto.ro/istoria-marcii-suzuki.html http://www.globalsuzuki.com/automobile/history/index.html#ad1980 Sunt convins ca toate marcile auto nemtesti sunt produse in nemtia, cele frantuzesti in franta iar cele japoneze in niponia. Macar Suzuki au preturi corecte,nu ca altii care au 7 varinate de echipare la vanzare dar la cel mai bine echipat model (cu pret exorbitant) tot esti obligat sa mai adaugi extraoptiuni de 2-3000E, care apropo, la Suzuki si Hyundai sunt standard la echiparile de varf.
  6. Eu ma refeream la o masina noua nu SH, ca la max 25.000E nu iei marcile astea nici cu echiparea de baza, ori eu tin sa aiba si anumite dotari: - AT: m-am saturat sa mestec permanent in cutie cand stau blocat prin traficul de la iesirea/intrarea in bucuresti sau pe celebrele trasee turistice de la noi (si acum imi pare rau ca m-am zgarcit la 1.400E in 2011 cand am luat i30-ul. Aveau pe stoc model similar cu AT insa am preferat manuala care a venit pe comanda dupa 2 luni); - navigatie: trebuie sa stau tot timpul cu telef/tableta in priza, sa atarne cablurile din ele, sa le cocot pe nu stiu unde etc.; - portbagaj mai spatios: desi nu este f mic la i30, cand pleci in vacanta te trezesti ca nu prea ai loc suficient de bagaje; - cc: la noi nu e prea util, dar in tarile mai civilizate pe care le vizitez sunt si autostrazi; - 4x4: vrei sa mergi la munte iarna sau trebuie sa iesi pe drum chiar cand vin alea 3 zile de viscol/an? ghinion. Vrei sa ajungi la vreun obiectiv turistic dar e un drum neasfaltat sau mai prost: iar ghinion. Vrei sa mergi la un gratar la iarba verde dar te temi ca te prinde vreo ploaie: ghinion din nou. Cu i30 nu prea poti face astfel de lucruri decat daca vrei sa iti bati joc de el. Pentru alea 4-5 oportunitati/an pe care nu vrei sa le ratezi cred ca se merita 1.500E in plus. Nu imi permit sa schimb masina la fiecare 3 ani, cel mai probabil o voi tine cel putin 7 ani. Asa ca tin sa aiba un minim de dotari, la un pret decent dar si un consum decent. Un Kia Sportage cu mai toate dotarile posibile si cu reducere de pret ajunge undeva la 27.000E. Singurul lucru care ma nemultumeste este consumul destul de mare. Oricum, nu ma grabesc. Poate la toamna mai apar ceva noutati pe piata.
  7. Intentionez sa imi schimb babuta, astfel ca am fost si eu sa ma interesez de niste oferte pt Vitara/S-Cross, benzinare - pentru ca astea sunt tendintele. Momentan se comercializeaza numai masinile din stocuri. Se pare ca japonezii vor sa fie printre primii care se vor alinia la Euro7 si lucreaza la imbunatatirea noilor generatii de motoare. Cel mai devreme prin septembrie este posibil sa fie puse pe piata facelifturile (asta daca nu le pastreaza pt Salonul auto de la Paris din octombrie). Acum, am tot vazut comentarii negativiste despre SUV-urile Suzuki. Într-adevăr, nu poti compara calitatea materialelor de la Suzuki cu cele de la Hyundai/Kia. Însă asta se reflectă și în preturi: Preturile la cele mai bine dotate modele Vitara/S-Cross (benzina) nu sar de 23.500E in timp ce la SUV-urile Hyundai Tucson/Kia Sportage, cu dotari similare, preturile se invart pe la 30.000E. Insa japonezii fac eforturi sa se alinieze la tendintele globale referitoare la protectia mediului. Un prim pas a fost proiectarea unor motoare noi, cu emisii cat mai mici de CO2 si consum mic de carburant. Asa au aparut benzinarele de 1.0 si 1.4 cu emisii medii de CO2 sub 130g/km. Apoi, pt ca motoarele sa aiba randamente bune pe masini, s-a pus accent pe minimizarea greutatii masinilor. Astfel modelele Vitara/S-Cross nu depasesc 1.300 kg (inclusiv cu 4x4 si cutie automata). Referitor la calitatea materialelor interioare pe care toata lumea le „lauda” am gasit articolul asta: http://autostiri.ro/tehnologiile-suzuki-au-fost-premiate-cadrul-celei-de-49-editie-galei-premiilor-ichimura/ Comparativ, pe SUV-urile Hyundai/Kia (4x4+AT) inca se utilizeaza deja clasicele 1.6T-GDI, cu emisii de CO2 peste 170g/km. Atata timp cat greutatea acestor masini ramane in plaja de 1.500-1.600 kg este cam greu sa implementezi motoare de capacitati mai mici. Unde mai pui ca si consumul de carburant este enorm (7,5% mediu declarat fata de 5,7% la Suzuki. In realitate, consumul real este cu vreo 2% mai mare in ambele cazuri). Momentan inca sondez piata. Tinta este clara: benzina, AT, navigatie, spatiu interior si portbagaj decent pentru calatorii cu familia, garda la sol mare, eventual 4x4 si pret undeva la 25.000E. Imi place foarte mult cum arata i30 fastback, sta foarte bine la capitolul dotari si l-as lua fara sa clipesc, mai ales ca e mult sub bugetul propus.Singurul minus care ma impiedica e garda la sol foarte mica - lucru care m-a facut in trecut sa imi limitez sau sa renunt la anumite calatorii. Sunt foarte multumit de i30-ul pe care il detin, insa simt lipsa dotarilor mentionate mai sus. In 6,5 ani am schimbat doar discurile de frana fata pe garantie si acumulatorul. In rest functioneaza la fel de bine ca la inceputuri.
  8. Probabil era actionar pe la ASTRA Asig.
  9. Din păcate a venit momentul să divorțăm Motivul: progresul tehnologic ne cam face cu ochiul Așa că să facem prezentările (considerând că vor exista și potențiali interesați Ex-Hyundai, voi enumera majoritatea dotărilor):AC automatTorpedou cu funcție de răcireCotieră cu 2 spații de depozitareComputer bordIndicator schimbare optimă trepte vitezăRadio CD cu afișare ceas+temperatură exterioarăUSB+Aux+12V+BrichetăVolan reglabil pe 4 direcții10 Airbag-uriScaun șofer reglabil pe 4 direcțiiHuse protecție scauneGeamuri electrice față-spateFolie geamuri spate și lunetă 5% transparențăOglinzi exterioare reglabile electric și cu degivrareFaruri Follow me home (30 sec)Proiectoare ceațăSenzori parcare spateCapac rezervor pe partea stângă cu deschidere din interiorȘtergătoare față/spate cu posibilitate reglare trepte de vitezăFrâne față/spate pe disc cu senzori de uzurăABS – EBD – ESP(cu posibilitate dezactivare)Suspensii spate independente multi-linkAnvelope Michelin CC 195/65/15, DOT 20162 seturi jante aliaj R15Roată de rezervă temporarăKit reparație roatăPachet legislativÎnchidere centralizată și alarmă2 chei pliabile cu telecomandăScut metalic protecție motorTăviță cauciuc portbagajPreșuri cauciuc Bare transversale Thule Wingbar EdgeITP Oct 2019Primul proprietar - Carte service Revizii anuale (posibilitate consultare toate facturile din 2012-prezent)Spațiu interior generos pt 4 pasageriȚinută în garajUtilizată exclusiv în week-enduri și în concedii. Preț de plecare: 6.500E negociabil Din pacate nu se incarca fotografiile, dar se pot gasi aici: https://www.olx.ro/oferta/hyundai-i30-nov-2011-65-000-km-diesel-1-6-115cp-m6-1-lant-4-8-IDbaTnB.html#e03b8da6e7
  10. cosminph

    Discuri frana

    Asa am citit si eu, ca pentru cele de 300 mm este nevoie de jante de minim 16. Acum nu stiu daca placutele sunt de doua dimensiuni sau sunt identice atat pentru discurile de 280 cat si pentru cele de 300?
  11. cosminph

    Discuri frana

    De ce le schimbi si pe cele de pe spate? Alea, de obicei se uzeaza mult mai greu. Si de une le iei?
  12. cosminph

    Discuri frana

    A mai schimbat cineva discurile de frana intre timp? Pe ce marca ati mers?
  13. cosminph

    Navigatie

    Până la urmă și-a montat careva navigație dedicată pe modelele din perioada 2007-2011? Tot răsfoind goagălu” am găsit câteva variante: Navi-X S160 la 2650 lei, care pare cel mai performant și vine cu sistem dual Android/WinCE6 Edotec EDT-C043 și Witson W2-C043, ambele pe platforme S100, la 2300-2400 lei, pe WinCE6. Ce părere aveți, se merită investiția?
  14. Dimensiunile sunt inscrise si in manualul autoturismului, intr-un tabel pe la ultimele pagini din ce imi amintesc.
  15. cosminph

    Tuning i30

    Aveti vreun pont despre cineva care se pricepe la montat Led stopuri si Angel eye faruri si care sa detina si materialele necesare?
×
×
  • Create New...