Jump to content

varol_gean

Membri
  • Content Count

    490
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About varol_gean

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/31/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.implantodent.ro
  • Yahoo
    varol_gean

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson 2.0 CRDi Luxury +
  • An
    2017
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Tot ma uit dupa jante de 17 si din ce am gasit eu pe configuratoare zice ca trebuie sa fie de 17 cu 7 cu et de 51 si cu 5/114,3 (pe acest site https://www.wheel-size.com/size/hyundai/tucson/2016/ ). Problema este ca oferta pe aceste dimensiuni este foarte foarte redusa (spre aproape deloc)...si in special sa gasesti jante cu et de 51. Cat de "grav" (cu ghilimelele de rigoare) este daca iau cu et mai mic (48,49,50) ? Am inteles dintr-o postare anterioara ca diferenta de milimetri se regaseste intr-o pozitionare mai exterioara a jantei, dar ma gandesc ca 3 mm nu sunt asa de multi . Voi cum ati procedat ?
  2. 33.394 eur cu TVA pretul pe care l-am platit eu. Luxury , diesel, automata. Am primit covorase de cauciuc, 3 revizii gratuite in 2 ani (care din cate am inteles sunt date de fapt de Hyundai Romania si nu de dealer) + multa sanatete si urari de bine sa ma bucur de ea Casco 1146 Euro / an . Prima dauna pe an fara fransiza, de la a2-a 100 euro.
  3. " La automobilele cu cutie automată clasică (cu hidrotransformator) motorul este decuplat de transmisie automat, atunci când turația motorului scade sub o anumită valoare. Acest automatism nativ al cutiilor automate clasice se datorează principiului de funcționare al hidrotransformatorului (numit și convertizor de cuplu, din engleză "torque converter"). Hidrotransformatorul este dispozitivul de cuplare al motorului termic cu cutia de viteze automată. Simplificând, putem spune că hidrotransformatorul este echivalentul unui ambreiaj dintr-o transmisie manuală "
  4. Eu am cumparat masina de 1 saptamana...550 de km parcursi (printre care un drum cta-buc) . 2 litri motorina /185 cp. - Obiectiv... 10 la suta consum pana acum
  5. Nu ma intereseaza un subwoofer, desi la boxele actuale este o lipsa acuta de bass. Repet...nu ma intereseaza sa ma auda toata intersectia cand stau la semafor, dar am masina de 2 zile si deja nu imi vine sa pornesc sistemul audio pana cand nu fac ceva in aceasta privinta. Acum m-ai bagat in dilema... daca sa schimb doar boxele sau sa investesc si in amplificator. Am gasit pe internet acest site din state https://www.crutchfield.com/Car/outfitmycar/mycar.aspx unde arata si poze dupa desfacerea usilor si iti da o lista de boxe pe care ai putea sa le pui specificand inclusiv daca trebuie sa faci modificari sau nu pentru a instala boxa respectiva. M-as orienta spre JBL care sunt relativ bune in raportul pret / calitate. Sunt profan in domeniu acesta asa ca intreb...unde se pune amplificatorul acela...nu de alta dar nu as vrea sa imi ocupe loc in portbagaj
  6. Salut ! De sambata, sunt posesorul unui Hyundai Tucson , 2.0 CRDi /185cp, Luxury pack + , Micron Grey. Nu am mai postat de foarte mult timp pe aceste forumuri, dar anterior acestei masini am mai detinut : i30 (model 2013), i30 (model 2008) si un i10 (modelul initial). In concluzie al 4-lea hyundai ( s-ar zice ca sunt fan inrait nu? ). Si cum nu am postat ca sa ma laud, am cateva nelamuriri pe care am incercat sa le clarific rasfoind cele 150 de pagini de postari in acest topic si nu am reusit... Stiam inainte de achizitie (aflasem de fapt dupa ce am batut palma si pana sa iau masina efectiv) ca masina sta prost la nivelul sistem audio. Ma asteptam sa se auda prost...nu ma asteptam sa se auda foarte prost in schimb .Si nu vorbim aici de cat de tare ci de calitatea sunetului (verificata pe piese originale nu mp3-uri piratate). Intrebare intrebatoare : a schimbat pana la urma cineva sistemul audio / boxele, fara sa piarda garantia ? si cum ? Adica m-ar interesa cum ati reusit sa imbunatatiti aceasta situatie : schimbarea boxelor, sau adaugarea unui subwoofer.. ? In rest masina este asa cum m-am asteptat...cateva surprize placute (gadgeturile care functioneaza chiar bine : parcarea/ LKAS), cateva dezamagiri minore (faza lunga, lipsa butoanelor de memorie la reglarea pozitiei scaunului soferului, cateva plastice dubioase). Astept sa mai fac niste "chilometrii" cu ea sa pot evalua si tinuta la drum.
  7. Am 1250 km in bord...o sa ma duc sapt care vine in service cu ea... ...interesant, pai cred ca motina e cam aceeasi pe la toti...eu pana acum am bagat de la petrom.
  8. Aceeasi problema cu vibratia o am si eu, dar nu este constanta. Eu am diesel 1,6 si mi se intampla la relanti...acul turometrului joaca,iar vibratia o simt in toata masina....specific se intampla cu ,motorul incalzit. Treaba e ca nu este constanta,azi da,maine nu...si daca opresc motorul si il repornesc nu mai face....
  9. Avand in vedere ca inainte am avut i30 pe benzina, vreau sa stiu si eu daca e in regula ce simt/aud la i30nou care e pe motorina: - cateodata la relanti masina vibreaza mai puternic ,vibratie care o simt in habitaclu, acul turometrului tremura si senzatia e ca motorul ar merge in "suturi"... Specific ca mi se intampla cu motorul incalzit si ca nu confund senzatia cu acel zumzet de diesel, iar ca si km totali am 1200. Aveti idee ce ar fi?
  10. Am luat masina luni, i30 1,6 CRDI comfort+ de la exclusiv a din cta, am facut pana acum 850 de km din care 660 pe a2 buc-ct si restul prin bucuresti si cta.... In onditiile in care am avut inainte I30 1,4 benzina mi.a fost un pic ciudat sa conduc diesel acum, dar te obisnuiesti. Primele impresii...au lucrat mai mult la cateva fineturi, da interiorul arata f bine (mie imi placea si cel vechi), ma cam enerveaza ca desi are botul mai scurt, nu reusesc sa vad in fata (si am 1,86).... Suspensia cred ca e cea mai mare imbunattire. In schimb pe autostrada nu m.a lasat sa ii dau mai mult de 180 la ora in conditiile in care cu cea veche ma duceam la 195... 200 la vale... .. Consum... 6,3 pe comp bord si 6,4 la pompa. Mie imi place cum arata f mult...ext si interior . ...aaa...daa...anvelopele sunt groaznice...si da recunosc...nu le.am schimbat...inca.
  11. In dup.amiaza aceasta ma duc sa imi ridic noul I30, 1.6 crdi , comfort+, silver.... Am inteles ca anvelopele sunt hankook, si nu allseason in sensul sa aiba si fulgul de nea pe ele, nu? ...oare merita sa mai investesc acum in anvelope de iarna ,in conditiile in care mai e o luna de februarie..? Pe i30-ul vechi am avut niste bf-goodrich g-force care s.au comportat excelent....dar totusi afara nu e zapada...doar politie
  12. varol_gean

    Martor "robinet"

    Crezi ca in alta parte e mai bun?.... In fine, e prea mult de filozofat pe acesta tema.... Noi sa fim sanatosi.
  13. varol_gean

    Martor "robinet"

    Salut Flamingo, cum mai "merge treaba" ?
  14. Posesor hyundai i10, si hyundai i30 din 2008. In 4 ani am mers 93000km cu 30-ul si cam fara mila , am avut benzina 1,4, consum maricel, dar din punctul meu de vedere a avut zvac, calitatea interioarelor a fost exceptionala pt o astfel de masina, sunt genul de perSoana care nu prea are grija, dar chiar si asa.... In rest, Caseta de directie schimbata, biele antiruliu ( aici cred ca sunt si de vina) au fost problematice, enervante troncaniturile, am dat cu ea prin toate drumurile si nu numai ... Una peste alta si.a facut datoria... Si acum o dau la buy-back pentru .... Un nou i30 , de data asta motorina. Deci raspunsul meu e clar.
  15. varol_gean

    Scut metalic noul I30

    Cum va descurcati cu bordurile, am senzatia ca noul model pare chiar mai coborat in fata decat anteriorul...cam cu cat coboara scutul garda?
×
×
  • Create New...