Jump to content

Dac

Membri
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Dac

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson 4WD CRDi
  • An
    2007
  • Locatie
    Timisoara
  1. Salutare As vrea sa stiu daca stiti bare transversale, suport schiuri si suport bicicleta compatibile cu Tucson, in afara de cele originale. Multumesc
  2. Dac

    Revizie Tucson - diesel

    @alexpet: nu stiu sigur (ca nu am cartea masinii la mine) insa uleiul din diferentiale se schimba la 30.000 sau daca a intrat in apa. Cel din cutia de viteze nu se schimba?! Cel mai bine e de verificat in cartea masini. Cand am schimbat uleiul din diferentiale ultima data era curat, ca nou, la 30.000... mecanicul la "recuperat". revizie 105.000 Km - ulei Mobil 1 ESP 5w30, 6 litri 290 lei - filtru ulei, motorina, aer, polen, originale: 185 leii - manopera reprezentanta schimb ulei+ filtru, filtru motorina: 124 lei Total 600 lei.
  3. Dac

    Caseta directie

    Constatarea/comentariul a fost facut de meseriasii de la reprezentanta Hyundai, cu ocazia reviziei. Nu a fost o constatare in sine ci mai mult un comentariu dupa revizie - cu ce ar putea sa pice sau va necesita schimbare (printre care s-a mentionat si de placutele de frana). Legat de kitul de reparatie gasit: http://www.piese-hyundai.ro/product.php?id_product=573 Vad rulmenti si garnituri in poze. Am citit undeva ca s-ar putea "stringe" ca sa nu mai curga - nu stiu ce inseamna. Cred ca e ceva garnitura care nu isi mai face treaba. Poate ar trebui o constatare in sine facuta.
  4. Dac

    Caseta directie

    Salutare, Cu ocazia reviziei mi s-a comunicat ca a inceput sa "lacrimeze" caseta de directie (pe dreapta) dar ca mai tine vreun an... Stiind ca nu e o piesa ieftina am intrebat daca exista kit de reparatii (stiind ceva de aici de pe forum cu cazurile de la Accent) Persoana cu care am vorbit nu stia. Insa pe net am gasit imediat kit original reparatii caseta directie - 155 lei. Aici pe forum nu am gasit cazuri cu problema asta la Tucson. Ce perere aveti: Este ok sa o las asa sau sa repar acum? Directia merge impecabil, nu are zgomote, lichidul nu a scazut. Multumesc
  5. Dac

    Revizie Tucson - diesel

    revizie 90.000 diesel: am cumparat: filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, filtru polen: 185 lei curea accesorii: 95 lei antigel 4L: 100 lei ulei 6l Mobil1 ESP: ~290 lei apa: 5 lei Total piese: 680 lei am schimbat eu filtrul de aer si de polen manopera la reprezentanta pentru - schimbat fitru ulei, ulei, schimb filtru motorina, schimb antigel, schimb curea accesorii: 288 lei Total cu manopera: 970 lei. PS: mi s-a confirmat la service reprezentanta ca distributia se schimba la 120.000km pt diesel (sau 5 ani).
  6. Dac

    parbriz + stergatoare

    alta posibila cauza: filtru polen/habitaclu vechi. cand l-ai schimbat?
  7. revin cu deznodamantul problemei: becul check-engine s-a aprins din nou dupa spalare DPF => nu a fost de la filtru infundat ci de la senzorul temperatura DPF defect care avea un fir rupt (exact la imbinare) de ce nu s-a identificat de la prima vizita la service-ul reprezentantei Hyundai?! dupa diagnoza s-a facut regenerare ca solutie la problema + "mers mai turat", regenerarea de fapt nu cred ca s-a realizat, masina fiind practic fara senzor de temperatura pe DPF... am revenit sa le zic ca tot se aprinde si mi s-a propus spalare filtru, lucru care l-am facut la alt service in Timisoara. Becul s-a aprins din nou, asa ca am mers la reprezentanta Timisoara unde au gasit senzor temp CPF defect - citea 128C - (dar nu si firul intrerupt, eu insistand sa masoare senzorul dar cica "senzorul asta nu se poate masura", a masurat totusi firul la imbinare la prag, veneau 5V de la calculator - operatia a costat 50RON suplimentar) asadar, inca o poveste de adaugat la folclorul legat de meseriasii din serviceurile reprezentata. in cazul de fata cei care au dat-o-n bara sunt Hyundai Arad. merita aceasta reclama aici pentru tot stresul si banii cheltuiti degeaba. altele: - senzorul respectiv la service Hyundai TM e 1000Lei "in cap", eu l-am luat de la KingAuto cu 365Lei. Aviz amatorilor. - manopera schimb senzor 200Lei, am mers la alt service unde au cerut 100Lei dar apoi s-au razgandit si tot 200Lei am platit, ca a fost "greu". - inginerul mi-a recomandat sa schimb inca un senzor de temperatura dinainte de turbo, doar asa, preventiv, ca "sa nu vin mai tarziu si sa-mi zica ca a picat", dar acum nu are nimic acel senzor... ce sa zic, o fi! mi-a ajuns. nu mai vrea sa vad service-uri si becul galben ps: firul rupt l-am vazut cand am analizat cablul senzorului vechi, dupa inlocuire: intra in el doar un fir, asa cum il vazusem cu luni inainte cand ma uitasem sub masina la el, dar am crezut atunci ca e coaxial in genul cum e la sonda lambda, daca stiam ca trebuie sa fie doua...
  8. Dac

    Revizie Tucson - diesel

    intrebari pentru cunoscatori E vorba de Tucson diesel. La ce revizie se schimba: - kit distributie? - kit accesorii? - pompa apa? E neclar pentru ca: - kit distributie: in cartea masini (RO) e la 120.000Km, la reprezentanta zice ca la 90.000Km - kit accesorii: in cartea masini e doar curea accesorii la 70.000Km, fara fulie. - pompa apa la reprezentanta zice ca se schimba la 120.000Km dar ca sa economisesti la manopera (e operatie similara cu schimbare kit distributie) se face odata cu schimbare kit distr. in manual nu zice ca se schimba. Multumesc
  9. revin: s-a curatat prin demontare, spalare cu degresant si apoi a fost folosita o solutie de la LiquiMoly - din care mai a ramas 1/2 litri; daca va mai fi nevoie (scrie pe flacon ca se face si preventiv) operatia se poate face si prin mufa senzorului de presiune de la intrare. deocamdata nu s-a mai aprins "check engine". offtopic: @pringles: am inteles-o aia cu misto-ul, ca poate nu ai mai putut fara sa faci un pic de bascalie/glumita. dar asta cu "hotul" NU! ce ai omule de ma faci din proverbe hot? e un nou stil pe forum? ne cunoastem asa de bine? daca ai zice asta unui necunoscut, mai ales ca recidivezi, ai putea avea nesansa sa iei un cap in gura in secunda 2. nu ma asteptam la asta, cum nici tu, sunt sigur, nu te asteptai la ce ti-am zis.
  10. ok pringles, am inteles misto-ul.
  11. Am sunat pe la service-urile mai cunoscute din oras si am gasit la Promotor care zic ca au mai facut: - dureaza 2-3 zile (?!) - folosesc un produs LiquiMoly (cost peste 100Lei) - nu reuseste intotdeauna 100% - demontat, montat, spalat 300Lei Cum vi se pare? La ce sa fiu atent? Am o retinere sa las masina 2-3 sile, ma gandesc sa nu ia/schimbe ceva piese de pe ea... La reprezentanta nu fac decat din soft, si nu stiu cine face.
  12. Salutare tuturor, Masina este cea din semnatura, avea ~83000Km cand a aparut. S-a gasit cod P1405: nu s-a reusit regenerarea filtrului de particule, posibil explicata de faptul ca rulam in oras cand s-a aprins. Alte cauze din expicatia de la sevice: condus ne-turat ca sa nu zic subturat. S-a facut regenerare din tester si mi s-a recomandat sa merg mai turat, sa schimb la 2800-3000. Ceea ce am si facut. A ramas stins o saptamana, pana cand am plecat in concediu si asa a ramas 2000Km pana la intoarcere. Pot spune ca acel bec galben poate fi un stres mai ales cand pleci din tara la drum lung. In fine, masina a mers la fel de bine, am mers pe autostrada mai mult de 1500KM, turat, cu viteza, nicio o problema in afara becului galben aprins ce mai clipea din cand in cand. Dupa intoarcere la cateva zile s-a stins, apoi intrand in rutina cu cicluri de aprins si stins la cateva reporniri. Asa e si acum dupa 5000Km. Poate o sa imi ziceti ca am mers subturat, insa e subturat 2500 ture? Masina a mers destul de mult in oras pe distante scurte. Drum exterior lung doar la 2-3 saptamani. A primit doar ulei Mobil 1 ESP. Nu am mers cu scart, nu a calcat-o sub 2000 ture, nu a luat talpa cand era motorul rece. Din ce am citit acum, motoarele diesel cu Euro4 si FAP trebuie conduse in oras cat de cat turat, altfel apar probleme la filtru. Sunt cumva suprins neplacut de asta... filtru colmatat la 83000 km... Pana acum nu am avut timp sa ma ocup de filtru. Acum vreau sa rezolv problema ca vine si revizia de 90000. Ca solutie am inteles ca trebuie dat jos si curatat, masina trebuind sa stea pe dreapta 1 zi minim. Filtru nou exclus. Filtru second nu stiu daca merita. Filtru gaurit cu burghiu si eventual anulat din soft - parca nu as vrea asa ceva... Ramane curatare. Mai sunt si alte solutii? Curatare filtru as vrea in Timisoara - din cauza ca trebuie sa las masina - nu as trimite filtrul prin curier la cei care au site pe net din pricina timpului cat va dura. Stiti cumva unde se face si cum se face ca sa fie o treaba buna cat de cat? PS: Nu am mai postat de ceva vreme insa am urmarit ce se mai discuta pe aici. Acum am zis sa va impartsesc din ce am patit si sa va cer si un sfat. Multumesc
  13. Dac

    Service Hyundai

    offtopic: imi place ca nu ai "pretentii mari" ... cam asa-i cu multumirea si cu nervii legat de treaba din service.
  14. Dac

    Stergatoare

    eu le-am schimbat de curand: dupa ce am studiat problema fiind in dilema sa iau Aero sau OEM, am luat OEM de la king, pret 55+tva sofer, 30+tva pasager. sunt multumit.
  15. Dac

    Stergator spate luneta

    ..."cine stie se cunoaste"... am avut o problema asemanatoare la o alta masina, pornea stergatorul spate doar cand o lasam la soare... devenisem expert in scoaterea lui, desi nu era prea accesibil. si la fel nu am gasit respectivul releu pe nicaieri nou, incepusem sa caut pe la schroturi, poate fi si asta o solutie. success
×
×
  • Create New...