Jump to content

telvanni

Membri
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About telvanni

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/17/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    niculae.dorin

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.6 CRDi CLASSIC
  • An
    2008
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Am o mare problema: mi s-a intamplat de multe ori sa uit (eu sau altcineva) plafoniera aprinsa. Rezultatul? Baterie consumata. Intr-un weekend o termina. As vrea sa schimb plafoniera cu una pe led-uri. Am cautat pe net si nu am gasit nimic. Stie cineva unde se poate schimba? Exista? Multumesc!
  2. Salutare tuturor! N-am mai intrat de mult pe acest forum. Ghiciti! Acum, dupa atatia ani, am aceeasi masina, e vorba de crdi-ul 1.6 de care nu eram hotarat la deschiderea acestui topic. Nu regret nicio clipa alegerea facuta, mi se pare o masina fiabila si credincioasa. Am facut 120k in toti acesti ani si am schimbat/reparat pana acum asa: 1. caseta de directie (pe banii mei ca nu a cedat in primii 2 ani) 2. discuri cu totul pe spate 3. bielete antirului In rest doar consumabile. Super, nu?
  3. i30 1.6crdi 2008 (deci motorina) Trebuie sa fac revizia de 100.000km. Vroiam sa stiu daca inafara de clasicele filtre+ulei mai trebuie sa schimb ceva? Pana acum am folosit ulei 5W30. Trebuie sa trec cumva pe 10W40? Multumesc!
  4. Am primit ieri un plic de la Hyundai in care ma anunta ca ar trebui sa inlocuiesc contactorul stopului pe frana. Voi reveni cu o copie a scrisorii. Mentionez ca am i30 din 2008. crdi 115cp.
  5. In acest moment eu am ambele bielete antiruliu de pe fata rupte. Am ramas socat cand am vazut acest lucru. Intrebarea mea este: a mai patit cineva asa ceva? E prima oara cand aud de bielete antiruliu rupte in conditiile in care nu s-a intamplat nimic spectaculoscu masina (borduri lovite samd) Astept acum raspuns de la DAB auto sa vad cat ma va costa. Sunt chiar curios ce vor zice mecanicii. Va tin la curent si voi reveni si cu poze.
  6. Salut! N-am mai postat de multicel. Acum am masina in service (tinichigerie) si cei de la DAB AUTO mi-au dat masina in loc. Am una tot pe motorina (facelift) dar de 90cp in loc de 115 cat am eu. Se cunoaste diferenta la directie fata de a mea, aceasta scoate "zgomote" doar daca e o denivelare prea mare, la piatra cubica se simte foarte bine volanul in mana. Eu mai am destul pana la revizia de 60000 si vad atunci ce s-a mai intamplat.
  7. Am tot citit pe forum si nu m-am lamurit cu distributia asta la motorina. Trebuie schimbata? Tu ai facut 60k...ai schimbat ceva?
  8. Am intrebat si eu un prieten si mi-a spus ca placutele se pot masura foarte usor. Cat despre ulei...sincer sa fiu m-am gandit la bani; plus de asta mi-a ramas un bidon de la schimbul de 30k...am gasit ulei foarte ieftin pe Colentina (langa Carrefour) Eu oricum la 50k il schimb iar, dar nu la service si personal (ajutat de un prieten mecanic). Tot atunci voi schimba cred si filtrul de polen si placutele pe fata. Poate ma credeti usor inconstient ca fac eu aceste schimbari dar am mai multa incredere in acest prieten decat in oricare alti mecanici pentru ca omul a lucrat pana acum un an la Porsche Vest si se pricepe foarte bine (a plecat din cauza salariului foarte mic). A reusit sa repare A6-le sefului lui (masina din 2008) dupa ce a fost cu ea la reprezentanta de 4 ori si nu au fost in stare. Pentru piese originale e un magazin nu foarte departe de p-ta domenii...dar sa sunati inainte ptr ca pe net sunt alte preturi fata de cele reale. Mie mi-au spus ca sunt actuale si cand am ajuns acolo erau altele...niste javre. http://www.pieseautohyundai.ro/ (sper ca am voie sa-l postez)
  9. Am facut-o la Expozitiei. E primul meu contact cu cei de acolo. Totul a decurs binisor...ca mod de interactiune cu oamenii sunt mai profesionisti cei de la DAB dar....se pare...si mai hoti. A durat destul de multicel (la 9:10 eram acolo si am plecat la 13:30) Mi-au schimbat si o bieleta (aveam o bataie la roata) pe garantie. Totul m-a costat 900 de lei, am optat pentru ulei varsat ca e cu 20 de lei mai ieftin pe litru...si nu mi-au schimbat filtrul de polen (am uitat sa intreb de ce pentru ca mie mi se pare destul de infundat; cred ca-l voi schimba eu) Mi-au verificat si placutele de frana si am uzura 70% pe fata si 40% pe spate, deci pe la 50000km vor trebui schimbate si astea. Ce mi-a placut a fost fapltul ca tipul care m-a preluat pe mine...dupa terminarea socotelilor a vrut sa conduca si el masina sa vada daca mai exista bataia. Acum nu stiu daca a facut-o din grija ptr client sau astepta o atentie....sper ca a fost prima varianta. Oricum nu am dat nimic nimanui ptr ca mi se pare o mare aberatie. Am sa postez si o copie dupa deviz...cand voi avea timp. Conduceti prudent!
  10. telvanni

    i30 facelift

    Eu am dat acum 2 ani 13990 eur pe classic 1.6Crdi. Acum vad ca ptr 14200 iti iei super masina, are ESP, clima, computer de bord, proiectoare, cutie in 6 trepte...ce sa zic, e bine si cu criza asta. Eu am participat prin februarie la un studiu de piata comandat de volskwagen si facut de GFK Romania (la Praga - TOP SECRET) si am vazut acolo faceliftul. La interior au facut schimbari bune (mutarea mufei ipod, stofa pe laterale usi..) dar si rele (suportii pentru pahare i-au inlocuit cu o banda din cauciuc). Asteptam dieselul de 2.0 si 140cp...cu cutie in 6 trepte...suna tentant. Ca sa nu mai scriu si prin alte parti...dupa 2 ani masina mi se pare buna, am 40k deja, nu am avut nicio problema cu ea...de ieri a inceput sa-mi bata ceva (cred ca e la roata). Sapt viitoare ma duc la revizia de 40k si voi vedea atunci ce are. In rest...ce sa zic...masina a inceput sa troncane destul de tare si aste e o consecinta a drumurilor bune din romanica, cand zic troncanit ma refer la zgomotele auzite atunci cand trec peste denivelari. La inceput era foarte smooth....acum ca tractorul...si tineti cont ca am fost foarte grijuliu. Directia are un pic de joc si la fel cand trec peste denivelari imi bate volanul...lucru care nu se intampla la incaput.
  11. Rog un administrator sa mute topicul la IMPORTANT. Sunt primul care face revizia de 40k? Inseamna ca am mers ceva... Vreau s-o fac la Expozitiei...si in primul rand vreau sa le cer pe e-mail un deviz informativ. Are cineva contactul de la ei ca nu-i gasesc pe net? Va rog... Cei de la DAB m-au suparat rau cu ITP-ul. Am gasit...http://hyundai.tiriacauto.ro/dealer/contact/
  12. telvanni

    ITP

    Pai...nu pricep...ITP-ul nu are legatura cu numarul de km parcursi. La mine, intamplator, mai am putin pana la 40000km si trebuie sa fac revizia obligatorie de 40k; dar asta nu are legatura cu itp-ul, e doar coincidenta. Am spus ca s-au lins pe bot de revizie ptr ca n-o s-o mai fac la ei. Chiar...nu gasesc pe net contactul celor de pe expozitiei...ma poate ajuta cineva cu un link?
  13. telvanni

    ITP

    NU VA DUCETI LA DAB AUTOSERV. Saptamana trecuta mi-am facut programare telefonica, am vazut pe site-ul lor ca tariful e de 90 de lei la motorina. L-am intrebat pe cel cu care am vb la telefon si mi-a confirmat. Ieri, la ora stabilita, m-am prezentat cu masina, s-a incheiat inspectia si ma invita sa ma duc la casierie sa platesc cand...ce credeti....AVETI DE PLATA 160 DE LEI!!! Sa fac atac de cord si mai multe nu...cand i-am luat la intrebari cica s-a scumpit de ieri [luni]. Le-am spus sec ca nu le dau 160 de lei cand peste tot e sub 100 de lei si plus de asta NU asa ne-am inteles la telefon. Daca intre timp s-a modificat (adica dublat) tariful trebuia sa fiu anuntat de cum am pasit in service...nu sa ma puna in fata faptului implinit. Pana la urma...duca ce i-am amenintat ca las masina acolo si ca n-o sa platesc in veci dublu fata de cat am fost anuntat...mi-au pus sa platesc 90 de lei. Decizia se pare ca a luat-o inspectorul de serviciu de acolo. Din curiozitate a sunat apoi, dandu-ma altcineva, am intrebat cat costa si mi-a spus 160 de lei. Deci ITP-ul la dab autoserv e foarte scump. In felul acesta s-au lins pe bot de revizia mea de 40k...care o sa vina peste 300km. Dupa parerea mea...IPT-ul la o masina de 2 ani trebuie facut acolo unde e cel mai ieftin; ca si asigurarea obligatorie... Masina nu a avut nimic...evident.
  14. Se pare ca becul din stanga se cam arde primul....si la mine la fel, cel din stanga de la faza scurta s-a ars. Era un H7, 55W de la philips. Se pare ca prietenul asta al meu (mecanicul) e cel mai smecher pana acum ptr ca a reusit sa mi-l schimbe fara sa demonteze sau slabeasca nimic...ce-i drept s-a chinuit ceva si.....nu are nici mainile mici ... Eu am dat pe noul bec fro 35 de lei...nu mai stiu ce firma e. De cum lumineaza faza scurta....se putea si mai bine, uneori as fi avut nevoie de mai multa lumina. Vis-a-vis de schimbarea becului si pierderea garantiei....sa fim seriosi.
  15. Salut Eu mai am putin si implinesc 30000, peste o sapt plec in Grecia asa ca vreau sa schimb uleiul. Eu am crdi 1,6 si am revizie obligatorie la 20000 si la 40000. La 30000 am revizie optionala dar "recomandata" de cei de la service ca sa mai cotizez nitelus la ei. Am un prieten foarte bun mecanic si mi-a recomandat asa: du-te frumusel si cumpara-ti 5 litri de ulei (mie mi-au pus la schimb valvoline synpower 5W30), mai cumparati un filtru de ulei si unul de aer si vii la mine sa ti le schimb eu. Acum fac un stiudiu de piata sa vad la ce preturi gasesc. Le-am trimis si celor de la DAB o cerere de oferta sa vad cat ma costa. Va tin la curent. Ideea e ca daca schimbi uleiul trebuie neaparat schimbat si filtrul de ulei....iar filtrul de aer este recomandat a fi schimbat deasemeni...mai ales la ce aer curat avem in bucuresti. Nu afecteaza in niciun fel garantia faptul ca nu va duceti la revizia de 30000 (la motorina). Multi km fara incidente!
×
×
  • Create New...