Jump to content

anthony

Membri
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About anthony

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30
  • An
    2007
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Salut, preturile pt placute le-am aflat de la un dealer Hyundai. Banuiesc ca nu include si montajul (oricum este un pret fabulos de mare). Ideea este ca nu prea avem ce face ...... si la un moment dat trebe sa le schimbam.
  2. Salutare tuturor, masina mea a implinit 30000 km si asa cum este recomandat, trebuie sa ii fac revizia. Nu stiu ce am avut de l-am intrebat pe receptioner cat costa placutele de frana. SHOCK !!!!! Placutele de frana fata-spate costa 1100 lei !!!!!!! Celor care au CRDI-uri : Filtrul motorina trebe schimbat la max 15.000 km, nu la 60.000 km asa cum sustin unii !!!!!! Km multi si bafta !!!!!
  3. Salutare !! 210 si mai are pedala!!! Ploiesti - Comarnic . 1.6CRDI 115cp
  4. Salutare, am reusit sa ajung in Buc cu masina intreaga si am ramas stupefiat de ce a zcris dl Director de Service, V. Antal. In primul rand trebuie sa va spun ca eu sunt dispus oricand la o intalnire "face to face" cu oricine poate lua o decizie care poate sa rezolve problemele pe care le am la masina, dar din pacate daca o sa sunati la nr. 0213181947,0213181951,02153181955, numere care apartin reprezentantei din Expozitiei, nu o sa va raspunda nimeni. Am factura de telefon pe care pot sa o aduc ca dovada a telefoanelor date,acestea insumand ore, la care nu doreste sa raspunda nimeni. 1. Este adevarat ca am fost cu masina in service data de 13.05.2008 cand masina avea 3900km, numai ca eu am reclamat bataia la masina cu 2 saptamani inainte cand masina avea 2000km. Asa cum stiti programarile in Expozitiei se fac la 2 saptamani. 2. Dupa o constatare la care a trebuit sa astept 3h30min, m-au programat la schimbarea piesei in data de 09.06.2008 !!!!!!!!!!!!!!! la aproape 1 luna !!!!!!!! 3. Nu conteaza la ce service lucreaza prietenul meu, ci conteaza ca nu SERVICE EXPOZITIEI a depistat bataia pe care am reclamat-o ci altii !!!!!!!!!!!!!!! (Ce memorie buna au secretarele dumneavoastra de tin minte ce le spun clientii !!!!!! Nu vi se pare ca infloriti grosolan unele lucruri ?????? Oare nu ar trebui sa va ocupati de clienti in loc sa stati de vorba cu prietenii in timpul orelor de program??? Poate o sa va aduceti aminte de ce am spus asta !!!!) 4. Ca un bun Manager ce sunteti ar trebui sa stiti niste lucruri elementare: nu "da bine" sa faceti morala angajatilor de fata cu clientii !!!!! Asta inseamna ca in loc sa rezolvati problemele cu care vin clientii la diumneavoastra (nu as fi apelat da dvs daca totul era ok), ne jigniti, incercand sa demonstrati ce bun sef sunteti facandu-le morala de fata cu noi si trebuind sa ne pierdem timpul la dvs in birou in timp ce dvs va creati politica interna. 5. Partea cea mai ok acum incepe. Daca facem un calcul simplu rezulta ca o piesa de la sistemul de directie se aduce si se schimba in 17 zile de la constatarea defectiunii. Sunteti senzationali, pe cuvant de onoare !!!!!!!!!! NO COMENT !!!!!!!! 6. Deci am plecat de la expozitiei unde s-a facut inca o constatare la masina si am ajuns la Ploiesti unde niste oameni capabili si cu responsabilitate au mai gasit inca o piesa defecta!!!!!!! Oare eu sunt vinovat ????? Toti avem garantie la masini !!! De ce nu lucreaza responsabil ??? Se joaca cu vietile noastre Service-ul Expozitiei ??????? 7. Dupa indelungi insistente am vb cu Dir de Vanzari, care s-a bagat aiurea in seama si care s-a oferit sa imi dea niste accesorii . Eu i-am cerut cate 1 revizie gratuita pentru fiecare piesa defecta si pentru a nu ii cere sa imi schimbe masina. Din nou nimic, nici un fel de reactie..................... 8. Sotia mea a reusit sa il prinda la tel pe dl Sorin Cretu au discutat ceea ce v-am spus in postul anterior si am fost invitati la o intalnire Luni 23.06.2008 la biroul dumnealui. DOMNULE ANTAL SI DOMNULE CRETU, SOTIA MEA A TRANSMIS IN ACEA DISCUTIE TELEFONICA DOMNULUI CRETU CA NOI PLECAM DIN BUCURESTI IN DATA DE 22.06.2008 (DUMINICA) SI NU PUTEM AJUNGE LA INTALNIRE , DAR CAND NE INTOARCEM VA VOM CAUTA CU SIGURANTA, CHIAR DACA NU SUNTETI LA BIROU VA VOM GASI ORICUM !!!!!!!!!!!!!!!! 8. Nu mai am incredere in dvs nici 1 secunda !!!!!!!!!!!!!!! Sper ca nimeni din acest forum sa nu mai apeleze la serviciile dvs. NU SUNTETI PROFESIONISTII !!!!!!!!!!!!!!!! Service expozitiei m-a cautat saptamana asta pentru a-mi schimba piesa defecta, eu refuzand acest lucru din 2 motive : cand ne-au sunat eram in Suceava si nu puteam ajunge si nu mai am incredere in voi. Am sunat la Ploiesti sa preia ei piesa din Expozitiei dar cei din Buc nu vor sa le-o dea. BRAVO EXPOZITIEI. Scuza este ca ei nu detin aceasta piesa !!!!!!! Concluziile le trageti singuri !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AM SA VA LAS NUMARUL MEU DE TELEFON PENTRU A FI CONTACTAT DE CATRE PERSONALUL DIN EXPOZITIEI DAR SI DE ORICINE ALTCINEVA DIN ACEST FORUM ......................0788474925 - ADRIAN IORDACHE.................. SPER CA PERSONALUL DIN SERVICE EXPOZITIEI SA MA CAUTE IN VEDEREA STABILIRII UNEI INTALNIRI CU DL. CRETU . Multumesc, toate bune si astept parerea voastra vis a vis de acest post.
  5. anthony

    Probleme cu i30

    Salutare din nou!!!!! Incep acest post cu scuzele mele celor care au citit ce am scris anterior!!!! Avand in vedere aceste lucruri am sa continui cu povestea "i30" vs Service Expozitiei! Am reusit sa fac rost de numele Directorului General - Sorin Cretu si am incercat sa dau de el in 18.06. Sunand la nr de fix si cerand cu dl Sorin Cretu , am fost pasat la 3 asistente si un Director Vanzari- Bogdan Muscalu, carora a trebuit sa le povestesc cea am patit cu masina, fiecare persoana facandu-mi legatura la alta dar nici una la persoana cu care doream sa vb. Intr-un final am discutat cu Bogdan Muscalu ramanand sa ne vedem ziua urmatoare. Am ajuns la intalnire si asa cum era de asteptat nu s-a concretizat nimic urmand sa ma sune in jurul orei 15. Nu a sunat, dar nici nu a mai raspuns la telefon(eram sigur ca asa o sa procedeze). Ziua urmatoare am reusit sa vb la telefon si in cursul dupaamiezii sotia mea a reusit sa vb cu Sorin Cretu care a luat foc ca i-am jignit in postul anterior, care nu stie sa poarte o discutie normala si care nu stie ca are o responsabilitate mare in fata clientului final. (DOMNULE CRETU, VA PROMIT CA O SA DISCUTAM FATA IN FATA !!!) Sorin Cretu a fost intrebat de catre sotia mea cu ce o sa circulam saptamana urmatoare, tinand cont ca vom avea de parcurs cca 2000 km, el a raspuns transant ca "nu ma intereseaza, nu este problema mea"(citat din Sorin Cretu Director General )!!!!!!!!!!!!!!!!!! Concluzia este ca problema mea nu s-a rezolvat nici pana acum, risc sa merg cu masina in starea care este deoarece ei nu doresc sa imi dea masina de schimb. BRAVO PLOIESTI!!!!! SUNTETI BUNI SI VA MULTUMESC IN SPECIAL RECEPTIONERULUI !!!!! In cazul in care nu stiati acest forum este monitorizat de HMR. Aceasta intamplare o sa ajunga in ziare, pentru ca nu este normal ca un om care plateste o caruta de bani pentru o masina la care are garantie sa fie luat in ras de care niste ........... si sper ca impactul sa fie pozitiv si sa aduca prejudicii HMR. In acelasi timp am sa fac toate demersurile legale impotriva bataii de joc pe care trebuie sa o inghitim din partea Service-ului Expozitiei. Poate asa isi vor da seama ca este mai bine si normal sa vorbesca frumos si sa ii ajute pe cei de pe urma carora traiesc si cu care au semnate contracte. Sper ca imaginea negativa sa le aduca prejudicii enorme. Toate bune si poate ne putem intalnii sa mai povestim ! Tot la Polivalenta h 10, sambata ? 1.6 CRDI CLASSIC
  6. anthony

    Probleme cu i30

    Salutare tuturor, doresc sa va spun cateva lucruri despre preaminunatul service Hyundai din Expozitiei si cateva noutati despre modelul i30. Asadar, la cca 2000 km, a inceput sa imi bata bieleta stanga fata. Imi programez constatare la service-ul amintit mai sus si dupa 2 saptamani de asteptare vine si ziua in care aveam sa fc cunostinta cu (......) din acest service. Dupa o asteptare de 3 ore si jumatate, reusesc sa imi recuperez masina urmand sa revin pentru schimbarea piesei dupa 2 saptamani. In timpul parcurs intre 2 intalniri, am mai depistat inca o bataie. Ajung vesel la ultima programare si ii rog pe baieti sa mai verifice si acea bataie suspecta. La ridicarea masinii imi spun ca nu mai are nimic ca a mai strans o piesa care era slaba. Neavand incredere in ei am mers si la un alt service (Renault), in care un bun prieten si foarte bun mecanic imi spune ca exista o bataie in caseta de directie. De la acel service am revenit la Hyundai - Expozitiei si m-am dus glont la Vasile Antal care dupa cum stiti are o mare doza de indolenta facand morla angajatilor de fata cu mine, si nerezolvand problema pe care o aveam. Din discutiile avute cu catva clienti ai service-ului, am aflat de service-ul din ploiesti unde ieri am fost la constatare si la programare rvizie ( cu cca 40% mai ieftin decat in buc) si am mai descopertit inca o problema!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Imi bate un pivot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ma gandesc in cursul zilei daca am sa incarc masina cu benzina si sa o bag in service si sa ii dau foc!!!!!!!!! Revin cu amanunte!!!!!!!
  7. Salut ! Eu am un diesel de cca 2 saptamani , am facut cu el pana acu 1400km si sunt super multumit de el ! Consumul a scazut drastic dupa 1000 km si inca se mai poate ! La motrorul diesel , eu am fost sceptic la inceput, nu prea mi-a placut la masina pe care am facut test, dar s-a dovedit a fi super tare, privind din punctul de vedere al celui care are posibilitatea de a conduce un "benzinar" de 2 l, 140cp. Modelul classic are plusuri si minusuri: este fiabila, puternica , incapatoare,iar ca minusuri : scrumiera extrem de mica , iluminatul intern f slab si prost pozitionat, computer bord, reglajul scaunului pe inaltime este f mic, USB-ul este prost amplasat . Motorul reactioneaza neasteptat de bine la turatii mici , dar la inceput o sa iti fie destul de greu daca nu ai mai condus diesel . In rest, sa te bucuri de ea si fara incidente! Bafta!
  8. anthony

    Pareri personale

    Multam fain pentru urari ! Sincer am ales-o din cauza spatiului mare pe care il are cu bancheta rabatata, a formei si nu in ultimul rand al pretului . Din cate am citit pe acest forum , am inteles ca motorul este ceva mai "sprinten", fata de altele . Oricum decizia de a lua aceasta masina nu mi-a apartinut in totalitate si sper ca in scurtul test drive pe care l-am facut sa ma fi inselat . Ce stii despre service ? Sunt ok? Eu am mai avut experiente neplacute cu service-urile de la noi ! Multumesc!
  9. anthony

    Pareri personale

    Salutare tuturor! De luni voi fi posesorul unui i30 1,6 CRDI. Am facut test drive in urma cu o saptamana si nu am fost foarte incantat de puterea motorului . Cauza sa fie km(aprox. 10000) pe care ii avea masina de test drive ? Sau este o "calitate" a acestui model de masina ?
×
×
  • Create New...