Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

Dino

Local Mod.
  • Content Count

    1141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45

Dino last won the day on May 3 2018

Dino had the most liked content!

Community Reputation

127 Excellent

About Dino

  • Rank
    Member
  • Birthday 10/01/1972

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.geomir.ro

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent 1.5 CRDI
  • An
    2007
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

1396 profile views
  1. Dino

    Merge in suturi

    Este de la switch-ul de la pedale de ambreaj de care s-a tot vorbit in topicul acesta. Din cauza lui apar balarii de genul acesta.
  2. Si la mine se intampla. Am facut plinul si am mers de la CT la Buc si nu se misca acul. Iar de la Buc pana in Valcea am ajuns cu acul la jumate.
  3. Se schimba cand incepe sa bata. Eu am schimbat la 218 mii. Am intalnt persoane care ziceau ca au schimbat la 90 altele care au schimbat la 400. E foarte important uleiul pe care-l folosesti si la cat timp este schimbat. Intinzatoarele sunt hidraulice si ajung sa nu mai lucreze cum trebuie. la fel si patinele. daca nu este ungere corespunzatoare, din cauza frecarii, incepe sa se manance si sa apara niste santuri pe ele.
  4. Facusem eu acu ceva timp un tutorial cu schimbarea amortizoarelor fata. Poate te ajuta cu ceva.
  5. Nu are nici o treaba spalatul cu motorina. Este vorba de rulmentul de la ambreiaj. Acela se toceste datorita faptului ca el apasa pe soarele acela de la placa de presiune iar aceasta in timp rascheteaza putin cate putin din rulment. 1,5-2 mm sunt suficienti ca sa manance din el, placa de presiune nu debraiaza cum trebuie, discul de ambreiaj ramane in contact cu volanta si in felul acesta chiar daca ai pedala de ambreiaj apasata rotitele din cutie sunt in miscare si in momentul in care bagi in viteza apare acel carait. Uite un filmulet in care se vede de la min 1 pana la 4.30 cum functioneaza ambreiajul.
  6. Este tocit rulmentul de pe furca si nu mai debraiaza cum trebuie. Face doar la marsarier pentru ca este singura viteza unde nu are inele sincroane in cutie.
  7. Dino

    Probleme caldura

    Faptul ca baga caldura doar pe jumatate din masina inseamna ca este de la caloriferul din bord. In general se infunda pe partea soferului.
  8. Nu au nimic. Acolo unde are contact cu placuta se va lustrui imediat.
  9. Dino

    Volan accent

    Nu neaparat sa dai semne. Te poti ghida dupa capacul de sus acela care mascheaza manetele si in momentul in care vezi ca se scoate usor pune volanul sa se potriveasca cu capacul. Atunci tragi de volan fara a mai roti de el. Cu celalalt te ghidezi dot dupa capac, ca pana la urma acela este singurul loc dupa care-ti dai seama daca volanul sta un pic stramb cand masina merge drept.
  10. Dino

    Volan accent

    Ase este. Si eu am scos volanul de cateva ori si nu am avut nevoie de nici o scula speciala. Hăţâni un pic de volan, tragi de el si iese foarte lejer.
  11. Dino

    Volan accent

    De principiu nu are treaba. In volan tot 2 fire pentru airbag ajung. Ele sunt declansate de niste senzori.
  12. Este vorba de cele 2 trepte de oprire a usilor. Si la mine venea usa inapoi cand o lasam deschisa. Este din cauza ca se tocesc niste chestii de plastic care strang acea tija. Eu am desfacut chestia aia si am bagat sub acele plastice un adaos de 1 mm.
  13. Este ori din motoras (mai exact de la potentiometrul care se afla in motoras si care prin valoarea lui da o anumita potitie), ori de la butonul de actionare din masina. Cel mai bine desfa motorasele si curata cu niste alcool tehnic sau cu spray de contacte.
×
×
  • Create New...