Jump to content

gavrilacatalin

Membri
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About gavrilacatalin

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30
  • An
    2008
  • Locatie
    Bucuresti
  1. La vremea cand am luat eu jantele de aliaj au venit cum a mai spus cineva cu set de piulite, inel de centrare. Daca te uiti atenta la conicitatile celor doua piulite constati ca nu sunt la fel. La cele de aliaj e problema trebuie sa se potriveasca conicitatea piulitei cu a jantei. La cele de tabla ai putea pune orice dar invers e mai delicat. Poti stange una din roti la mana sa zic asa ...dupa care sa o demontezi sa vezi cum a strans - mai exact urma care a lasat-o piulita pe janta daca e uniform si pe toata conicitatea. Inainte de asta se da cu creta partea conica a piulitei dupa care se infileteaza toate progresiv fiecare fara ca janta sa se miste de pe butuc. Si tragi concluzia. La vulcanizare nu are nimeni rabdare si timp sa faca ce am zis eu mai sus. Or sa spuna merge domnule stai linistit eu raspund.
  2. Salut. Poate nu e tarziu. Dar macar sa stiti cum am facut eu. Am mers la Autovit si e un magazin cu vopsele. Si mi-a luat seria la culoare ( o gasiti pe pragul de la usa din stanga fata) si mi-a facut culoarea si mi-a dat un marker pe care la umplut cu vopsea plus vopsea la o cutiuta sa mai umplu si eu acasa. Am retusat ce aveam eu de retusat si a fost ok. A existat in schimb o mica diferenta dar unde aveam eu nu m-a deranjat. Am patit si eu de curand un incident cu aripa fata stanga foarte usor a strambat-o unu. Din anumite unghiuri nu se observa sau daca e murdara. Am facut dosar de dauna pe casco si o mai las. Am timp 2 ani sa fac reparatia. Si ma gandesc sa o duc in servis sa demonteze aripa sa o vopsesaca toata doar pt atata lucru.
  3. gavrilacatalin

    ITP

    Sal. Si eu in martie am facut doi ani de la cumparare. Intai am facut revizia si la cateva zile ITP-ul. Fara probleme. E recomandat sa ajungi la ITP cu motorul cald, ca o sa-l tureze sa iti scoata noxele. Orice motor e recoamndat sa fie turat atat de mult doar daca in prealabil a ajuns la temperatura de lucru.
  4. Sal. Am observat si eu problema cu treapta I inca de la inceput. Eu am motorizarea diesel in schimb. Are toane cand intra si cand intra mai greu. In schimb depinde mult de stilul de condus. Spre exemplu cand pleci dupa loc nu e problema ca intra. Cand esti in trafic si reduci viteza la treapta a doua nu ai decat sa ramai cu a doua in continuare sau o dai pe liber ....va urma sa opresti si apoi intra iar fara probleme. Chiar nu ma deranjeaza pe mine. Cu putina rutina te vei invata si tu. De ce iti recomnad asta pentru nu e o idee prea buna sa desfaca cineva cutia de viteze. Chiar nu-ti recomand deloc varianta asta. O aerisire de ambreaj si o readaptare a stilului de condus. Sigur toti care se vaita de aceasta problema fac parte din categoria celoc care la semafor, reduc viteza si inainte de oprirea masinii vor sa bage a I-ia, raman cu ambreajul apasat cat timp stau la semafor. Iarasi e o mare greseala si nu duce decat la o uzura prematura a ambreajului. Sper ca sfatul meu sa-ti fie de folos.
  5. Sal. La motorul 1,6 diesel pe care il am si eu producatorul recomanda uleiul 5W30 sau 10W30 pentru zone mai calde si 0W30 pentru zone foarte reci. Eu am mers cu si merg cu 5W30 de la primul schimb si pana in prezent. Din cunostintele mele ...indicativul 5W40 este ulei folosit la motoarele pe benzina. Nu recomand sub nici o forma sa completezi cu alt tip de ulei. Avand in vedere ca in motor nu ai uleiul care trebuie poate fi una din cauzele care a determinat si scaderea nivelului pe joja. In functie de km pe care ii ai la bord de la ultimul schimb e de preferat sa schimbi uleiul si filtrul si sa pui uleiul recomandat de producator. Eu folosesc Mobil 5W30 ESP formula. Nu mi-a scazut nivelul nicioadata, nici chiar in perioada de rodaj. Acum am 23.000km si ceva parca. Mare atentie ca uleiul este considerat ca fiind viata motorului.
  6. Schimb ulei si filtru la Dab Auto. Total 535 ron. Am cerut ulei 5W30 ESP formula Mobil 1. Mi-am facut si card Happy cu care la urmatoarele revizii voi beneficia de 50% reducere la manopera.
  7. Sal. Desi tarziu pot sa spun ca si eu am solicitat tot acest ulei ESP formula, am acelasi motor diesel. Mi s-a parut cel mai bun. Ce vroiam sa te intreb unde ai facut revizia? la ce servis la Expozitiei? Eu am facut la DAB si am solicitat acest ulei mi-a fost adus. Referitor la DURA LUBE ....am folosit si eu la masina veche. Acum insa consider ca nu este cazul. M-am uitat pe forumuri sunt pareri impartite. Daca un motor este exploatat intr-un regim normal si se respecta intervalele de schimb de ulei si filtru nu cred ca vor fi probleme. Daca iti propui sa nu schimbi la 10km uleiul asa cum recomanda producatorul si schimbi la 20k ...atunci sigur acel motor nu va mai merge 200.000km Subietul este delicat.
  8. Eu am 21.500 km, am tot Khumo dar Optimo si nu am asemenea probleme. Si am urmarit in mod special problema asta. Intradevar dupa 15.000 km am inversat fata cu spatele. Era vizibil ca cele pe fata erau mai uzate dar in schimb uniform. Sincer mi se par foarte buna cauciucurile. Problema este doar la geometria masinii. Atunci cand uzeaza neuniform oricat ai da vina pe stilul de condus ...nu poti merge atat de mult cu scartait in curba sa poti zice ca aia e cauza.
  9. Salut. Nu am gasit un topic anume si am considerat ca nu are rost sa deschid unul nou. Ceea ce vroiam sa va spun este ca mi-am montat din iunie parca pilot automat, original. Kitul original l-am luat din expozitiei si montajul l-am facut la 12 Volti Otopeni. Pot spune ca este super. Merg spre Constanta de cel putin 3 ori pe luna si simteam nevoia de relaxare. Acum sunt complet relaxat. A costat 21 mil kitul si 3 mil parca montajul. Pentru cine are de mers frevent afara il recomand. Chiar daca nu esti pe autostrada sunt destule drumuri libere cand te mai poti relaxa, mai intinzi picioarele.
  10. Salut. Sa inteleg ca se inalta covorasul din portbagaj ca sa incapa roata acolo? In ce ar consta acest kit sau aceasta modificare? Eu am incercat o data cand am facut curat sa bag in locul rotii intermediare o roata normala cu cauciucuri 185/65/15 si nu a avut loc sa intre in primul rand in diametru. Si inca ceva. Am ramas placut surprins ca a aparut acest nou catalog cu accesorii. Acum as fi interesat de tempomat si din ce am vazut acolo ar costa 100 si ceva de euro de la 470 euro fara TVA cat era pana acum. LA pretul asta daca ar fi adevarat ce scrie acolo l-as pune fara discutii. E drept ca as fi preferat sa fie pe volan dar varianta aia costa cred si nu e la indemana. Cum ajung in tara ca sunt la munca ma interesez de pilot cat costa? in cat timp se aduce ? cat ar fi manopera? Daca s-a interesat cineva si are timp ar fi binevenita informatia.
  11. gavrilacatalin

    Intrebari

    sal. scuze pentru intarziere. Dar am plecat la munca...si nu sunt in tara. Deci vreau CC varianta pe volan. Acum numai sa aiba si cine sa o monteze ca sa si mearga. Daca nu e prea tarziu si mai pot intra si eu cu tine in hora sunt pregatit. iti dau adresa mea de net gavrilacatalin@yahoo.com unde putem discuta mai multe. Nu am avut legatura la net mai devreme si m-am luat si cu treaba. Uitasem sa-ti spun ca nu am ESP. Am varianta Clasic 1,6 CRDI Astept raspunsul tau poate imi dai vesti bune.
  12. Ca sa lamurim sau mai bine zis sa va zic ceea ce eu am inteles. cand am ridicat masina toti cei din partea hyundai mi-au zis clar ca am o revizie intermediara de 6 luni de la livrare sau 10k si apoi revizie de 1 an de la livrare sau 20k. Asat am retinut si nici nu mai m-am uitat in pasaportul de servis. Am urmat pasii. Acum cand urma sa se implineasca anul de la livrare am fost si am facut revizia. Omul care mi-a facut receptia mi-a zis mirat de ce am venit acum daca am doar 12.200 km???? si eu i-am raspuns pentru ca implinesc un an de la livrare si mi-a comfirmat a zis ca am dreptate. La ceea ce am citit mai sus ...m-am comformat si am luat si eu pasaportuil si scrie clar revizie de 20.000 km si in paranteza scrie 12 luni de la livrare. Apoi la toare reviziile obligatorii scrie in paranteza si perioada de timp care este rapaotata mereu de la data livrarii. Sincer mi se pare corect pentru ca majoritatea nu fac Km necesari si sunt nevoiti sa faca revizia la perioada de timp. Eu cred ca si la voi scrie la fel. la mine asa scrie.
  13. Eu l-am luat in martie 2008 si am cum am scris mai sus. Legat de revizii apoi am si eu din 20k in 20 ca sau la un an. Dar asta dupa primul an. Plus ca am si roata de rezerva de dimensiuni mici. Pretul si mie mi se pare CRIMINAL de mare. E drept ca doar uleiul a costat cat a costat ca l-am vrut eu pe asta, Oricum daca e sa iei in calcul un Casco plus reviziile in 5 ani mai dai mai bine de jumatate de masina.
  14. gavrilacatalin

    Cotiera i30

    nu are nimic. Fiecare face cum doreste.
  15. Da. Normal. Conform cu pasaportul servis la CRDI se face prima revizie la 10k sau 6 luni apoi la 20k sau un an de la livrare. prima am facut-o la 6 luni ca nu aveam 10k si am scris la revizii motorina 10k. Acum la un an am facut din nou. Tu nu ai procedat asa sau banuiesc ca ai benzina....eu am diesel.
×
×
  • Create New...