Jump to content

alex8505

Membri
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About alex8505

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/15/1985

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30
  • An
    2011
  • Locatie
    Bucurest
  1. Am incercat si cheia de rezerva - acelasi rezultat Cheile sunt simple, doar acel chip incapsulat. Intreg ansamblul imobilizator nu cred nici eu ca este, ca imi da eroarea in bord, daca incerc sa pornesc - clipeste - semn ar fi ca functioneaza ceva acolo. Ma gandeam ca poate fi acea antena care citeste cheia?
  2. Va salut. De doua zile nu reusesc sa pornesc masina. Mi se aprinde acea cheita in bord, electromotorul invarte dar fara sa porneasca. Din ce am gasit in manual - este imobilizatorul. Aveti idee daca se poate anula? Sau ce se poate defecta/schimba la el - fara a schimba intreg ansamblul.? Eventual alte pareri / experiente avute de voi pe aceasta tema... Multumesc
  3. @marius.zadara - distributia este pe lant, am si mentionat ca am schimbat-o deoarece era sarita de la punct - cel mai probabil din cauza intinzatorului care era varza - nu mai tineau acei tiniti deloc, era doar pe post de arc si acela destul de slab. Problema inca nu am rezolvat-o - cum am spus mai sus - tot nu porneste, nu am martori (suspecti) aprinsi pe bord, si nici eroare pe tester. - deci concluzia mea a fost ca problema este undeva pur mecanica. (adaugand aici ca nici presiune in cilidri nu prea am, iar tot ce tine de supape, garnitura de chiuloasa, bujii, injectoare etc au fost verificate) Astazi am dus masina la un service in care am toata increderea (nu dau nume pt a nu se considera ca fac reclama), baietii au preluat masina cu moturul jumatate desfacut (toate piesele in portbagaj ). Imediat ce am vesti (sper cat mai bune ) de la ei revin...
  4. Va salut. Vin in fata voastra cu o problema ceva mai delicata legat de acest motor: 1.4 109 CP, benzina. Masina a fost cumparata de noua in 2011 iar pana in prezent - 112.000 km - a mers fara problem (doar bielete antiruliu schimbate). Problema reala a intervenit abea acum si consta in faptul ca : "nu porneste" - stiu ca poate parea ceva mult prea vag, dar detaliez in cele ce urmeaza. Acum cateva zile, pe autostrada A1, directia Valcea -Bucuresti, viteza constanta 100km/h, totul parea sa decurga normal, niciun zgomot suspect. In momentul in care am fost nevoie sa depasesc un TIP, si implicit sa accelerez putin pentru a nu "incurca" traficul s-a produs inevitabilul: LIPSA PUTERE la motor - nu vroia neam sa urce mai mult de 100 km/h, cu greu a ajuns putin peste 100km/h. Am dapasit, mai mult impins de vant, respectivul TIP apoi incep usor usor sa testez cate putin: - incerc iar sa accelerez - fara rezultat - "ramanea" fixa la max. 3.000 rpm si nu dadea semne ca ar vrea sa urce mai mult; - o scot din viteze, apas acceleratia - motorul urca in ture fara probleme (si peste 3000rpm), fara zgomote suspecte; - ii dau a 5-a accelerez - insa rezultatul este acelasi - maxim 3000rpm si cu accelerari foarte greoaie (dar nu mai mult de 3000rpm) - viteza la aceasta turatie era de ~ 100km/h - o scot iar din viteza, opresc motorul 5 secunde (fiind inca in mers) - il repornesc / bag in viteza - acelasi rezultat (a pornit la speft fara probleme). Primul lucru care imi vine in minte - benzina proasta - oricum nu mai aveam foarte mult -> opresc la km81 bag benzina si STOP. Prin acest stop vreu sa spun cam tot: - motorul s-a oprin singur in momentul in care am oprin masina la pompa; - a mai pornit o singura data (si tinut pornit din acceleratie, altfel dadea sa se opreasca), cat am reusit sa si mut masina aproximativ 30 de metri, apoi s-a oprit iar singur - si nu a mai vrut sa reporneasca. S-au facut cateva verificari la fata locului – cheie (aveam, din intamplare, a doua cheie la mine), bujii, injectoare, scos borne baterie, verificat sigurante; - solutia a fost tractarea masinii pana in Bucuresti; Ajuns in B, dupa o scurta documentare ajung la concluzia ca cel mai probabil este distributia deplasata (sarita de la punct din cauza intinzatorului), desi pe lant, am mai auzit cazuri, in special la KIA - acelasi motor. Dau comanda de piese, vin, demontam / montam piesele noi - Motorul tot nu porneste - excludem din start variante de genul baterie slaba , buji, injectoare - au fost verificate - ne-am apucat de verificat presiunea in cilidru - aproape nimic - mai exact variaza intre 2-3 pe pistoanele 1/2/4, iar pe pistonul 3 si urca in jur de 5. Urmatorul gand a fost - supape indoite din cauza distributiei sarite - ne apucam de desfacut chiuloasa / arbore etc si gasim urmatoarele: - garnitura ca noua, fara urme de uzura; - supape fara pic se zgura – nu sunt blocate, le-am verificat si etanseitate turnand benzina prin spatele lor - nu curge nimic; - nu am gasit zgura/depuneri pe cilindru; Urmatoare chestie, strict din punct de vedere mechanic ar fi segmentii – insa aici este urmatorul dubiu – sa cedeze toti simultan? Cel putin mie mi se pare foarte putin probabil Intrebarea mea catre voi este urmatoare: Ce as mai putea verifica? Alte sugesti, teoretice sau din experienta. Va multumesc
  5. alex8505

    Probleme AC

    Salut, In acei 663 Ron a intrat DOAR revizia (ulei motor, filtru ulei/aer/polen, un bec proiector +manopera) Cat priveste AC-ul, aici nu am platit nimic, doar timpul piercut si nervi de a primii asemenea raspunsuri din partea celor de acolo. PS: Nu am clima pe masina, doar un simplu AC.
  6. alex8505

    Probleme AC

    Gata, am rezolvat. M-am prezentat la TiriacAuto pentru revizie, iar in acelasi timp am reclamati si problema mea cu AC-ul, descrisa pana la cel mai mic detaliu. Masina este preluata bagata in service si astept ... 1h ... 2h ... mai exact 4h 30m; Initial imi spune ca revizia face cam 450-500 Ron, insa totalul a fost de 663Ron (sigur nu e de la cursul Euro) Dupa 4h si ceva e gata si masina cu mentiunea: "Sa stiti ca la AC nu s-a gasit nimic, s-a verificat toata instalatie si este functionala" Pe principiul "all ok', clientul e nebun. Plec de la service iar a doua zi eram iarasi la portile service-ului (aprox ora 17), aceeasi procedura, descriu problema, specific ca este o revenire si ca problema nu este rezolvata, arat si inregistrarea video pt a elimina din stat un posibil viitor raspuns ca "totul este ok". Dupa care astept... privind agale cum lucreaza tehnicienii (3 la numar) la masina mea. Pe la orele 19 vine omu la mine si surpriza: "Sa stiti ca mai dureaza, momentan electricianul nu-i da de cap, nu stie ce poate sa aibe, si nu va pot garanta ca este gata astazi" - mentionez aici ca a fost pus acel calculator de test de 3 ori. Bun, o las acolo, ma duc ziua urmatoare sa o ridic si stupoare: "Am rezolvat, problema era de la uleiul de motor" WHAT ????? ce legatura are? Se mai uita odata in aplicatie si vine cu rectificarea "se pare ca freonul din instalatie nu era conform". Pentru a doua oara intreb What???? adica cu o zi precedenta de ce nu s-a depistat, sau cum este posibil in conditiile in care masina a venit direct din fabrica echipata cu AC si nu a avut nici o interventie. In cele din urma il cheama pe electrician iar omul, cinstit de altfel, imi recunoaste in fata ca la prima verificare nu a avut el timp sa verifice personal, abea astazi ocupandu-se personal de problema, iar cauza a fost la un senzor defect. Deci, complicat... insa oficial pana la urma ala mic si negru care facea probleme era Senzoru frate (desi na-m aflat ce rol avea respectivul senzor). Bafta tuturor si... racoare in autoturism
  7. alex8505

    Probleme AC

    Va salut, Revin cu lamuriri: Conditii generale revizii auto Hyundai - autovehicule comercializate incepand cu 15.01.2011 Pentru ca autoturismul să beneficieze de un program de întreţinere care să nu afecteze garanţia acestuia, reviziile obligatorii se vor efectua după cum urmează: I. Prima revizie obligatorie se va efectua funcţie de situaţia care intervine prima, respectiv: - perioada de timp scursă de la data de livrare a autovehiculului (12 luni) sau - numărul de kilometri parcurşi (20.000 kilometri). II. Următoarele revizii se vor efectua funcţie de situaţia care intervine prima, respectiv: - perioada de timp scursă de la ultima revizie efectuată (12 luni) sau - numărul de kilometri parcurşi (20.000 kilometri). Asadar, pentru i30, 1.4 benzina, fabricat dupa data de 15.01.2011 revizia se face la interval de 20.000 Km. La diesel este la 30.000Km Pentru NOUL i30 1.4 benzina revizia este la 30.000. (insa nu face obiectul topicului)
  8. alex8505

    Probleme AC

    Am vorbit astazi la Tiriac Auto. Din cele spune telefonic problema se rezolva in garantie avand in vedere ca masina are doar 1 an (fie si freonul). Mi-au spus ca partea de lipsa freon iese din acoperirea garantiei dupa 2 ani, cand devine consumabil. Acum om vedea, urmeaza sa o bag pe rampa odata cu prima revizie.
  9. alex8505

    Probleme AC

    Multumesc pentru feedback. Maine ma opresc la service. Revin cu info.
  10. alex8505

    Probleme AC

    Va salut, Detin un i30, productie 2011, iar conform politicilor de garantie trebuie sa ma prezint la prima reviziue de 1 an (17.000Km). Insa,de 1 saptamana am sesizat o disfunctionalitate in functionarea AC-ul. Descriere problema: Pornesc motorul, dau drumul la AC si nimic, doar ventilatie. Plec de pe loc fara demaraj puternic, AC-ul inca nu da semene de fucntionare. Turez motorul, demarez puternic de la semafor, sau merg constant cu peste 60-70Km/h si incepe sa fct AC-ul, dar destul de slab. Cu masina parcata dar motorul pornit, stau la panda sub capota sa vedem daca cupleaza sau nu. Surpriza este ca NU, mai exact exista tentative de cuplare (1 data la 3-5 secunde) a compresorului insa nu ramane cuplat. Roata complesorului sta cuplata maxim 1 secunda, iar dupa 4-5 sec incearca sa cupleze iar (ciclul repetandu-se la nesfarsit). Imi puteti oferii cateva parari / SFATURI? Este acoperit de garantie? Multumesc frumos.
×
×
  • Create New...