Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

dude

Membri
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

dude last won the day on November 6 2018

dude had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About dude

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent CRDi
  • An
    2009
  • Locatie
    Aerian
  1. După mine, profan în ale ale mecanicii auto, pare să fie o problemă de comandă a AC. Așadar, eu aș încerca și schimbarea releului de la comanda condensatorului AC. Ca fapt divers, legat de AC, am incercat să anulez pornirea automată a AC/aprinderea beculețului, așa cum a exemplificat @iflorin mai sus. La mine nu merge manevra asta și mi-am amintit că nu a mers nici la vechiul accent. Iar ca să înțelegi de ce la accent unele chestii funcționează după o voință proprie a lor, e mult peste posibilitățile umane! Toată vara am demontat/montat la loc fața interioară a ușii șoferului și am bibilit toate alea pe acolo ca să descopăr de ce nu mi se mai închidea din telecomandă ușa șoferului. Avea draci, când se închidea, când nu mai voia. Am schimbat actuatorul, modulul de comandă al închiderii centralizate, am desfăcut și curățat toate contactele, nimic. Într-un final, m-am dat bătut și am mers la un service specializat. Concluzia specialistului: actuator defect (deci, al doilea actuator, cel cu care făcusem eu proba era și el defect)! OK, zic, voi cumpăra unul. Acum, faza dură (în logica Hyundai Accent!): la vreo 2 zile de la vizita la service, după ce a venit frigul, totul funcționează perfect!!! Se încuie și se descuie de fiecare dată absolut normal! Singura explicație „logică” pe care o găsesc eu e că frigul face să se contracte ceva pe acolo și de aia funcționează! O să cumpăr și un alt actuator, dar numai după ce vine căldura și mă asigur că ... că ce!???
  2. Mersi fain, @iflorin! Chiar voiam să caut prin forum cum se face chestia asta! @mariuszadara, cum ai reușit să scoți releul? La mine iese doar carcasa aia din plastic, restul e mai incăpățânat decât mine și nu vrea să iasă!
  3. @madara, ce ai luat in cele din urma?
  4. Fiind vorba despre un element vital de siguranta eu m-as gandi la unele originale sau macar la unele de firma, unanim recunoscute pentru calitate si fiabilitate. Ca fapt divers: in octombrie m-am apucat de curatat etrieri, placute, etc. si cu ocazia asta am constatat ca discurile fata erau, ca grosime, la limita de jos. Nehotarat fiind in privinta schimbarii si alegerii unei marci anume (cele originale au, totusi, un pret maricel!), m-am hotarat sa pun pe masina, de proba, o pereche de discuri fata originale (de la vechiul accent) care zaceau prin garaj de peste 6 ani de zile. Erau rugine tare, dar aveau ''carne'' nu gluma pe ele (aveau doar 59 de mii km parcursi). Ei bine, nu le-am mai dat jos cand am vazut cum se comporta la franare brusca (100km/ora, pe drum drept). Sunt atat de incantat de chestia asta incat la primavara, cand o sa schimb rotile, o sa pun si vechile discuri spate pe masina. In concluzie, da un ban si scapi de o grija si de alte cheltuieli.
  5. am mai vazut si pe epiesa.ro.
  6. Ha, ha! Raspunsul standard, normal! <Se fac cercetari>, pe mama lor! Eu le-am pus inregistrarea cu faptasul in brate (inca o mai am pe laptop!), inregistrare in care se vede clar individul care taie anvelopele si tot nu au fost in stare sa-l identice. Mai bine spus, i-a durut undeva, mai ales ca i-am enervat de la bun inceput cu atitudinea mea belicoasa!
  7. @iflorin, fa o plangere impotriva agentului respectiv catre superiorii lui, mentioneaza ca vei face o plangere si catre MAI, etc. Merita, amortitul ala, macar sa-l enervezi un pic! Plus ca, daca vreun sef direct nu-l are la pipota, poate sa-l sara (la inceput de an) de la diverse sporuri (gen salariu de merit, etc.). Acum vreo 2 ani, am trecut printr-o situatie asemanatoare (mi-au taiat doua anvelope la masina) si dl. politist (cred ca era chiar sefulet de birou, ceva) nu a catadicsit sa-l identifice pe faptas nici macar cu inregistrarea video pe care i-am pus-o la dispozitie. Au trecut luni multe si nimc. Le-am facut un circ imens (pana cand m-au amenintat ca cheama echipa de interventie sa ma scoata din sediu ). I-am reclamat peste tot (pe politist personal si structura respectiva). Dupa vreo 2 luni, am fost informat ca politistul respectiv a fost sanctionat cu avertisment . Cineva mi-a spus, mai tarziu, ca seful lui direct s-a folosit de acel avertisment ca sa-l excluda de la salariul de merit.
  8. dude

    Baterie Accent 2006

    @AlexandruM, ai fost norocos cu acea Varta! Pe mine, acelasi model, m-a tinut fix 2 ani!
  9. dude

    Lichid de racire

    Mii de SCUZE pentru dezinformare! Ceea ce am afirmat mai sus e valabil pt. LICHIDUL DE FRANA. Cu mintea in porumbi fiind, citeam despre lichidul de racire si ma gandeam la cel de frana! Noroc cu colegul @nats!
  10. dude

    Lichid de racire

    Marca nu conteaza atata timp cat respecta DOT/parametrii. Peste cel din masina e poate pune si altul, de alta marca, fara nicio problema. Intreaba si meseriasii, ca sa te convingi.
  11. Aveam mai demult un degripant mai bun decat WD, parca Cogelsa se numea...
  12. Eu, de-a lungul timpului, am folosit tot felul de spray&shit, unele mai eficiente altele la fel de proaste! Cea mai buna treaba mare a facut-o solutia aia de sterilizat bidoanele pt lapte (a fost prezentata de un coleg de forum acum cativa ani). Se gaseste la orice farmacie veterinara, este foarte safe pt. organismul uman (mult mai sigura decat sprayurile alea cu chimicale din comert) si chiar distruge microbi, bacterii, etc. O diluam cu apa (eu, maniac, o faceam de doua ori mai concentrata) si o pulverizam cu un fas-fas in ventola din torpedou, in timp ce aceasta functiona, pe toate treptele/modurile posibile. Murea si mama bacteriilor sau ce dracu mai crestea prin tevaraia aia! Ca de la mortaciunile alea vine mirosul, normal! Si solutia este inodora!
  13. Nu sunt mecanic, dar cred ca tre sa ceri si a doua opinie fata de spusele mecanicului tau. Cum, doamne iarta-ma, sa dai jos suportul motorului pt. a schimba niste amarate de bucse? Chiar asa idioti au fost coreeni astia cand au proiectat masina asta? La dieselul meu le-am schimbat singur foaaarte lejer, folosindu-ma de groapa din garaj.
  14. RECTIFIC ARE Vaselina ATE Plastitube, contrar opiniilor si indicatiilor de pe siturile unor magazine, NU se foloseste pe garnituri. Scrie clar pe tub. Este destinata "urechilor" placutelor de frana sau spatelui placutelor (acolo unde fac contact cu ghearele etrierului sau cu gulerul cilindrului). Eu nu am dat si pe culise pt. ca ar fi trebuit sa ung si burdufurile culiselor in interior si, cum este contraindicata cauciucului ... Pasta ATE este foarte buna pt. culisele etrierilor, garnituri de cauciuc si pt fundul si corpul cilindrului fiind perfect compatibila cu lichidul de frana DOT 3, 4, 5.
  15. Initial, am pus ce aveam prin garaj, adica Mobil NRGI2 cu litiu care s-a topit ca speranta romanilor sa scape de dragnea. Apoi, pt. ca nu am gasit altceva prin magazinasele noastre de doi bani care traiesc oferindu-se sa faca comanda in locul tau, am cumparat ceva vaselina spray WD-40 Silicon, dar nu mi s-a parut o solutie pe termen lung. Acum am comandat ATE plastitube pt. culise si garnituri (cca 25 lei/75 gr), iar pt. fundul cilindrului etrierului (ca am umblat si pe acolo - garnitura rupta) pasta ATE (cca 50 lei /180 gr) ambele de la epiesa. Gasisem si ceva vaselina TRW, dar mult mai scump.
×
×
  • Create New...