Jump to content

james kilowatt

Membri
  • Content Count

    5764
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    192

james kilowatt last won the day on July 25

james kilowatt had the most liked content!

Community Reputation

557 Excellent

About james kilowatt

  • Rank
    Belgianu'
  • Birthday 02/28/1998

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Mazda
  • Model
    CX-30
  • An
    2011
  • Locatie
    Lumea larga

Recent Profile Visitors

1750 profile views
  1. Si mie mi se pare ca se cam amesteca borcanele. Respectiv puterea cu economia și cu comportamentul la autoaprindere.
  2. La mine n-a fost nevoie sa dau jos capitonajul, pur și simplu am împins cablul sub el.
  3. Eu am montat-o pe a mea cu ajutorul cablului pus de Ida mai sus, legat la un soclu nefolosit de siguranță pe care alimentarea e tăiată odată cu contactul (unele sunt alimentate permanent, însă riști probleme cu bateria) . Plus un adaptator 12v - usb. Pe cablul ala se pun și siguranțe, ca să fie treaba "curata". Eu am pus de 5a (cea mai mica). Iar firul adus apoi prin cheder și capitojaj.
  4. Dacă soacra n-a comentat nimic înseamă ca și portbagajul e confortabil La taraiala in trafic dsg7 și pe mine m-a dezamăgit. Cea pe care am testat-o eu mai avea un "bug", pleca, la 5km/h trecea în tr 2 și apoi dacă asta era viteza maxima a traficului o "ținea din ambreiaj" fără sa revină în tr1.
  5. Ca sa poți anticipa, trebuie sa poți lăsa distanta fata de cel din fata (gen dacă el frânează tu sa vii cu frână de motor, el reaccelereaza tu sa fii încă în mișcare). Însă în oraș dacă faci asta se găsesc tot felul de Schumacheri care să-ți ia fata și din astea.
  6. Ok, înțeleg ca nu toți sunt dispuși sa arunce banii pe dyno. Arunci un 0-100, sau și mai simplu, un 80-120, gratis ? Simțurile sunt (prea) ușor de păcălit...
  7. Mie mi se pare mai spațios și mai confortabil I30, deci asta as alege. Motoarele bănuiesc că sunt cam din același film, însă nu am testat vreunul.
  8. Aia de la Suzuki vând de mulți ani mhev, și n-au probleme cu el. Oricum o baterie de mhev nu prea poate costa enorm. La prius hybrid bateria are ceva peste 1kwh și costa ceva peste 1000e aftermarket. La golf gte (plug in) are 13kwh și e vreo 8000e (și garantata 10ani). La un mhev e minuscula (a mea are 0.16kwh), nu poate costa enorm.
  9. In pdf scrie altceva. "Cu excepția limitărilor și excluderilor de mai jos, toate componentele noului dvs. vehicul Kia, inclusiv vehicul electric (EV) sau sistem hibrid (HEV/PHEV) sunt garantate pe o perioadă de 84 luni sau 150.000 kilometri de la data primei livrări, oricare are loc mai întâi. Oricum, în primii 3 ani de la data primei livrări, sunt garantate fără limită de kilometri. SiCu excepția limitărilor și excluderilor de mai jos, toate componentele noului dvs. vehicul Kia, inclusiv vehicul electric (EV) sau sistem hibrid (HEV/PHEV) sunt garantate pe o perioadă de 84 luni sau 150.000 kilometri de la data primei livrări, oricare are loc mai întâi. Oricum, în primii 3 ani de la data primei livrări, sunt garantate fără limită de kilometri." Și mai de și detaliile: "Sistem hibrid (HEV/PHEV) *Pachet baterie voltaj ridicat, Starter și generator hibrid, Unitate control putere hibrid, Transmisie automată și motor de antrenare inclusiv carcasă, ambreiaj, Încărcător incorporat (numai PHEV) și toate piesele interne. CuSistem hibrid (HEV/PHEV) *Pachet baterie voltaj ridicat, Starter și generator hibrid, Unitate control putere hibrid, Transmisie automată și motor de antrenare inclusiv carcasă, ambreiaj, Încărcător incorporat (numai PHEV) și toate piesele interne." Cu alte cuvinte și bateria la hibrid întra în garanție ca toate celelalte componente. De mild hibrid însă n-am găsit nimic.
  10. Aia e bateria de 12v, care întra la consumabile. Din ce vad acolo sistemul hibrid e garantat fără limita de km in primii trei ani, sau 7 ani/150kkm.
  11. Unde ai găsit chestia cu garanția de doi ani la baterie?
  12. Știe cineva cum pot sa root-ez un telefon cat s31 cu android stock 8.1? Am încercat chestiile simple "one click" gen kingoo root și de pe tel și de pe pc și n-a vrut. Vreau sa pot sa hackeresc waze oficial ca să arate radarele și pentru asta am nevoie de root. Exista variante deja hackerite (gen cge) însă nu merg cu android auto. Treaba asta a mers fără probleme pe bătrânul huawei p9 și fără root însă l-am înlocuit recent (cu un Poco f2) și fie rulez waze hackerit pe tel, fie versiunea oficiala pe AA însă hackerit pe AA încă n-am reușit
  13. Dvoncu știe el ce spune. În plus fata de ce spune el, mai sunt și alte aspecte. Chiar dacă 10% sa zicem sunt posibili la unele motoare (și eu o unul am mari dubii ca "se simt" chiar atât de mult) putini tuneri chiar sunt capabili să-i obțină. Sa optimizezi un aspirat e mult mai greu decât un turbo. Unii chiar fura deliberat în sensul ca modifica de exemplu sensibilitatea pedalei de accelerație însă în realitate creșterea de cuplu /putere e fix 0%, însă mulți "simt" ca mașina e mai vioaie. Eu dacă m-aș baga as face musai și un dyno. Pe de alta parte însă se pot obține câștiguri sensibile la motoarele restricționate din fabrica. De ex 2.0 venit cu 120cp e sigur gratuit din soft la peste 4000-4500 rpm și alea pot fi tunate cu rezultate sensibile, știu eu un 160-170cp care in plus ii și elimina senzația de sufocare la turații inalte. . Însă un 1.6 aspirat la 128cp e deja aproape de limita și am mari dubii ca poate câștiga mare lucru. La un benzinar aspirat obișnuit un 80-85cp/l e bine.
×
×
  • Create New...