Jump to content

fisman

Membri
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About fisman

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent
  • An
    2008
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. După 13 ani de viață ai mașinii și 7 ani de la ultima (și singura) curatare , sâmbătă am schimbat și eu senzorul buclucaș. Preț 500 lei (cu manopera inclusa). Începuse să facă zgomotul specific de "nisip" și am rămas fără servo 1 data..A fost suficient să mă hotărăsc să-l schimb, deoarece mă așteaptă și un drum mai lung pe care vreau să-l parcurg liniștit. Maestrul @Dino fiind plecat din localitate, am apelat la un alt băiat care vinde și montează senzorul respectiv (nu-i fac reclama, l-am găsit pe la jumate ro). Timp de montare aprox 1h, calibrare cu voltmetru, etc. Acum volanul nu mai are simptome și merge un pic mai greu stânga dreapta. Sper să mă țină încă pe atâta cât vechiul senzor. Pt cei care doresc le pot scrie in privat nr de telefon al celui de la care am luat eu. Mi-a zis că a schimbat la multi Accent-i precum și la alte mașini cu aceeași problema și la care se potrivește senzorul (Fiat, Opel, etc). Accent 1,5 crdi din 2008.
  2. Tu vorbești de I20 (2020) sau de Accent? Daca e prima varianta, când/cum ai făcut 80000 km cu ea? Eu abia am ajuns la 8000...
  3. Cu mândrie raportez că ieri am făcut prima revizie la I20, la service Exclusiv Auto (unul din cei doi dealeri Hyundai din Constanta). M-am dus la ei deoarece am găsit loc să mă programez repede (cu câteva zile înainte) și răspund și la telefon. La ceilalți (Tiriac Auto, de unde am luat mașina) nu am reușit să vorbesc cu cineva pt detalii despre service. Iar programare la revizie..peste câteva săptămâni.. Revenind la revizie, am atașat lista cu operațiile și materiale platite. Preț total 616 lei. Timp total de așteptare 2,30 h (incluzând revizia propriu zisa și 2 update-uri de soft care trebuiau făcute, ceva pe la Lane Assist). Am ridicat și problema auto-activarii butonului de recirculare aer la acționarea stropitorii de parbriz. Cică lor nu le-a mai fost semnalată această problema . Nu au reușit să găsească "buba". Cică s-o aduc alta data și s-o las vreo 2-3h sa ia inginerul la "puricat" sistemele electrice să găsească problema.. MI-au schimbat și suporturile de numere (gratuit) cu sigla Exclusiv Auto (politica firmei, cică). Pe vechii suporți scria Tiriac Auto.
  4. Habar n-am ce se găsește pe acele servere.. e ceva de interes și pt noi, ăștia fara sistem de navigație onboard?
  5. Sa o stapanesti sănătos. Și bine ai venit in "club". 13000 ai platit tu (ce a rămas după rabla)? Bănuiesc că are echipare de top (tableta multimedia, etc), motor hybrid? Nu știu exact ce înseamnă N Line (după ce am luat mașina n-am mai citit nimic de Hyundai I20 ... Scut metalic nu mi-am pus deși am tarsait-o de vreo 2 ori de sol (pe la niste praguri de pământ)..
  6. Pe bune? In 10 ani de folosință ai Accentului (cu același sistem "atârnător") nu am nici o urmă. Cred că-ți faci prea multe griji. In alta ordine de idei, am vb la o reprezentanta Hyundai in Constanta și mi-a confirmat ceea ce citisem și eu în carnetul de service: garanția se pastreaza daca reviziile se efectuează într-un service autorizat Hyundai.
  7. La mine bușonul de la rezervor e prins cu o bucata de cablu subțire (de cauciuc) de un suport. Ca și la Accent. Când deschid bușonul îl las sa atârne cât timp alimentez. Când "prind" mașina (că merge duamna cu ea, eu am voie cu ea doar la benzinărie și la spălătorie ) poate fac și o poza, daca nu uit.
  8. Dacă ați fi citit și cartea tehnica a mașinii ați fi vazut că acolo se specifica faptul că TPMS se poate reseta din butonul din bordul din stânga volanului. Ori de câte ori se schimba cauciucurile (iarna-vara sau invers) senzorul trebuie resetat, că mașina sa "înțeleagă" că presiunea citită în noile cauciucuri este cea bună.
  9. Bine ai venit in Club și să-l stăpânești sănătos! Detalii (culoare, echipare, motorizare, timp de așteptare de la plasare comanda până la livrare )? Nu știu ce fel de covorașe tăviță cauți. Eu (de făcut cred că mai mulți de aici) am primit set de covorașe dedicate I20 de la dealer. Eu mi-am luat niste huse generice care se potrivesc cam 90% (nu stau chiar perfect întinse pe scaune și a trebuit să găuresc eu locurile prin care ies prinzătorilor centurilor de siguranță spate, Cred că husele le-am luat de la Dedeman. Eu nu prea voiam dar soția a insistat pt huse .
  10. Și service-ul KIA ți-a prelungit garanția Hyundai??? Știu că sunt mașini "surori" dar, totuși, firme diferite.
  11. Si, cu cât timp înainte te-ai programat ? Dacă îmi amintesc bine parca in zona Brașov locuiesti.
  12. N-am rezolvat..dar nici nu mi-am mai bătut capu'... Daca tot am intrat pe topic întreb și eu ceva: a făcut cineva prima revizie (de 1 an)? Cat a costat, in ce a constat, cu cât timp înainte s-a programat și la ce service? Întreb deoarece se apropie termenul de 12 luni de la cumpărare și trebuie să programez revizia. Sa știu la ce să mă aștept.
  13. Am comandat antena de la AutoHRP Buzău (115 lei +20 transport). Dar, acum, cheia este citita din prima parca mașina a simțit că am comandat piesa. O sa o montez când da iar "rateuri" la contact.
  14. Salutare. A reapărut și la mine (de câteva zile) problema cu imobilizatorul de la contact (ieri și azi abia la a 5 sau 6-a introducere a cheii era recunoscută ). C s-a mai zis pe aici s-ar părea că e problema de antena. Întrebarea e: daca schimb antena (n-am căutat să văd dacă se găsește și cât costă) trebuie apoi reprogramate și cheile , nu? Unde pot face asta? Am mai găsit pe OLX contacte cu tot cu cheie...e greu de schimbat contactul? Care ar fi mai avantajos, contact "nou" cu tot cu cheie sau schimbat antena și reprogramat cheile? Este cineva care a rezolvat recent problema asta?
×
×
  • Create New...