Jump to content

fisman

Membri
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About fisman

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Accent
  • An
    2008
  • Locatie
    Constanta

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dacă ați fi citit și cartea tehnica a mașinii ați fi vazut că acolo se specifica faptul că TPMS se poate reseta din butonul din bordul din stânga volanului. Ori de câte ori se schimba cauciucurile (iarna-vara sau invers) senzorul trebuie resetat, că mașina sa "înțeleagă" că presiunea citită în noile cauciucuri este cea bună.
  2. Bine ai venit in Club și să-l stăpânești sănătos! Detalii (culoare, echipare, motorizare, timp de așteptare de la plasare comanda până la livrare )? Nu știu ce fel de covorașe tăviță cauți. Eu (de făcut cred că mai mulți de aici) am primit set de covorașe dedicate I20 de la dealer. Eu mi-am luat niste huse generice care se potrivesc cam 90% (nu stau chiar perfect întinse pe scaune și a trebuit să găuresc eu locurile prin care ies prinzătorilor centurilor de siguranță spate, Cred că husele le-am luat de la Dedeman. Eu nu prea voiam dar soția a insistat pt huse .
  3. Și service-ul KIA ți-a prelungit garanția Hyundai??? Știu că sunt mașini "surori" dar, totuși, firme diferite.
  4. Si, cu cât timp înainte te-ai programat ? Dacă îmi amintesc bine parca in zona Brașov locuiesti.
  5. N-am rezolvat..dar nici nu mi-am mai bătut capu'... Daca tot am intrat pe topic întreb și eu ceva: a făcut cineva prima revizie (de 1 an)? Cat a costat, in ce a constat, cu cât timp înainte s-a programat și la ce service? Întreb deoarece se apropie termenul de 12 luni de la cumpărare și trebuie să programez revizia. Sa știu la ce să mă aștept.
  6. Am comandat antena de la AutoHRP Buzău (115 lei +20 transport). Dar, acum, cheia este citita din prima parca mașina a simțit că am comandat piesa. O sa o montez când da iar "rateuri" la contact.
  7. Salutare. A reapărut și la mine (de câteva zile) problema cu imobilizatorul de la contact (ieri și azi abia la a 5 sau 6-a introducere a cheii era recunoscută ). C s-a mai zis pe aici s-ar părea că e problema de antena. Întrebarea e: daca schimb antena (n-am căutat să văd dacă se găsește și cât costă) trebuie apoi reprogramate și cheile , nu? Unde pot face asta? Am mai găsit pe OLX contacte cu tot cu cheie...e greu de schimbat contactul? Care ar fi mai avantajos, contact "nou" cu tot cu cheie sau schimbat antena și reprogramat cheile? Este cineva care a rezolvat recent problema asta?
  8. Nu e vina agentului..importatorul (sau mai degrabă fabrica) nu face fata comenzilor..
  9. Azi am aflat de la cineva care și-a comandat un Tucson nou la Țiriac Auto că are termen de livrare tot 4 luni. La fel am pățit și eu în toamna lui 2020 cu I10..și mi-am luat I20 că era ajuns in țară și am putut să-i iau mai repede. Părerea mea este ca au vânzare buna pe modelele astea și nu face fata fabrica (din câte știu I10 și I20 se fac pe aceeași linie de montaj in fabrica din Turcia). Incercati la dealer poate obțineți mașină de curtoazie daca aveți neapărat nevoie de mașină.
  10. Pai, ai postat în secțiunea Accent , tu având Tucson. Cred că ai greșit topicul..
  11. Daca am înțeles bine și tu ești din Constanta. Daca vrei poți veni într-o zi să vezi mașina mea (nu test drive ). Sa o vezi pe dinafară, pe înăuntru, cum toarce motorul in 4 cilindri... Nici eu nu am vrut o mașină foarte scumpă de aceea am renunțat la anumite briz-briz-uri nefolositoare pt mine (clima, sistem audio cu touchscreen, etc).. Dai un semn aici daca vrei sa vezi mașina.
  12. Salutare și bine ai venit. Din start trebuie să menționez că eu nu am mers cu Sandero sa pot face diferența . De asemenea, conduc un I20 nou cu cutie manuala dar cu motor aspirat cu 4 cilindri de 1200 cmc și 84 CP. Anul trecut când am comandat mașină exista și varianta cu cutie automata pe acest motor. Anul asta nu mai e disponibila? Ce pot sa spun din experiența mea de 6 luni (din care am condus-o cam 1 luna , pusă cap la cap pt că e mașină de mers prin oraș a soției): - e o mașină de oraș (vorbesc de motorul de 84 CP) care poate fi folosită și în afara localității. Se conduce ușor, cutia manuala merge bine, are putere și "zvâc" până pe la 80-90 Km/h , bineînțeles folosind corespunzător vitezele. Pe bord apare să schimb viteza a 5-a când sunt în a 4-a la 60 km/h! Asta n-am făcut , că sunt șofer bătrân și o simt. - este destul de spațioasă, noi am mers in concediu (2 adulți și un băiat de 14 ani), cu 2 trolere și alte bagajele puse în portbagaj și pe bancheta din spate. Am avut loc suficient. - este comoda la condus. Pilotul automat face toți banii (mai ales pt mine care conduc un Hyundai Accent CRDi, mai potent dpdv motor dar mai arhaic in dotări). Jumătate din drum (pe autostrăzi și alte drumuri care au permis) am mers pe pilot automat. Piciorul meu drept a fost fericit.. De asemenea, sistemul de păstrare a benzii, frana automata de urgenta sunt foarte bune. - la drum (la viteze mari) nu e mașină de curse..Mergi lejer cu 120-140 km/h dar îi trebuie un pic de timp să ajungă acolo (după 90 km/h). Dar, daca o calci pe la 4-5000 ture (când ai nevoie) devine un pic mai sprintenă). Este stabilă în viraje (e o mașină joasă și lată), daca abordezi virajele cu viteza potrivită. Frânează bine. Consum in jur de 6% extern și cam 7 și ceva în oraș (până acum) depinzand și de stilul de condus. Acestea fiind zise, repet că nu pot face diferența față de un Sandero dar îți recomand sa mergi la o reprezentanta Hyundai pt drive test Întreabă și mașină cu motor aspirat cu 4 cilindri dacă nu-ți place cel cu 3 cilindri (care e mai puternic un pic). In rest, mașină e cam tot aia așa că se potrivește ce am povestit eu aici. Poate colegii au alte completări.
  13. Sorry..cum șterg postul asta???
  14. Exact că și la mine, înseamnă. Nu am fost atent daca se activează recircularea după ce am spălat parbrizul. Iar Start&Stop nu-l mai dezactivez nici eu demult (manual). Și capacele de roti tot așa le ai?
×
×
  • Create New...