Jump to content

darktemplar

Membri
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About darktemplar

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Coupe
  • An
    1999
  • Locatie
    Brasov
  1. sa te vad de unde iei cutia in 6 rapoarte...daca ti-ai facut ganduri la cea cuplata cu motorul delta de 2.7 ia-ti gandul...nu se potriveste; prin coreea s-a facut cuplajul cu o cutie in 6 rapoarte dar e alta cutie....daca vrei trepte mai lungi poti incerva sa pui cutia de pe cel de 2.0; este mai lunga a 5-a si finalul;
  2. Nu se pune problema de a umbla cu rezervorul mai mult gol...cel putin nu de data aceasta; mai mult, sambata am vrut sa desfac pompa sa verific ce poate fi...nu a fost nevoie; am pus contactul si a pornit pompa; bun...si-a revenit. duminica am plecat la vreo 6 km distanta...am lasat masina vreo ora; la plecare...ghici surpriza: pompa moarta...mi-am bagat picioarele si am plecat pe jos urmand sa ma intorc cu sculele necesare demontarii....m-am intors dupa vreo 4 ore: contact-a pornit, am plecat....fara a mai fi nevoie de surubarit; zici ca are viata proprie si si-a propus sa ma faca cu nervii...
  3. problema din vara a fost in final rezolvata prin inlocuirea pompei...Meat& Doria, de la UNIX, noua din magazin-factura, garantie...din vara pana acum am facut cel mult 100km (asa au fost necesitatile)...si ce sa vezi? da! a crapat iar pompa; oare sunt eu ghinionist si am nimerit cel mai jeg specimen de pompa sau asa sunt pompele astea noi...plinul si pompa; si evident ca daca am montat-o eu nexam garantie( ca, deh...trebuie montata in service autorizat)...nici nu stiu ce sa fac acum...sa iau iar o pompa dedicata, sa folosesc una universala exterioara, sa iau din dezmembrari...
  4. darktemplar

    1.6 vs 2.0

    daca ai pe el motorul de 1.6 de 85kw(116 CP) atunci este swap direct blocurile fiind identice; auzisem insa ca ambreajul de 1.6 difera de cel de 2.0 nu doar prin marime ci si prin modul cum actioneaza; in principiu trebuie schimbat si ECU pt a functiona corect; totusi, daca nu ai motorul praf, nu este mai ieftin sa schimbi masina cu totul cu una cu motor de 2.0?
  5. HINT: nu cumpara piese direct de la importator( aka UNIX, AUTONET etc) ei vor vinde intotdeauna la pret de lista; catre diferite magazine vand cu un discount de 40 % insa nu toti revanzatorii isi pun adaosul de 40% cat au discount( e drept ca unii pun mult mai mult); eu spre exemplu am un magazinas in Brasov de unde le iau cu 10-20% sub pretul de lista...mosul care are magazinul nu pune niciodata mai mult de 25% adaos peste pretul de achizitie si diferenta dintre piesa luata de la el si cea de la Unix e de 2 ore....la ultima achizitie, o pompa de benzina, am economisit 40 RON... La piese ce au intrebuintare ocazionala si nu sunt vitale poti merge si pe dezmembrari daca diferenta de pret e notabila...
  6. darktemplar

    1.6 vs 2.0

    omul spunea ca a mers 240 km cu 23 litri nu ca a mers CU 240km/h....
  7. desigur ca nu are ce rau sa faca...dar nici nu te astepta le vreun bine in plus; adica vei da bani in plus la alimentare fara a primi nimic in schimb pentru acel plus....
  8. diferenta intre CO 95 CO 98/99/100 este egala cu 0 d.p.d.v al performantelor; desigur...pentru ca este la un pret mai mare efectul placebo este mult pronuntat...in fond, daca am dat mai mult pe ea sigur trebuie sa zboare masina...ca doar n-oi fi prost sa dau mai mult pentru acelasi lucru; adevarul crunt este ca daca masina este facuta sa mearga cu CO 95 poti sa-i pui si benzina cu CO 120 ca tot la fel va merge...doar are aceeasi putere calorica, nu-i asa? ...unde foloseste benzina cu CO 98+? la motoare care cer asa ceva din fabrica...la motoare supraalimentate, la motoare comprimate, la motoare cu set-up schimbat( axe, avans etc) pentru ca in fond asta face cifra octanica ridicata...te ajuta sa impingi un motor la limita fara sa te lovesti de problema detonatiilor. Asa ca daca nu sunteti vreun seic arab, potoliti-va cu benzina de 98+ in motoare stock care cer 95...nu ca nu s-ar putea dar...pointless Desigur se schimba treaba daca benzina de la pompa are CO diferit de cel afisat....adica vreo 90-92 pt cea de 95 si 95-96 pt 98+
  9. darktemplar

    1.6 vs 2.0

    randamentul maxim e la cuplu maxim...adica este cel mai mic consum pe unitatea de cuplu...insa nu este cel mai mic consum realizabil/ km parcurs...orice ghid de condus economic recomanda accelerarea cat mai lina...o clapeta mare sau cu deschidere foarte rapida va da un raspuns prompt al motorului...o turare foarte rapida: excelent cand se doresc performante; insa cand vrei consum mic ai nevoie de exact contrariul...si daca talpa nu e suficient de usoara probabil ca ajuta o modificare a modului cum se deschide clapeta. te rogi de el sa se tureze insa compenseaza bocancul prea greu.
  10. darktemplar

    1.6 vs 2.0

    sincer imi este extrem de greu sa cred ca scoti un consum de 8 in oras in conditiile in care producatorul da in carte 11.6 l/100....oricat de usor ai merge, oricat de inexistent ar fi traficul... ceea ce ai spus tu imi pare a pacalirea clapetei de acceleratie...obti o deschidere mai redusa a ei, implicit un raspuns mai lent al motorului si un consum mai mic...insa asta se face in detrimentul performantei;
  11. darktemplar

    Euro Coupe

    motoarele de 1.6 Alfa( 84 kw 114 Cp) si Beta1 (85 kw, 116 CP) sunt euro 2...doar la motorul Beta II( 106 CP) s-a schimbat norma de poluare...
  12. s-a tacanit lupul...m-am interesat cat ar fi o pompa de benzina; la dezmembrari in Bv m-au lovit cu 250 RON....cum naiba sa ceri 250 Ron cand noua in magazin costa 180 RON?... sa speram ca maine nu ploua si pot si eu sa lucrez...insa tare m-ar ajuta sa stiu care fire din cele 5 trebuie sa le verific
  13. tot acolo este...am demontat bancheta si am ajuns la pompa dar ma uit la ea ca vitelul la poarta noua sunt 5 fire care vin la pompa...no...care-i plusul? care-i minusul?...si ce fac celelalte fire?...nu de alta dar n-as vrea sa fac vre-un pocinog mai mare.
  14. cum bine spune o vorba romaneasca " necazurile nu vin niciodata singure"; dupa ce luna aceasta am avut niste cheltuieli care mi-au rupt efectiv bugetul pe cateva luni, acum am patit alta si apelez la cei care se pricep mai bine decat mine; acum cateva zile, am ajuns cu benzina pe minim...si cand zic pe minim inseamna ca ma uitam la litrometru si ma rugam..."da doamne sa nu se opreasca pana ajung in peco" am reusit sa ajung intr-o benzinarie fara sa dea semne motorul ca i s-a terminat benzina, am alimentat vreo 5L( deh...buget de criza) si am plecat...am ajuns acasa, am parcat masina si asta a fost...dupa trei zile( adica aseara) am vrut sa pornesc masina...pauza...electromotorul invarte in draci, semn ca bateria furnizeaza un curent "sanatos" in schimb motorul e mort...nu tu balbaieli, nu tu incercari de a o lua din loc....nimic; in schimb nu se mai aude bazaitul acela specific al pompei de benzina( care se aude cand pui contactul) iar din compartimentul motor se aude(cu capota deschisa) un "clanc" de releu care incearca sa dea comanda si nu are cui. stie cineva ce poate fi? am sansa sa fie si altceva sau e praf pompa? poate careva sa imi explice traseul electric pana la pompa...nu de alta dar as vrea sa verific si conexiunile...sa nu fie vreo mufa slabita( am patit asa cu claxonul...mort, se auzea releul...s-a hotarat ca trebuie schimbat claxonul in final s-a dovedit a fi o mufa slabita)...,cum se poate verifica pompa?
  15. in final am facut schimbul cu Repsol elite multivalvulas 10w-40....dupa aprox 700 km facuti in vreo 2 luni si jumatate azi am avut curiozitatea sa verific joja...lipseu aprox 500g...wtf?....este fantastic de mult in ciuda a ceea ce zice producatorul...cu toate acestea nu iese pic de fum pe evacuare indiferent de turatie; km facuti dupa schimb au fost parcursi intr-un regim mediu de turatii( 2000-3500 ture cu sporardice urcari la 4500-5000)
×
×
  • Create New...