Jump to content

littlefox

Membri
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About littlefox

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i20 1.4CRDi
  • An
    2010
  • Locatie
    Sibiu
  1. littlefox

    Probleme

    Salut, N-am mai postat de mult si daca tot am deschis topicul, hai sa-l intretin :( 1. Am o problema pe care am observat-o anul trecut, cam acum 10_000 km. Actual masina are 77_000 km, jumatate sunt facuti afara, iar in oras n-am mers niciodata la ore de varf, deci foarte putin prin trafic aglomerat. Cand plec de pe loc, nu conteaza ca e rece sau cald afara, se aude un scartait (nu e chitaitul ala pe care l-am auzit cu totii de la alte masini iarna de la curele de transmisie), ca si cum se freaca 2 piese metalice, un tusit asa gros sa-i spun si care se simte in pedala de ambreiaj. N-am plecat niciodata cu scartz, tot timpul turat aproape de ralanti. Nu trepideaza, nu tremura cand apas/dau drumul ambreiajului, nu tremura cand plec de pe loc. Nu se tureaza, poate doar un pic mai mult in treapta 1, dar in rest "trage de rupe" cum s-ar zice. Consumul e la fel de mic, n-am observat diferente. Acum 1_000 km am schimbat kit-ul de transmisie (rola intinzatoare, curea = 1800 lei cu tot cu manopera la reprezentanta - aici au intrat si setul de placute frana fata spate + discuri frana spate), desi am crezut ca scap cu asta, tot asa face si acum. 2. La mine continua problema (nu mai stiu daca am postat pe aici sau nu) cu schimbatul din 1->2: apas ambreiajul la podea, dar tot caraie daca tragi spre stanga de tot, deci daca freci de mantaua din stanga. Mai zicea cineva ca din moment ce e marche-arriere tot in stanga treptei 1, de aia face ca asa face si la VW lui. O fi, eu stiu!? E foarte enervant si agata pe tot parcursul cursei, ceea ce ma face sa schimb lent si sa ma claxoneze toti. Din cauza ca e diesel, mi se pare volantul subdimensionat, pentru ca oricat as apasa de finut ambreiajul sa scot din 1 sa bag in 2, tot se simte foarte tare ca smuceste. 3. Continua si problema cu un scartait metalic cand virez la viteze mici - la service "asa face toate" desi Hyundai au avut in trecut cu sistemul asta probleme la directie. Au zis ca au demontat o data toata coloana de directie la un Accent si nu au gasit nimic :| 4. V-am spus mai sus cred ca desi nu am folosit parasolarele, mai ales pe ala din dreapta, sa-l scot din lacas si sa-l pun lateral pe geam, s-au rupt amandoua. 200 lei/parasolarul si cica e piesa de uzura :| Ce ma arde pe mine cel mai tare acum este punctul 1., unde schimbat kit ambreiaj + volant e 2000 lei piesele + 600 lei manopera la dealer/reprezentanta cu piese originale. Inca nu am fost la constatare, am facut doar un drive test cu un mecanic de la reprezentanta si a zis ca daca face mai tare sa revin - sa revin cu ea pe platforma poate atunci cand nu se mai misca din loc!? :|
  2. 7 ani cu calutul, 1.4CRDI, niciodata nu a sarit mai mult de 600-650 lei.
  3. littlefox

    Probleme

    Am in semnatura 2010, 1.4CRDI, 75 CP deci chiar primul model.
  4. littlefox

    Probleme

    Ok, eu am tot urmarit discutia si rog un moderator sa mute intr-un nou topic ceea ce s-a discutat despre firma X ca nu a livrat la timp automobilul deoarece nu trebuie sa fie in topicul acesta! E inutil si polueaza! Intr-o alta ordine de idei, mai adaug si eu ceva probleme la buburuza: - usa de pe stanga spate nu sta, practic nu se mai simte nimic atunci cand o deschizi, chiar daca e parcata masina orizontal pe drum, tot se inchide usa ceea ce e foarte enervant! Cea de pe dreapta e ok, cat de cat, am avut ocazia sa deschid usa la un VW Golf 4 din 2003 si trebuie sa fii mancat bine ca sa o deschizi, sta cum o pui, nu face fite din astea - parasolarul mi s-a rupt, fara sa-l folosesc prea mult, mi-a cazut in brate in timp ce mergeam, am fost la dealer si mi-a zis ca cica ar fi piesa de uzura :| si ca e 200 lei - la ralenti motorul sta turat la 900+ turatii, pana in 1000rpm, asta face de cand am luat-o acum 6 ani si se manifesta iarna cand e frig, e ca si cum as da drumul la aerul conditionat, desi nu e dat drumul si chiar daca merg cu ea si se incalzeste la 90 C, cateodata tot asa sta - a inceput sa tuseasca si vara si iarna, la +35 C sau la -10C cand plec de pe loc, ori ca plec din ambreiaj, ori ca plec cu 1100rpm: am fost la dealer, au zis ca nu aud nimic, poate e cureaua de accesorii, dar nu chitaie ca la alte masini si cum am zis, nu conteaza de temperatura ambientala - ma enerveaza ca soclul becurilor e H4 adica faza scurta + lunga pe un singur bec, pana acum am schimbat 2, ultimele le-am pus acum un an, marca Philips, asa erau si inainte, aici nu ma refer la masina ca le arde ea, sa nu se inteleaga gresit, ma refer la faptul ca e aiurea sa folosesti tipul asta de soclu daca stii ca la arderea unui filament schimbi tot becul, ce stii o fi ratiune de pret de fabricare, cat mai costa 1 gaura in plus in oglinda farului ca sa separi becurile!? - face urat cand dau de volan la viteze de parcare, cum am zis prin postarile de pe la inceputul topicului, se stie de problema, am dus-o la dealer dupa 1 saptamana dupa ce am luat-o acum 6 ani, era un pic de zapada pe jos si au zis ca scartie zapada, le-am zis ca nu, ca au fost probleme cu directia asta electrica la Accent, au zis ca ei au demontat o coloana de directie la un Accent si nu au gasit nimic, asa face toate! La plusuri, e 1.4 CRDI 75 caluti frumosi si consumul inca ma fascineaza! Am scos si 3.7L/100km (in carte extraurban zic 3,8L/100km) si 5.5L/100km pe un drum de 2000km mers constant pe autostrada cu 130km/h, vant, ploaie ceea ce mi se pare excelent! Daca si tine 500_000km...dar daca incepe sa tuseasca de la 60_000km, sa vedem ce va fi.
  5. littlefox

    Parasolar i20

    Salut, Si eu am patit sa mi se rupa parasolarul de pe partea stanga a soferului, desi umblu cu ea ca cu mamaliga. M-am dus la service si or zis ca .... nu intra pe garantie si ca unul nou e 200 lei Adica Hyundai e partener principal la cupa de fotbal, dar nu isi permite sa puna un leu in plus la calitatea unor chestii pe care le folosesti zi de zi. Asa ceva nu am vazut nici la masini de 10 ani vechime stat in caldura tot anul etc. Voi ce ati facut, cum ati rezolvat, ati cumparat unul nou de la reprezentanta sau de pe la dezmembrari? Eu nu gasesc pe Internet nici un anunt care sa vanda asa ceva. Vine vara, am nevoie de unul urgent. Il voi desuruba de acolo sa vad ce si ce, ca aia de la reprezentanta l-au desfacut, l-au pus la loc si mi-a cazut in mers de era sa fac si accident.
  6. littlefox

    Probleme

    E destul de greu de accesat ambele filtre si asa cum sunt mai mici, din 2 bucati, era si mai greu, poate imposibil daca era dintr-o bucata.
  7. littlefox

    Jante

    Din cartea masinii: 185/60R15 sau 195/50R16 Caut si eu niste jante de aliaj, cauciucurile de vara fac 5 ani si cred ca le voi schimba curand. Ma puteti ajuta cu un sfat: cum ar fi mai bine de 15" sau 16" ? Ma gandeam sa iau pe 16" in sensul ca ar ajuta la stabilitatea masinii sa pun cauciucuri 195/50R16 . Este o idee buna? Stiu ca ar creste consumul, probabil va pleca mai greu de pe loc, dar vreau o stabilitate mai buna la viteze de autostrada (este destul de ok si acum, dar cand trec TIR-urile pe langa tine e un pic cam cu cantec). De asemenea, se poate sa ma ajutati cu niste link-uri, sau cel putin modele de jante de la producatori buni deoarece nu am nici un pic de cunostinte in domeniul acesta, al producatorilor de jante; cautam si originale de la Hyundai, dar nu am gasit deloc. Merci.
  8. littlefox

    Problema Elantra

    Manualul ce zice? Sau pe ala nu il cititi ca ati auzit de la altii ca nu e bun pentru nimic!?
  9. littlefox

    Vibratii in mers

    Eu am patit la viteze de autostrada, dupa ce am echilibrat rotile nu a mai facut. Trepidatiile erau destul de mari, nu puteam citit pe bord pe display-ul cu trip computer-ul.
  10. In 2010 pe i20 exista motorizare diesel doar de 1.4 la noi. Ce e drept am vazut putine diesel (sunt putine oricum si benzina), dar chestia asta ma intriga deoarece daca ar fi sa o achizitionez acum nu as mai face-o tocmai din cauza motorizarii de 1.1; daca ar fi si de 1.4 atunci as lua-o din nou.
  11. Salut, Nu stiu daca s-a mai discutat sau nu, sper sa fi nimerit si aria potrivita. Am o curiozitate si as vrea daca se poate un raspuns oficial si anume de ce unele motorizari nu mai sunt disponibile in Romania? De exemplu, pe site-ul Hyundai UK avem i20 cu 1.4CRDI insa la noi doar 1.1CRDI !? De ce nu se mai aduce si 1.4 CRDI? Daca iau de la dealer din UK si o aduc aici nu cred ca se impotriveste cineva (garantia e internationala din cate imi amintesc), deci de ce nu se mai aduce si motorizarea asta? Bine, inteleg ca in USA sunt doar motorizari pe benzina si nici una diesel din rasfoirea site-ului Hyundai USA, dar totusi Europa are tarile cam pe acelasi palier si din moment ce primul i20 (facelift-ul nu) a avut 1.4 CRDI de ce nu il mai are acum?
  12. littlefox

    Probleme

    Salut, Eu am postat ceva asemanator cu cateva pagini in urma ca nu se tureaza stand pe loc mai mult de 3000 si ceva rpm deci nu cred ca e o problema asta. Nu am inteles exact din ce ai scris daca iti face la fel si in mers.
  13. Salut, Stiu ca e vechi topic-ul, dar mai poti pune o data fisierele? Multumesc.
  14. littlefox

    Probleme

    Salut, Nu prea as crede, deoarece am bagat nasul in partea stanga, unde e cureaua de accesorii (cred ca la aia te referi, cea care angreneaza AC-ul) si de acolo nu am simtit nimic, ci mai dinspre partea de sus, de langa bord, de unde incepe turbo sprea dreapta, am coborat apoi in dreapta unde se termina motorul (intre motor si baterie) deoarece acolo este zona cea care degaja cea mai multa caldura si acolo era simtit mirosul cel mai pronuntat (asta ca o chestie, ar fi ca e deasupra ambreiajului, si poate sa-i amplifice caldura mirosul daca ar fi sa il uzez, desi zic ca am mers finut).
×
×
  • Create New...