Jump to content

Chibitzu

Membri
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Chibitzu

  • Rank
    Member

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Tucson diesel 2X4
  • An
    2007
  • Locatie
    Bucuresti
  1. Revizie 170.000 km (le fac la 10.000km). Pe langa cele uzuale (ulei si filtre) am reconditionat si turbina. Practic am pastrat carcasa acesteia si a fost schimbat TOT ce era in ea. Cost doar pt turbina (manopera inclusa 1300 fara TVA). Masina cu papa 1 picatura de ulei.
  2. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Ca toti ceilalti, il fac in Romania.
  3. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Am inteles, deci pot sa incalzesc masina si stand pe loc. E o veste buna.
  4. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Te rog sa detaliezi ce ai scris mai sus.
  5. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Asa ar fi frumos, mai ales ca de la 60.000km pana acum (160.000km) am facut schimburile de filtre/ulei la 10.000km. In plus, lunar ies pe autostrada pentru o mica "forja". Pana la urmatorul proprietar, trebuie sa ne bucuram noi de ea
  6. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Eu am pornit de la blocarea EGR fara sa ma informez suficient. In fapt nu am stiut ca trebuia rezactivata si din soft. Asa am ajuns la eliminarea fizica a filtrului de particule si in final dezactivarea software filtru/EGR. Toata distractia m-a costat niste bani pe care nu ii aveam bugetati, ca sa spun asa. Masina merge ok, insa e un mare neajuns aici. Sansele de a vinde o masina veche cu filtrul dezactivat sunt cu siguranta mai mici, sau pretul va fi mai redus. La fel de adeverat este ca un filtru costa o caruta de bani (o cautare simpla pe net arata o suma de ~800Euro).
  7. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Dok are dreptate, se aprinde becul de check engine, insa sincer nu imi dau seama daca se limiteaza puterea. Probabil va trebui sa dezactivez si din soft EGR-ul. Bugy, eu nu turez masina niciodata peste 4500 de ture, nu am avut niciodata nevoie de asa ceva. De obicei merg la 2500 iar la drum lung la 2000 de ture pe minut. Ca si procedura, se pune o tabla inainte de EGR, sunt multe clipuri pe net pe tema asta, insa nu sugerez sa faci asta acasa.
  8. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Obturat EGR, masina se comporta incredibil. E mult mai sprintena, urca mai usor in ture, mult mai puternica. Probabil ca a crescut un pic consumul, esti tentat sa tot accelerezi, nici nu iti dai seama cand ai depasit (cu mult) viteza legala. Sincer, imi pare rau ca nu am facut aceasta "modificare" mai demult. Cost operatiune modic, sub 200 lei cu tot cu ciubuc.
  9. Chibitzu

    Dezactivare EGR

    Tucson-ul meu diesel are un pic peste 150.000km si de curand m-am trezit cu engine check aprins. La service eroarea provenea de la EGR. Iau in calcul sa obturez valva EGR pentru a nu mai recircula mizeriile in motor. Stiu care sunt implicatiile ITP, nu doresc sa discutam aici acest aspect. Intrebare: are cineva EGR-ul blocat, ce efecte pozitive/negative a observat ? Precizez ca din drumurile zilnice de 40~50km cam 20km se merge in regim fara oprire cu 80~100 la ora. Restul e trafic de capitala. Motorina numai de la RomPetrom.
  10. Am depasit de curand 120.000 Km si am gasit pe site la KingAuto ca ei promoveaza un ulei "COMMERCIAL DIESEL SAE 10W-40 CI-4 / SINTETIC ( Bidon 6 Litri ) pentru toata gama de autovehicule Hyundai cu motorizare diesel ( Recomandat pentru motoare care au depasit 120.000 Km )." Pe imagine se vede logo Hyundai/Kia. Stie cineva ceva despre uleiul respectiv ? E recomandata schimbarea sau ramanem la Mobil 1 ?
  11. Chibitzu

    Vand anvelope noi

    Am cumparat un set de 4 buc Dunlop 3D de la Dvs. Made in Germania, livrare prompta, pret imbatabil, client multumit. Recomand vanzatorul !!
  12. Chibitzu

    pornire la rece

    Eu am rezolvat problema, era de la bujii. Nu mai functiona nici una din cele 4. Nu am stiut ca trebuie sa le inlocuiesc, acum am un pic peste 107.000km. Acum e totul ok, pleaca "la sfert". Operatiunea de inlocuire este laborioasa, rezervati-va cateva ore bune in service pentru asa ceva, timpul standard la Hyundai este 4 ore. Pur si simplu nu inteleg de ce inginerii Hyundai le-au pus intr-o zona cu acces dificil, la alte marci dureaza schimbul bujiilor mai putin de 30 de minute. PS Cost bujii 260 RON, cost manopera 200 RON.
  13. Chibitzu

    pornire la rece

    Am si eu probleme cu pornirea motorului pe ger. Ieri au fost dimineata -17, ceea ce inseamna ca noaptea a scazut sub -20. Dupa 15 minute am reusit sa o pornesc, totusi. Azi dimineata termometrul arata -20, deci a fost si mai frig acum cateva ore. Am incercat in toate felurile posibile si inposibile, insa nu am reusit. Bateria e schimbata iarna trecuta, ramane sa ma duc sa schimb bujiile, poate asa rezolv. Motorina e de iarna si in plus super-aditivata de mine. Are dieselul avantajele lui (cuplu, placere de a conduce), insa iarna iti iese pe nas ....
  14. E cam "standard" ca pompa sa se schimbe odata cu distributia. Am acondus pana acum Tico, Clio, Mercedes 200 si acum Tucson. Cu exceptia Tucson, toate au avut 0% probleme. La Tucson l-a lasat la 60.oookm volanta/ambreiajul drept pt care urmatoarea mea masina nu va mai fi Hyundai.
×
×
  • Create New...