Jump to content

p5b

Membri
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About p5b

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    i30 1.4 comfort
  • An
    2010
  • Locatie
    Alexandria
  1. Ieri am fost la Hyundai Motor (b-dul Expozitiei) Mi-au lasat o impresie destul de proasta, oameni slab pregatiti si tarife mari. Revizia a fost cea de 2 ani. Mi-au schimbat uleiul motor plus filtrul de ulei dar nu au schimbat filtru de aer; asa ceva nu credeam ca este posibil. Din 2 ore cat a stat masina la ei, aproximativ o ora a stat suspendata pe elevator fara sa se uite cineva la ea si o jumatate de ora afara in fata receptiei dupa ce au terminat de schimbat uleiul (am vazut totul prin fereastra care da din sala de asteptare spre atelier). Total de plata 450 lei din care manopera 320 lei, dar mi-au facut si un discount de 7,3 lei la filtrul de ulei pe care a tinut neaparat sa mi-l arate cu pixul pe deviz. Concluzia mea: cel mai scump service Hyundai, nu cred ca mai trec pe la ei vreodata
  2. Pana acum am gasit urmatoarele optiuni: in Bucuresti Dab Auto Serv (str. Cornu Luncii) Hyundai Motor (b-dul Expozitiei) MHT Autoservice & Parts (sos. Oltenitei) in Craiova NordService Auto Prestagent Craiova in Pitesti Tiriac Auto (Casa Auto) MA-VIS Motors
  3. i30 cu motor 1.4 benzina Ma apropii incet de revizia a doua obligatorie (cea de 2 ani) acum am 24.000 km parcursi si nici o problema dar in maxim 2 luni trebuie sa trec cu ea pe la service. Prima revizie am facut-o in Bucuresti la Romcar (str. Actiunii) undeva prin Giurgiului care acum s-a desfiintat (am sunat tipul care-mi dadu-se cartea de vizita). Am fost multumit de service, rapizi, au lucrat curat, au respectat programarea si ce le-am cerut eu sa remedieze (becul torpedou nu mergea de cand am primit-o), ieftin vreo 380 lei a facut cu totul, fara filtru polen fiindca nu era cazul, ulei Repsol. Sincer imi pare rau ca s-a desfiintat, acum trebuie sa gasesc altul! Voi unde ati mai facut reviziile in ultimul timp, si care mai sunt preturile? Ma intereseaza in special in orasele Bucuresti, Craiova si Pitesti. Astea trei sunt cam la distanta egala de mine. Astept ceva idei, sfaturi, poate si vreun pont, service-uri de care sa ma feresc!
  4. p5b

    Consum

    Consum i30 motor 1.4 109 CP Cum sta treaba la mine. Am CB care afiseaza doar consumul mediu nu si pe cel instantaneu. Dupa ce-l resetez am valori diferite in functie de viteza, turatie, de la una mai mare apoi scade pana la o valoare mai mica, normal pana aici. Dupa cca 100-200 km consumul se stabilizeaza la 6,3 litri apoi ramane intepenita pe valoarea asta (ramane constant la 6,3) pana-l resetez din nou (chiar si dupa 800 km). Precizare - Nu merg subtutrat, merg constant cu 2500-3000 turatii, doar in depasiri se intampla sa mai sar. Conduc preventiv si mai mult in afara orasului. Intrebarea mea este asta este consumul mediu la acest motor? Sau CB nu afiseaza corect?
  5. p5b

    Cauciucuri

    Acum o saptamana mi-am echipat masina cu cauciucuri de iarna marca VIKING SnowTech II 185/65 R15. Pe net nu am gasit pareri, impresii despre aceasta marca decat ca sunt facute sub licenta Continental. Pe ele scrie Made in France. Pana acum am sesizat ca au o aderenta mai buna pe asfalt umed si cu putina zapada, dar ramane de vazut mai departe pe polei sau cand o ninge abundent. Inca ceva, nu fac zgomot absolut deloc pe asfalt la viteza mare si ca pret am dat 235 lei per bucata cu dicount 4% oferit din partea magazinului (patronului) care mi-a oferit bonus montaj gratuit. Asteptam si alte impresii ...
  6. p5b

    Jurnal de bord

    Drumul este bun spre foarte bun, fata de cealalta portiune (L. Balea - Vidraru) si ai niste peisaje superbe. Am discutat cu un spaniol din Madrid care era in zona si spunea ca zona se aseamana cu Alpii elvetieni.
  7. p5b

    Jurnal de bord

    Tocmai m-am intors dintr-o mini-vacanta. Am mers aprox. 1200 km prin tara, masina incarcata cu 2 adulti si un copil plus bagajele aferente. Am alimentat cu benzina de Carerra 95 de la Perom Viva de doua ori, iar la intoarcere am bagat Top Premium 99+ de la un Petrom din Sighisoara undeva in spatele unui magazin Penny. Masina s-a comportat bine in generat si foarte bine la drum lung. Consumul de bezina 6,3 l. Nu am sesizat nici o diferenta de putere in functie de calitatea benzinei, in schimb masina trebuie turata pe serpentine in treapta a II a la 3000-3500 turatii, rar mergea cu a III a (cand urcam spre Lacul Balea dinspre Cartisoara).
  8. p5b

    Jurnal de bord

    Nici eu nu am primit pasaportul/cartea de service pana acum, cu toate ca ei sunt oligati sa ne-o acorde la livrare. gabyzzuu, La vara vreau sa vin la mare, cazarea in Neptun/Jupiter. Cum mai e drumul spre mare, nu am mai fost de doi ani la noi. In Neptun sunt locuri de parcare langa plaja fiindca vreau sa merg in fiecare zi cu masina in locuri diferite si daca sunt, cum: cu/fara plata.
  9. p5b

    Jurnal de bord

    Probabil nici atunci, dar nici Loganul nu a fost o masina proasta. Pentru mine mi-am facut treaba cu ea timp de 4 ani, dar nici nu am exagerat cu ea, adica am menajat-o (60.000 km) fara nici o problema grava. Oricum diferenta este mare intre ele la calitate nu doar la bani, Loganul la cat costa nu prea isi merita banii. Ca fapt divers Loganul 1.4 8v tragea mai bine intre 2500-3000 rot/min, iar peste 3000 te rugai de ea sa urce, deci in depasiri rapide era moarte curata, trebuia sa stai frumos la cutie... Am o curiozitate. Daca i30 si Cee'd sunt surori gemene, au aceasi platforma tehnica, motoare, cutie, frane etc ma intreb, daca nu apar probleme grave care trebuie rezolvate in sevice-ul Hyundai, celelalte (filtre, ulei etc) se pot efectua in orice service autorizat fara sa afecteze garantia, ma refer in special la service-urile Kia care sunt mai multe si probabil exista si diferenta intre ele la partea de costuri in special
  10. p5b

    Jurnal de bord

    Eu am luat acum o luna un i30 1.4 109 CP, varianta Comfort. Am adunat la bord 1800 km, am facut primii 1000 km cu rodajul de rigoare mai mult in oras dar si pe drumuri nationale. De curand am incercat forta motorului, in depasiri la peste 4000 rot/min in trapta a IV a zici ca esti racheta. Este foarte stabila in viraje, nu iti creaza sentimentul de nesiguranta ca la Logan. Sincer cu i30 la 140 km/h am aceasi senzatie de stabilitate ca in Logan la 90 -100 km/h. Ne mai auzim, pe curand!
×
×
  • Create New...