Jump to content

malex75

Membri
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About malex75

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa Fe
  • An
    2005
  • Locatie
    Resita

Recent Profile Visitors

257 profile views
  1. Poți sa îmi spui dacă exista vreo diferența la priza de prindere între cutia de transfer pentru cutia automata și cea pentru cutia manuala ? Am primit cadou o cutie de transfer dar e pentru cutie manuala
  2. Din nefericire,nu cred ca e problema uleiului,deoarece a fost schimbat la un service autorizat cu "scule destepte".Am schimbat toate uleiurile din toate cutiile și fata și spate. Uleiurile pe care le-m pus sunt de la Motul după specificațiile Hyundai Mulțumesc
  3. Salutare ! Exista o explicație logica la ceea ce mi se întâmplă mie ? Masina merge relativ bine (am oarece smucituri la accelerare puțin mai agresiva) în Drive dar e dezastru în Reverse. Pacane și trosneste de zici ca se rupe în doua. Aici în Reșița nu vor sa se implice nimeni.Puteti sa îmi ziceți careva care ar fi modalitatea de a testa ,in linii mari , multitudinea de cutii cu care e echipata mașina? Mulțumesc!
  4. Cand e blocat are un comportament de baterie slabă. Face "clack" dar nu învârte, toate luminile scad ca si intensitate.Incerc sa pornesc de câteva ori,face la fel,ca si cum baterie e moartă, apoi pornește si învârte de dracii o gasesc. Am sa incerc si cu maneta sa o misc..
  5. Salutare ! Am o problemă pe care nu pot sa o mai inteleg... Incerc sa pornesc motorul,si din 20 de porniri o face fara probleme de 19 ori.Dar are momente cand electromotorul se comporta ca si cum ar fi blocat.Am verificat bornele de la baterie,legăturile la bornele electromotorului,am schimbat rulmentii din electromotor si platoul cu carbuni/perii. Face exact la fel.Merge impecabil si apoi din senin se blocheaza.Daca incerc sa il pornesc atunci,după 5,6 incercari în care e tot blocat, în cele din urmă, porneste,si merge impecabil iar o bucata de timp. Bateria e buna,am curățat și contactele din bobina electromotorului. Nu stiu ce ar putea fi. Poate careva are vreo idee. Mulțumesc Motor de 2.0 CRDI Cutie Automata
  6. Mulțumesc! Acel cod de 6 cifre se citeste de undeva?Ar trebui să fie scris pe vreun document/serie/sticker ? Am văzut și eu programarea din "cutiuta",dar eu nu am acel buton pornit/oprit pe cutiuta...fizic nu există acest switch pe modulul de comfort
  7. A rezolvat cineva misterul programării celei de-a doua telecomenzi? Nici eu nu am nici un switch .Se poate face prin ceva diagnoza/programare prin ceva soft prin OBD2 ? Care ar fi ?
  8. Buna dimineata! Revin si eu cu aceeași întrebare din topic; se potrivesc cutiile de transfer la orice cutie de viteză ? Adică, o cutie de transfer demontata de pe o cutie manuală, se va potrivi la montare cu o cutie automată? (Si invers..) Știe cineva sigur? A facut cineva așa ceva ?
  9. Salut! De obicei se umflă garnitura de la pistonasul de frânare și atunci rămâne roata blocată și se încinge. Am pățit așa ceva la alte 2 masini diferite și am schimbat kit-ul de la etrier (e posibil sa fie un kit si pentru Hyundai). In kit intra 2 piese :garnitura de la pistonasul de frâna pentru interiorul etrierului si o garnitura de protecție pentru praf și apă la exteriorul pistonasului . Apoi aerisire frâne !
  10. Bună dimineața! Revin cu oarecare noutăți, și anume ca după ce am făcut schimburile de ulei la toate cutiile, încă mai am smucituri în mers, mai ales la tracțiune. Am dedus ca ar fi cutia de transfer. Nu am service de încredere în Reșița. . As avea o rugăminte :cei care au schimbat acel pinion de la cutia de transfer, sa spună ce cod are și eventual o poză. Mulțumesc
  11. Aproape complet convins că e de acolo. Am încercat să scot mufa de la cupla, dar nu am avut vizibilitate buna și nu am vrut să o distrug. Mai încerc, am sa fac și un schimb de,ulei, și mai revin . Ăsta e uleiul pe care vreau sa îl pun
  12. Salut! Am mai discutat despre problema asta a mea pe un alt topic, dar cred ca abordarea problemei era greșită. Am niște smucituri puternice în mers, la accelerare, și acum le simt ca vin din partea grupului de pe spate. Poate sa fie o rezolvare doar schimbarea uleiului, sau rulmentul "buclucaș" , sau e compromis diferențialul spate? Mașina poate sa circule dacă demontez cardanul? Mașina e SF1 cu cutie automată și diferențial spate cu electrocupla Mulțumesc
  13. Salut! Am reușit să am căldură în mașină! Cred ca marea majoritate a cazurilor se rezolva cu schimbare de antigel; nu atât calitativ, ci din cauza aerului care intervine în circuitul de răcire. Am avut un furtun fisurat, cel care iese din incalzitorul electric și intră în caloriferul din habitaclu, și l-am înlocuit, apoi am completat cu antigel. Iarna asta am înghețat de frig în mașină și am suspectat caloriferul ca e înfundat, așa că am recurs la spălarea lui cu apa cu presiune. L-am racordat la rețeaua de apă de la oraș și i-am dat sa bea!😂Dupa ce am spălat toată instalația mașinii,am umplut din nou cu antigel și acum e cald și bine. Încercați și voi, cei care mai aveți probleme cu încălzirea în mașină, fiindcă e cea mai lesne reparație. Într-adevăr, nu am avut erori la climatronic și clapeta face cursă completă, dar am strâns de toate furtunele, am parcat cu botul în sus am deschis bușonul și nici un rezultat. Nici nu am văzut nimic sa iasă din motor/calorifer atunci când am spălat instalația, așa că tind să cred că a fost vorba de aer în instalație. .. Toate bune, tuturor!
  14. Mulțumesc pentru răspunsuri! ☺ Încercăm, vedem ce iasă, povestim după! Toate bune, tuturor! 👍
×
×
  • Create New...