Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

malex75

Membri
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About malex75

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Auto
    Hyundai
  • Model
    Santa Fe
  • An
    2005
  • Locatie
    Resita

Recent Profile Visitors

112 profile views
  1. Salut! De obicei se umflă garnitura de la pistonasul de frânare și atunci rămâne roata blocată și se încinge. Am pățit așa ceva la alte 2 masini diferite și am schimbat kit-ul de la etrier (e posibil sa fie un kit si pentru Hyundai). In kit intra 2 piese :garnitura de la pistonasul de frâna pentru interiorul etrierului si o garnitura de protecție pentru praf și apă la exteriorul pistonasului . Apoi aerisire frâne !
  2. Bună dimineața! Revin cu oarecare noutăți, și anume ca după ce am făcut schimburile de ulei la toate cutiile, încă mai am smucituri în mers, mai ales la tracțiune. Am dedus ca ar fi cutia de transfer. Nu am service de încredere în Reșița. . As avea o rugăminte :cei care au schimbat acel pinion de la cutia de transfer, sa spună ce cod are și eventual o poză. Mulțumesc
  3. Aproape complet convins că e de acolo. Am încercat să scot mufa de la cupla, dar nu am avut vizibilitate buna și nu am vrut să o distrug. Mai încerc, am sa fac și un schimb de,ulei, și mai revin . Ăsta e uleiul pe care vreau sa îl pun
  4. Salut! Am mai discutat despre problema asta a mea pe un alt topic, dar cred ca abordarea problemei era greșită. Am niște smucituri puternice în mers, la accelerare, și acum le simt ca vin din partea grupului de pe spate. Poate sa fie o rezolvare doar schimbarea uleiului, sau rulmentul "buclucaș" , sau e compromis diferențialul spate? Mașina poate sa circule dacă demontez cardanul? Mașina e SF1 cu cutie automată și diferențial spate cu electrocupla Mulțumesc
  5. Salut! Am reușit să am căldură în mașină! Cred ca marea majoritate a cazurilor se rezolva cu schimbare de antigel; nu atât calitativ, ci din cauza aerului care intervine în circuitul de răcire. Am avut un furtun fisurat, cel care iese din incalzitorul electric și intră în caloriferul din habitaclu, și l-am înlocuit, apoi am completat cu antigel. Iarna asta am înghețat de frig în mașină și am suspectat caloriferul ca e înfundat, așa că am recurs la spălarea lui cu apa cu presiune. L-am racordat la rețeaua de apă de la oraș și i-am dat sa bea!😂Dupa ce am spălat toată instalația mașinii,am umplut din nou cu antigel și acum e cald și bine. Încercați și voi, cei care mai aveți probleme cu încălzirea în mașină, fiindcă e cea mai lesne reparație. Într-adevăr, nu am avut erori la climatronic și clapeta face cursă completă, dar am strâns de toate furtunele, am parcat cu botul în sus am deschis bușonul și nici un rezultat. Nici nu am văzut nimic sa iasă din motor/calorifer atunci când am spălat instalația, așa că tind să cred că a fost vorba de aer în instalație. .. Toate bune, tuturor!
  6. Mulțumesc pentru răspunsuri! ☺ Încercăm, vedem ce iasă, povestim după! Toate bune, tuturor! 👍
  7. Salutare si LA MULTI ANI ! Am o oarecare nedumerire referitor la acest actuator... Acum jumatate de an am avut o problema cu un suierat venind din zona turbo si am gasit galeria de evacuare destransa.Ok,am demontat turbo cu ocazia asta si am vazut ca acest actuator are membrana sparta (nu ramane pe o pozitie fixa cand faci vacuum si il obturezi) Nedumerirea mea este ca am gasit variante de schimbare (am cumparat actuatorul) care implica atat schimbarea celui vechi cu cel nou dupa o ajustare ochiometrica a tijei, cat si cea in care trebuie montat si apoi calibrat la un vacuum de -18--20 inHg Stiti careva care ar fi procedura corecta eventual si valoarea corecta a vacuumului ? Multumesc !
  8. Salut! As vrea să cumpăr 4 capace pt jante de aliaj,doar acest model! Mulțumesc!
  9. Am rezolvat problema cu șuieratul la turație ridicată. Nu am avut un prezon rupt și nici turbina nu are joc.Am avut destransa galeria de evacuare și sufla pe la garnitura.Am schimbat garnitura(100 lei) și cu prilejul ăsta am blindat și EGR-UL cu o tabla de cupru. Acum totul e ok și am parte de liniște
  10. Salut ! Din explicatiile altor utilizatori de SF, problema ta pare a fi doar de la tipul de ulei folosit si/sau cantitate ! Verifica nivelul de ulei din cutie si intreaba mecanicul ce tip de ulei a folosit Se pare ca sunt foarte pretentioase la ulei aceste cutiile automate .Cam toti recomanda (doar) uleiul original Hyundai. Eu am folosit Liqui Molly si e ok
  11. Se poate o explicatie mai clara despre acel prezon ? Am si eu un fluierat si cred ca e de la turbina, dar poate am noroc si defectul e acest prezon... Unde sa il caut ? La galeria de evacuare de pe motor? Pot sa te intreb cat de ieftina a fost? (doar de curiozitate...eu am cumparat-o pe a mea in septembrie cu 3000 euro)
  12. Salut ! O intrebare am si eu referitor la sistemul 4WD: Eu am modelul din 2005 cu facelift si buton Lock...La diferentialul spate nu am vazut nici o conexiune electrica care sa faca legatura cu butonul Lock, si nici nu se aude vreun "click" atunci cand il apas (ori in stationare,ori la viteze pana in 20 km/h) Poate sa fie doar de decor acest buton sau face ceva ? De aprins,se aprinde in bord 4WD Lock,atunci cand il apesi Unde ar trebui sa fie cuplajul electromagnetic ? Multumesc!
  13. Dupa manual,(daca e cu 4 rapoarte), zice ca intra 8.5 litri in toata instalatia Multi fac operatia : golit, masurat cat se goleste, umplut cu aceasi cantitate (cam 4 litri,aprox) Daca te descurci in engleza, citeste ce fac altii ... http://www.hyundai-forums.com/sm-2001-2006-santa-fe/108536-2005-santa-fe-transmission-oil-change-tips.html
  14. Asa stiam si eu, ca trebuie sa se aprinda, dar nu o face... Am cautat prin materialul trimis de tine dar nu mi se potrivesc pinii la ceasurile de bord. Mi-ar fi buna varianta pt facelift dar nu stiu unde sa o gasesc Multumesc din nou,esti
  15. Salut,baieti si fete ! Am ramas surprins sa vad ca nu se aprinde martorul de centura o data cu punerea contactului... La voi se aprinde acest bec? Am vazut mai multe filmulete pe Youtube si nu am vazut sa se aprinda la nici unul...Este o problema generala,sau nu exista ? Stiam ca nu se declanseaza air-bag-urile daca nu este cuplata centura de siguranta... Modelul meu este din 2005 cu facelift
×
×
  • Create New...