Jump to content
Comunitatea Hyundai din Romania

dvoncu

Membri
  • Content Count

    2786
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    97

dvoncu last won the day on November 27

dvoncu had the most liked content!

Community Reputation

314 Excellent

About dvoncu

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Auto
    VW/Seat
  • Model
    CrossTouran/Xperience
  • An
    2012/2015
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

705 profile views
  1. dvoncu

    Achizitie IX35

    Pai omul a zis ca nu o cumpara, de ce te stresezi?
  2. dvoncu

    Achizitie IX35

    DPF are probleme la drumuri zilnice sub 10 km, porniri si opriri repetate ale motorului. In plus, nu te impiedica nimeni sa iei un ix35 pe benzina 2.0, consuma mai mult dar e un motor mai simplu, mai fiabil.
  3. E ca la companiile aeriene: au lungit din pix zborurile cu o ora ca sa nu plateasca despagubiri de intarziere.
  4. La distributiile cu viata scurta, riscurile sunt asa de mari versus costul schimbarii, ca nu trebuie sa te gindesti prea mult ...
  5. Cu scuzele de rigoare, curelele de la masinile mele diesel, care e adevarat ca nu au onoarea sa fie Hyundai, se schimba la 210 mii de km.
  6. E un Dedeman linga Otopeni, gasesti Bison Electro.
  7. Ba da da tre umblat. Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin sau magazine specializate de componente electronice - e aceeasi substanta care se foloseste la refacerea placilor de circuite. Daca esti prin Bucu comand eu si iti predau.
  8. https://www.emag.ro/solutie-loctite-3863-circuit-pentru-refacere-circuit-dezaburire-luneta-2-gr-1151364/pd/DRH5LBBBM/ vine imediat
  9. Cred ca esti in eroare - singurele discutii care sunt, inclusiv in DE, se refera la instralarea aftermarket de dispozitive SCR mai eficiente care sa reduca emisiile de NOx in viata reala mai aproape de nivelul din standarde. Dar normele Euro nu inseamna numai NOx si depoluarea nu se face numai din catalizare, ar trebui modificari extinse hardware si software pe partea de injectie, alimentare, circulatia gazelor, termodinamica ... nu este rentabil, iar legal nu este posibil sa reomologhezi norma de poluare a unui model care are deja omologare de tip.
  10. Da motoarele VM au distributie pe curea, si la SF si la Tucson. Vorbim de RA 420 SOHC.
  11. Nu exista si nu va exista niciun upgrade, legal nu este posibil si probabil nici tehnic. Sursa?
  12. dvoncu

    Problema frana

    De curiozitate in ce a constat revizia la frine? Ti-au facut test pe stand, ai diagrama scrisa?
  13. dvoncu

    Problema frana

    Eu v-am spus ca sunt nasol si va stric mojoul si voi batman batman. Colegu’ cu frinele: parerea mea e ca te-au jucat itepistii sa te faca de shpaga. Din ce zice folclorul, la frina de spate apar frecvent probleme la itp din cauza ca ea nu functioneaza full decit cu masina incarcata si se face mizga pe placute. Si vezi ca gumele mata au indice de frinare E pe ud ... e o combinatie care merge la sigur. Mai fa un efort financiar si fa o revizie la frine ca e masina ta, nu a lui Hyundai. Daca ai lichid vechi, aer in instalatie, placute murdare, uzate, discuri uzate, etrieri blocati, nereglati e fix problema ta, nu tine de garantie. Si nu, nu lucrez la Hyundai
  14. dvoncu

    Problema frana

    Eu cred ca e evident altceva dar nu se vindeca pe forum.
  15. dvoncu

    Problema frana

    Cine-si mai cumpara Rover in zilele astea?
×
×
  • Create New...