Jump to content

dvoncu

Membri
  • Content Count

    3248
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    129

dvoncu last won the day on February 15

dvoncu had the most liked content!

Community Reputation

373 Excellent

2 Followers

About dvoncu

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Auto
    Volkswagen
  • Model
    Touareg R5 TDI
  • An
    2007
  • Locatie
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

1427 profile views
  1. Acum e bine? Pe mijloc sub HVAC. Doc5.pdf
  2. E o problema cu forumul, o sa o repostez ca pdf
  3. Reziduurile nu sunt span, ci namol si depuneri solide din ulei si contaminanti. In plus, al doilea schimb reuseste teoretic sa goleasca si uleiul vechi din convertizor.
  4. O sa ne umplem de chargere, dupa care o sa inceapa sa ni se taie curentul ca pe vremea lui Ceasca.
  5. dvoncu

    Metode de plata

    Eu va sugerez calduros sa va uitati la tabelul de mai jos, sa vedeti daca va spune ceva, Tesla e pe ultima coloana (este analiza multiplilor de tranzactionare, in celelalte coloane sunt alti producatori auto). Ca si hint, multiplii pe aceiasi industrie trebuie sa fie cam in acelasi range, indiferent de bagajul tehnologic, ei reflectind in conditii de piata perfecta (adica toti investitorii au acces la toate informatiile relevante in acelasi timp) performanta economica, nu cea stiintifica. Din tabel e usor de calculat si care e valoarea reala a Tesla dupa ce se va sparge bula. Am pus mai jos si capul de tabel.
  6. Happy reading https://www.reuters.com/article/us-hyundai-motor-electric-recall/hyundai-motor-to-replace-battery-systems-in-costly-electric-car-recall-idUSKBN2AO0JS
  7. Nu exista uleiuri lifetime nici macar in cutiile MT. Cit priveste grupurile, daca nu la 7500 km, macar la 15 mii trebuie schimbat uleiul.
  8. Joja nu cred ca are, iar filtrul este magnetic, in cutie, nu se schimba, doar se curata.
  9. dvoncu

    TPMS Hyundai i30

    La reprezentanta, pe website-uri gen autodna etc.
  10. Bravo - cumpararea unei masini noi este un motiv de bucurie. Asteptam prezentarea.
  11. Garantia care expira anul asta? Pai fa schimbul atunci la o reprezentanta. "Nu e prevazut" nu e echivalent cu "nu se poate face" sau "nu e recomandat sa faci". Am avut si eu la Touareg uleiuri garantate pe viata. La 150 de mii de km, erau precum cerneala, nu mai erau galbene.
  12. dvoncu

    TPMS Hyundai i30

    1. Decodezi VIN ul; 2. Desumfli o roata la 1 bar si mergi cu ea vreo 3 km; 3. Dejantezi un cauciuc si vezi daca ai senzor.
  13. Dupa cum am mai spus, poate nu am fost clar, miscarea selectorului intre pozitii nu are legatura cu uleiul din cutie. Cit priveste afirmatia "smuceste tare sau incet", banuiesc ca depinde de utilizator. La kilometrajul asta, probabil ca primul lucru inteligent de facut este schimbarea uleiului din cutie, la cineva care stie cu ce se maninca. Si apoi verifici ce ti-am spus eu. Sau nu.
  14. Multumim ca ne-ati dat detalii de genul km la bord, eventual si daca la cutie s-a mai umblat, daca asa face de cind ai luat-o sau a apucat-o acum, ca sa nu ne dam cu parerea. Sa o luam pe rind: Intratul si iesitul din P n-au legatura cu uleiul din cutie, pentru ca diferenta dintre N si P este blocarea mecanica a cutiei. Deci eu as cauta sa vad daca blocatorul, care este mecanic, este uzat sau nu este gresat corespunzator. Zmuceala in N nu prea e normala dar daca ne gandim ca din P in N treci prin R (ce amuzant suna) probabil ca daca nu se face dintr-o miscare, convertizorul da sa cupleze si de aici zmuceste. Mai trebuie sa tii cont ca iarna motorul sta un pic mai turat cind e rece (logic, nu?) si atunci forta cu care invarte convertizorul e mai mare decit vara sau atunci cind motorul e cald si relantiul normal. De aici poate fi o senzatie de zmuceala. Considerind, nu in ultimul rind, ca aceasta cutie AT nu are cautator, ci selectorul este un simplu switch electronic cu 4 pozitii (PRND), as verifica daca nu cumva switchul s-a uzat sau trebuie gresat, ca daca se impiedica intre pozitii, asa cum am spus mai sus, combinat cu relatiul marit de la frig, da sa cupleze si zmuceste. Altfel, daca fluidul din cutie e foarte rece, iarna e normal sa mearga un pic neregulat cutia pina se incalzeste. La mine (doua bucati ZF8) face asa primul minut de functionare, doar iarna.
×
×
  • Create New...